Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metro A bude kvůli výměně výhybek mimo provoz. Nahradí ho tramvaje

Kvůli výměně tří výhybek nebude od pátečního odpoledne až do zahájení provozu v úterý ráno jezdit na celé své trase linka metra A. Dopravní podnik nasadí do ulici 25 informátorů, kteří budou radit cestujícím s náhradní přepravou, rozdáno bude na 30 tisíc letáků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a15r13o45s77l92a70v 49Š18i84m44á94č78e47k 6584627959518

A čím bude nahrazen tolik žádaný šmajchvagon?

+3/0
15.4.2014 13:24

V85i67k33y28r 12B50o59h40u18m54i57l 34S89t74r80a91n16s50k51y 9367638516539

Ta doporučení v rámečku jsou super. U linky 177 bych ještě doplnil:!Cestující, kteří jsou i za "normálního" provozu na lin. 177 nasr..., doporučuje Ropid odstěhovat se:-P. Jinak je zajímavé, že cca 30 let podobně časté a dlouhé výluky nebyly třeba. Buďto se užívaly lepší materiály, nebo se dělala lepší průběžná údržba. V každém případě se to prostě umělo lépe než pod sočasnou pražskou radnicí.

+2/−10
15.4.2014 11:53
Foto

R16o71m52a44n 20P26o12l93á38č46e57k 1350816710285

Nebude to spíš tím, že A+C byly stavěné skoro ve stejnou dobu a proto ve stejnou dobu dosluhuje i kolejiště? Za tohle opravdu radnice nemůže

+7/0
15.4.2014 12:04

S46t83a26n91i82s94l68a24v 86H41y18s21k68ý 2867449242271

souhlasim s tim aby se odstehovali ti nespojeni

+1/0
15.4.2014 12:38

M55i59r15o48s24l15a59v 29Z87i41k49m97u29n86d 7479883504263

Co by daly evropské železniční správy za to, kdyby jim normálně rozchodná výhybka vydržela výhybka cca 30 let ... na švýcarských úzkých, na nichž jezdí lehká vozidla, jsou kolejice staré přes 100 let ...

V zásadě platí, že materiál má jistou životnost, danou dynamickým namáháním ... výhybka přitom nemusí dosáhnout mezních hodnot opotřebení ...

0/0
15.4.2014 13:46

K66a37r24e88l 57P74o95d38h70o85r26s76k70y 3895673542725

Anebo na to jsou zrovna prachy nebo to zrovna dosluhuje.

0/0
15.4.2014 14:46
Foto

M52a56r46t31i78n 66Š72u94b62r29t 1255661534695

Sám jste si odpověděl. Třeba výhybky na lince A, které se teď mění, tam jsou od roku 1978, tedy 36 let... V posledních letech prostě přišla doba, kdy se musí vyměnit kompletně a to se za noc a při běžné údržbě stihnout prostě nedá. Kritizovat bude možné teoreticky v budoucnu třeba za 10 let, až se třeba budou tyto výhybky měnit znovu, ale to se snad nestane ;-). 

Svádět tohle na současnou pražskou radnici, to je fakt dost úlet, tyto postupy s radnicí nemají nic společného. Výměny výhybek započaly v roce 2002, kdy bylo nutné vyměnit zatopené výhybky na Florenci, následně začala velká akce výměny dřevěných pražců za betonové, která probíhá právě během nocí tempem, které je technologicky na úrovni asi 8 pražců za noc (aby se ráno dalo jezdit). A tuším, že je potřeba vyměnit několik desítek tisíc pražců...

No a pak tu jsou výhybky, kterých na zatížených trasách není věru málo. A ty se mění poslední tři roky. A výměny na Míráku, Dejvické, u Pavláku, Pražského povstání, na Kačerově a na Hájích, to je všechno železo staré 30 a více let.

+2/0
15.4.2014 22:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.