Diskuze

Tramvaje dva měsíce neprojedou centrem Prahy, auto raději nezkoušejte

Pražanům a turistům se od soboty podstatně změní cestování městskou dopravou přes centrum metropole. Kvůli opravě trati bude v úseku Lazarská - Jindřišská zcela vyloučen tramvajový provoz. Problémy mohou mít i automobily. Opravy skončí 28. června.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K14a22r20e78l 60D65r30d23a

25. 4. 2014 6:50

Šikana a naschvály bolševiků z DPP vůči Pražanům a cestujícím v krystalicky čisté formě.

  Aspoň, že je v tom jasno. Martin Veverka tady označí za "nadávače" lidi, kteří si ťukají na čelo, když rozesmátí zástupci DPP a Magistrátu za přítomnosti primátora Svobody a náměstka Březiny otevřou drahý nesmyslný výtah u bariérové zastávky tramvaje a přitom již vědí, že ho obratem zase na 2 roky zavřou. K tomu Veverka poradí vozíčkářům ať si nyní obují boty a chodí pěšky... a dostane 27 souhlasných hlasů, a jak tak koukám, i od lidí z DPP. Tolik hulvátství! Bomba! :-P

  Trapně došlo na má slova. Takže jde v prvé řadě o naschvály nevychovanců a technokratů z DPP, pak snad o nějaké služby (především pro majitele a developera Quadria a Cigler Marani Architects). Jaká radost šikanovat ostatní lidi! Fandové tramvají navíc jásají. Mají právě pádný důkaz, že je třeba do centra dostat ještě více tramvajových tratí...

  Včera jsem na to kápl. Auto, chůze, individuální doprava = svoboda, demokracie, samostatnost, soběstačnost, prosperita. Tramvaj a MHD = šikana, totalita, komunismus, sociální doprava, nevychovanost, úpadek. Slovy Veverky, obujme boty a vezměme klíčky od auta  a radujme se, konečně máme šanci zažít Prahu bez tramvají. Ještě bych zavřel Karlák (nač ty trapné ohledy?), a pokud by se ukázalo, že tramvaje nejsou v centru vůbec třeba, tak bych koleje do centra Prahy vůbec nevracel. Ať se pražská bolševická tramvajová lobby zalkne vzteky. ;-D

http://tinyurl.com/l778hzk

0 3
možnosti
Foto

Stavba Copa Centra, jak se tehdy jmenovalo, se odsouvala roky. naopak současně byla snaha dokončit rychle ten výtah. Bohužel se to sešlo tak, že urychlení výstavby výtahu vyšlo tak blbě, že najednou bylo stavební povolení na ten barák. Zvažovalo se, zda výtah tedy neotevřít, ale různé občanské asociace tehdy vítaly, že bude alespoň dočasně otevřen. Proto se s vědomím, že to není zrovna šťastné, na krátko otevřel.

Současně se již 4 roky prověřovaly možnosti, jak opravit Lazarskou ulici, bylo tam spousta připomínek od MČ, občanů, policie, památkářů a projekt se stále přepracovával. Mezi tím už tam byla jedna havárie trati a havarijní oprava a na rekonstrukci a povolení DP stále marně čekal. Letos se dočkal a už to musí udělat. Současně má ale povolení na reko Karláku, takže musel Lazarskou před tuto rekonstrukci předsunout, aby měl Lazarskou volnou pro objízdné trasy při Karláku.

Taky nejsem nadšený ze stavby Quadria, nebo jak se to teď jmenuje, rád bych tam viděl park, ale to se skutečně rozhodlo někde výše. Techničtí pracovníci DP holt musí svou činnost přizpůsobovat vnějším vlivům. Svět není jen jeden velký komplot, jak ho vidíte vy.

1 0
možnosti

Nechápu odpor Prahy na zastávky "vídeňského" typu, když všude dobře fungují. Akorát by to chtělo trochu osvěty pro řidiče a hlavně pro cestující veřejnost, která si plete prostor zastávky za korzo ... a pak by to určitě fungovalo.

0 0
možnosti
Foto

U Průhonu a Dělnická do centra budou vídeňské, ledy se pomaličku prolamují. A Lazarská ani na vídeň vhodná nebyla, tam mohly auta klidně po kolejích, je do těch bočních ulic mohl zlomek aut jezdit vydlážděným prosotrem uprostřed zastávky. Tak, jak je to dlážděno třeba na Palmovce, nebo u Anděla. Pomohlo by to mít zastávky nepřerušované těmi vjezdy do bočních ulic a v noci lepšému přestupování mezi nočními linkami.

0 0
možnosti

Ta 24 bude tedy mimořádně srandovní linka. Ona tedy pojede okolo Staroměstské jako 17, pak zahne na Štefánikův most a pojede okolo Bílé labutě, pak opět zahne zpátky na Vltavskou, objede okolo tržnice celé Holešovice, aby mohla skončit na Výstavišti.

0 0
možnosti

Takže nepojedu v rámci centra 45 minut do práce, ale o pár desítek minut déle. Chápu, že je potřeba trať opravit, ale je potřeba zajistit optimální náhradní dopravu. Navržená linka 29 je úplně k ničemu. :-/

2 1
možnosti

J63a51n 31Z49e43l50e67n90k63a

24. 4. 2014 15:50

Náhradní doprava existuje - jednoduše vlezte do metra B ;-)

1 1
možnosti

mě dost dráždí, jak v Česku všechno trvá... byl jsem ve Skotsku a tam během 5! dnů postavili kruhák, aniž by výrazně omezili dopravu.. výměna svršku v tomto úseky přeci musí být otázka maximálně 2 týdnů a nikoliv měsíců...

8 2
možnosti

Trochu doufám, že to bude sladěné s dalšími sítěmi jako plyn, voda atd. Potom jsou 2 měsíce ok. Jestli se to nemělo zavřít od 1.7. kdy bude v provozu aspon Národní třída s výtahem je věc druhá

4 0
možnosti

Ano, ale porad lepsi, nez oStrava ;-)

4 2
možnosti

J95a87n 44Z73e80l73e62n32k61a

24. 4. 2014 14:33

Mimochodem, zase se ukazuje, jak je potřebné obnovit tramvaje podélně přes Václavák. A taky trasu Národní - 28.října - Příkopy - Náměstí Republiky. Vždyť tam toho nemusí jezdit moc, stačila by jedna, dvě běžné linky. Ale byly by objízdné tramvajové trasy v centru pro případ takovýchto výluk.

4 18
možnosti

J21a72n 65M51a21z94ů60r25e84k

24. 4. 2014 14:55

takže kvůli tomu, že jednou za 10 let se dělá rekontrukce budeme platit zbytečné tratě? Podélě přes Václavák jezdí metro, tramvaj zbytečnost, hlavně od koně k můstku je procházka na 10 minut, což je ok. Stejné je to s Příkopy...tam tramvaj je taky o ničem.

12 3
možnosti

Tleskam. Jakozto obyvatel ulice Vodickova se muzu jit rovnou obesit. Diky.

6 3
možnosti

jak to? protože vám nebudou hučet po okny tramvaje?

13 3
možnosti

J80a50n 96M52a67z49ů87r77e34k

24. 4. 2014 14:21

Ok, asi je to potřeba, nicméně proč uzavírku takto vytížené trati neudělají v létě, když je půlka prahy pryč?

7 0
možnosti

Na leto se chystaji vetsi manevry.

0 0
možnosti

Jinak za mě dobrý - z Masarykova nádraží na Viktorku Žižkov pojede o jednu tramvaj vícR^

2 0
možnosti