Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Pražském okruhu jsou na 24 hodin zavřeny oba tunely, kvůli technice

Úderem sobotní desáté hodiny dopoledne se uzavřely oba tubusy Lochkovského tunelu na Pražském okruhu. Řidiči tudy neprojedou do nedělních 10 hodin. Uzavřený je i Cholupický tunel. Technici budou v obou testovat mimo jiné kamery, vzduchotechniku a zabezpečení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M90i45l17a24n 14S51o67u80š86e58k 9976727331182

Co?? 6 mega za kontrolu techniky v tunelu???

Jezdím tam tak 3x až 4x měšíčně, pravý pruh už poskakuje jak po 20ti letech provozu, přitom to existuje asi 4 roky, předpokládám, že záruka je klasicky 2 roky a oprava pravých pruhů nás čeká do 2 až 4 let, náklady sna nějakých 50.000.000 Kč. Skvělý byznys, jen co je pravda.

A to nemluvím o velkém kruháči u Zbraslavi, kde si vozovka sedla už asi o 10 cm a klesá dál, Dali tam značku omezení rychlosti 40 km/hod a vyřešeno...tedy zatím. Oprava je plánována na jaro a léto, cena opravy odhadem 36 mega.... Fajn byznys, gratuluji, jen je mi z toho takněkak divno....

0/0
2.2.2014 2:15

P87e27t26r 14S59k66a86r98k19e 9604196339760

Tunely se uzavřeli ... ach jo (viz.obrázek)

0/0
1.2.2014 19:10

P65e75t24r 94S36k11a86r77k13e 9864536969780

Aha, tam není "se", sorry.

0/0
1.2.2014 19:12

F51r45a73n39t55i77š35e95k 92S33c63h85l47i91c24h67t68s 9515482891565

Větší problém než tunely je skutečnost, že se propadají celé segmenty křižovatky R1 s R4! To hrozí trvalým uzavřením celé trasy. Po 3 letech provozu ! Postaveny na bahně, se špatně udělané betonové bloky do něho propadají.

0/0
1.2.2014 12:58

T40o79m98á79š 94Z85e78m20a18n 3755808394305

Po povodních si sedly náspy ramp (aby ne když byly zality vodou až po vozovku R4). Betonové části drží a proto jsou tam ty hrby na styku betonové části s náspy.

Řešení bude snadné a poměrně lené - přidá se pár cm asfaltu čímž se hrby zahladí.

0/0
1.2.2014 19:44

F21r18a73n22t67i84š69e89k 27S83c10h37l67i58c48h86t56s 9555722971985

Snad máte pravdu. Stav se ale zhoršuje. Teˇkonečně jsou tam i značky a omezení. Není to nic veselého, při představě, že by tato magistrála musela být uzavřena.

0/0
2.2.2014 9:58

R55u59d94a 29S46l11a53v65í72k 5223548226351

Postavili tunely, ale jezdili jim tam auta...

+2/−1
1.2.2014 12:13

I33v38o 96Z77d33e64b89o28r72s31k59ý 3913481390161

... jezdila ...

0/0
1.2.2014 17:29

D22a19v30i31d 44Š10i73g17u29t 6556936722259

A to se určitě vyplatí investovat do zaabezpečení tunelu sta miliony kvůli nehodě za 10milionu která se stane jednou za 10 let.

+1/−2
1.2.2014 12:10

J77a91n 59M70o39h88y35l83a 6962379829511

Vyplatí

0/0
1.2.2014 13:02

V47l16a17d29i88m17í37r 80M32e31n71d47i 3472919781386

http://www.youtube.com/watch?v=bEizRjKegZQ

Pozrite si tento dokument a možno zmeníte názor...

0/0
1.2.2014 13:17

T64o81m10á40š 14Z28e87m82a94n 3755948204565

Irelevantní, zcela jiný druh tunelu.

0/0
1.2.2014 19:54

J63a73n13a 23M11o54l92á45k35o95v34á 7327346766854

Celej tyden kolony, fakt tunely k nicemu. Furt bezpecnost, bezpecnost, bezpecnost, ale ze se tam stoji 20 minut pred vjezdem...

0/0
1.2.2014 11:58

J23a30n16a 57M88o94l78á78k49o98v56á 7707216956724

A nez to napojej alespon na R10, tak to bude dalsich 10let kdovi jestli.... Ostuda. Postavit par desitek km dalnice trva uz desitky let a stale to neni.

0/0
1.2.2014 11:59

V34l42a34d67i31m75í77r 11F21i94b54i16g39e14r 5234271831214

Ty tunely jsou nedostačující, provoz houstne a měli to postavit jako 3 pruhpvé minimálně tunely v obou směrech a ne jen v jednom směru. Silnice se nakonec dá rozšířit ale tunel to nejde musel by se zbourat a postavit znovu.

0/0
1.2.2014 12:07

J40a92n 98M96o25h70y56l17a 6122909269381

No jasně, to máte stejný s letadlama, taky furt bezpečnost bezpečnost bezpečnost a pak člověk stojí hodinu na letišti, co;-D

0/0
1.2.2014 13:03

V29l59a21d67i74m57í53r 32M65e89n68d24i 3752529741776

Pani,alebo slečna,ja si pred tým tunelom kludne počkám a budem mať strpenie ,aby špecialisti uviedli tunel do stavu, aby bol čo najbezpečnejší. Ono nemusí to byť bohviečo zhorieť tam zaživa len preto , že nefungovalo nejaké zabezpečovacie zariadenie...

+1/0
1.2.2014 13:23

J93i66ř18í 15S56m73u94t35n25ý 8272403420504

Stejně to dopadne s Blankou. Místo, aby se dostavěl urychleně kompletní vnější okruh budují se takové předražené nesmysly.:-P

+1/−5
1.2.2014 11:16

I92v56o 27Z89d53e29b96o61r17s48k33ý 3573691450871

Můžete začít s osvětovou prací v Suchdole nebo Kolovratech.

+2/0
1.2.2014 17:32

T31o13m58á62š 50Z59e38m95a90n 3225128294775

R1 je záležitost státu, Blanka (vnitřní okruh) je věcí Prahy.

Navíc je zázrak, že se prosadila alespoň Blanka, protože přemostění u Suchdola (jinudy to opravdu nejde) je důkladně zablokované místním starostou.

+1/0
1.2.2014 19:40

P26e81t11r 36P42a21c70k71a 4619689135511

Škoda na tunelu - max. 6 milionů. Škoda na ztraceném čase, propáleném benzínu a naftě a na nervech řidičů - sta miliony.

0/−4
1.2.2014 10:50

J29a34n 31M30o86h34y69l46a 6722749679111

Jistě,je lepší tunely nezavírat a pak při dalším požáru zjistit, že místo relativně bezpečné stavby máte obří nefungující komín se stovkami lidí uvnitř. Kristova noho, když tomu nerozumíte, tak mlčte!!!!!!!!!

+3/0
1.2.2014 13:04
Foto

J46a59r80o53m97í21r 37K47o95b35e73l36k61a 7854174751835

To samý je tunel mezi Moravskou Třebovou a Svitavama, zaplať pánbůh že tam je i když je dost často zavřenej.

0/0
2.2.2014 9:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.