Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik by potřeboval na opravy celý jeden pražský rozpočet

Plán pražského dopravního podniku vyměnit do roku 2016 všechny staré ruské eskalátory za nové, se hroutí. Evropská unie totiž na tento projekt částkou 3,7 miliardy odmítla přispět. Dopravce nyní řeší, kde by mohl potřebnou sumu sehnat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a68n 41Š49p93e36c96i81á65n 2870900129579

Na namesti miru umrete na stari nez to vyjede nahoru :D

Tak az doslouzi ty ruske,tak se zastavi a budete chodit pesky :D

+2/0
21.1.2014 16:37

A35n11n96a 19K46n98o85f64l27í16č37k74o34v52á 7328587750104

Znáte někdo číslo konta, kde se může celá republika na chudý pražský dopravní podnik složit?

+1/0
21.1.2014 10:39

J52i37r80i 21J84a16v53u86r78e35k 7326592222496

No, pražskému rozpočtu by v současné době nejvíce pomohlo, kdyby si Moraváci vzali Hudečka zase zpátky.

0/0
21.1.2014 20:55

T46o58m73á18š 33B56l44a76h60o33š 6746627145730

50 miliard, to je pakatel.

Stačilo by na rok přestat vyplácet příspěvky jistým spoluobčanům ...

+5/0
20.1.2014 23:58

R68u83d74o33l88f 86R47u73b76e23š 3269895651594

Myslíte papaláše? ;-D

+7/0
21.1.2014 0:03

J30o60h41a66n 92Z86i38n75g77e23l 2341295656741

V naší čtvrti jezdí autobus tak často, že to lidi obtěžuje a píší na Dopravní podnik, aby omezil počet linek. Od 4:15 ráno, kdy jede první, je to ještě po deseti minutách, ale mezi šestou a osmou jede autobus každý tři minuty. V autobusech jezdí tak do 10 lidí, ale není výjimka autobus prázdnej, nebo se dvěma lidmi.

Dopravní podnik nám už půl roku odpovídá, že s tím nejde nic udělat, protože proto. Kdyby se zrušil jeden autobus do hodiny, udělá to za rok 10 milionů.

Peněz je dost, až DP Praha nekecá.

+1/−4
20.1.2014 23:44

J75o57h46a31n 12Z78i27n93g59e98l 2691345126711

P.S. nedávno jsem narazil na článek, kdy se obyvatelé Břevnova domáhají zachování zastávky tramvaje na stávajícím místě. Píší petice, dopisy dopravnímu podniku...   ale není to nic platné, Dopravní podnik má v plánu její přesunutí o 300m.

Pak není na eskalátory.

+1/−5
20.1.2014 23:45

L80u59k91á42š 90N84o56v10á90k 4176686262453

mícháte jablka a hrušky, nesmysl vedle nesmyslu Rv

+8/−1
21.1.2014 0:07

D92a15v61i98d 69M31u72n96z29a76r 3938862854426

jabky a hruska ?

0/−2
21.1.2014 0:19

J36o10h42a96n 67Z84i65n93g27e30l 2901375806281

Ale všechno stojí peníze pane Nováku. Je třeba hospodařit, neplatit nesmysly a třeba bude i na eskalátory. Bojím se pomyslet, kolik takto nevytížených linek jezdí, protože se na Dopravním podniku nikdo nezvedne, aby to zkontroloval.

0/−2
21.1.2014 0:25

Z75b65y38n62ě85k 43K33o87ř96í10n10e13k 9384733609822

A myslíte si, že si DP vymýšlí kdy a kde jaká linka pojede?

+3/0
21.1.2014 0:36

J97o54h15a52n 30Z98i58n20g11e40l 2781975866411

Dává připomínky. Společně s obcí a magistrátem.

0/−1
21.1.2014 0:37

J17o42h50a53n 31Z63i48n41g11e51l 2181475126411

P.S. na ROPIDu jsme byli osobně. Všechno se tam řeší jen podle tabulek a předpisů. Rozum se tam nepoužívá.

+2/−2
21.1.2014 0:38

L96a63d55i90s42l44a31v 45H31r38ů97z76a 8171276600546

Zkuste aspoň napsat linku. Ale asi se bojíte, že byste byl zavalen logickými protiargumenty.

+6/−1
21.1.2014 1:08

J64o35h11a65n 92Z66i62n83g52e96l 2441665536631

106, kecale.

