- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
. Celkem tak v dopravní špičce projede na trati až dvanáct vlaků na páru za hodinu.
Většina lidí to pořád stále nepochopila, že tato uzavírka na 2 roky je učelná.
Masarykovo nádraží končí a nádraží Praha Bubny (Orco Group) také.
Developeři nepotřebují železnici.
Vlaky budou končit maximálně v Dejvicích.
Vlaky od Kladna a Ruzyně budou jezdit přes Hostivice-Jeneček, Chýně, Rudná, Zbuzany, Prokopské údolí, Smíchov.
a nebo pres Skrivany ,Smidary, Chotelice, Hrobicany, Zber a Vysoke Veseli..
Jak už níže někdo psal, pokud se zprovozní Bubny, nebude na cestě z Kladna vůbec žádný problém + Vltavská za rohem. V případě varianty Hostivice-Smíchov je metro na Veleslavíně uplně k ničemu.
Nojo, na Hostivice-Smíchov můžou odklonit akorát vlaky od Kladna, ale na Masaryčku jezdí i osobáky od Ústí n.L., takže ty budou muset jezdit přes Holešovice na Hlavák (a nebo končit v Holešovicích). Nebo jak někdo níže píše, obnovit Bubny a směřovat výstup k metru Vltavská...
Letité vize o propojení centra Prahy s letištěm a kladnem se naplňují. Tohle je první kamínek. Nejen, že Masaryčka zůstane, ale bude vybudováno ještě další nástupiště pro směr Kladno/Letiště. Jen škoda, že to nepřišlo dřív. Bém a Janoušek udělali svoje, a "díky" svým idiotským megalomanským vizím (tunel Blanka, zbytečné metro do Motola) systematicky bojkotovali a znemožňovali výstavbu této velmi potřebné příměstské železnice. Nyní jsou oba tito darebáci - doufejme, že definitivně - v řiti. Během 2 let začne rekonstrukce a zdvoukolejňování tratě od Kladna, snad to dospěje až do Prahy. Vypadá to, že rozum konečně zvítězí.
Zbytecne?? Jel si nekdy Miladou Horakovou ve spicce?? To je proste jeden z velkych problemu PHY.
Jednou se to udělat musí. Jen ať se myslí na budoucnosti a kapacita mostu je navýšena na maximum. Řešení náhradní dopravy během rekonstrukce bude skutečně oříšek. Smíchov - Hl.n. je kapacitně na maximu, pro cestu do centra je rychlejší přestoupit v Dejvicích nebo nove na Veleslavine na metro.
Je to krásná stavba s velikým potenciálem. V Paříži jsem byl nadšený z provedení využití Viaduc des Arts - http://goo.gl/9ZlqZn.