Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik by potřeboval na opravy celý jeden pražský rozpočet

Plán pražského dopravního podniku vyměnit do roku 2016 všechny staré ruské eskalátory za nové, se hroutí. Evropská unie totiž na tento projekt částkou 3,7 miliardy odmítla přispět. Dopravce nyní řeší, kde by mohl potřebnou sumu sehnat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a72n 59Š98p71e86c98i40á90n 2920770489359

Na namesti miru umrete na stari nez to vyjede nahoru :D

Tak az doslouzi ty ruske,tak se zastavi a budete chodit pesky :D

+2/0
21.1.2014 16:37

A40n61n29a 42K69n49o82f60l36í18č23k96o33v39á 7588517230884

Znáte někdo číslo konta, kde se může celá republika na chudý pražský dopravní podnik složit?

+1/0
21.1.2014 10:39

J76i18r89i 20J77a81v56u52r28e93k 7216562112266

No, pražskému rozpočtu by v současné době nejvíce pomohlo, kdyby si Moraváci vzali Hudečka zase zpátky.

0/0
21.1.2014 20:55

T44o30m50á97š 10B32l27a97h34o65š 6456517845740

50 miliard, to je pakatel.

Stačilo by na rok přestat vyplácet příspěvky jistým spoluobčanům ...

+5/0
20.1.2014 23:58

R62u68d80o49l79f 88R66u58b32e70š 3189645871924

Myslíte papaláše? ;-D

+7/0
21.1.2014 0:03

J40o41h41a96n 66Z95i17n94g37e10l 2241875586591

V naší čtvrti jezdí autobus tak často, že to lidi obtěžuje a píší na Dopravní podnik, aby omezil počet linek. Od 4:15 ráno, kdy jede první, je to ještě po deseti minutách, ale mezi šestou a osmou jede autobus každý tři minuty. V autobusech jezdí tak do 10 lidí, ale není výjimka autobus prázdnej, nebo se dvěma lidmi.

Dopravní podnik nám už půl roku odpovídá, že s tím nejde nic udělat, protože proto. Kdyby se zrušil jeden autobus do hodiny, udělá to za rok 10 milionů.

Peněz je dost, až DP Praha nekecá.

+1/−4
20.1.2014 23:44

J20o64h53a41n 40Z70i77n65g34e39l 2161315376761

P.S. nedávno jsem narazil na článek, kdy se obyvatelé Břevnova domáhají zachování zastávky tramvaje na stávajícím místě. Píší petice, dopisy dopravnímu podniku...   ale není to nic platné, Dopravní podnik má v plánu její přesunutí o 300m.

Pak není na eskalátory.

+1/−5
20.1.2014 23:45

L71u28k36á91š 67N39o15v93á34k 4136536272783

mícháte jablka a hrušky, nesmysl vedle nesmyslu Rv

+8/−1
21.1.2014 0:07

D55a73v52i49d 64M10u18n98z21a15r 3638322564316

jabky a hruska ?

0/−2
21.1.2014 0:19

J62o75h17a66n 59Z73i78n27g65e80l 2871955906301

Ale všechno stojí peníze pane Nováku. Je třeba hospodařit, neplatit nesmysly a třeba bude i na eskalátory. Bojím se pomyslet, kolik takto nevytížených linek jezdí, protože se na Dopravním podniku nikdo nezvedne, aby to zkontroloval.

0/−2
21.1.2014 0:25

Z15b70y29n37ě85k 52K98o20ř60í86n66e65k 9364683729162

A myslíte si, že si DP vymýšlí kdy a kde jaká linka pojede?

+3/0
21.1.2014 0:36

J37o44h81a82n 41Z57i95n86g66e14l 2751565866671

Dává připomínky. Společně s obcí a magistrátem.

0/−1
21.1.2014 0:37

J76o14h26a78n 16Z44i43n93g69e78l 2631645556791

P.S. na ROPIDu jsme byli osobně. Všechno se tam řeší jen podle tabulek a předpisů. Rozum se tam nepoužívá.

+2/−2
21.1.2014 0:38

L92a17d51i58s92l73a65v 67H55r47ů31z39a 8701416980846

Zkuste aspoň napsat linku. Ale asi se bojíte, že byste byl zavalen logickými protiargumenty.

+6/−1
21.1.2014 1:08

J93o43h13a10n 97Z88i32n51g92e10l 2851925496221

106, kecale.