0/0
21.1.2014 21:14

A43l81e96x26a23n46d84r 86K65o52s19t70k20a 5229556549556

Děkujte bohu, že na ty eskelátory není. Jinak dopadnou další stanice jako Hradčanská. Vypadá to krásně, ale než to dojede nahoru, máte čas na přečtení vojny a míru. Oni chtějí nahradit plně funkční, spolehlivé a rychlé eskelátory za nespolehlivé a pomalé. A to vše za mizerných pár miliard, no nekup to.

+7/0
21.1.2014 7:05

M30i79c56h86a81l 46Z46e48t39e11k 3708482440107

To je totiž bruselský diktát - max. rychlost eskalátorů. Zaplaťpánbůh, že na Andělu ještě zůstanou ty nebruselské...

+1/0
21.1.2014 7:59

V64i91k67y93r 25B79o89h13u24m69i76l 68S57t55r31a56n50s38k97y 9517238856969

Přesně tak, proti OC Hostivař již přes rok stojí nově vystavěná zastávka busů, která není využívána, protože nebyla souběžně upravena zastávka tram. O kousek dále (zastávkka Zahradní Město) je zase opuštěná vybudovaná zastávka vč. automatu na jízdenky a přístřešku, protože když ROPID "chytře" zrušil 2 linky autobusu a zavedl "metrobusy" tak všem sjednotil zastávku/ ostrůvek pro tramvaje. O neúdržbě obecně nehovoře. Skalka, večer jedna polovina zastávek budů svítí, drihá nikoliv; Malostranská, ve vestibulu chybí podhledy; Muzeum, padají omítky atd..atd...To se pořád jenom posunují peníze podnikům na výstavbu nového metra, dodavatelům peřdražených tram a busů a s ostatním se žije ještě z dob Dr. Husáka....

+3/0
21.1.2014 7:01

L75a60d45i59s76l83a45v 23B48a30l52o53u77n 7511274401745

Zrušením zastávky se urychlí doprava. A 300 m, to je cca 4 - 5 min chůze. Buď fit.

Já to mám na nejbližší zastávku 600 m a nikomu to nevadí, ani mě.

+1/−1
21.1.2014 7:24

J64i26ř65í 85K19r23e87j89č26í81k 2597428494926

Ale ta zastávka se nemá rušit, nýbrž jen přesunout o 200 m. Tím se mezistaniční úseky na obě strany přibližně srovnají a zastávka bude blíž největším cílům v oblasti - supermarketu a poliklinice.

0/0
21.1.2014 17:00

L85a78d94i91s42l78a29v 23B29a78l55o37u48n 7151124531145

Tak proč lidi pindají. Mají být rádi, že se trochu projdou.

+1/0
21.1.2014 18:06

J32i96ř33í 85K95r30e20j65č47í57k 2697598114846

Protestuje majitelka cukrárny a petice se pod lživými argumenty podepisuje u ní.

Dopravnímu podniku je vcelku fuk kde ta zastávka bude, ale logičtější umístění je před největším zdrojem cestujících, což je v tom místě poliklinika a supermarket. Posun zastávky by zkrátka pomohl podstatně většímu počtu lidí, než které by poškodil.

0/0
21.1.2014 16:54

O79n97d36ř65e74j 81S59e84m60e54c51k96ý 8861406818735

Jaká kde jezdí linka a v jakém intervalu určuje ROPID. Dopravní podnik si pouze najímá jako jednoho z dopravců.

+2/0
21.1.2014 0:28

J81o87h72a77n 37Z45i26n16g89e57l 2841355936311

Dopravní podnik, obce a magistrát dávají ROPIDu požadavky. Ropid jen provozuje linky a měl by je sladit dohromady. Ale jeho práce je více než pochybná. Léta třeba tvrdí, že pracuje na plánu využití a medializace pražských vlakový spojů. Ale to už je let...

+1/−3
21.1.2014 0:34

J58i62ř28í 92K75r39e21j49č36í70k 2547468464776

Dopravní podnik, obce a magistrát dávají ROPIDu požadavky a ten na ně zvysoka víte co...

+1/0
21.1.2014 17:01

J44o98h43a78n 83Z73i74n81g86e33l 2571445816301

a to je to, o čem mluvim.

0/0
21.1.2014 21:14

P75a27v96e34l 90Z39a95t88l78o92u63k52a61l 7421609122327

Opět jedna nechtěně dobrá zpráva. Nové eskalátory dle imbeciIních norem jsou zlo. A vzhledem k tomu, co se na Andělu děje ve špičce, kdy pochopitelně tam soupravy z obou stran přijedou současně, tak se tam máme po výměně eskalátorů na co těšit.

