Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Modrá závěsná lávka přes Vltavu se po letech poprvé otevřela cyklistům

Dělníci ji sice dostavěli už na podzim 2010, dosud však po ní na druhou stranu Vltavy nikdo nemohl. V sobotu se závěsná lávka pod Radotínským mostem konečně otevřela cyklistům, kterým usnadní přejezd z Komořan do Lahovic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P82e95t98r 69K36o37l42o69u26š35e65k 8361469268

Mě by zajímalo, co bude těm sběračům kovů bránit ted, aby ten most nerozebírali. Už to vidím, jedu, jedu, padám, plavu...

A prosím pana autora o vysvětlení, co znamená slovo "dostavěli", protože já to místo znám, a dostavěná ve smyslu dokončená v roce 2010 určitě nebyla.

+2/0
12.4.2014 18:22

E48d18a 35H19a45n20s 5357912806679

Ten cyklomost je tak drahý proto, protože pan Karel než aby vytkl svým kolegům co ho tam dotáhli jako maskota, že předražují a zřejmě rozkrádají zakázky, tak to všechno prospí.

+2/0
12.4.2014 18:04

B86o12h97u46s56l89a66v 13K13r37á83l37í47k 2381410209736

V době, kdy byl stavěný ten cyklomost, vládla Praze ODS s ČSSD a Janouškem. Kdo z nich měl být Karel?

0/0
13.4.2014 18:08

P61e55t54r 58R62o95h57á36n93e28k 1493639477886

cena pěkná, možná by bylo načase, aby cyklisti museli taky kupovat cyklistické známky pro využívání cyklostezek. nebo možná nějaké mini mýtné brány :D

+6/−5
12.4.2014 17:16

R90a24d40e81k 33B39e95r22a35n67e61k 2328195414205

Odvažuju se tvrdit, že kvůli cyklistům se tohle nedělá. Není problém  dojet 2 kiláky do Radotína a přes Lipence a Zbraslav se dostat na druhej břeh.

+2/0
12.4.2014 17:25

D70a95v77i35d 46K72r46e36j18č34í 9152490196624

Už jsem čekal, že se nenajde nikdo s velmi hloupým příspěvkem a ejhle. Je to tu :-)

+4/−1
12.4.2014 19:27

J71o26h49a64n 48Z91i23n16g55e17l 2791775496291

Co je na tom hloupého? Kolik cyklistů by bylo ochotno si připlatit na tolik milované cyklostezky? V době, kdy z řidičů se dělá dojná kráva...

+2/0
12.4.2014 22:09

D85a96v39i86d 25K25r32e31j71č37í 9112250546874

Vzhledem k množství peněz, které se na cyklostezky vynakládají, se dá vznik této úvahy čekat. Na druhou stranu je tento systém asi nerealizovatelný. Aby byl výběr poplatků výhodný, musí být náklady na distribuci nižší než vybrané peníze - nejsem si jistý, kolik by to vydělalo. Musí být infrastruktura - v žádném případě není. Diskriminace sportu - v tomto systému by se musela zpoplatnit všechna veřejná sportoviště, aby to bylo fér. Dalo by se pokračovat. A i logicky je to celkem bl**st. Existuje snad na světě nějaká země, kde cyklisté platí nějaké poplatky?

A přímo k Vaší otázce. Já bych ochotný si připlatit možná byl, ale pouze za předpokladu, že by bylo po čem jezdit. V současné situaci to nepřipadá v úvahu.

+2/0
12.4.2014 22:46

D59a63v51i21d 66P69i49n96c 7631498693544

Vzhledem k tomu, že ve svém okolí neznám nikoho z těch, co nejsou líní sednout na kolo, aby zároveň nebyli i řidiči, tak si tito platí za cyklostezky v ceně dálniční známky a dani za pohonné hmoty. Tak nebuďte línej a občas na to kolo taky sedněte, abyste nemusel závidět.

+1/−1
13.4.2014 8:55

B68o33h26u49s21l93a28v 34K92r39á49l53í22k 2631330479356

Bodejť že cyklista musí být i řidičem. Kdyby to kolo neřídil, tak by skončil v roští nebo v příkopu. Ostatně automobilista, traktorista, motocyklista nebo tramvaják musí být taky řidiči, ale ne všichni řidiči jezdí na spalovací motor.

0/0
13.4.2014 18:13

J84o97s88e90f 90P88o64č44t85a 2723271759287

A chodci si budou lepit Chodecké známky na čelo aby mohli na chodník??

0/0
14.4.2014 12:02

J68i80r12k82a 42N91o37v47á20k 6622985635929

tak ono se tam dalo jezdit už dřív, jen stačilo na obou koncích přehodit kolo přes závoru. jel jsem tam zrovna minulý víkend. 

jen tam paka nasrali poměrně úzké retardéry, takže až tam bude provoz v obou směrech, tak si tam cyklisti budou akorát překážet.

+3/0
12.4.2014 16:26

A13d46a11m 70Ž78í51d79e62k 8765432615143

jeste ze je unikatni .. protoze jinak by mi 60.000.000 Kč připadalo jako opžděný apríl.

V podstatě bych kroutil hlavou i nad desetinou.

+14/0
12.4.2014 15:01

S30t10a57n73i70s67l51a39v 30P40ř20i86b74y44l 1889368971686

Cena lávky kopíruje cenu dálnice. Je to tak schválně, aby cyklisti nezáviděli autařům, že se do nich vráží víc :-)

+8/0
12.4.2014 15:00

P50e47t86r 69M79o74t57y88č39k31a 2292648570759

Teď ještě, aby cyklouni také platili daně a poplatky stejně, jako ti řidiči... ;-)

+5/0
12.4.2014 15:02

J43a84n 42F97i16a28l58a 7554547685819

Daně platí každý.

0/0
14.4.2014 9:50

M36i78l73a20n 66K47r60á30l 8823268801381

60 milionů za lávku, tomu se říká tunel 8-o

+6/0
12.4.2014 14:24

P30e20t65r 82M44o53t88y12č90k30a 2782208940919

Proč? Když lze postavit pomník Bouchalovi, který způsobil dopravní nehodu, při níž zemřel, ale militantní pumpičkáři to zneužili jednak k nevybíravým útokům na chudáka nevinného řidiče, ale hlavně k nekonečné propagandě... pak už je možné asi úplně všechno. Stejně,jako když se například budují a propagují cyklostezky po vinařstvích, aby mohli cyklouni jezdit patřičně nažraní a nikomu to nepřijde divné...

+2/0
12.4.2014 15:04

V27l87a74s83t73i84m31i40l 91S85v82o64b75o47d80a 7773328125764

Zajisté Vám pak ale vadí ty obrovské mnoha miliardové tunely při výstavbě silnic nebo snad ne?

+1/0
12.4.2014 21:42

J26o34s58e26f 32P55a39l24a14t98a 1153982631255

3 roky pozdě a ještě tak drahé...jak je možné, že blbá lávka stojí tolik co 10 luxusních domů??

+5/0
12.4.2014 13:22

R73o29m71a54n 98B51í95l16ý 5880275785987

Protože Česko.:-/

+4/0
12.4.2014 13:46

V78l77a51s30t22i97m76i42l 77S67v68o71b52o38d44a 7693278405864

Protože si stát násilím přisvojil stavby těchto věcí a stát, jak známo, staví všechno velmi draze a neefektivně.

+1/0
12.4.2014 21:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.