Diskuze

Praha zakáže starým autům vjezd do centra, aby se lépe dýchalo

Praha hodlá v budoucnu vyhlásit zákaz vjezdu starším autům do takzvaných nízkoemisních zón, tedy hlavně centra města a oblastí zatížených dopravou. Tyto oblasti vytyčí odborná studie. Omezení by mohla začít platit už příští rok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P64e65t67r 32K86e39ř

12. 4. 2014 6:16

Jak valný vliv může mít omezení vjezdu několika málo vozidel občasných účastníků provozu na každodenní zácpy a kolony tisíců vrčících aut pražské dopravy??! Tohle je jen další Hudečkův tunel pro vyvedení financí. "Koncepce pražských břehů" už úspěšně v tichosti sype, tak proč nevytvořit další zdroj! Před několika lety, tuším že to byl p.Bém, sdělil veřejnosti, že se Praha podílí na financování MHD cca 80%. Trochu mi potom uniká, proč neodstranit veškeré náklady spojené s jízdným a jejich likviditou(tisk, byrokracie, distribuce, kontrola, zařízení, servis, atd.) což jsou nemalé náklady a neponechá se MHD zdarma. Motivace těch kteří nemusí jezdit do centra autem je pak tak vysoká, že předčí jakékoli zákazy a nařízení. O dotacích z EU na takovýto skutečně ekologický krok lze také velmi úspěšně uvažovat. Jenže z toho kouká jen práce a nelze tu nic ukrást. Tedy to nikdy nepůjde!;-D

0 0
možnosti
Foto

Po vzoru Německa ? Tak to se nebojím. V Německu vědí ze benzinové motory jsou daleko šetrnější k životnímu prostředí a tak dostává v Německu zelenou nejpřísnější eko známku každé benzinové auto s řízeným katalyzátorem a tedy normou Euro1 ( rv 1991 - 1997 ). Co2 castice které jsou hlavním parametrem ekologických aut jsou paradoxně nejméně důležité, víc jich produkuje dobytek a lesy, než doprava. Nejvýznamnější a nejnebezpečnější na kvalitu ovzduší a života jsou No castice, jsou daleko menší a prokazatelně způsobují astma a rakovinu. Benzinové motory jich produkují skoro neměřitelné množství, kdežto dieselové motory toho jsou mraky. Jsem rad, ze já se svou 21 let starou Mazdou plnicí normu Euro 1 mužů v Německu tam, kde naftak s Euro 3 vyrobeny před par lety ne. Bojím se trochu ze u nás budou tyto eko známky ale vázaný na novtu auta, nikoli na to jakou jsou skutečně ekologickou hrozbou.

1 0
možnosti

No, nekdo tu Blanku zaplatit musi. To ze to nicemu nepomuze uz nikoho trapit nebude. Tedy nikoho na radnici.

0 0
možnosti
Foto

Mám sice zelenou nálepku s číslem 4, a auto Euro 6., ale je to všechno jenom divadýlko, aby se prodalo víc nových aut. Fungovat jako vysávač, který nasává prach a vyfukuje čistý vzduch je u auta nesmysl.

0 0
možnosti
OU
FK

Bude stačit ta nálepka co máme do německa, když jsme už v té EU???

0 0
možnosti
PZ

P24e43t69r 22Z23d32e60n89ě10k

15. 3. 2014 21:44

Ne. Každé město bude mít svůj soubor předpisů a odpovídajícími nálepkami zaplníme celou přední prosklenou část auta. Ať se jdou bodnout, nádhery jedny ouřednický!!

1 0
možnosti
JD

J34a69n 10D67l80o35u49h51ý

14. 3. 2014 8:54

Opet omezovani svobody bez ucasti jedineho rezidenta Prahy. Ten ekofasista hudecek at tahne si provozovat eko zony do Olomouce a neotravuje s tim Prazaky. Neni schopnej zajistit ani funkcni WC v metru, ale hlavne ze budeme mit eko zony, ktere zase budou tahat penize z rezidentu a ostatnich ridicu a zakaze se vjezd asi tak 2% aut z celeho vozoveho parku v CR. Ale smradlava karosa si to bude hulit centrem mesta smele dal!! Probudte se lidi uz a nevolte takovyhle floutky;-O

4 0
možnosti
DB

Tohle skončí žalobou u nejvyšího soudu.....a dost možná vyhranou....

2 0
možnosti
TP

T53o21m 90P10á62l94e28k

13. 3. 2014 16:32

Chci dělat tu analýzu...to by byl vejvar panečku. R^

1 0
možnosti
MH

M67a61r21e97k 66H91r92u79b42y

13. 3. 2014 15:42

A nebylo by lepsi z Prahy vyhnat kamiony? Ty nadelaji daleko vetsi svincik ;-)Rv

1 0
možnosti