Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metro A bude kvůli výměně výhybek mimo provoz. Nahradí ho tramvaje

Kvůli výměně tří výhybek nebude od pátečního odpoledne až do zahájení provozu v úterý ráno jezdit na celé své trase linka metra A. Dopravní podnik nasadí do ulici 25 informátorů, kteří budou radit cestujícím s náhradní přepravou, rozdáno bude na 30 tisíc letáků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a81r87o72s17l86a12v 90Š14i61m22á89č37e20k 6114147169318

A čím bude nahrazen tolik žádaný šmajchvagon?

+3/0
15.4.2014 13:24

V34i87k29y62r 26B45o33h57u54m39i93l 77S52t47r83a10n28s33k47y 9297358866369

Ta doporučení v rámečku jsou super. U linky 177 bych ještě doplnil:!Cestující, kteří jsou i za "normálního" provozu na lin. 177 nasr..., doporučuje Ropid odstěhovat se:-P. Jinak je zajímavé, že cca 30 let podobně časté a dlouhé výluky nebyly třeba. Buďto se užívaly lepší materiály, nebo se dělala lepší průběžná údržba. V každém případě se to prostě umělo lépe než pod sočasnou pražskou radnicí.

+2/−10
15.4.2014 11:53
Foto

R46o26m75a89n 21P32o72l89á42č57e41k 1720986940885

Nebude to spíš tím, že A+C byly stavěné skoro ve stejnou dobu a proto ve stejnou dobu dosluhuje i kolejiště? Za tohle opravdu radnice nemůže

+7/0
15.4.2014 12:04
Foto

S65t51a48n59i42s71l96a36v 19H74y16s36k90ý 2767659852941

souhlasim s tim aby se odstehovali ti nespojeni

+1/0
15.4.2014 12:38

M47i61r82o46s50l55a21v 34Z80i49k61m29u20n73d 7839143384673

Co by daly evropské železniční správy za to, kdyby jim normálně rozchodná výhybka vydržela výhybka cca 30 let ... na švýcarských úzkých, na nichž jezdí lehká vozidla, jsou kolejice staré přes 100 let ...

V zásadě platí, že materiál má jistou životnost, danou dynamickým namáháním ... výhybka přitom nemusí dosáhnout mezních hodnot opotřebení ...

0/0
15.4.2014 13:46

K94a80r75e54l 63P49o89d66h25o15r95s80k22y 3755713452355

Anebo na to jsou zrovna prachy nebo to zrovna dosluhuje.

0/0
15.4.2014 14:46
Foto

M47a22r52t25i95n 36Š35u60b32r44t 1165971104315

Sám jste si odpověděl. Třeba výhybky na lince A, které se teď mění, tam jsou od roku 1978, tedy 36 let... V posledních letech prostě přišla doba, kdy se musí vyměnit kompletně a to se za noc a při běžné údržbě stihnout prostě nedá. Kritizovat bude možné teoreticky v budoucnu třeba za 10 let, až se třeba budou tyto výhybky měnit znovu, ale to se snad nestane ;-). 

Svádět tohle na současnou pražskou radnici, to je fakt dost úlet, tyto postupy s radnicí nemají nic společného. Výměny výhybek započaly v roce 2002, kdy bylo nutné vyměnit zatopené výhybky na Florenci, následně začala velká akce výměny dřevěných pražců za betonové, která probíhá právě během nocí tempem, které je technologicky na úrovni asi 8 pražců za noc (aby se ráno dalo jezdit). A tuším, že je potřeba vyměnit několik desítek tisíc pražců...

No a pak tu jsou výhybky, kterých na zatížených trasách není věru málo. A ty se mění poslední tři roky. A výměny na Míráku, Dejvické, u Pavláku, Pražského povstání, na Kačerově a na Hájích, to je všechno železo staré 30 a více let.

+2/0
15.4.2014 22:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.