Diskuze

Projekt vysokorychlostní tratě do Lince brzdí plány středočeských obcí

Rychlé spojení mezi Prahou a rakouským Lincem má zajistit nová železnice za desítky miliard korun. Stavbu vysokorychlostní trati však komplikuje územní plánování. O části vedoucí Středočeským krajem navíc bude rozhodovat Nejvyšší správní soud.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepotřebuji 350, stačilo by kdyby to jezdilo alespoň těch 160..

2 2
možnosti

souhlasím, zajímalo by mě, kolik z těch cca 250km mezi Prahou a Brnem ten vlak jede 160, řekl bych tak maximalně 100km, cesta ze svitav přes moravský kras prumer tak 80. 2:40 na tuhle cestu je fakt strašně moc

0 0
možnosti

Neni nad pravni jistotu podeprenou nezavislym soudem ;-)

0 0
možnosti

J96i20ř86í 26M27a74c68e81k

24. 1. 2014 8:43

Ve Francii, v Itálii, v Německu to jde. U nás ne. Že by v těch zemích nedokázali developeři podplatit soudce?

0 0
možnosti

P46e63t56r 96C49u29ř27í56n

24. 1. 2014 6:44

A na závěr projektu osídlíme mars a některý s jupiterových měsíců.

1 1
možnosti

VRT má smysl jenom v místech. kde je asi tak 10 krát větší hustota obyvatelstva než v ČR. V USA tento luxus nemají vůbec, mimo jednu 200stovkou trať Washingto-Boston. Ale chápu, český politik asi něco viděl v televizi..

2 4
možnosti

J35i55ř65í 23M83a66c73e84k

24. 1. 2014 8:46

ČR: hustota obyvatel 134. Francie: hustota obyvatel 111.

4 0
možnosti

J67o42s95e68f 16K75u14b52e49š

23. 1. 2014 23:05

Opravdu ta trať vede do Lince, autore? Já mám pocit, že tohle je normální VRT Praha - Brno, která je těmito uvedenými místy plánovaná a dále se stáčí směrem k Vysočině. Do Lince se po ní půjde dostat tak, že někde na trase (nejspíše někde u Čerčan) bude "sjezd" na trať 225...

0 0
možnosti

No já nevím. Samozřejmě bych si rychlovlaky přál, nicméně v době, kdy stav ostatních kolejí je tragický, je podle mě nesmysl investovat do rychlotratí. Potřeba je mít základ a na něm stavět.

4 5
možnosti

Jenze tady se za 20 let rekonstrukce koridoru za obrovske penize postavil zaklad odpovidajici prvni polovine 80. let minuleho stoleti :-/ Mozna by to chtelo stavet pro zmenu neco, co nebude tak zoufale zastarale uz v dobe dokonceni ;-)

1 0
možnosti

No, chtel bych se nekdy svezt s rychlovlakem - v Evrope to umi vsude, na zapad nebo na jih od nas... U nas to pujde snad jedine kdyz se spojime s nemeckem nebo Rakouskem :-P

http://www.youtube.com/watch?v=rQe1-xeBHQ4

Milano Bologna - nedavno sem jel po te dalnici co je videt z vlaku... auta proste nestihaj R^

7 0
možnosti

S autem zase můžeš odbočit. Železnice je pro nudný lidi.

2 4
možnosti

projekt vysokorychlostní tratě do Lince je stejná utopie jako rychlodráha do Brna, obojí je naprosto nereálný - jedině, že by nám to zacálovalo Norsko:-)

5 9
možnosti

Směr do Lince je naplánovaný kvůli tomu, že z Lince do Mnichova už se tak jezdí. Představte si, že byste jeli na Oktoberfest a byli byste v Mnichově za dvě hodiny.

Jinak dokud tady síť VRTek nebude, tak se bude všechno dopravovat po již teď kapacitně nevyhovujících koridorech a dálnicích a půjdem do kytek, protože nikdo nebude chtít nic přepravovat přes ČR, ale oklikou přes sousední státy, kde už tyhle tratě maj.

14 0
možnosti

Proč by někdo chtěl přepravovat po nesmyslných železnicích. Víte vůbec jak se plánuje dnes doprava a jaké jsou trendy. Tam, kde se dá vůbec uvažovat o železnici, stávající rychlost bohatě stačí. VFR se dělá kvůli osobní dopravě.

1 18
možnosti