Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přes Negrelliho viadukt vlaky dva roky neprojedou, přijde o dva oblouky

Negrelliho viadukt je po Karlově Mostě druhá nejstarší mostní stavba v Praze. Hlavnímu městu slouží úctyhodných 164 let. Nyní ale slavný železniční most čekají nejrozsáhlejší opravy v historii. Vlaky budou dva roky jezdit přes Smíchov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D92a82v55i83d 44M31u12n73z21a92r 3828172874646

. Celkem tak v dopravní špičce projede na trati až dvanáct vlaků na páru za hodinu.:-P

0/0
10.1.2014 0:30

P77a48v40e21l 23B60u13r59i48a28n 8482156112

Většina lidí to pořád stále nepochopila, že tato uzavírka na 2 roky je učelná.

Masarykovo nádraží končí a nádraží Praha Bubny (Orco Group) také.

Developeři nepotřebují železnici.

Vlaky budou končit maximálně v Dejvicích.

Vlaky od Kladna a Ruzyně budou  jezdit přes Hostivice-Jeneček, Chýně, Rudná, Zbuzany, Prokopské údolí, Smíchov.

0/0
8.1.2014 12:31

D52a95v35i63d 96M61u24n61z42a85r 3758822144116

a nebo pres Skrivany ,Smidary, Chotelice, Hrobicany, Zber a Vysoke Veseli..

0/0
10.1.2014 0:32

P73e25t84r 88S39k97a70r64k94e 9624516659400

Jak už níže někdo psal, pokud se zprovozní Bubny, nebude na cestě z Kladna vůbec žádný problém + Vltavská za rohem. V případě varianty Hostivice-Smíchov je metro na Veleslavíně uplně k ničemu.

+3/−1
8.1.2014 7:34

P55a41v79e95l 44J25a82n96s71a 2685969571534

Nojo, na Hostivice-Smíchov můžou odklonit akorát vlaky od Kladna, ale na Masaryčku jezdí i osobáky od Ústí n.L., takže ty budou muset jezdit přes Holešovice na Hlavák (a nebo končit v Holešovicích). Nebo jak někdo níže píše, obnovit Bubny a směřovat výstup k metru Vltavská...

+4/0
7.1.2014 22:17

J89a13n 63Z85e97l34e47n77k97a 2576736128625

Letité vize o propojení centra Prahy s letištěm a kladnem se naplňují. Tohle je první kamínek. Nejen, že Masaryčka zůstane, ale bude vybudováno ještě další nástupiště pro směr Kladno/Letiště. Jen škoda, že to nepřišlo dřív. Bém a Janoušek udělali svoje, a "díky" svým idiotským megalomanským vizím (tunel Blanka, zbytečné metro do Motola) systematicky bojkotovali a znemožňovali výstavbu této velmi potřebné příměstské železnice.  Nyní jsou oba tito darebáci - doufejme, že definitivně - v řiti. Během 2 let začne rekonstrukce a zdvoukolejňování tratě od Kladna, snad to dospěje až do Prahy. Vypadá to, že rozum konečně zvítězí.

+8/0
7.1.2014 21:38

S25t70e54p34a69n 68T43o19t57h 8318859545958

Zbytecne?? Jel si nekdy Miladou Horakovou ve spicce?? To je proste jeden z velkych problemu PHY.

+1/0
8.1.2014 7:16

J86a68r84o90s28l23a30v 42B49r27ü73m90m98e64r 7674153186

Nepsal, že Blanka je zbytečná. Ale megalomanská a drahá. Kdyby se tehdy vědělo, kolik to bude stát, tak by se našlo možná jiné řešení.

0/0
8.1.2014 7:40

D63a80v48i70d 23M29u81n10z23a71r 3868832554926

letajici koberec

0/0
10.1.2014 0:33

J15a64n 22Z78e50l89e39n71k81a 2836496938385

Jel. A jaká je prognóza? Dnes přes Letnou jezdí 20 000 automobilů za den. Po spuštění Blanky jich bude 17 000, tedy pokles jen o 3 tisíce vozů denně! Proč? Protože z Milady Horákové, Svatovítské a dalších komunikací se stanou přivaděče k Blance. Tohle už bylo ovšem známo dříve, než se u Blanky vůbec koplo do země. Ostatně mj. proto se s tou stavbou 20 let váhalo. Byly navrhovány různé jiné varianty, tu lepší, tu horší. Ale Bém s Janouškem rozhodli jinak...

+2/0
8.1.2014 8:24

L14u17k95á76š 44N54o89v26á76k 4906256482973

dopravní odborníci doporučili variantu Dana, staví se Blanka. To pro argumentaci úplně stačí ;-)

+1/0
8.1.2014 10:10

L71u71k45á22š 17N69o61v42á27k 4976926102553

ODS Prahy 6 proti vlaku bojuje dodnes...

0/0
8.1.2014 10:09

P35e67t72r 51N75e87c39h79a87n71i19c63k90ý 7173216488250

Jednou se to udělat musí. Jen ať se myslí na budoucnosti a kapacita mostu je navýšena na maximum. Řešení náhradní dopravy během rekonstrukce bude skutečně oříšek. Smíchov - Hl.n. je kapacitně na maximu, pro cestu do centra je rychlejší přestoupit v Dejvicích nebo nove na Veleslavine na metro.

+6/0
7.1.2014 20:40

R47o44b87e35r51t 40P10r20a47ž36á86k 4678516745770

Jo-jo. Neměli zdevastovat Bubny.

0/0
7.1.2014 21:16

P77e51t53r 44N89e19c28h72a71n19i41c91k57ý 7503966168700

Vidíte, to mě nenapadlo, ale bylo by to ideální. Konečná Bubny - Vltavská. Za ten rok to tam zkultivovat na přestup. Uznávat ČD tarif v úseku Vltavská - Hlavní Nádraží a pohoda jazz. Určitě by šlo i trochu posunout perón blíž ke stanici :-)

+4/0
7.1.2014 21:19

D34a16v59i77d 61D20o47b41e30š 3205742777

Je to krásná stavba s velikým potenciálem. V Paříži jsem byl nadšený z provedení využití Viaduc des Arts - http://goo.gl/9ZlqZn.

+4/0
7.1.2014 20:34

J91i52ř10í 13D66o87č22e38k68a93l 9809575358693

Pěkné R^

0/0
7.1.2014 21:24

M61a79r31t68i28n88a 84V88a61n80k50o71v28á 4737913332512

Konečně !

0/0
7.1.2014 20:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.