Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik by potřeboval na opravy celý jeden pražský rozpočet

Plán pražského dopravního podniku vyměnit do roku 2016 všechny staré ruské eskalátory za nové, se hroutí. Evropská unie totiž na tento projekt částkou 3,7 miliardy odmítla přispět. Dopravce nyní řeší, kde by mohl potřebnou sumu sehnat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a11n 50Š32p59e89c13i71á19n 2600720709539

Na namesti miru umrete na stari nez to vyjede nahoru :D

Tak az doslouzi ty ruske,tak se zastavi a budete chodit pesky :D

+2/0
21.1.2014 16:37

A71n77n14a 70K62n71o94f83l51í60č77k15o20v86á 7638827480354

Znáte někdo číslo konta, kde se může celá republika na chudý pražský dopravní podnik složit?

+1/0
21.1.2014 10:39

J39i24r18i 29J17a33v82u92r67e92k 7446782392146

No, pražskému rozpočtu by v současné době nejvíce pomohlo, kdyby si Moraváci vzali Hudečka zase zpátky.

0/0
21.1.2014 20:55

T94o21m82á77š 41B87l83a76h58o41š 6886497715260

50 miliard, to je pakatel.

Stačilo by na rok přestat vyplácet příspěvky jistým spoluobčanům ...

+5/0
20.1.2014 23:58

R49u12d48o87l70f 34R43u56b45e51š 3699805871684

Myslíte papaláše? ;-D

+7/0
21.1.2014 0:03

J13o11h48a72n 31Z73i19n97g14e84l 2501605506621

V naší čtvrti jezdí autobus tak často, že to lidi obtěžuje a píší na Dopravní podnik, aby omezil počet linek. Od 4:15 ráno, kdy jede první, je to ještě po deseti minutách, ale mezi šestou a osmou jede autobus každý tři minuty. V autobusech jezdí tak do 10 lidí, ale není výjimka autobus prázdnej, nebo se dvěma lidmi.

Dopravní podnik nám už půl roku odpovídá, že s tím nejde nic udělat, protože proto. Kdyby se zrušil jeden autobus do hodiny, udělá to za rok 10 milionů.

Peněz je dost, až DP Praha nekecá.

+1/−4
20.1.2014 23:44

J64o75h39a67n 60Z65i52n64g53e56l 2171145706481

P.S. nedávno jsem narazil na článek, kdy se obyvatelé Břevnova domáhají zachování zastávky tramvaje na stávajícím místě. Píší petice, dopisy dopravnímu podniku...   ale není to nic platné, Dopravní podnik má v plánu její přesunutí o 300m.

Pak není na eskalátory.

+1/−5
20.1.2014 23:45

L75u40k18á60š 98N24o72v56á92k 4266286972173

mícháte jablka a hrušky, nesmysl vedle nesmyslu Rv

+8/−1
21.1.2014 0:07

D51a97v63i46d 20M83u80n90z68a22r 3128292324266

jabky a hruska ?

0/−2
21.1.2014 0:19

J47o56h90a64n 26Z12i70n31g72e75l 2891605356881

Ale všechno stojí peníze pane Nováku. Je třeba hospodařit, neplatit nesmysly a třeba bude i na eskalátory. Bojím se pomyslet, kolik takto nevytížených linek jezdí, protože se na Dopravním podniku nikdo nezvedne, aby to zkontroloval.

0/−2
21.1.2014 0:25

Z18b82y22n48ě62k 58K11o66ř89í19n95e30k 9884573179272

A myslíte si, že si DP vymýšlí kdy a kde jaká linka pojede?

+3/0
21.1.2014 0:36

J16o41h76a97n 35Z10i11n61g11e94l 2451295356861

Dává připomínky. Společně s obcí a magistrátem.

0/−1
21.1.2014 0:37

J56o59h57a91n 82Z84i10n62g65e73l 2251805666811

P.S. na ROPIDu jsme byli osobně. Všechno se tam řeší jen podle tabulek a předpisů. Rozum se tam nepoužívá.

+2/−2
21.1.2014 0:38

L67a95d23i23s24l54a69v 57H83r37ů63z17a 8811596460676

Zkuste aspoň napsat linku. Ale asi se bojíte, že byste byl zavalen logickými protiargumenty.

+6/−1
21.1.2014 1:08

J22o80h40a13n 62Z46i72n96g73e31l 2271525746121

106, kecale.