+21/−1
20.1.2014 23:21

L89u98k48á71š 90N24o15v50á29k 4566766752943

zkuste si vzít berle a uvidíte jak "imbecilní" jsou nové a staré normy ;-O

+2/−11
21.1.2014 0:08

P45a40v56e90l 72Z19a73t29l55o16u80k55a29l 7501259412217

Pro nestandardní situace, jako jsou lidi s berlemi, jsou tu výtahy/plošiny.

+7/0
21.1.2014 0:58

V41i31k83y10r 67B45o43h57u83m13i90l 82S71t81r29a23n83s57k33y 9947708686519

že by doporučení nových norem vycházelo ze stanoviska EU?:-P

0/0
21.1.2014 7:03

P38e12t44r 91J66a26r70o73š 2894181175247

Stavi se cyklostezky za ceny jak kdyby meli byt ze zlata a to pro par nadsencu. Ale prispet na opravu verejne dopravy pro statisice je zatezko. Prej malo ekologicky projekt. Mozna kdyby se do tunelu mohlo jen na kolech....

Pro rejpaly - nejsem prazak, ale tohle me fakt vytaci.

+13/0
20.1.2014 22:56

K54a90r93e76l 94S23e42m88e16r81á46d 6838340610421

Nebo kdyby se mohlo na eskalátory jen na kolech. To je ted u nás v Praze oblíbený sport...

+1/0
20.1.2014 23:24

P45a91v91e46l 50Z71a78t55l96o32u53k75a41l 7231399112747

Ano, udělal to jeden člověk, dostalo se mu díky tomu mediálního humbuku a hned je z toho "oblíbený sport" :D

+2/−1
20.1.2014 23:27

R63e66n73é 31C88v79r37k80a37l 9796459556656

Když udělá prů.er cyklista, je to "mediální humbuk". Když ale Automat napadá údajnou škodlivostí aut bez rozumných argumentů, je to "záslužné zklidnění dopravy". Co jste si cyklisti vytvořili, to se vám teď vrací.:-/

0/0
21.1.2014 8:33

J60o67h14a83n 34Z80i97n71g66e52l 2751445966531

Za poslední dva roky Praha komplet přelajnovala ulice na cyklistický pruhy. Změnila dvouproudý ulice na jednoproudý s odbočkama doleva, změnila parkovací místa na cyklistický koridory. Ne na jednom místě, všude. I na místech, kam by vjel tak cyklista sebevrah, třeba na Vinohradskou. Ale nemá peníze na MHD. Až se začne skutečně hospodařit, projevim lítost. DO tý doby jsou to jen kecy.

+6/−3
20.1.2014 23:40

Ř51e46h10o74ř 76V80l70a29s66á87k 2204564221636

Po Vinohradské jsem párkrát na kole jel a nepřišlo mi to nijak sebevražedné. Ovšem ani pruhy tam tenkrát nebyly.

+1/0
21.1.2014 1:20

R64u22d90o43l10f 40R71u85b70e57š 3879575121124

Zúžení ze 2 pruhů se dělá hlavně kvůli přechodům, a dojde ke zklidnění provozu, a že z toho těží cyklisti a možná motorky je jenom dobře.

Nedostatek peněz v DP podle mě není z důvodu že by Praha dávala málo peněz.

0/−3
21.1.2014 11:30

R95u24d97o86l91f 35R85u43b36e14š 3689745941404

Kolik podle vás bylo postaveno nových cyklostezek? Většinou na to stačí kýbl s barvou a nové značky... A shrábnout dotace.

Automobilová doprava v poměru na osobu zabere mnohonásobně víc místa i financí a znečišťuje prostředí.. Nevidím důvod proč víc nepodporovat cyklisty - ale myslím doopravdy, síť cyklostezek je nekompletní, přes město se nedá jinak než skrz agresivní provoz a sem tam chodníky.

+1/−4
20.1.2014 23:59

J10o26h73a77n 68Z43i16n54g60e41l 2431655816651

Víte proč není třeba více podporovat cyklisty? Protože je jich málo. Zatímco autobusem, nebo autem mlže jet každý, cyklistu bych omezil mezi věk řekněme 12-52 let. To je přibližně polovina populace. Tuto polovinu omezíme ještě o invalidy, nebo lidi kteří prostě nemají sílu, nebo nemohou jet s nákladem na kole...   ať nežeru, další polovina. To jsme na čtvrtině populace. Další omezení je počasí, kdy nejedou ani skalní cyklisti, až na jednotlivé kusy. Řekněme prosinec, leden, únor (a to jsem hodně střízlivý), k tomu déšť, nebo prostě jen zima. Čili půlroční omezení provozu. To už tu čtvrtinu máme na osmině. A z tý osminy rozhodně nejsou všichni nadšení cyklisti. Kdyby to byla polovina.

