- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebudu hodnotit tohoto ridice,ale vubec bych se nedivil,kdyby v tom byl mobil,jsem v soku co denne vidim na cestach v Praze, kazde 2he nekdy kazde prvni auto s ridicem,ridickou co telefonujou nebo tukaji SMS, proboha probudte se POLICIE a zacnete tohle tvrde trestat,to nema obdoby..
No. A nebo taky něco úplně jinýho.
Nechápu, jak je možné, že takový kamion je způsobilý k provozu na veřejných komunikacích. Vzhledem k tomu, že u osobního automobilu se předpokládá náraz ve spodní části, nikoli v oblasti sloupků, stává se kamion s otevřeným spodním prostorem smrtelnou pastí. Hlavně že úředníci a fízlové řeší kdejakou pitomost, ale podstatné věci jim unikají.
Dotaz: jak je omezen rychlost na dalnici v obci (bez cedule nejvyssi rychlosti) - 130Km/hod ???
To mě ani nepřekvapuje. jezdím denně do práce po R1 tam a zpět a každý den, tak 2-3 magoři co se lepí na zadek tak 10 cm, když ne mně, tak někomu kolem včetně kamionu. Většinou tyhle magory uhlídají řidici kolem a krizové situace vyřeší za ně. Jenže kamion, když je auto nalepené na něj, už auto za sebou nevidí a nemůže toho magora z krizové situace vytahout, neboť o něm neví.
No vidite a je se nelepil jel jsem v levym sam predemnou kam jsem dohledl nikdo a z rady kamionu vlevo vyrazil prudkou myskou sice s blinkremale soucasne s otoce im volqntu... SLOvinsky kamionak 15-20m predeme! Ja 120kmh on ve stoupani cca 70-75kmh... Reagoval jsem suce ihned ale na mokru s nalozenym Transitem (nastesti) to bylo moc natesno a dal jsem mu "pusu"!
Ujel a kdyz jej policie vypatrala tvrdil, ze si niceho nevsiml, pritom na Fordu byla skoda 270.000kc!
Jakou vzdalenost jsem porusil ja??? Ja pred sebou nikoho nemel! Policie: tvrzení proti tvrzreni a i kdyz jsem pak udelal hodiny a zustal upristredka dalnice nikdo z mnoha aut za mnou nezastavil tedy svedci zadni a vinen jsem byl ja!!! Vinen ale zivej a zdrav! a skodu uhradila pojistka noveho vozu ale stvalo me to docela s pocitem bezmoci
V autoskolach by nejspis meli klast vetsi duraz na dodrzovani bezpecne vzdalenosti. Lepit se na nekoho je nebezpecne, v pripade kamionu i smrtelne
Casto ti tam ale nekdo vjede z vedlejsho pruhu
Jel jsem tam ráno cca 8.45, tedy tesně před nehodou
1. na uzavřený tunel na okruhu upozorňovala už cedule na D1
2. na ceduli na okruhu byla informace, že kolona začíná na 3. kilometru
3. cca na 3. kilometru opravdu začínala kolona především kamionů v pravém pruhu
4. silnice byla namrzlá a kluzká a brzdilo se dost rychle
(ne každý při prudkém brždění používá výstražná světla) Je to smutný, ale tipuju to na telefonování nebo vysokou rychlost... A cynicky dodávám, že jsem rád, že nejel o chvíli dřív v levém pruhu...:-(
Obávám se, že to bylo způsobeno tím, že jeli za sebou kamiony. Pak se jeden rozhodl předjet druhého. Jenže v levém pruhu se řítil tento řidič, který svoje vozidlo již neubrzdil, resp. za daných povětrnostních podmínek to asi ubrzdit nešlo a napálil to v plné rychlosti zezadu do kamionu. To že tam jezdí kamiony vedle sebe třeba nepřetržitě 10 km je běžná praxe.
Jestli je ta část v obci, není problém.
Klasika na našich silnicích.
Všechno nasvědčuje nedodržování vzdálenosti. Další řidič kvůli tomu ex. Ale povídejte to řidičům s rychlými reakcemi. To mi totož jeden řidič řekl. "Mám rychlé reakce". Jednou jsem měl možnost mluvit s řidičem, který se lepil na auto před sebou. Takhle to dopadlo v tomto případě.
V Německu je nedodržování vzdálenosti trestné. Tam vědí proč. U nás ne.
Se blbě dodržuje vzdálenost když před vás něco vjede...
Vybavuje se mi, že před léty podobným způsobem dopadl někdejší šéf Škody Auto Kalma.. - tehdy s úplně novou Octavií I. Je to samozřejmě smutné, když se člověk takto napasuje pod náklaďák - mladej ani nemusel jet kdoví jak rychle, ale prostě mohl doplatit "jen" na nezkušenost, nebo nepozornost..
Ovsem Kalma se trefil pod kamion ktery stal napric
Autor Bureš k nehodě napsal: Zatím není jasné, zda za ní mohlo počasí...
Pomatený pisálek by chtěl všechno svádět na někoho jiného, jen nebýt za nic zodpovědný sám! Je leden, mrzne, sněží, v médiích je už druhý den jen sněhová kalamita a řidič by měl být snad překvapený počasím? Copak nějaké počasí sedí za volantem auta a řídí jej?
Takže za příčinu nehody (i při neznalosti podrobností), by bylo nejvhodnější považovat NEPŘIZPŮSOBENÍ RYCHLOSTI JÍZDY stavu a povaze vozovky a svým schopnostem...
No a polemizovat tady s autorem o tom, do čeho osobní auto narazilo je zhola zbytečné - Bureš nerozezná tramvaj od autobusu nebo trolejbusu, tak po něm nechtějte, aby věděl, co je to kamión!
Třeba je to Ital, tam je skoro všechno kamion.
Toto je ovšem „piccolo camion".