Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

6. dubna 2015: Den, kdy by mělo metro poprvé projet až do Motola

Čtyřmi novými stanicemi pražského metra zelené linky A by se cestující měli projet poprvé o příštích Velikonocích. Podle aktuálního harmonogramu výstavby, který má MF DNES k dispozici, se pro spuštění počítá s datem 6. duben 2015. Ve stanicích se teď pracuje na úpravě vestibulů a nástupišť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68i50r94o45s68l17a68v 95B71á40r92t28a 8224720200167

To je otřesné, jak pomalým tempem se metro staví. A to už neprochází pod Vltavou a podobnými lahůdkami a má k dispozici razící štíty Tondu a Adélu, které teď rezaví rozebrané v Horních Počernicích místo toho, aby už kutaly třeba trasu D.

Trochu mě zaráží ta averze proti vedení trasy A do Motola. Tam bude konečná jen přechodně. Takže je spíš důležité, kam povede dál.Do Ruzyně pojede rychlovlak - taková je snad poslední verze.

+1/0
17.4.2014 18:41

M33i48r88o31s96l18a25v 68Z83i76k19m79u38n79d 7449733624143

Ony by rády kutaly, kdyby byly korunky ...

0/0
18.4.2014 20:05

K70á62j58a 21D25v12o32ř88á40k 5930772457193

Zajímalo by mě, jaká hlava přišla s tim, že se prodlouží metro do takových buranovů ? EURv

+1/0
17.4.2014 17:40

M67i79c55h81a27l 70R62i86m70b41a79u75e83r 4399595263427

Motol... jó, Motol, tam by chtěl jet každý.

Ale já tedy ne. :-P

+1/0
16.4.2014 20:53

M60a58r54t59i68n48a 52T73r37o73j28a74n28o84v74á 5163418985

Jádrem informace tedy je, že Metrostav se celý rok bude s.át s dokončováním obkladů a dlažeb a osazováním eskalátorů ve 4 stanicích?8-o To je práce na 1-2 měsíce, ne? Ovšem ono by se potom za to asi nedalo naúčtovat asi tak 1000% reálný ceny...:-/

+7/0
16.4.2014 15:25

P21a58v33e62l 55S90l50a83m91a 9269412481277

Přesně tak, na podzim to mohli a měli otevřít!!

0/0
16.4.2014 17:46

M91i39r23o60s26l85a64v 18B21á17r38t52a 8434870670947

To asi záleží na financích. Metrostav se také přece musí něčím živit. Nějaké dodělávky jej nevytrhnou. Pro něj je výhodnější kopat tunely třeba na Islandu. Dobře se tam osvědčil.

0/0
17.4.2014 18:45

V23l93a11d77i97s59l15a83v37a 95H97o67l27á 3646600570959

Informace, která zajímá nejen pražáky, ale celý svět. Celý vesmír.

0/−17
16.4.2014 12:47

P34e11t82r 88F71e23i88g54l 5448133460262

Mě jako obdivovatele dopravních staveb to zajímá, ačkoli bydlím mimo Prahu...pokud Váš příspěvek byl z kategorie "komplex Praha", tak je mi Vás trochu líto...pokud byl myšlený vážně, tak zbytečně přeháníte ;-)

+18/0
16.4.2014 12:50

V34l13a56d62i25m95í13r 46H46o49l93ý 8794181756887

Když má celý vesmír potřebu číst si přílohu Praha a střední Čechy...

+5/0
16.4.2014 14:42

A89n66d49r92e51j 76R94u47š62č66á22k 6337327874884

Já ani nežiju v ČR, ale stejně mě to zajímá, protože se vždy rád něco dozvím o rozvoji městské infrastruktury, ať je to kdekoliv.

+1/0
16.4.2014 19:28

J52a25n 11Š47l20é71g93l 8212630498633

Parkoviště pro 90 vozů? Výsměch... P+R bývají dost plné... :-/

+2/−1
16.4.2014 12:42

L53u58k87á61š 88N19o62v46á98k 4636776632523

V blízkosti budoucí stanice Vypich pak vznikne nové obratiště pro autobusy.

Zdroj:http://praha.idnes.cz/nove-stanice-metra-se-otevrou-o-pristich-velikonocich-ppn-/praha-zpravy.aspx?c=A140416_2057100_praha-zpravy_bur

žádná stanice Vypich nebude (což je mimochodem obrovská chyba...ono celé trasování tohoto nového úseku se dá asi nejvýstižněji označit za "idiotské").

+10/0
16.4.2014 11:38

Z74d56e18n18ě98k 57Z83a78b23a58v59a 1502634166384

Chalupoida:-P?

+1/0
17.4.2014 2:52

M77i28l71o37s39l11a22v 50K87a74n15t33o24r68e51k 1889887471469

Áčko  na Ruzyň přes  Motol, to se mělo někomu předepsat k náhradě a ne to oslavovat. Kdyby metro nejezdilo pod zemí, ale na vysutých kolejích, byla by to krásná vyhlídková trasa po Praze 6;-O

+3/−4
16.4.2014 11:17
Foto

R93o45m24a85n 12P64o90l79á74č45e38k 1110476540555

Základní problém je v tom, že pokud by metro jelo pod Evropskou komplet, tak můžeme odstřelit tramvajovou trat včetně vozovny na konci...

