Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič se s kamionem nevešel pod železniční viadukt, "skalpoval" návěs

Policisté a hasiči ve čtvrtek dopoledne řešili kuriózní nehodu ve středočeských Měchenicích. Řidič kamionu přecenil výšku tamního železničního mostu a když se snažil projet, "skalpoval" část návěsu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a67k44u95b 38F89e18i90f51a78r 7799729206399

Vypatlanost kamioňáků je evidentně nekonečná.

0/−2
14.3.2014 8:13

J48a56n 46F31r14o56l85í49k 6486310495254

Až budeš mít každý den 2000 km v rukách tak budeš mluvit jinak.

0/−3
14.3.2014 10:45

J23a91k15u12b 25F31e43i97f85a44r 7179309536899

když na něco nemám, tak to nedělám.

0/0
14.3.2014 11:57

J39i24r51k70a 27K24o23c80h 7664234723445

2000 km za den s kamionem ? muzete mi vysvetlit ak to delate ? kamion ma mit omezovac na 90 km/hod, ridit smite 9 hod/den (vyjimecne 10), takze muzete ujet tak max 850 km

+3/0
14.3.2014 15:57

S73t69e49p21a29n 22T55o22t75h 8268849495638

Podle oprejskani mostu v miste podjezdu je videt, ze neni prvni ...

0/0
14.3.2014 7:18

J57a38n 21K53o14t48l26í76n 9239264715967

safra co tam dělal kamión? Tam se přece jezdí na kandáty :-P

0/0
13.3.2014 20:53

P77e14t34r 12M42a34c90h39á79l57e72k 7585736256936

"Ty vole, viděls tu značku? Výška viaduktu je jen 3,2 m a my máme 3,5 m!"

"No jo, ještěže tu nebyli policajti."

+1/0
13.3.2014 20:12

K73a41t23e22ř38i12n16a 69K84o11z37á62k73o55v67á 2598531775248

Takového borce jsem nedávno viděla v Kolíně. Taky se nevešel.

+1/0
13.3.2014 19:28

S50t18e30p20a43n 91T93o20t83h 8988659625788

V Usti pred mnoha lety sundal panacek horni radu aut... To muselo byt prekvapenicko. Ted uz to diky novy "protipovodnovy vane" nejde, ale tehda to bylo hodne castokrat zavreny, protoze tam ty znacky byly pro srandu kralikum ;-)

0/0
14.3.2014 7:21

P87a54v52e45l 10S13o42u94č70e44k 5491100149

Kdy tam konečně někdo udělá dostatečné dopravní značení v obou směrech?! Tohle je tam třikrát do roka a ne vždy je to vinou nepozornosti řidičů.

+2/−3
13.3.2014 18:52

R71a26d82e21k 96V28o79n59d73r84u52š31k78a 1301444919318

A čím to teda bude? značka tam je, jak v Davli tak na Zbraslavi! To tam maj dát těch značek deset a přidat ještě cinkrlátka aby si toho ty TŘI slepci všimli?8-o

+4/0
13.3.2014 20:35

S69t29e48p57a73n 29T12o31t59h 8498459295798

No a jeste by tam meli dat stalou sluzbu, aby jeste u mostu zastavila pitomce, co nedavaj pozor...

+1/0
14.3.2014 7:19

J73a80n 19F38r30o76l36í71k 6126460815294

Tak třeba v Holandsku se dopravními značkami velmi šetří a spoléhá se na přirozenou inteligenci řidičů. Ovšem většina míst se sníženým profilem jsou opatřena rámem s visícími řetězy a terči. Proč asi?

0/0
14.3.2014 10:44

R24a68d10e24k 30V81o96n12d49r73u29š61k55a 1961964809888

Ano, tak to mužeme udělat na hlavních tazích. Ale tady? Tady neni žádná zkratka ani hlavní tah pro kamiony! Je to jenom silnice druhé třídy.

0/0
14.3.2014 20:39

J47i78ř44í 39E92r21b70e21n 1493104676647

My měli v práci snížený profil s elektrovodnými rošty, přes které šel proud pro třetinu provozu - kdysi byl ten rošt na zdi, tu pak vybourali a rošt navařili na traverzu se sloupy, pod kterými postavili výrobní linku. Za pár let se technologie přestavěla, linka se přesunula a do tohoto místa se inteligentně naplánovala zásobovací trať pro VZV.

Když to tam potřetí někdo drbnul nákladem zdviženým o něco víc než měl být, tak taky navěsili cingrlátka a řetězy. Zbytečně, o pár dní později to na noční směně jeden chudák napálil znova, takže se musela udělat neplánovaná víkendová odstávka a vyřezat kanál v podlaze a všechny kabely odpojit, protáhnout podlahou a znova zapojit. A je klid.

Jenže se železniční tratí se šíbuje hůř než s kabelovodem ;-D

0/0
16.3.2014 18:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.