0/0
21.1.2014 21:14

A14l77e91x49a17n73d95r 33K97o92s93t20k45a 5709406849146

Děkujte bohu, že na ty eskelátory není. Jinak dopadnou další stanice jako Hradčanská. Vypadá to krásně, ale než to dojede nahoru, máte čas na přečtení vojny a míru. Oni chtějí nahradit plně funkční, spolehlivé a rychlé eskelátory za nespolehlivé a pomalé. A to vše za mizerných pár miliard, no nekup to.

+7/0
21.1.2014 7:05

M71i62c70h92a68l 31Z51e78t93e28k 3298162980737

To je totiž bruselský diktát - max. rychlost eskalátorů. Zaplaťpánbůh, že na Andělu ještě zůstanou ty nebruselské...

+1/0
21.1.2014 7:59

V79i73k15y35r 26B61o78h90u90m21i97l 20S15t16r14a77n85s80k61y 9247818316869

Přesně tak, proti OC Hostivař již přes rok stojí nově vystavěná zastávka busů, která není využívána, protože nebyla souběžně upravena zastávka tram. O kousek dále (zastávkka Zahradní Město) je zase opuštěná vybudovaná zastávka vč. automatu na jízdenky a přístřešku, protože když ROPID "chytře" zrušil 2 linky autobusu a zavedl "metrobusy" tak všem sjednotil zastávku/ ostrůvek pro tramvaje. O neúdržbě obecně nehovoře. Skalka, večer jedna polovina zastávek budů svítí, drihá nikoliv; Malostranská, ve vestibulu chybí podhledy; Muzeum, padají omítky atd..atd...To se pořád jenom posunují peníze podnikům na výstavbu nového metra, dodavatelům peřdražených tram a busů a s ostatním se žije ještě z dob Dr. Husáka....

+3/0
21.1.2014 7:01

L50a21d18i70s97l37a78v 76B13a90l93o29u40n 7701644151675

Zrušením zastávky se urychlí doprava. A 300 m, to je cca 4 - 5 min chůze. Buď fit.

Já to mám na nejbližší zastávku 600 m a nikomu to nevadí, ani mě.

+1/−1
21.1.2014 7:24

J52i92ř71í 78K80r69e20j46č72í89k 2507438354466

Ale ta zastávka se nemá rušit, nýbrž jen přesunout o 200 m. Tím se mezistaniční úseky na obě strany přibližně srovnají a zastávka bude blíž největším cílům v oblasti - supermarketu a poliklinice.

0/0
21.1.2014 17:00

L58a96d52i28s83l15a52v 17B92a63l41o30u16n 7241214831475

Tak proč lidi pindají. Mají být rádi, že se trochu projdou.

+1/0
21.1.2014 18:06

J24i25ř56í 56K38r37e25j70č39í47k 2607618634886

Protestuje majitelka cukrárny a petice se pod lživými argumenty podepisuje u ní.

Dopravnímu podniku je vcelku fuk kde ta zastávka bude, ale logičtější umístění je před největším zdrojem cestujících, což je v tom místě poliklinika a supermarket. Posun zastávky by zkrátka pomohl podstatně většímu počtu lidí, než které by poškodil.

0/0
21.1.2014 16:54

O36n69d64ř56e70j 42S28e46m30e62c98k85ý 8781256498495

Jaká kde jezdí linka a v jakém intervalu určuje ROPID. Dopravní podnik si pouze najímá jako jednoho z dopravců.

+2/0
21.1.2014 0:28

J31o60h15a13n 28Z19i89n12g68e25l 2121225746141

Dopravní podnik, obce a magistrát dávají ROPIDu požadavky. Ropid jen provozuje linky a měl by je sladit dohromady. Ale jeho práce je více než pochybná. Léta třeba tvrdí, že pracuje na plánu využití a medializace pražských vlakový spojů. Ale to už je let...

+1/−3
21.1.2014 0:34

J55i41ř98í 52K93r46e58j64č23í14k 2957788354926

Dopravní podnik, obce a magistrát dávají ROPIDu požadavky a ten na ně zvysoka víte co...

+1/0
21.1.2014 17:01

J38o50h46a55n 89Z97i56n39g13e83l 2331515556661

a to je to, o čem mluvim.

0/0
21.1.2014 21:14

P67a73v12e43l 18Z86a93t39l46o26u96k54a66l 7721959902977

Opět jedna nechtěně dobrá zpráva. Nové eskalátory dle imbeciIních norem jsou zlo. A vzhledem k tomu, co se na Andělu děje ve špičce, kdy pochopitelně tam soupravy z obou stran přijedou současně, tak se tam máme po výměně eskalátorů na co těšit.

