Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Taxikáře může ochránit jen tajné tlačítko. Vrazi z Uhříněvsi unikají

Někteří pražští taxikáři ani netuší, že je policie kvůli páteční vraždě dvou kolegů v Uhříněvsi vyzývá k větší opatrnosti. Chránit se beztak mohou jen stisknutím tajného tlačítka, čímž zalarmují svůj dispečink.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73i98r52o47s83l78a14v 60S18e38m46e66c91k57ý 3524652845369

Mam par kamaradu taxikaru, co maji na sedadlech pridelane zarizeni davajici elektricky sok.

Kdyz je nekdo napadne, zmacknou to...a uz se smazi jako nekde v americe.

0/−1
15.4.2014 18:37

O79l50d40ř93i30c77h 25G28l14i50t59z75n75e51r 2172650935

Tak a díky tisku tajné tlačítko už není tak tajné ! Opravdu medvědí služba novinářů Rv

0/0
15.4.2014 6:50

Š48á33r70k88a 83M95a54t43y15á90š63o51v79á 1451475442379

vemte si,jak dlouho nebyly na vnitrostátních linkách v letadlech odděleni piloti od pasažérů...pak stačil únos letadla Karlovy Vary - Praha a smrt pilota Jána Mičici a následovala přepážka a oddělení prostoru pilotní kabiny...mrtvejch taxikářů je až moc a pořád se to sklo mezi nimi a pasažéry neřeší, peníze nebo kartu lze přece podat šuplíkem ,podobným,jako na benzinkách...

+1/0
14.4.2014 20:39

V84á41c34l78a77v 73R32o64s73e62n11b41e62r93g 6589357632147

Budou taky neprůstřelné sedačky, neprůstřelné dveře, neprůstřelné okénko u řidiče a neprůstřelné čelní sklo? Jestli ne, tak to nemá smysl.

0/0
14.4.2014 23:04

Š42á23r47k94a 53M85a60t25y86á61š75o33v15á 1211415472659

A prej dalšího popravenýho taxikáře, našli na Strakonický.....

0/0
14.4.2014 20:31

K74a41r24e70l 59D48v33o19ř43á52k 2114522962144

Mrtvých taxikářů je již více než 3, ale policie to tají. Mimochodem na stanovištích taxikářů jsou kamery. Kde jsou záběry z těchto kamer? Že by již zničeny?

+1/−1
14.4.2014 20:56

P25a26v41e15l 30V89r89t86a48l 4289610865708

Já myslím, že nejúčinnějším bezpečnostním opatřením by bylo, kdyby taxíkáři nevozili hotovost, jenže to by jich 80% muselo přestat krást, takže do toho jistě nepůjdou a raději se smíří s tím, že občas někdo z nich zaplatí životem;-)

+2/−1
14.4.2014 16:00

J88a49n 57M88o10h24y38l82a 6932489429821

Nejčastěji obírají přes taxametr, takže krást se dá i kartou.

0/0
14.4.2014 17:04

N74i24c84o20l42e 58Z71á88v56o59d17n72í16k20o57v75á 8876915954185

Co bude řidičí platné nějaké tlačítko, když mu to v tom okamžiku život stejně nezachrání. Řidič by měl být chráněn neprůstřelným sklem odděleně mezi ním a zákazníkem!! A ne že mu bude sedět za zády jeho vrah o on se nebude mít šanci bránit. Ještě možná by pomohl pepřový sprej, jen ho mít vždy po ruce.

0/0
14.4.2014 15:42

I71r77e44n69a 84P63l11a37c67h31e31t76k97o31v54á 3754144760167

stacila by plastenka

0/0
14.4.2014 16:22

M68a88r96c23e38l41a 83S81t88e66i62g94e11n51b33e20r96g79e25r 7350771573445

R^R^R^R^ jako v NY

0/0
14.4.2014 18:10

R31a34d38e40k 73N84ě65m80e70c 1217852375296

Kdo zmáčkl to červené tlačítko;-D?

+1/0
14.4.2014 19:54

L74a63d15i37s11l81a21v 69W15e36i29s 5340745210577

Proč chybí ve výčtu odporná vražda neštěmické taxikářky? Protože to udělal Rom? Tak to pak ano...