+3/0
16.4.2014 11:22

L17u30k44á15š 35N23o72v43á67k 4296346522603

metroprojekt trasu už dávno navrhnul v trase Bořislavka (ta opravdová, ne u zastávky Horoměřická) - Červený Vrch - Petřiny - Dědina - Dlouhá Míle. To by bývala jediná rozumná trasa. Jenže kmotříčci kolem pánů Béma, Jančíka a Chalupa mají pozemky a své záměry jinde ;-O

+4/0
16.4.2014 11:40

J53o16s70e60f 26B69r44o41ž13e84k 7353735192421

To by byl obrovský nesmysl a přínos jen pro pár lidí, co bydlí někde na dědině. Takhle jsou pokryté jak Nemocnice Motol, tak i Homolka - hned vedle, navíc na Vypisu ta zastávka nakonec vznikne a bude to dost klíčový uzlový bod, který umožní zrušit spoustu povrchové dopravy po Patočkově.

Na co by byla trasa s konečnou stanicí Dlouhá míle, když tam nic není.

+2/−4
16.4.2014 11:47

L75u52k45á14š 84N69o22v43á67k 4536416202793

jasně..nemocnice potřebuje metro. Nemocnici bohatě stačí nízkopodlažní BUSY, na metro nevygeneruje dostatečnou poptávku! Navíc drtivá většina lidí jede do Motola z druhé strany než se staví metro..

A můžete mi říct, kde by najednou na Vypichu ta "zastávka" (když už, tak STANICE!) měla vzniknout??? A ten blábol o Dlouhé Míli...;-D

Vy asi nebudete z Prahy, že ne..

+5/−2
16.4.2014 12:12
Foto

R72o80m28a81n 40P48o29l20á90č31e39k 1850376850715

Dlouhá míle má jedině smysl pro ukončení busů od Kladna a R6. Jinak tam opravdu chcípl pes.

+3/0
16.4.2014 12:43

A87l41e30x10a49n62d11r 91K75o87s47t74k93a 5409726129176

Zato není pokryté letiště. Výborný nápad, jen do a z práce tam jezdí lidí, jako z rozlehlejšího sídliště, cestující nepočítaje.

+3/0
16.4.2014 12:19

L84u58k64á68š 32N66o52v43á69k 4226646612233

z Dlouhé Míle na letiště to klidně může je po povrchu, ale tam už je metro zbytečný (metro na letiště se vyplatí jen na letiště velikosti Heathrow apod.), stačí vlak (i za cenu přestupu, který však může být řešen formou "hrana-hrana". Jenže to už je stejně úplně jedno...

0/0
16.4.2014 13:08

M73i97r41o36s70l78a22v 20Z20i40k19m79u36n15d 7519113534253

Letiště může být obsluhováno různými druhy dopravy, uživí se jak vlak, tak metro, nicméně stavebně nejlevnější a nejrychlejší by bylo prodloužení tramvajové trati z Divoké Šárky ...

0/0
18.4.2014 20:09

A59d58a36m 78P52e37r17o29u18t63k57a 1156923879

až na to že Motol je spádová nemocnice hlavně pro Prahu 5 (tj trasa B) a pojede se tam ted oklikou přes Dejvice ... fakt vylepšeníR^

0/0
16.4.2014 14:52

L36u24k74á73š 76N62o14v11á33k 4936736482333

a na Můstku bariérový přestup přes spoustu schodů a stovky metrů chodeb ;-)

0/0
16.4.2014 15:21

A59d51a39m 46P91e68r67o49u12t63k46a 1286883979

vždyť to říkám že to bude super upgrade ;-D

0/0
22.4.2014 13:16

P63e59t13r 56N61o35v26o90t10n90y 3759372769612

Tím lépe, ne?

0/0
16.4.2014 11:41

A54n57t13o84n77í88n 83C69h65a33l20u22p33e29c85k21ý 4207360578736

Pořád to posouvají, lotři, holomócký tvaróžci ......Rv

+2/0
16.4.2014 11:09

L15u47k73á89š 26N85o97v43á60k 4396546252413

tak zrovna Hudeček je v tomhle nevinně. Všichni, kdo od roku 2000 v Praze volili ODS (a ČSSD, ti v tom jedou s nima), by to měli společně dostat k úhradě...

0/0
16.4.2014 11:41

G90a86b56r16i43e43l 20H19o78r89t46e33n 9511229913714

Sorry, ale v roce 2000 nikdo nemohl tušit, že pouští ke korytu takové nenažrance.:-/

0/0
16.4.2014 12:42

V23l78a65d11i29m87í48r 20H39o93l61ý 8124841366157

Datum otevření bych viděl spíš na 6. dubna 2115.

0/−2
16.4.2014 14:44

Z93d64e96n91ě38k 98Z63a14b91a23v62a 1952674826524

plác plác.... a proč?  Buším do klávesnice a tedy jsem? RvRv

0/0
17.4.2014 2:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.