+21/−1
20.1.2014 23:21

L31u40k63á18š 39N73o65v66á84k 4166986112953

zkuste si vzít berle a uvidíte jak "imbecilní" jsou nové a staré normy ;-O

+2/−11
21.1.2014 0:08

P67a70v93e13l 96Z55a39t92l45o27u16k44a21l 7981399912527

Pro nestandardní situace, jako jsou lidi s berlemi, jsou tu výtahy/plošiny.

+7/0
21.1.2014 0:58

V88i66k16y91r 34B30o25h13u58m44i38l 77S51t11r87a40n45s29k38y 9837728686989

že by doporučení nových norem vycházelo ze stanoviska EU?:-P

0/0
21.1.2014 7:03

P45e67t37r 93J46a12r94o61š 2654361925627

Stavi se cyklostezky za ceny jak kdyby meli byt ze zlata a to pro par nadsencu. Ale prispet na opravu verejne dopravy pro statisice je zatezko. Prej malo ekologicky projekt. Mozna kdyby se do tunelu mohlo jen na kolech....

Pro rejpaly - nejsem prazak, ale tohle me fakt vytaci.

+13/0
20.1.2014 22:56

K20a44r88e74l 45S73e87m93e95r94á64d 6678750140551

Nebo kdyby se mohlo na eskalátory jen na kolech. To je ted u nás v Praze oblíbený sport...

+1/0
20.1.2014 23:24

P80a63v19e63l 68Z25a96t17l56o65u91k30a65l 7561499752217

Ano, udělal to jeden člověk, dostalo se mu díky tomu mediálního humbuku a hned je z toho "oblíbený sport" :D

+2/−1
20.1.2014 23:27

R24e18n35é 29C10v40r62k47a98l 9806159496726

Když udělá prů.er cyklista, je to "mediální humbuk". Když ale Automat napadá údajnou škodlivostí aut bez rozumných argumentů, je to "záslužné zklidnění dopravy". Co jste si cyklisti vytvořili, to se vám teď vrací.:-/

0/0
21.1.2014 8:33

J72o36h70a96n 48Z80i12n27g39e92l 2931465816281

Za poslední dva roky Praha komplet přelajnovala ulice na cyklistický pruhy. Změnila dvouproudý ulice na jednoproudý s odbočkama doleva, změnila parkovací místa na cyklistický koridory. Ne na jednom místě, všude. I na místech, kam by vjel tak cyklista sebevrah, třeba na Vinohradskou. Ale nemá peníze na MHD. Až se začne skutečně hospodařit, projevim lítost. DO tý doby jsou to jen kecy.

+6/−3
20.1.2014 23:40

Ř79e80h67o37ř 48V55l87a56s60á95k 2304604621786

Po Vinohradské jsem párkrát na kole jel a nepřišlo mi to nijak sebevražedné. Ovšem ani pruhy tam tenkrát nebyly.

+1/0
21.1.2014 1:20

R10u31d26o26l12f 17R92u29b92e94š 3589105931184

Zúžení ze 2 pruhů se dělá hlavně kvůli přechodům, a dojde ke zklidnění provozu, a že z toho těží cyklisti a možná motorky je jenom dobře.

Nedostatek peněz v DP podle mě není z důvodu že by Praha dávala málo peněz.

0/−3
21.1.2014 11:30

R95u78d41o35l62f 57R44u66b27e23š 3769105271834

Kolik podle vás bylo postaveno nových cyklostezek? Většinou na to stačí kýbl s barvou a nové značky... A shrábnout dotace.

Automobilová doprava v poměru na osobu zabere mnohonásobně víc místa i financí a znečišťuje prostředí.. Nevidím důvod proč víc nepodporovat cyklisty - ale myslím doopravdy, síť cyklostezek je nekompletní, přes město se nedá jinak než skrz agresivní provoz a sem tam chodníky.

+1/−4
20.1.2014 23:59

J79o19h11a28n 30Z48i48n38g71e76l 2301795216861

Víte proč není třeba více podporovat cyklisty? Protože je jich málo. Zatímco autobusem, nebo autem mlže jet každý, cyklistu bych omezil mezi věk řekněme 12-52 let. To je přibližně polovina populace. Tuto polovinu omezíme ještě o invalidy, nebo lidi kteří prostě nemají sílu, nebo nemohou jet s nákladem na kole...   ať nežeru, další polovina. To jsme na čtvrtině populace. Další omezení je počasí, kdy nejedou ani skalní cyklisti, až na jednotlivé kusy. Řekněme prosinec, leden, únor (a to jsem hodně střízlivý), k tomu déšť, nebo prostě jen zima. Čili půlroční omezení provozu. To už tu čtvrtinu máme na osmině. A z tý osminy rozhodně nejsou všichni nadšení cyklisti. Kdyby to byla polovina.