+16/−1
14.4.2014 14:55

J95a88n 50M37a21l54í74k 9879980110191

Samozřejmě že ano. Je to jen další nechutná facka od pravdoláskařu - zatajování pravdy.

+3/−1
14.4.2014 15:58

K96a33r84e90l 83D25v24o14ř44á42k 2734862342954

Vrahem je Ústecký Rom Bady. Stát se tuto malou chybu Roma snaží zamést pod koberec. A pak našeho troubu v Evropě drbou za prý napadení 22 Romů. Pokud tuto národnost nemají napsanou v občance, tak jde o Čechy. Ale tato zlodějská vláda ustupuje fašistům z EU.

+1/0
14.4.2014 20:53

J45i73ř25í 97H19a15v98á72č17e84k 1813690583

Řešením je, že stisknutím tlačítka aktivuje katapultaci spolujezdce, jako to měl Bond;-D

+1/0
14.4.2014 14:48

V26a73c98l74a16v 35M90e84d86e84k 5231512145205

asi mi uniklo pár aktualizací zpráv, ale naposledy jsem četl, že v Uhříněvsi mělo jít o 60letého muže a 16-18letého mladíka 8-o

0/0
14.4.2014 14:33

P69e75t24r 32R11o26h41á74n80e58k 1893889957196

tak to vám teda opravdu uniklo...

0/0
14.4.2014 14:45

M33a26r10e19k 24T65u97r39n45o67v66e61c 7425212570886

Souhlasím, uniklo mu několik článků na toto téma. Ale je možné, že dotyčný prostě o víkendu zprávy nesleduje, jen v pracovních dnech. :-)

0/0
14.4.2014 16:30

V12a55c14l94a38v 96M91e62d80e52k 5261502925495

o počet zpráv, které jsem nečetl tady nejde - spíš mě zajímá, jak dělá policie prvotní ohledání místa činu, když se z 16leté oběti nehody stane 26letý s kulkou v hlavě. Splést se o 10 let u 50letého - OK, ale mezi 16 a 26 je sakra rozdíl

0/0
14.4.2014 16:55

M84a26r39e80k 60T70u83r14n37o47v21e40c 7405562640496

Já bych v tom neviděl hned neschopnost policie - ale spíš to, že se k novinářům informace dostávají trochu pomaleji - resp. v určitých fázích se s novináři nikdo ani nebaví.

Takže když se o tom poprvé psalo někdy v pátek dopoledne, tak mohli mít novináři informaci třeba jen od místních (třeba i od nálezce těl?) - zatímco policisté jim zatím neřekli nic a jen hlídali, aby jim tam nelezli.

Jinak jakou souvislost má mít ohledání místa činu s ohledáním těla? To první by neměl dělat kterýkoliv policista, ale nějaký specialista - technik, kriminalista. A co se týče těch těl, tak na to jsou také specialisté - ideálně lékař se specializací v soudním lékařství.

Od policie první na místě mohla být nějaká běžná pohotovostní hlídka, která se zase tak často s podobnými nálezy také nesetkává - takže když jim třeba nálezce na linku 158 oznámil: "Přijeďte jsem, jsou tu dva mrtví, nějaký pán a ještě nějakej mladej kluk..." - tak to klidně mohli takto převzít a nějakou dobu s tím fungovat. Tím spíš, když by třeba obličej byl nějak víc od krve. A jo, jsou lidé, u kterých je i za živa někdy problém poznat, jestli jim je třeba 18 nebo 28...

Snad ale i na těch nejnižších úrovních policie ale vědí, že jakmile na něco takového narazí, tak to mají na místě jen zajistit a hlídat a čekat na někoho povolanějšího...

+1/0
14.4.2014 17:14
Foto

J83i30r26i 90H56o43s84i10c 6808368334464

Bezpecnostni, neprustrelne sklo oddelujici cast pro pasazery a ridice, jako mali Londynske taxi v 70-80 letech (nevim, zda to maji i ted. Jen male okenko otevirane od ridice na placeni. Ale to by nemohlo byt kazde taxi jine, od zigulika po mercedes. :-)

0/0
14.4.2014 14:27

N38i70c49o56l45e 94Z81á49v31o60d59n85í14k97o28v66á 8826975654445

Stále mají.

