Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na jednu jízdenku z Můstku do Kladna. Pražští radní chtějí sjednotit dopravu

Radní hlavního města schválili integraci pražské a středočeské veřejné dopravy. Slibují si od ní jednotný tarif, jedny jízdní řády, prodloužení městských linek do regionu a naopak lepší využití příměstských linek v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K31a33r37e11l 73D89r24d57a 6344812897

Nerozumím, pokud je smyslem, aby cestující dosáhli na legitku a platili méně, kde se vezmou úspory? Středočeské obce  budou dopravu více dotovat? Když koukám na PID, ony ty dotace jsou minimální a legitka v PID žádné velké výhody nepřináší. 

  Faktem je, že se se současnou cenou za dopravu práce v Praze často nevyplácí. Tím se zvyšuje tlak na slušná místa mimo Prahu. Tak jestli to není nakonec pro obce smrtící? Bude je to něco stát a zaplatí si za odliv kvalifikovaných lidí do Prahy.

  A jako Pražana mě PID a její pásma pěkně prudí. Na dotované jízdné dosáhne jen ten, kdo jezdí pravidelně. Což mi přijde obecně v MHD dost diskriminační. To je podle mě hlavní důvod, proč se vyplácí jezdit autem a na PID a MHD kašlat. Protože model, kdy 2 dny jedu autem a 3 dny MHD je dnes tou nejdražší dopravou bez výhod, které mají ostatní. Takže je rozumnější jet autem 5x v týdnu. Je to výhodnější. Jako řidič bych uvítal klouzavé dotované jízdné. Pokud by si Praha chtěla ulevit od aut, byla by to podle mě cesta.

  (Ale třeba ne. Třeba to mají statistici podchycené, že dnes víc lidí jezdí MHD a pokud by se umožnilo klouzavé jízdné, bude v centru aut naopak více. No nevím.)

0/0
19.2.2014 6:32

L48u48c11i34a81n 65P82a71p74a54z80i33a28n 5904697661155

Hlavně, aby tím jedním člověkem nebyl ROPID, nechvalně proslulý.

+2/0
18.2.2014 23:21

T55o71m82á75š 36K81u30č94e63r96a 5117192847442

Tož hezké je to heslo, moc pěkné... Jenom, kdyby nebylo odněkud opsané: http://www.vvo-online.de/cs/. Ale jinak integrace Kladna a Prahy zní zajímavě. Že by se nakonec po x letech stalo Kladno pražským předměstím? Už jenom ta představa...;-D

+2/−1
18.2.2014 22:09

A45n94e51t66a 87M32a98l90á 6181920975

Proboha, kdyby se radši zabývali něčím užitečným. Kdo tohle proboha využije? Ten kdo cestuje denně nejezdí na jízdenky a kdo jezdí do Kladna výjimečně, toho to nezabije

+1/−1
18.2.2014 19:28

T93o24m50á98š 19C20h13r32a19s11t61n97ý 2238219669791

Zkuste si zjistit jaká je možnost jezdit z Prahy do Kladna busem a zjistíte...hm, okay, jízdenky jsou jediná možnost.

+1/0
18.2.2014 19:36

V38i28k67t80o62r 88N19á44r38o75ž34n81ý 3449152638

Kdo to využije ? Třeba takový obyvatel Mladé Boleslavi zaplatí za jízdenku z MB na Černý Most cca 70 CZK a za jízdenku do centra města dalších 36 CZK..

Pokud takto dojíždí do zaměstnání , zaplatí za den 212 CZK , za měsíc cca 4500 CZK , za rok cca 50.000 CZK..

Bude-li zavedena integrovaná doprava , zaplatí méně.. Obvyklá krajská roční "síťovka" v krajích s integrovanou dopravou stojí cca 20-25.000 CZK .

Integrovanou dopravou se zvýší její kvalita pro cestujícího a tím pádem více lidí ponechá doma svá auta a pojedou veřejnou dopravou... tržby stoupnou...

+2/0
18.2.2014 21:32

M63i89r76o42s67l79a95v 54G86r97o85s75s43m83a95n37n 8542319514

Z Můstku na Kladno se da jet na 1 jízdenku už dnes. Kladno je ve 3. pásmu PID.

0/0
18.2.2014 19:21

R69a71d50i21m 45Š14o14l15c 1695425845314

Lze tak jet, ale vlakem. Jenže autobusové linky na Kladno v integraci nejsou a to někomu leží v žaludku, protože zrovna autobusy na Kladno si na sebe vydělají a nepotřebují integraci, kde výnosy přerozdělí něco jako ropid. Kdekoli se vyskytne slovo přerozdělování, tak zavání humusem a zvlášť u nás.

+3/−1
18.2.2014 19:23

V86i13k46t97o18r 45N78á98r10o42ž72n80ý 3829752228

V takovém Německu také dochází k přerozdělování...a jak tam pane funguje veřejná doprava v okolí velkých měst....

0/0
18.2.2014 21:25

J75i60ř41í 48M78a59c92e44k 3915235774411

V západní Evropě „plná integrace“ znamená, že na nádraží v železniční pokladně vám automaticky nabídnou jízdenku za integrovaný tarif, pokud je výhodnější. U nás přijdete například v Čerčanech k pokladně, tam vám řeknou, že integrovanou jízdenku musíte koupit venku v trafice (automat tam nemají). V neděli má trafika zavřeno, takže nezbyde než koupit dražší železniční. Označení „tratě s plnou integrací“ je typicky české klamání!

0/0
18.2.2014 18:40

V38i62k74t35o22r 11N75á97r72o95ž84n87ý 3919752328

V zahraničí Vám automaticky nabídnou i jízdenku s nejlepší cenou..

V Čechách si o ní musíte automaticky říci..

+1/0
18.2.2014 21:33

I51v37a98n 68P38r69o90c38h54á37z93k15a 3701934675545

Takže od teď příměstsky bydlící senioři, kteří mohli v rámci pásem P,0,B jezdit po Praze zdarma a zaplatit si třeba jen pásmo 1 za 12 Kč, budou muset platit za celý úsek. Předpokládám, že na to jim OpenCard ani Sleva senior platit nebude.

0/−2
18.2.2014 17:40

G83a40b14r50i45e35l 16H60o78r16t76e49n 9791749533554

Chudáci středočeši.;-(

0/−1
18.2.2014 17:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.