Jinými slovy, všichni podporujeme infrastrukturu pro maximálně 10% cyklistů, kteří to mohou využít k cestě do práce. A to jsem ještě nevyjmenoval města, kde to je vzhledem k terénu nemožné.

Proč se nepodporuje třeba jednostopá doprava?

+3/−1
21.1.2014 0:32

Ř61e73h41o89ř 54V93l47a64s26á87k 2344984301646

Přeháníte. Třeba v tom 12-52, šedesátiletí jezdí na kole bez problémů, leckdo i podstatně později. Naopak třeba za volant si ve dvanácti legálně nesednete.

Že by se půl roku nedalo jezdit na kole, to je zase přehánění.

Jistě, cyklistika není pro každého, v tom pravdu máte. Ale ta čísla si přibarvujete ve prospěch svých argumentů.

0/−2
21.1.2014 1:24

J63o98h12a34n 16Z75i45n23g84e56l 2811735686571

I kdybych ty číslo zdvojnásobil, tak to je furt tak do 20% lidí, kterým ti ostatní platí infrastrukturu. Ten věk jsem zvolil tak nějak průměrně. Jistě, že jezdí i starší, ale to jsou spíše jednotlivé kusy. Zase jsem třeba nepočítal lidi, který nemohou jet do práce na kole, neboť potřebují vonět a být oblečeni v obleku.

0/0
21.1.2014 21:13

T49o68m58á41š 77Z33e79m65a49n 3445198714895

Jako cyklista nepotřebuji separátní komunikace, stačí když nebudete zužovat stávající silnice aby sem se s auty pohodlně bez kolizí vešel a pustit mě do parků/ na široké chodníky - ty na periferiích zejí prázdnotou.

0/0
21.1.2014 0:36

J42o54h83a40n 94Z48i27n73g18e77l 2271545146201

Tak. Praha dělá na oko podporu, aby mohla hlásat, kolik zase přibylo kilometrů. Ale přesně k ničemu. Jak už jsem říkal, po Vinohradský nikdo nepojede. Pojede Slezskou, nebo Korunní. Na Vinohradský je to jen vykazování činnosti.

0/0
21.1.2014 0:40

Ř25e59h55o42ř 72V29l77a16s76á28k 2754664521416

Nemáte pravdu, několikrát jsem po Vinohradské jel. :-P

0/0
21.1.2014 1:25

J82o42h62a88n 96Z13i55n79g40e71l 2511775296391

Vaše volba, osobně bych zvolil klidnější ulici ve stejném směru.

0/0
21.1.2014 21:18
Foto

M74a60r79t24a 32K28ř68e49č88k87o76v98á 7691643473176

nechápu, proč je v článku neustále používáno spojení "ruské eskalátory"...jako by to by za to Rusko mohlo, že po tolika letech holt schody dosluhují.

+1/−6
20.1.2014 22:54

F21r29a81n74t42i34š44e64k 65L17u17f69t 5797259694316

Jsou nebezpečné a vždy byly

0/−14
20.1.2014 22:57

R51o57m76a11n 67P94o52l30á22č23e92k 1730106290145

Jsou nebezpečně asi jako přijíždějící souprava do stanice... Pokud se chováte jak máte, tak Vám nic neudělají...

+17/0
20.1.2014 23:03

F84r25a91n64t39i57š47e63k 42L35u45f58t 5667219614796

Vysvětli to dětem, kterým to ucvaklo prsty a důchodcům kteří nestíhají tu rychlost

+1/−13
20.1.2014 23:05

P19a72v16e76l 27Z16a69t15l53o34u38k54a29l 7211519892647

:D To s těmi dětmi je dobrý vtip, když víme, jak nejprve tatínek pouštěl do médií, že synáček jel vedle něj a normálně jen stál na schodech a kamery ze stanice pak ukázaly něco naprosto jiného, že? A důchodců jsem viděl na těchto eskalátorech mraky a žádný problém s nestíháním jsem nezaznamenal.

+13/−1
20.1.2014 23:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.