Jinými slovy, všichni podporujeme infrastrukturu pro maximálně 10% cyklistů, kteří to mohou využít k cestě do práce. A to jsem ještě nevyjmenoval města, kde to je vzhledem k terénu nemožné.

Proč se nepodporuje třeba jednostopá doprava?

+3/−1
21.1.2014 0:32

Ř75e52h86o28ř 77V67l33a51s88á32k 2644854771306

Přeháníte. Třeba v tom 12-52, šedesátiletí jezdí na kole bez problémů, leckdo i podstatně později. Naopak třeba za volant si ve dvanácti legálně nesednete.

Že by se půl roku nedalo jezdit na kole, to je zase přehánění.

Jistě, cyklistika není pro každého, v tom pravdu máte. Ale ta čísla si přibarvujete ve prospěch svých argumentů.

0/−2
21.1.2014 1:24

J84o85h74a35n 45Z41i84n53g83e20l 2881675956511

I kdybych ty číslo zdvojnásobil, tak to je furt tak do 20% lidí, kterým ti ostatní platí infrastrukturu. Ten věk jsem zvolil tak nějak průměrně. Jistě, že jezdí i starší, ale to jsou spíše jednotlivé kusy. Zase jsem třeba nepočítal lidi, který nemohou jet do práce na kole, neboť potřebují vonět a být oblečeni v obleku.

0/0
21.1.2014 21:13

T62o65m52á35š 53Z30e67m83a27n 3495958364165

Jako cyklista nepotřebuji separátní komunikace, stačí když nebudete zužovat stávající silnice aby sem se s auty pohodlně bez kolizí vešel a pustit mě do parků/ na široké chodníky - ty na periferiích zejí prázdnotou.

0/0
21.1.2014 0:36

J58o37h50a23n 81Z65i84n68g73e66l 2181305496801

Tak. Praha dělá na oko podporu, aby mohla hlásat, kolik zase přibylo kilometrů. Ale přesně k ničemu. Jak už jsem říkal, po Vinohradský nikdo nepojede. Pojede Slezskou, nebo Korunní. Na Vinohradský je to jen vykazování činnosti.

0/0
21.1.2014 0:40

Ř31e68h75o38ř 20V71l80a88s33á78k 2384424571626

Nemáte pravdu, několikrát jsem po Vinohradské jel. :-P

0/0
21.1.2014 1:25

J11o68h34a39n 19Z35i35n26g42e96l 2171125206811

Vaše volba, osobně bych zvolil klidnější ulici ve stejném směru.

0/0
21.1.2014 21:18
Foto

M87a98r43t15a 14K48ř46e25č50k20o85v63á 7341693133706

nechápu, proč je v článku neustále používáno spojení "ruské eskalátory"...jako by to by za to Rusko mohlo, že po tolika letech holt schody dosluhují.

+1/−6
20.1.2014 22:54

F83r48a18n32t67i15š41e78k 20L24u54f14t 5357789314186

Jsou nebezpečné a vždy byly

0/−14
20.1.2014 22:57
Foto

R60o97m10a33n 44P33o38l18á26č84e28k 1230536540105

Jsou nebezpečně asi jako přijíždějící souprava do stanice... Pokud se chováte jak máte, tak Vám nic neudělají...

+17/0
20.1.2014 23:03

F65r22a71n22t68i92š87e24k 82L67u64f93t 5887939414896

Vysvětli to dětem, kterým to ucvaklo prsty a důchodcům kteří nestíhají tu rychlost

+1/−13
20.1.2014 23:05

P70a88v76e12l 35Z68a79t35l59o19u10k15a81l 7861279352647

:D To s těmi dětmi je dobrý vtip, když víme, jak nejprve tatínek pouštěl do médií, že synáček jel vedle něj a normálně jen stál na schodech a kamery ze stanice pak ukázaly něco naprosto jiného, že? A důchodců jsem viděl na těchto eskalátorech mraky a žádný problém s nestíháním jsem nezaznamenal.

+13/−1
20.1.2014 23:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.