Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na jednu jízdenku z Můstku do Kladna. Pražští radní chtějí sjednotit dopravu

Radní hlavního města schválili integraci pražské a středočeské veřejné dopravy. Slibují si od ní jednotný tarif, jedny jízdní řády, prodloužení městských linek do regionu a naopak lepší využití příměstských linek v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K87a41r78e31l 96D24r84d51a 6824682977

Nerozumím, pokud je smyslem, aby cestující dosáhli na legitku a platili méně, kde se vezmou úspory? Středočeské obce  budou dopravu více dotovat? Když koukám na PID, ony ty dotace jsou minimální a legitka v PID žádné velké výhody nepřináší. 

  Faktem je, že se se současnou cenou za dopravu práce v Praze často nevyplácí. Tím se zvyšuje tlak na slušná místa mimo Prahu. Tak jestli to není nakonec pro obce smrtící? Bude je to něco stát a zaplatí si za odliv kvalifikovaných lidí do Prahy.

  A jako Pražana mě PID a její pásma pěkně prudí. Na dotované jízdné dosáhne jen ten, kdo jezdí pravidelně. Což mi přijde obecně v MHD dost diskriminační. To je podle mě hlavní důvod, proč se vyplácí jezdit autem a na PID a MHD kašlat. Protože model, kdy 2 dny jedu autem a 3 dny MHD je dnes tou nejdražší dopravou bez výhod, které mají ostatní. Takže je rozumnější jet autem 5x v týdnu. Je to výhodnější. Jako řidič bych uvítal klouzavé dotované jízdné. Pokud by si Praha chtěla ulevit od aut, byla by to podle mě cesta.

  (Ale třeba ne. Třeba to mají statistici podchycené, že dnes víc lidí jezdí MHD a pokud by se umožnilo klouzavé jízdné, bude v centru aut naopak více. No nevím.)

0/0
19.2.2014 6:32

L62u71c45i21a64n 28P74a33p33a65z28i70a29n 5854727261575

Hlavně, aby tím jedním člověkem nebyl ROPID, nechvalně proslulý.

+2/0
18.2.2014 23:21

T66o58m83á30š 44K68u43č64e52r74a 5677102247732

Tož hezké je to heslo, moc pěkné... Jenom, kdyby nebylo odněkud opsané: www.vvo Ale jinak integrace Kladna a Prahy zní zajímavě. Že by se nakonec po x letech stalo Kladno pražským předměstím? Už jenom ta představa...;-D

+2/−1
18.2.2014 22:09

A50n52e44t66a 24M52a60l51á 6251290285

Proboha, kdyby se radši zabývali něčím užitečným. Kdo tohle proboha využije? Ten kdo cestuje denně nejezdí na jízdenky a kdo jezdí do Kladna výjimečně, toho to nezabije

+1/−1
18.2.2014 19:28

T81o73m68á70š 59C45h33r96a37s83t34n83ý 2768289139111

Zkuste si zjistit jaká je možnost jezdit z Prahy do Kladna busem a zjistíte...hm, okay, jízdenky jsou jediná možnost.

+1/0
18.2.2014 19:36

V56i22k52t16o33r 18N90á77r28o83ž28n57ý 3739952248

Kdo to využije ? Třeba takový obyvatel Mladé Boleslavi zaplatí za jízdenku z MB na Černý Most cca 70 CZK a za jízdenku do centra města dalších 36 CZK..

Pokud takto dojíždí do zaměstnání , zaplatí za den 212 CZK , za měsíc cca 4500 CZK , za rok cca 50.000 CZK..

Bude-li zavedena integrovaná doprava , zaplatí méně.. Obvyklá krajská roční "síťovka" v krajích s integrovanou dopravou stojí cca 20-25.000 CZK .

Integrovanou dopravou se zvýší její kvalita pro cestujícího a tím pádem více lidí ponechá doma svá auta a pojedou veřejnou dopravou... tržby stoupnou...

+2/0
18.2.2014 21:32

M42i64r12o61s93l73a92v 91G39r43o12s85s88m25a67n67n 8482219514

Z Můstku na Kladno se da jet na 1 jízdenku už dnes. Kladno je ve 3. pásmu PID.

0/0
18.2.2014 19:21

R13a39d72i22m 93Š72o81l90c 1525755265754

Lze tak jet, ale vlakem. Jenže autobusové linky na Kladno v integraci nejsou a to někomu leží v žaludku, protože zrovna autobusy na Kladno si na sebe vydělají a nepotřebují integraci, kde výnosy přerozdělí něco jako ropid. Kdekoli se vyskytne slovo přerozdělování, tak zavání humusem a zvlášť u nás.

+3/−1
18.2.2014 19:23

V33i40k69t90o29r 74N66á18r37o62ž29n22ý 3729302328

V takovém Německu také dochází k přerozdělování...a jak tam pane funguje veřejná doprava v okolí velkých měst....

0/0
18.2.2014 21:25

J12i61ř59í 25M79a46c31e92k 3845695524171

V západní Evropě „plná integrace“ znamená, že na nádraží v železniční pokladně vám automaticky nabídnou jízdenku za integrovaný tarif, pokud je výhodnější. U nás přijdete například v Čerčanech k pokladně, tam vám řeknou, že integrovanou jízdenku musíte koupit venku v trafice (automat tam nemají). V neděli má trafika zavřeno, takže nezbyde než koupit dražší železniční. Označení „tratě s plnou integrací“ je typicky české klamání!

0/0
18.2.2014 18:40

V87i21k81t50o26r 22N67á78r54o29ž33n48ý 3929812128

V zahraničí Vám automaticky nabídnou i jízdenku s nejlepší cenou..

V Čechách si o ní musíte automaticky říci..

+1/0
18.2.2014 21:33

I23v49a19n 59P49r73o50c79h39á91z59k46a 3381114475845

Takže od teď příměstsky bydlící senioři, kteří mohli v rámci pásem P,0,B jezdit po Praze zdarma a zaplatit si třeba jen pásmo 1 za 12 Kč, budou muset platit za celý úsek. Předpokládám, že na to jim OpenCard ani Sleva senior platit nebude.

0/−2
18.2.2014 17:40

G31a75b66r77i96e54l 22H13o10r14t50e76n 9811379213324

Chudáci středočeši.;-(

0/−1
18.2.2014 17:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.