0/0
14.4.2014 15:29

P97e41t68r 95N33i12v92n51i41c38k10ý 3332464475757

CO mají média furt s těmi mladíky:

"Těla šestadvacetiletého mladíka a šedesátiletého muže" Když už je šestadvacetiletý "mladík", jaktože šedesátiletý není "stařec"?

0/0
14.4.2014 14:18

J66i97ř63í 93M44a74n24d27á32t 4697392860586

Protože "sociálně slabý".

+1/−1
14.4.2014 16:08

J24a27n 27C81h69o88b48o95t 5122524338431

Bude také tlačítko pro cestující?

0/0
14.4.2014 14:10

M12a40r18e91k 60H35r48u65b32y 6607682281138

Antiturbo? ;-)

0/0
14.4.2014 14:15

J30a69n 82C23h45o36b92o24t 5432364248211

Ridič-není-nejférovější-a-já-bych-se-přesto-večer-rád-dostal-domů :)

0/0
14.4.2014 14:20

M27a63r57e98k 78H63r54u40b59y 6427442161348

Na to je kouzelne tlacitko Volat-dispecnik-a-nechat-si-predem-sdelit-cenu ;-)

0/0
14.4.2014 14:30
Foto

M71a43r90i30e 36Š62u58s97t78o48v29á 5655826654261

A co neprůstřelné sklo, jako mají v USA :-)

+5/0
14.4.2014 13:58

M39a28r67t13i93n 80V42o71j90á66č52e96k 9243877521876

no nejsem si jistý jestli to je konstrukčně možné dát to do evropských aut -jestli je na to dost místa ....to není úplně řešení pokud je tady nějaký magor ,který chce zabít -tak ho trefí bočním -i když je otázka jestli by rána malorážkou jako v tomto případě stačila.....to už je podle mě lepší nějaký kamerový systém zkrátka nastupuješ budeš snímán

0/0
14.4.2014 14:04

R35o75m87a73n 91B12l93a17z72e64k 6228489241382

Ve Velke Britanii jsou takhle taxiky vybaveny. Sklo (nevim, jestli neprustrelne),kamery a jakmile jedete, je vuz uzamcen. Netusim, jestli je to takhle pokryte stoprocentne - urcite ne. Ale bezpecnost to zvysuje.

+7/0
14.4.2014 14:11

M42a94r97t37i10n 41V74o40j22á53č39e70k 9983627821656

to jsem nevěděl - takže je kde brát inspiraci pro místní taxislužbyR^

0/0
14.4.2014 14:15

J44a20r35o60s92l88a93v 91B34r37ü34m59m40e38r 7674923566

Ovšem to auto je speciální, nepoužívá se jako běžné, a stojí cca 2-3 miliony Kč.

0/−1
14.4.2014 14:21

R61o33m56a97n 85B86l21a22z93e63k 6438439301122

A co ja s tim?:) Nepotrebujete specialni vozidlo, abyste mohl zvysit bezpecnost.

0/0
14.4.2014 14:23

A40l34e16x30a12n23d63r 44K53o11s15t13k72a 5169246109836

Což je šílená zlodějina, jelikož kontrola zámků dveří pouze od řidiče (dětská pojistka) stojí minimum, webkamera i s notebookem na nahrávání záznamu tak 10 tisíc a jestli by mohla vyjít instalace neprůstřelné překážky na 100 tisíc, tak ať visím.

+1/0
14.4.2014 16:58

J85a45k23u47b 38Š35p66r57i32n23g47e98r 9341592572

Tohle je už fakt extrém - považovat zákazníka ta teroristu. Kamera je už sama o sobě moc, natož vůz uzamykat.

+1/−1
14.4.2014 14:31

J13a34n 93C35h33o17b64o79t 5922264798551

...a brokovnice?

0/0
14.4.2014 14:11

R92o81m24a15n 96B93l79a57z97e17k 6648119971482

tu s sebou taha kazdej druhej v CR:-)

0/0
14.4.2014 14:12

K72a78r98e25l 45N29o50v56á10č47e22k 5881755759306

Všechny problémy taxislužby v Praze by vyřešilo zrušení jakékoliv regulace. Nechat jen základní, co nejmíň omezující pravidla, co má mít taxík a konkurence by vše vyřešila. Viz města, kde se taxíkem svezete levněji než busem MHD. Proč taxikáři mají například auta dražší než si většina z nás může dovolit? Až bude moct každý chlap po práci přicvaknout na střechu svého auta cedulku taxi a ve svém volném čase si přivydělat jako taxikář, tak bude po problémech s taxikáři a my se budeme vozit tak za 10 Kč za kilometr (benzín na kilometr stojí cca 3 Kč).

