- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ty dodávky jsou teda sluníčkový, když budou vozit kola? A já jsem nesluníčkovej, když jedu autem?
Výpůjčka do 30ti minut že bude zdarma? Ale kdeže, zaplatí to každý člověk v Praze, a cca 80 Kč jen jako počáteční investici + spousty peněz na údržbu kol, stanic, automatů a samozřejmě také dodávání "dalších" kol protože lze předpokládat, že i těch 15 % ukradených kol v Paříži bude u nás ještě optimistických.
Cyglista z Holomóca a jeho zelená demagogie. Hoďte na něj síť!
Tak do toho tunelu koukneme :
Slušné kolo (při tomhle počtu) 10000 Kč jedno stanoviště 80000 Kč to máme dohromady cca 25 mil....no do těch 60 mega to je slušná provize
špatně. jedná se o zakázku pro kámoše, takže to správné kolo bude stát tak 50 000.
Je uzasne, za co vsechno dokazi na magistratu vyhazovat penize. Skoda, ze na ty opravdu dulezite veci uz tak nejak nezbyva
Myslel jsem, ze v Praze uz nekolik podobnych projektu existuje. Napr. projekt ReKola vyhral nedavno kampan a dostal prachy od Nadace Vodafone.
A stalo je to 200 tisic a ne 40 milionu,
Tak to automobilový lobbista D-FENS pukne
DF není automobilový lobbista. Jen poukazuje na nesmyslné omezování ze strany převážně různých cyklodebilů na úkor jiných způsobů dopravy.
Přemýšlím, k čemu je tohle dobré.
Na krátké trasy jste rychlejší pěšky než si vyndáte kolo ze stojanu a pak zajistíte jeho zaparkování.
Na delší trasy po Praze je rychlejší MHD protože kopce...
Spíš je to dlaší z Hudečkových snah namastit kapsu šmejdům z neziskového sektoru a argument k lividaci dopravy stávající.
jak se tim zlikviduje stavajici doprava?
A to nám zase na chodnících přibude cyklistů.
To je dobře, alespoň se někteří slepouni naučí sledovat okolí.