Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes Negrelliho viadukt vlaky dva roky neprojedou, přijde o dva oblouky

Negrelliho viadukt je po Karlově Mostě druhá nejstarší mostní stavba v Praze. Hlavnímu městu slouží úctyhodných 164 let. Nyní ale slavný železniční most čekají nejrozsáhlejší opravy v historii. Vlaky budou dva roky jezdit přes Smíchov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D85a24v51i15d 43M88u25n81z63a68r 3898642334286

. Celkem tak v dopravní špičce projede na trati až dvanáct vlaků na páru za hodinu.:-P

0/0
10.1.2014 0:30

P58a37v91e57l 84B85u53r42i82a71n 8152146862

Většina lidí to pořád stále nepochopila, že tato uzavírka na 2 roky je učelná.

Masarykovo nádraží končí a nádraží Praha Bubny (Orco Group) také.

Developeři nepotřebují železnici.

Vlaky budou končit maximálně v Dejvicích.

Vlaky od Kladna a Ruzyně budou  jezdit přes Hostivice-Jeneček, Chýně, Rudná, Zbuzany, Prokopské údolí, Smíchov.

0/0
8.1.2014 12:31

D65a52v52i27d 53M11u40n95z63a30r 3128772804216

a nebo pres Skrivany ,Smidary, Chotelice, Hrobicany, Zber a Vysoke Veseli..

0/0
10.1.2014 0:32

P63e91t11r 23S30k89a14r47k68e 9834446509130

Jak už níže někdo psal, pokud se zprovozní Bubny, nebude na cestě z Kladna vůbec žádný problém + Vltavská za rohem. V případě varianty Hostivice-Smíchov je metro na Veleslavíně uplně k ničemu.

+3/−1
8.1.2014 7:34

P20a53v41e78l 98J39a11n59s38a 2215519461634

Nojo, na Hostivice-Smíchov můžou odklonit akorát vlaky od Kladna, ale na Masaryčku jezdí i osobáky od Ústí n.L., takže ty budou muset jezdit přes Holešovice na Hlavák (a nebo končit v Holešovicích). Nebo jak někdo níže píše, obnovit Bubny a směřovat výstup k metru Vltavská...

+4/0
7.1.2014 22:17

J92a31n 94Z16e89l78e13n73k88a 2496816588835

Letité vize o propojení centra Prahy s letištěm a kladnem se naplňují. Tohle je první kamínek. Nejen, že Masaryčka zůstane, ale bude vybudováno ještě další nástupiště pro směr Kladno/Letiště. Jen škoda, že to nepřišlo dřív. Bém a Janoušek udělali svoje, a "díky" svým idiotským megalomanským vizím (tunel Blanka, zbytečné metro do Motola) systematicky bojkotovali a znemožňovali výstavbu této velmi potřebné příměstské železnice.  Nyní jsou oba tito darebáci - doufejme, že definitivně - v řiti. Během 2 let začne rekonstrukce a zdvoukolejňování tratě od Kladna, snad to dospěje až do Prahy. Vypadá to, že rozum konečně zvítězí.

+8/0
7.1.2014 21:38

S24t82e27p82a67n 81T12o96t29h 8528329505128

Zbytecne?? Jel si nekdy Miladou Horakovou ve spicce?? To je proste jeden z velkych problemu PHY.

+1/0
8.1.2014 7:16

J78a61r34o80s58l75a66v 95B82r51ü62m93m64e47r 7394303136

Nepsal, že Blanka je zbytečná. Ale megalomanská a drahá. Kdyby se tehdy vědělo, kolik to bude stát, tak by se našlo možná jiné řešení.

0/0
8.1.2014 7:40

D58a30v24i25d 28M41u55n52z68a44r 3658722784726

letajici koberec

0/0
10.1.2014 0:33

J65a87n 41Z33e21l63e68n32k81a 2276276988755

Jel. A jaká je prognóza? Dnes přes Letnou jezdí 20 000 automobilů za den. Po spuštění Blanky jich bude 17 000, tedy pokles jen o 3 tisíce vozů denně! Proč? Protože z Milady Horákové, Svatovítské a dalších komunikací se stanou přivaděče k Blance. Tohle už bylo ovšem známo dříve, než se u Blanky vůbec koplo do země. Ostatně mj. proto se s tou stavbou 20 let váhalo. Byly navrhovány různé jiné varianty, tu lepší, tu horší. Ale Bém s Janouškem rozhodli jinak...

+2/0
8.1.2014 8:24

L30u73k27á64š 67N97o48v72á30k 4866326602303

dopravní odborníci doporučili variantu Dana, staví se Blanka. To pro argumentaci úplně stačí ;-)

+1/0
8.1.2014 10:10

L78u37k88á41š 10N32o14v78á95k 4156336232273

ODS Prahy 6 proti vlaku bojuje dodnes...

0/0
8.1.2014 10:09

P65e44t36r 47N96e97c28h64a34n78i51c78k97ý 7743396108440

Jednou se to udělat musí. Jen ať se myslí na budoucnosti a kapacita mostu je navýšena na maximum. Řešení náhradní dopravy během rekonstrukce bude skutečně oříšek. Smíchov - Hl.n. je kapacitně na maximu, pro cestu do centra je rychlejší přestoupit v Dejvicích nebo nove na Veleslavine na metro.

+6/0
7.1.2014 20:40

R11o19b72e90r83t 40P42r50a27ž93á94k 4968336675930

Jo-jo. Neměli zdevastovat Bubny.

0/0
7.1.2014 21:16

P50e49t41r 13N46e82c88h34a42n64i54c58k47ý 7613116578730

Vidíte, to mě nenapadlo, ale bylo by to ideální. Konečná Bubny - Vltavská. Za ten rok to tam zkultivovat na přestup. Uznávat ČD tarif v úseku Vltavská - Hlavní Nádraží a pohoda jazz. Určitě by šlo i trochu posunout perón blíž ke stanici :-)

+4/0
7.1.2014 21:19

D78a61v14i23d 49D36o81b14e92š 3965792137

Je to krásná stavba s velikým potenciálem. V Paříži jsem byl nadšený z provedení využití Viaduc des Arts - http://goo.gl/9ZlqZn.

+4/0
7.1.2014 20:34

J32i67ř10í 20D57o38č58e42k36a62l 9619215848403

Pěkné R^

0/0
7.1.2014 21:24

M35a39r80t94i87n25a 45V31a27n71k63o79v11á 4237593982522

Konečně !

0/0
7.1.2014 20:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.