Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Pražském okruhu jsou na 24 hodin zavřeny oba tunely, kvůli technice

Úderem sobotní desáté hodiny dopoledne se uzavřely oba tubusy Lochkovského tunelu na Pražském okruhu. Řidiči tudy neprojedou do nedělních 10 hodin. Uzavřený je i Cholupický tunel. Technici budou v obou testovat mimo jiné kamery, vzduchotechniku a zabezpečení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M75i46l83a92n 38S32o27u29š59e55k 9556977921622

Co?? 6 mega za kontrolu techniky v tunelu???

Jezdím tam tak 3x až 4x měšíčně, pravý pruh už poskakuje jak po 20ti letech provozu, přitom to existuje asi 4 roky, předpokládám, že záruka je klasicky 2 roky a oprava pravých pruhů nás čeká do 2 až 4 let, náklady sna nějakých 50.000.000 Kč. Skvělý byznys, jen co je pravda.

A to nemluvím o velkém kruháči u Zbraslavi, kde si vozovka sedla už asi o 10 cm a klesá dál, Dali tam značku omezení rychlosti 40 km/hod a vyřešeno...tedy zatím. Oprava je plánována na jaro a léto, cena opravy odhadem 36 mega.... Fajn byznys, gratuluji, jen je mi z toho takněkak divno....

0/0
2.2.2014 2:15

P48e74t97r 19S40k96a64r55k77e 9734846169610

Tunely se uzavřeli ... ach jo (viz.obrázek)

0/0
1.2.2014 19:10

P86e77t28r 53S12k50a64r30k36e 9764786979250

Aha, tam není "se", sorry.

0/0
1.2.2014 19:12

F35r16a98n36t62i38š57e24k 65S64c31h19l38i52c36h30t67s 9195182311695

Větší problém než tunely je skutečnost, že se propadají celé segmenty křižovatky R1 s R4! To hrozí trvalým uzavřením celé trasy. Po 3 letech provozu ! Postaveny na bahně, se špatně udělané betonové bloky do něho propadají.

0/0
1.2.2014 12:58

T39o51m41á12š 53Z56e37m42a22n 3965288214245

Po povodních si sedly náspy ramp (aby ne když byly zality vodou až po vozovku R4). Betonové části drží a proto jsou tam ty hrby na styku betonové části s náspy.

Řešení bude snadné a poměrně lené - přidá se pár cm asfaltu čímž se hrby zahladí.

0/0
1.2.2014 19:44

F70r58a55n50t20i56š58e47k 30S22c96h43l72i96c38h98t67s 9675702751545

Snad máte pravdu. Stav se ale zhoršuje. Teˇkonečně jsou tam i značky a omezení. Není to nic veselého, při představě, že by tato magistrála musela být uzavřena.

0/0
2.2.2014 9:58

R94u64d67a 34S19l80a29v80í53k 5673128966231

Postavili tunely, ale jezdili jim tam auta...

+2/−1
1.2.2014 12:13

I81v76o 73Z27d97e60b72o32r19s38k43ý 3673791590981

... jezdila ...

0/0
1.2.2014 17:29

D43a53v39i57d 45Š69i74g93u87t 6266116742399

A to se určitě vyplatí investovat do zaabezpečení tunelu sta miliony kvůli nehodě za 10milionu která se stane jednou za 10 let.

+1/−2
1.2.2014 12:10

J66a75n 54M94o46h59y24l60a 6342509689191

Vyplatí

0/0
1.2.2014 13:02

V12l31a85d35i33m65í39r 30M29e46n10d38i 3542609521166

http://www.youtube.com/watch?v=bEizRjKegZQ

Pozrite si tento dokument a možno zmeníte názor...

0/0
1.2.2014 13:17

T82o85m10á96š 85Z43e65m42a83n 3485308294445

Irelevantní, zcela jiný druh tunelu.

0/0
1.2.2014 19:54

J48a18n12a 69M47o42l47á87k67o64v59á 7707536196294

Celej tyden kolony, fakt tunely k nicemu. Furt bezpecnost, bezpecnost, bezpecnost, ale ze se tam stoji 20 minut pred vjezdem...

0/0
1.2.2014 11:58

J74a26n49a 84M16o18l76á48k50o71v33á 7687656536514

A nez to napojej alespon na R10, tak to bude dalsich 10let kdovi jestli.... Ostuda. Postavit par desitek km dalnice trva uz desitky let a stale to neni.

0/0
1.2.2014 11:59

V84l44a19d85i80m38í97r 67F16i28b14i27g24e30r 5494351411334

Ty tunely jsou nedostačující, provoz houstne a měli to postavit jako 3 pruhpvé minimálně tunely v obou směrech a ne jen v jednom směru. Silnice se nakonec dá rozšířit ale tunel to nejde musel by se zbourat a postavit znovu.

0/0
1.2.2014 12:07

J45a66n 66M97o45h23y36l70a 6692619969241

No jasně, to máte stejný s letadlama, taky furt bezpečnost bezpečnost bezpečnost a pak člověk stojí hodinu na letišti, co;-D

0/0
1.2.2014 13:03

V73l81a44d26i78m24í60r 67M38e89n76d57i 3422669111896

Pani,alebo slečna,ja si pred tým tunelom kludne počkám a budem mať strpenie ,aby špecialisti uviedli tunel do stavu, aby bol čo najbezpečnejší. Ono nemusí to byť bohviečo zhorieť tam zaživa len preto , že nefungovalo nejaké zabezpečovacie zariadenie...

+1/0
1.2.2014 13:23

J61i27ř10í 45S90m45u30t85n83ý 8852983950584

Stejně to dopadne s Blankou. Místo, aby se dostavěl urychleně kompletní vnější okruh budují se takové předražené nesmysly.:-P

+1/−5
1.2.2014 11:16

I19v68o 46Z70d91e53b32o81r97s51k34ý 3743721930541

Můžete začít s osvětovou prací v Suchdole nebo Kolovratech.

+2/0
1.2.2014 17:32

T89o19m65á78š 21Z46e18m51a60n 3605328374605

R1 je záležitost státu, Blanka (vnitřní okruh) je věcí Prahy.

Navíc je zázrak, že se prosadila alespoň Blanka, protože přemostění u Suchdola (jinudy to opravdu nejde) je důkladně zablokované místním starostou.

+1/0
1.2.2014 19:40

P58e42t92r 25P64a18c29k31a 4409869495221

Škoda na tunelu - max. 6 milionů. Škoda na ztraceném čase, propáleném benzínu a naftě a na nervech řidičů - sta miliony.

0/−4
1.2.2014 10:50

J77a17n 63M75o74h70y28l50a 6742959749301

Jistě,je lepší tunely nezavírat a pak při dalším požáru zjistit, že místo relativně bezpečné stavby máte obří nefungující komín se stovkami lidí uvnitř. Kristova noho, když tomu nerozumíte, tak mlčte!!!!!!!!!

+3/0
1.2.2014 13:04
Foto

J30a83r22o10m26í84r 19K69o26b70e33l64k57a 7194194631745

To samý je tunel mezi Moravskou Třebovou a Svitavama, zaplať pánbůh že tam je i když je dost často zavřenej.

0/0
2.2.2014 9:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.