0/0
21.1.2014 21:14

A82l53e43x28a92n15d81r 32K15o79s26t97k75a 5309386749136

Děkujte bohu, že na ty eskelátory není. Jinak dopadnou další stanice jako Hradčanská. Vypadá to krásně, ale než to dojede nahoru, máte čas na přečtení vojny a míru. Oni chtějí nahradit plně funkční, spolehlivé a rychlé eskelátory za nespolehlivé a pomalé. A to vše za mizerných pár miliard, no nekup to.

+7/0
21.1.2014 7:05

M49i25c97h61a43l 49Z62e29t31e32k 3258482920367

To je totiž bruselský diktát - max. rychlost eskalátorů. Zaplaťpánbůh, že na Andělu ještě zůstanou ty nebruselské...

+1/0
21.1.2014 7:59

V27i82k80y53r 19B73o62h66u41m84i88l 75S60t85r63a70n52s68k98y 9277778366759

Přesně tak, proti OC Hostivař již přes rok stojí nově vystavěná zastávka busů, která není využívána, protože nebyla souběžně upravena zastávka tram. O kousek dále (zastávkka Zahradní Město) je zase opuštěná vybudovaná zastávka vč. automatu na jízdenky a přístřešku, protože když ROPID "chytře" zrušil 2 linky autobusu a zavedl "metrobusy" tak všem sjednotil zastávku/ ostrůvek pro tramvaje. O neúdržbě obecně nehovoře. Skalka, večer jedna polovina zastávek budů svítí, drihá nikoliv; Malostranská, ve vestibulu chybí podhledy; Muzeum, padají omítky atd..atd...To se pořád jenom posunují peníze podnikům na výstavbu nového metra, dodavatelům peřdražených tram a busů a s ostatním se žije ještě z dob Dr. Husáka....

+3/0
21.1.2014 7:01

L50a48d14i79s98l71a81v 65B83a21l52o98u24n 7931754281115

Zrušením zastávky se urychlí doprava. A 300 m, to je cca 4 - 5 min chůze. Buď fit.

Já to mám na nejbližší zastávku 600 m a nikomu to nevadí, ani mě.

+1/−1
21.1.2014 7:24

J49i81ř83í 22K71r67e88j76č64í59k 2797558484746

Ale ta zastávka se nemá rušit, nýbrž jen přesunout o 200 m. Tím se mezistaniční úseky na obě strany přibližně srovnají a zastávka bude blíž největším cílům v oblasti - supermarketu a poliklinice.

0/0
21.1.2014 17:00

L58a89d16i39s15l14a92v 63B94a58l29o14u63n 7171864481755

Tak proč lidi pindají. Mají být rádi, že se trochu projdou.

+1/0
21.1.2014 18:06

J75i49ř97í 76K94r52e62j78č79í25k 2137438214116

Protestuje majitelka cukrárny a petice se pod lživými argumenty podepisuje u ní.

Dopravnímu podniku je vcelku fuk kde ta zastávka bude, ale logičtější umístění je před největším zdrojem cestujících, což je v tom místě poliklinika a supermarket. Posun zastávky by zkrátka pomohl podstatně většímu počtu lidí, než které by poškodil.

0/0
21.1.2014 16:54

O19n44d46ř93e19j 18S64e69m24e17c85k86ý 8341926668145

Jaká kde jezdí linka a v jakém intervalu určuje ROPID. Dopravní podnik si pouze najímá jako jednoho z dopravců.

+2/0
21.1.2014 0:28

J80o88h26a83n 14Z16i50n96g63e46l 2531605356881

Dopravní podnik, obce a magistrát dávají ROPIDu požadavky. Ropid jen provozuje linky a měl by je sladit dohromady. Ale jeho práce je více než pochybná. Léta třeba tvrdí, že pracuje na plánu využití a medializace pražských vlakový spojů. Ale to už je let...

+1/−3
21.1.2014 0:34

J89i29ř82í 56K19r69e26j23č77í40k 2217168354896

Dopravní podnik, obce a magistrát dávají ROPIDu požadavky a ten na ně zvysoka víte co...

+1/0
21.1.2014 17:01

J90o17h28a69n 21Z74i43n23g27e37l 2961135936481

a to je to, o čem mluvim.

0/0
21.1.2014 21:14

P40a71v64e13l 44Z34a27t65l14o76u82k96a86l 7671219842717

Opět jedna nechtěně dobrá zpráva. Nové eskalátory dle imbeciIních norem jsou zlo. A vzhledem k tomu, co se na Andělu děje ve špičce, kdy pochopitelně tam soupravy z obou stran přijedou současně, tak se tam máme po výměně eskalátorů na co těšit.

