- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedinej smrad který jsem cítil v obci Kněževes která sousedí přímo s letištěm byl ten co se linul z komínu rodinných domu. Takový barvičky jsem snad ještě neviděl
Ještě zapomněli na provoz v blízkosti letiště rychlostka směr slaný a Karlovy vary. Tam by se možná vyplatilo v okolí blízko Letiště postavit "lanovky" řidič by vypnul motor za tažné oko připojil lano a nechal se cca 5 km tahat na laně.
Kraus není ředitel letiště, tím je Pos, Kraus je ředitel divize Rozvoj a správa majetku, opravte si to a příště zkuste nejdřív ověřit fakta...
Ekoteroristi zase začínají řádit. Fascinuje mě jak někdo z obyvatel je schopen poznat, že je ve vzduchu něco víc CO2. Jo kdyby si stěžovali na hluk, to bych chápal, ale tohle je jen další omezování lidí ekoteroristy v návaznosti jak na tom vytřískat peníze, které budou utráceny za nesmyslné projekty.
každé civilizované město má vyřešenou kolejovou dopravu na letiště .Praha zajištuje dopravní obslužnost jak v rozvojových zemích ,nabízí se otázka zda je to úmysl nebo nechopnost
Jako ekologická hromadná doprava jsou brány i taxíky, to moc nechápu, jaký je rozdíl, jestli přijedu svým autem, nebo taxíkem? JInak já nechávám z 90% auto na letišti jde to tam do 10 dnů za 1000 kč, což mi přijde v pohodě a v tom případě jedu jen jednu jízdu tam a jednu zpátky. Ekopošuci všech zemí víte co si máte.....
Ten článek je blábol na entou - v Praze jsou dvě místa, kde je čistý vzduch kvůli skoro nepřetržitému větru. Obě patří k těm se skoro největší nadmořskou výškou. Jedno je v oblasti sídliště Bohnice, druhé právě v prostoru Ruzyně, Řepy.
Ekotaxíky a ekobusy - to když slyším, tak první, co mne v souvislosti s nákupem takových věcí, je jediné slovo - EKOTUNEL. Dopadlo by to jako svého času, když taxikářům dali povinnost pouřívat VW Vento.
Všechny ty projekty rychlodráhy, železnice atd. jsou k ničemu, protože dříve nebo později tam stejně doputuje Metro a potom by takové výtvory byly k ničemu, tedy další vgyhozené peníze. Bohužel jeho výstavba nejde tak rychle, jak by bylo potřeba.
metro na letiště nedoputuje nikdy..
1) je to zbytečné, letiště nemá takovou poptávku
2) díky pražské ODS a zejména developerským štětkám Bémovi s Chalupou vede trasa A úplně jinam (k nemocnici, ke které mimochodem drtivá většina lidí přijíždí z druhého směru...jenže jsou u ní volné parcely v jistém vlastnictví)
3) vlak na letiště bude beztak jen odbočkou modernizované železnice na Kladno, jejíž potřeba je víc než akutní.
"... řada z nich se nechává svými známými na místo dovézt". A jak jinak? Letiště jen vybírá a vybírá, skutečně je ekonomicky únosné zajet tam jen na dobu vyložení a naložení.
Auta stojí týden na blízkých parkovištích, jejichž majitelé nejenže chtějí (např. za týden) méně, ale majitele dlouhodobě parkujících aut na a z letiště dopraví. Říká se tomu tržní mechanismus.
Nechapu, proč tam nemají metro, to by hodně pomohlo vyřešit situaci.
protože letiště nemá na metro poptávku (a bohužel ani rozumnou trasu, viz výše), vlak je ideální.
"metro na letiště", to byla jen taková politická marketingová akce, aby se mohlo tunelovat (doslovně i v přeneseném významu).
Mne by zajimalo, odkud cerpaji data o tom, ze na letisti a okoli je vzduch znecisteny. Nejblizsi merici stanice AIM je v Suchdole a ta nevykazuje zadne nadmerne znecisteni (CO, NOx, PM10, O3 a dalsi). Skoro bych rekl, ze to je neci dojmologie.