+2/−8
14.4.2014 13:57

J65o29h30a58n 78R73e74y 5186183490150

Pane Nováčku, musím Vám oznámit, že toto už tady bylo, a následek byl, hořící vozy taxíkářů, zbití poctivější taxikáři, a vznik gansterských firem typu Thorges a nebo Virtus.Nejlepší je ten konec.Až si bude moci každý přicvaknout........!!!Třeba až si bude moci každý chlap po práci otevřít doma hampejz,hospodu a nebo vyjede se svojí lokomotivou!!Prostě Boží nápad.;-D.Jinak zde napište, kde se člověk sveze taxíkem levněji než autobusem. Problém taxislužby vidím v tom, že ho na magistrátech vedou a zákony o ní tvoří lidé jako Vy.Nerozumí tomu, ale do všeho k.cají.

+6/−1
14.4.2014 14:07

A54l12e59x95a69n91d36r 83K44o84s79t77k80a 5599146459816

A nepřicvakávaly se cedulky taxi, ale přirození do svěráku. A kupodivu, dělali to ti zlí těm hodným, ne naopak.

+2/0
14.4.2014 14:12

J75i92ř18í 27M13a36n41d86á43t 4527292740966

To se opravdu stávalo?EU

0/0
14.4.2014 18:02

M70a90r74e40k 73H48r96u14b77y 6297622911418

Naopak. Pokud by taxikari byli zamestnanci DP a platby prijimali pouze kartami, zmizely by problemy s hotovosti a predevsim okradeni zakaznici (a tech je radove vic nez zabitych taxikaru ;-))

Ostatne - mrknete treba na system New Yorku, kde to vcelku funguje, a jizda taxikem je levnejsi nez v Praze.

+3/0
14.4.2014 14:08

J45a84n 51S49t97o73d37o92l41a 7241410873510

Už jsem dlouho v NYC taxíkem nejel, ale že by byla míle za 30 Kč, tj. za $1.50? Mají levné taxíky, ale že by jen 30 Kč za míli? A to by teprve stálo stejně jako v Praze. Takže třeba 25 Kč na míli? Abychom si dobře rozuměli, tak v Praze se jezdí za 18 nebo 19 Kč/km plus 27 až 40 Kč počáteční sazba. Pokud někde jede za víc, tak je to jeho výběr. Za léta se mi nestalo, ani nikomu známému vč. cizinců, že by je slušné taxi společnosti jakkoli ošidily. AAA, 111 a Profi považuji také za relativně slušné, ale jsou drazí, i když slibují slevy.

0/0
14.4.2014 14:47

M74a27r18e36k 48H17r18u46b24y 6887132501858

mate pravdu, vychazi to nepatrne draz - $2.5 per mile. Ale zase bez nastupniho poplatku a turba;-)

0/0
14.4.2014 15:42

P65e48t77r 97R72o54h34á70n90e56k 1443929537546

proč asi maji auta dražší než my jsi můžeme dovolit? raději pojedete ve 3. vzadu ve fabii, nebo A8? asi pro Vás bude další překvapení, že spousta taxikářů to má jako vedlejšák ještě k hlavní práci a je jenom dobře, že si nemůže jen tak někdo plácnout cedulku na střecho a vozit lidi. přece jenom má na starosti lidi a různé licence a zkoušky jsou správně.

+1/−1
14.4.2014 14:09

J46a14n 39C75h42o51b32o73t 5782944518801

A ve kterém městě si myslíte, že je taxikaření tak volné, jak líčíte...? Pokud vím, je licencemi regulované všude...aspoň v civilizovaném světe, jak ho známe.

+2/0
14.4.2014 14:12

J55a82n 94K31ř95í48ž 6985223185888

Nováčku,tenhle blábol nestojí ani za komentář!

Vy zřejmě budete slabší duševní konstrukce,že?;-D

0/0
14.4.2014 14:20

L25u43k51a86s 62N79e82m70e73c 7429940612704

vzdyt spousta taxikaru ma tajne tlacitko, rika se mu TURBO

+8/−1
14.4.2014 13:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.