+21/−1
20.1.2014 23:21

L96u79k59á16š 55N28o82v49á59k 4556756122553

zkuste si vzít berle a uvidíte jak "imbecilní" jsou nové a staré normy ;-O

+2/−11
21.1.2014 0:08

P59a15v74e77l 81Z15a75t17l70o10u72k35a13l 7501859232877

Pro nestandardní situace, jako jsou lidi s berlemi, jsou tu výtahy/plošiny.

+7/0
21.1.2014 0:58

V74i12k41y64r 98B32o43h42u83m52i80l 63S83t78r50a62n57s27k77y 9327198856159

že by doporučení nových norem vycházelo ze stanoviska EU?:-P

0/0
21.1.2014 7:03

P19e64t35r 78J86a79r52o77š 2964361715797

Stavi se cyklostezky za ceny jak kdyby meli byt ze zlata a to pro par nadsencu. Ale prispet na opravu verejne dopravy pro statisice je zatezko. Prej malo ekologicky projekt. Mozna kdyby se do tunelu mohlo jen na kolech....

Pro rejpaly - nejsem prazak, ale tohle me fakt vytaci.

+13/0
20.1.2014 22:56

K73a70r89e59l 82S41e44m97e62r94á52d 6858310320711

Nebo kdyby se mohlo na eskalátory jen na kolech. To je ted u nás v Praze oblíbený sport...

+1/0
20.1.2014 23:24

P55a33v18e90l 77Z88a95t32l10o72u52k56a61l 7411749832377

Ano, udělal to jeden člověk, dostalo se mu díky tomu mediálního humbuku a hned je z toho "oblíbený sport" :D

+2/−1
20.1.2014 23:27

R22e97n75é 91C66v67r93k89a73l 9866529246216

Když udělá prů.er cyklista, je to "mediální humbuk". Když ale Automat napadá údajnou škodlivostí aut bez rozumných argumentů, je to "záslužné zklidnění dopravy". Co jste si cyklisti vytvořili, to se vám teď vrací.:-/

0/0
21.1.2014 8:33

J48o57h63a18n 95Z54i87n45g92e90l 2771485896851

Za poslední dva roky Praha komplet přelajnovala ulice na cyklistický pruhy. Změnila dvouproudý ulice na jednoproudý s odbočkama doleva, změnila parkovací místa na cyklistický koridory. Ne na jednom místě, všude. I na místech, kam by vjel tak cyklista sebevrah, třeba na Vinohradskou. Ale nemá peníze na MHD. Až se začne skutečně hospodařit, projevim lítost. DO tý doby jsou to jen kecy.

+6/−3
20.1.2014 23:40

Ř39e84h82o65ř 86V20l25a73s32á56k 2794874651236

Po Vinohradské jsem párkrát na kole jel a nepřišlo mi to nijak sebevražedné. Ovšem ani pruhy tam tenkrát nebyly.

+1/0
21.1.2014 1:20

R10u14d11o53l17f 87R33u94b91e53š 3449305941914

Zúžení ze 2 pruhů se dělá hlavně kvůli přechodům, a dojde ke zklidnění provozu, a že z toho těží cyklisti a možná motorky je jenom dobře.

Nedostatek peněz v DP podle mě není z důvodu že by Praha dávala málo peněz.

0/−3
21.1.2014 11:30

R29u16d97o52l75f 80R64u15b90e31š 3649135951744

Kolik podle vás bylo postaveno nových cyklostezek? Většinou na to stačí kýbl s barvou a nové značky... A shrábnout dotace.

Automobilová doprava v poměru na osobu zabere mnohonásobně víc místa i financí a znečišťuje prostředí.. Nevidím důvod proč víc nepodporovat cyklisty - ale myslím doopravdy, síť cyklostezek je nekompletní, přes město se nedá jinak než skrz agresivní provoz a sem tam chodníky.

+1/−4
20.1.2014 23:59

J34o17h37a18n 88Z74i44n88g89e34l 2401115616431

Víte proč není třeba více podporovat cyklisty? Protože je jich málo. Zatímco autobusem, nebo autem mlže jet každý, cyklistu bych omezil mezi věk řekněme 12-52 let. To je přibližně polovina populace. Tuto polovinu omezíme ještě o invalidy, nebo lidi kteří prostě nemají sílu, nebo nemohou jet s nákladem na kole...   ať nežeru, další polovina. To jsme na čtvrtině populace. Další omezení je počasí, kdy nejedou ani skalní cyklisti, až na jednotlivé kusy. Řekněme prosinec, leden, únor (a to jsem hodně střízlivý), k tomu déšť, nebo prostě jen zima. Čili půlroční omezení provozu. To už tu čtvrtinu máme na osmině. A z tý osminy rozhodně nejsou všichni nadšení cyklisti. Kdyby to byla polovina.

