Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes Negrelliho viadukt vlaky dva roky neprojedou, přijde o dva oblouky

Negrelliho viadukt je po Karlově Mostě druhá nejstarší mostní stavba v Praze. Hlavnímu městu slouží úctyhodných 164 let. Nyní ale slavný železniční most čekají nejrozsáhlejší opravy v historii. Vlaky budou dva roky jezdit přes Smíchov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D90a14v92i98d 38M29u38n19z73a90r 3538372394466

. Celkem tak v dopravní špičce projede na trati až dvanáct vlaků na páru za hodinu.:-P

0/0
10.1.2014 0:30

P64a11v76e88l 28B40u78r21i94a63n 8492276752

Většina lidí to pořád stále nepochopila, že tato uzavírka na 2 roky je učelná.

Masarykovo nádraží končí a nádraží Praha Bubny (Orco Group) také.

Developeři nepotřebují železnici.

Vlaky budou končit maximálně v Dejvicích.

Vlaky od Kladna a Ruzyně budou  jezdit přes Hostivice-Jeneček, Chýně, Rudná, Zbuzany, Prokopské údolí, Smíchov.

0/0
8.1.2014 12:31

D34a19v22i16d 21M93u46n39z61a96r 3188352344946

a nebo pres Skrivany ,Smidary, Chotelice, Hrobicany, Zber a Vysoke Veseli..

0/0
10.1.2014 0:32

P48e26t11r 75S10k33a54r13k58e 9254766799430

Jak už níže někdo psal, pokud se zprovozní Bubny, nebude na cestě z Kladna vůbec žádný problém + Vltavská za rohem. V případě varianty Hostivice-Smíchov je metro na Veleslavíně uplně k ničemu.

+3/−1
8.1.2014 7:34

P52a21v91e96l 45J88a11n62s83a 2635789471264

Nojo, na Hostivice-Smíchov můžou odklonit akorát vlaky od Kladna, ale na Masaryčku jezdí i osobáky od Ústí n.L., takže ty budou muset jezdit přes Holešovice na Hlavák (a nebo končit v Holešovicích). Nebo jak někdo níže píše, obnovit Bubny a směřovat výstup k metru Vltavská...

+4/0
7.1.2014 22:17

J44a98n 34Z48e79l80e91n16k83a 2726786628735

Letité vize o propojení centra Prahy s letištěm a kladnem se naplňují. Tohle je první kamínek. Nejen, že Masaryčka zůstane, ale bude vybudováno ještě další nástupiště pro směr Kladno/Letiště. Jen škoda, že to nepřišlo dřív. Bém a Janoušek udělali svoje, a "díky" svým idiotským megalomanským vizím (tunel Blanka, zbytečné metro do Motola) systematicky bojkotovali a znemožňovali výstavbu této velmi potřebné příměstské železnice.  Nyní jsou oba tito darebáci - doufejme, že definitivně - v řiti. Během 2 let začne rekonstrukce a zdvoukolejňování tratě od Kladna, snad to dospěje až do Prahy. Vypadá to, že rozum konečně zvítězí.

+8/0
7.1.2014 21:38

S27t51e78p16a62n 90T43o24t13h 8868509145208

Zbytecne?? Jel si nekdy Miladou Horakovou ve spicce?? To je proste jeden z velkych problemu PHY.

+1/0
8.1.2014 7:16

J89a44r93o85s41l46a96v 62B17r20ü13m33m75e96r 7974503456

Nepsal, že Blanka je zbytečná. Ale megalomanská a drahá. Kdyby se tehdy vědělo, kolik to bude stát, tak by se našlo možná jiné řešení.

0/0
8.1.2014 7:40

D36a29v28i81d 25M82u20n14z57a25r 3558812294956

letajici koberec

0/0
10.1.2014 0:33

J46a97n 74Z70e12l70e89n85k46a 2256756648445

Jel. A jaká je prognóza? Dnes přes Letnou jezdí 20 000 automobilů za den. Po spuštění Blanky jich bude 17 000, tedy pokles jen o 3 tisíce vozů denně! Proč? Protože z Milady Horákové, Svatovítské a dalších komunikací se stanou přivaděče k Blance. Tohle už bylo ovšem známo dříve, než se u Blanky vůbec koplo do země. Ostatně mj. proto se s tou stavbou 20 let váhalo. Byly navrhovány různé jiné varianty, tu lepší, tu horší. Ale Bém s Janouškem rozhodli jinak...

+2/0
8.1.2014 8:24

L68u12k38á24š 46N25o61v50á23k 4846916172293

dopravní odborníci doporučili variantu Dana, staví se Blanka. To pro argumentaci úplně stačí ;-)

+1/0
8.1.2014 10:10

L20u74k36á88š 80N16o34v89á17k 4866776312373

ODS Prahy 6 proti vlaku bojuje dodnes...

0/0
8.1.2014 10:09

P48e73t46r 42N80e66c48h28a75n45i54c85k41ý 7453146438940

Jednou se to udělat musí. Jen ať se myslí na budoucnosti a kapacita mostu je navýšena na maximum. Řešení náhradní dopravy během rekonstrukce bude skutečně oříšek. Smíchov - Hl.n. je kapacitně na maximu, pro cestu do centra je rychlejší přestoupit v Dejvicích nebo nove na Veleslavine na metro.

+6/0
7.1.2014 20:40

R84o89b78e93r51t 79P21r20a36ž93á57k 4198776945510

Jo-jo. Neměli zdevastovat Bubny.

0/0
7.1.2014 21:16

P45e24t86r 23N75e75c51h20a50n80i90c98k90ý 7443946748870

Vidíte, to mě nenapadlo, ale bylo by to ideální. Konečná Bubny - Vltavská. Za ten rok to tam zkultivovat na přestup. Uznávat ČD tarif v úseku Vltavská - Hlavní Nádraží a pohoda jazz. Určitě by šlo i trochu posunout perón blíž ke stanici :-)

+4/0
7.1.2014 21:19

D85a72v90i92d 41D58o54b32e66š 3315702407

Je to krásná stavba s velikým potenciálem. V Paříži jsem byl nadšený z provedení využití Viaduc des Arts - http://goo.gl/9ZlqZn.

+4/0
7.1.2014 20:34

J53i70ř65í 66D59o44č94e31k26a30l 9289185478673

Pěkné R^

0/0
7.1.2014 21:24

M53a69r87t21i28n91a 98V82a30n91k31o60v52á 4827383672532

Konečně !

0/0
7.1.2014 20:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.