Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Pražském okruhu jsou na 24 hodin zavřeny oba tunely, kvůli technice

Úderem sobotní desáté hodiny dopoledne se uzavřely oba tubusy Lochkovského tunelu na Pražském okruhu. Řidiči tudy neprojedou do nedělních 10 hodin. Uzavřený je i Cholupický tunel. Technici budou v obou testovat mimo jiné kamery, vzduchotechniku a zabezpečení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M97i45l90a59n 43S64o86u32š18e44k 9546537891742

Co?? 6 mega za kontrolu techniky v tunelu???

Jezdím tam tak 3x až 4x měšíčně, pravý pruh už poskakuje jak po 20ti letech provozu, přitom to existuje asi 4 roky, předpokládám, že záruka je klasicky 2 roky a oprava pravých pruhů nás čeká do 2 až 4 let, náklady sna nějakých 50.000.000 Kč. Skvělý byznys, jen co je pravda.

A to nemluvím o velkém kruháči u Zbraslavi, kde si vozovka sedla už asi o 10 cm a klesá dál, Dali tam značku omezení rychlosti 40 km/hod a vyřešeno...tedy zatím. Oprava je plánována na jaro a léto, cena opravy odhadem 36 mega.... Fajn byznys, gratuluji, jen je mi z toho takněkak divno....

0/0
2.2.2014 2:15

P75e87t42r 85S50k94a46r31k16e 9174686489600

Tunely se uzavřeli ... ach jo (viz.obrázek)

0/0
1.2.2014 19:10

P95e80t28r 43S91k46a87r95k35e 9254596639210

Aha, tam není "se", sorry.

0/0
1.2.2014 19:12

F83r46a77n92t34i13š28e60k 24S34c81h24l37i18c17h76t39s 9825892941135

Větší problém než tunely je skutečnost, že se propadají celé segmenty křižovatky R1 s R4! To hrozí trvalým uzavřením celé trasy. Po 3 letech provozu ! Postaveny na bahně, se špatně udělané betonové bloky do něho propadají.

0/0
1.2.2014 12:58

T90o51m88á11š 62Z16e11m78a50n 3725828314395

Po povodních si sedly náspy ramp (aby ne když byly zality vodou až po vozovku R4). Betonové části drží a proto jsou tam ty hrby na styku betonové části s náspy.

Řešení bude snadné a poměrně lené - přidá se pár cm asfaltu čímž se hrby zahladí.

0/0
1.2.2014 19:44

F21r98a52n23t82i65š29e10k 80S55c46h28l63i37c80h29t94s 9415682681175

Snad máte pravdu. Stav se ale zhoršuje. Teˇkonečně jsou tam i značky a omezení. Není to nic veselého, při představě, že by tato magistrála musela být uzavřena.

0/0
2.2.2014 9:58

R91u93d88a 91S71l95a26v81í73k 5603988926961

Postavili tunely, ale jezdili jim tam auta...

+2/−1
1.2.2014 12:13

I96v17o 33Z26d98e34b74o13r19s94k51ý 3813971770301

... jezdila ...

0/0
1.2.2014 17:29

D58a54v41i23d 62Š31i28g15u63t 6306216682139

A to se určitě vyplatí investovat do zaabezpečení tunelu sta miliony kvůli nehodě za 10milionu která se stane jednou za 10 let.

+1/−2
1.2.2014 12:10

J27a17n 94M47o35h65y40l73a 6952789419431

Vyplatí

0/0
1.2.2014 13:02

V93l14a82d98i46m19í72r 27M94e32n28d29i 3842399751776

http://www.youtube.com/watch?v=bEizRjKegZQ

Pozrite si tento dokument a možno zmeníte názor...

0/0
1.2.2014 13:17

T12o68m94á87š 64Z70e84m11a10n 3145568414475

Irelevantní, zcela jiný druh tunelu.

0/0
1.2.2014 19:54

J56a62n75a 98M78o68l27á44k15o26v21á 7477516186934

Celej tyden kolony, fakt tunely k nicemu. Furt bezpecnost, bezpecnost, bezpecnost, ale ze se tam stoji 20 minut pred vjezdem...

0/0
1.2.2014 11:58

J87a74n61a 94M89o61l71á36k82o53v77á 7327286816984

A nez to napojej alespon na R10, tak to bude dalsich 10let kdovi jestli.... Ostuda. Postavit par desitek km dalnice trva uz desitky let a stale to neni.

0/0
1.2.2014 11:59

V41l61a41d79i48m69í52r 30F15i70b57i43g95e52r 5834491231624

Ty tunely jsou nedostačující, provoz houstne a měli to postavit jako 3 pruhpvé minimálně tunely v obou směrech a ne jen v jednom směru. Silnice se nakonec dá rozšířit ale tunel to nejde musel by se zbourat a postavit znovu.

0/0
1.2.2014 12:07

J89a22n 34M52o61h50y84l84a 6352919549111

No jasně, to máte stejný s letadlama, taky furt bezpečnost bezpečnost bezpečnost a pak člověk stojí hodinu na letišti, co;-D

0/0
1.2.2014 13:03

V45l97a62d15i83m59í16r 71M68e34n45d54i 3562339421286

Pani,alebo slečna,ja si pred tým tunelom kludne počkám a budem mať strpenie ,aby špecialisti uviedli tunel do stavu, aby bol čo najbezpečnejší. Ono nemusí to byť bohviečo zhorieť tam zaživa len preto , že nefungovalo nejaké zabezpečovacie zariadenie...

+1/0
1.2.2014 13:23

J74i82ř98í 14S64m69u37t68n74ý 8882983890934

Stejně to dopadne s Blankou. Místo, aby se dostavěl urychleně kompletní vnější okruh budují se takové předražené nesmysly.:-P

+1/−5
1.2.2014 11:16

I62v43o 59Z74d14e35b58o79r89s68k34ý 3423511920651

Můžete začít s osvětovou prací v Suchdole nebo Kolovratech.

+2/0
1.2.2014 17:32

T76o78m95á37š 18Z66e20m52a92n 3495458754695

R1 je záležitost státu, Blanka (vnitřní okruh) je věcí Prahy.

Navíc je zázrak, že se prosadila alespoň Blanka, protože přemostění u Suchdola (jinudy to opravdu nejde) je důkladně zablokované místním starostou.

+1/0
1.2.2014 19:40

P93e40t93r 59P26a76c16k89a 4849799515971

Škoda na tunelu - max. 6 milionů. Škoda na ztraceném čase, propáleném benzínu a naftě a na nervech řidičů - sta miliony.

0/−4
1.2.2014 10:50

J82a47n 83M24o74h71y23l75a 6702909949921

Jistě,je lepší tunely nezavírat a pak při dalším požáru zjistit, že místo relativně bezpečné stavby máte obří nefungující komín se stovkami lidí uvnitř. Kristova noho, když tomu nerozumíte, tak mlčte!!!!!!!!!

+3/0
1.2.2014 13:04
Foto

J71a80r37o52m90í66r 35K67o58b87e84l59k73a 7744264731865

To samý je tunel mezi Moravskou Třebovou a Svitavama, zaplať pánbůh že tam je i když je dost často zavřenej.

0/0
2.2.2014 9:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.