Jinými slovy, všichni podporujeme infrastrukturu pro maximálně 10% cyklistů, kteří to mohou využít k cestě do práce. A to jsem ještě nevyjmenoval města, kde to je vzhledem k terénu nemožné.

Proč se nepodporuje třeba jednostopá doprava?

+3/−1
21.1.2014 0:32

Ř91e39h31o66ř 24V32l53a26s58á37k 2214834571946

Přeháníte. Třeba v tom 12-52, šedesátiletí jezdí na kole bez problémů, leckdo i podstatně později. Naopak třeba za volant si ve dvanácti legálně nesednete.

Že by se půl roku nedalo jezdit na kole, to je zase přehánění.

Jistě, cyklistika není pro každého, v tom pravdu máte. Ale ta čísla si přibarvujete ve prospěch svých argumentů.

0/−2
21.1.2014 1:24

J23o79h87a14n 91Z58i69n84g25e36l 2411305576401

I kdybych ty číslo zdvojnásobil, tak to je furt tak do 20% lidí, kterým ti ostatní platí infrastrukturu. Ten věk jsem zvolil tak nějak průměrně. Jistě, že jezdí i starší, ale to jsou spíše jednotlivé kusy. Zase jsem třeba nepočítal lidi, který nemohou jet do práce na kole, neboť potřebují vonět a být oblečeni v obleku.

0/0
21.1.2014 21:13

T26o72m21á73š 29Z30e22m60a98n 3965878724305

Jako cyklista nepotřebuji separátní komunikace, stačí když nebudete zužovat stávající silnice aby sem se s auty pohodlně bez kolizí vešel a pustit mě do parků/ na široké chodníky - ty na periferiích zejí prázdnotou.

0/0
21.1.2014 0:36

J18o58h10a95n 14Z26i48n75g19e45l 2361195136731

Tak. Praha dělá na oko podporu, aby mohla hlásat, kolik zase přibylo kilometrů. Ale přesně k ničemu. Jak už jsem říkal, po Vinohradský nikdo nepojede. Pojede Slezskou, nebo Korunní. Na Vinohradský je to jen vykazování činnosti.

0/0
21.1.2014 0:40

Ř17e24h94o35ř 93V74l23a98s84á25k 2464644361826

Nemáte pravdu, několikrát jsem po Vinohradské jel. :-P

0/0
21.1.2014 1:25

J61o79h90a25n 28Z37i60n35g24e39l 2361145186631

Vaše volba, osobně bych zvolil klidnější ulici ve stejném směru.

0/0
21.1.2014 21:18
Foto

M16a37r84t64a 25K56ř14e46č14k71o93v97á 7171183733846

nechápu, proč je v článku neustále používáno spojení "ruské eskalátory"...jako by to by za to Rusko mohlo, že po tolika letech holt schody dosluhují.

+1/−6
20.1.2014 22:54

F58r49a88n65t24i39š54e20k 90L74u23f80t 5987649974886

Jsou nebezpečné a vždy byly

0/−14
20.1.2014 22:57
Foto

R66o58m92a56n 39P81o48l79á77č24e74k 1280306290305

Jsou nebezpečně asi jako přijíždějící souprava do stanice... Pokud se chováte jak máte, tak Vám nic neudělají...

+17/0
20.1.2014 23:03

F51r61a38n79t86i25š51e49k 75L82u73f73t 5507439324476

Vysvětli to dětem, kterým to ucvaklo prsty a důchodcům kteří nestíhají tu rychlost

+1/−13
20.1.2014 23:05

P49a72v15e41l 57Z25a26t54l76o10u18k86a10l 7631359882707

:D To s těmi dětmi je dobrý vtip, když víme, jak nejprve tatínek pouštěl do médií, že synáček jel vedle něj a normálně jen stál na schodech a kamery ze stanice pak ukázaly něco naprosto jiného, že? A důchodců jsem viděl na těchto eskalátorech mraky a žádný problém s nestíháním jsem nezaznamenal.

+13/−1
20.1.2014 23:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.