Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metro A bude kvůli výměně výhybek mimo provoz. Nahradí ho tramvaje

Kvůli výměně tří výhybek nebude od pátečního odpoledne až do zahájení provozu v úterý ráno jezdit na celé své trase linka metra A. Dopravní podnik nasadí do ulici 25 informátorů, kteří budou radit cestujícím s náhradní přepravou, rozdáno bude na 30 tisíc letáků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a31r10o82s89l74a21v 37Š24i16m35á82č65e75k 6654967979808

A čím bude nahrazen tolik žádaný šmajchvagon?

+3/0
15.4.2014 13:24

V68i72k31y85r 24B38o49h31u60m77i63l 72S22t80r73a68n46s45k59y 9517378266239

Ta doporučení v rámečku jsou super. U linky 177 bych ještě doplnil:!Cestující, kteří jsou i za "normálního" provozu na lin. 177 nasr..., doporučuje Ropid odstěhovat se:-P. Jinak je zajímavé, že cca 30 let podobně časté a dlouhé výluky nebyly třeba. Buďto se užívaly lepší materiály, nebo se dělala lepší průběžná údržba. V každém případě se to prostě umělo lépe než pod sočasnou pražskou radnicí.

+2/−10
15.4.2014 11:53

R31o63m55a95n 97P40o78l69á18č93e64k 1610656630585

Nebude to spíš tím, že A+C byly stavěné skoro ve stejnou dobu a proto ve stejnou dobu dosluhuje i kolejiště? Za tohle opravdu radnice nemůže

+7/0
15.4.2014 12:04
Foto

S78t95a74n45i71s15l62a38v 70H20y52s93k90ý 2387619452181

souhlasim s tim aby se odstehovali ti nespojeni

+1/0
15.4.2014 12:38

M30i92r68o11s66l27a67v 15Z80i64k42m43u21n65d 7739803824933

Co by daly evropské železniční správy za to, kdyby jim normálně rozchodná výhybka vydržela výhybka cca 30 let ... na švýcarských úzkých, na nichž jezdí lehká vozidla, jsou kolejice staré přes 100 let ...

V zásadě platí, že materiál má jistou životnost, danou dynamickým namáháním ... výhybka přitom nemusí dosáhnout mezních hodnot opotřebení ...

0/0
15.4.2014 13:46

K87a77r47e26l 95P84o90d49h42o69r68s68k26y 3235123362105

Anebo na to jsou zrovna prachy nebo to zrovna dosluhuje.

0/0
15.4.2014 14:46
Foto

M30a55r38t84i37n 73Š78u53b47r57t 1565161774195

Sám jste si odpověděl. Třeba výhybky na lince A, které se teď mění, tam jsou od roku 1978, tedy 36 let... V posledních letech prostě přišla doba, kdy se musí vyměnit kompletně a to se za noc a při běžné údržbě stihnout prostě nedá. Kritizovat bude možné teoreticky v budoucnu třeba za 10 let, až se třeba budou tyto výhybky měnit znovu, ale to se snad nestane ;-). 

Svádět tohle na současnou pražskou radnici, to je fakt dost úlet, tyto postupy s radnicí nemají nic společného. Výměny výhybek započaly v roce 2002, kdy bylo nutné vyměnit zatopené výhybky na Florenci, následně začala velká akce výměny dřevěných pražců za betonové, která probíhá právě během nocí tempem, které je technologicky na úrovni asi 8 pražců za noc (aby se ráno dalo jezdit). A tuším, že je potřeba vyměnit několik desítek tisíc pražců...

No a pak tu jsou výhybky, kterých na zatížených trasách není věru málo. A ty se mění poslední tři roky. A výměny na Míráku, Dejvické, u Pavláku, Pražského povstání, na Kačerově a na Hájích, to je všechno železo staré 30 a více let.

+2/0
15.4.2014 22:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.