Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letiště ve Vodochodech se znovu přezkoumá. Penta mluví o soudu

Ministerstvo životního prostředí dalo loni na podzim společnosti Penta celkem 122 podmínek, když vydalo souhlas k rozšíření letiště ve Vodochodech. To ale rozlítilo tisíce lidí z okolních obcí. Stanovisko proto budou úředníci znovu vyhodnocovat. Nařídí jim to ministr životního prostřední Richard Brabec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58e32t25r 61N45o63v63á82k 8725799330

pokud v rozumne vzdalenosti od phy nevznikne dalsi rozumne letiste

tzn ze alespon castecne ztrati monopol Ruzyne

tak budeme nadale v teto oblasti jak bananova republika ... kde mozna miva hlavni mesto jedno letiste  

jako nekdo se pta lidi z Ruzyne zda oni chteji v jejich blizkosti letiste?

nebo zda nechteji aby se zatez rozdelila castecne na 2 letiste ... ... ... ... ?

JEN velka skoda ze nove letiste nebude na vychod od Phy (na protilehle str nez je Ruzyne) 8-o ;-€ 8-o

0/0
6.5.2014 22:58

A72l86e55x25e46j 95Š45k83a53l80o82u74d 4850791952116

Nikdo se nepodíval na to, zda je letiště ve Vodochodech vůbec potřeba. Ruzyňské letiště je i se současnými dráhami hluboko pod svou kapacitou. Nikoho a dokonce ani ministerstvo životního prostředí nezajímá, že tedy zcela zbytečně zničí životní prostředí dalším desítkám tisíc obyvatel této hustě zalidněné oblasti. Zkrátka a dobře skupinka bafuňářů se rozhodla, že tam investuje - prachy jsou prachy. Nespekuluji raději o tom, kde všude už ty prachy skončily. Žádný jiný důvod, proč dát tomuto letišti zelenou však nevidím.

Ruzyně dlouhodobě řeší problém dopravy, který chce řešit jedinou možnou variantou - kolejovou dopravou. Přesto, se tam i dnes dostanete autobusem MHD ze Zličína za 10 minut. Zamylsel se vůbec někdo nad tím, že Vodochody jsou z tohoto pohledu dostupné jednou jedinou, již dnes přetíženou, teplickou dálnicí D8?

Bohužel jsem však obdobně skeptický jako pan Michal Novák. Prachy, prachy, prachy... a pokud má on pravdu, na každého se nějaký ten zneužitelný škraloup najde.

+1/0
28.4.2014 16:13

M81a17r66t96i60n 82K49a45r57á58s30e38k 9268323758658

Jak se znici zivotni prostredi tim, ze ze cast letu presune jinam? to se zase zlepsi prostredi v ruzyni ne?

Jinak druhe letiste vyznam ma - konkurence - muze vest ke zatraktivneni letu do prahy...

+1/0
29.4.2014 7:44

A13l85e37x61e54j 75Š12k56a45l61o25u51d 4760481502746

To si sám protiřečíte. Jednou větou tvrdíte, že se pouze přesune část letů, a druhou, že jich bude více. Co mám jako občan z toho, že sem bude létat víc letadel? Jenom zamořené životní prostředí. Peníze shrábne Penta.

0/−1
30.4.2014 15:01

M65a67r61t11i65n 22S35e22d13o16n79a 5877473250559

Z osobnich duvodu s letistem nesouhlasim, ale dalsi verejne letiste u Prahy ma svuj vyznam. Je jim cena za letistni taxy, Ruzyne je velmi draha. S ohledem na planovanou kapacitu osob nevidim s dopravou do Prahy problem.

+1/0
30.4.2014 9:49

M62i60c63h24a64l 47N72o12v49á50k 4685323687973

Co si budeme namlouvat, estébáci z Penty si uplatí vše, takže tyhle pokusy letiště zastavit jsou jen zdržovací, na věci nic nezmění.

Spíš by mě zajímalo, jak se na to dívá stát. Dlouhá léta chce stavět novou dráhu, pod kterou nejdřív ředitel ruzyňského letiště Kačur (jaká náhoda, že teď řediteluje ve Vodochodech) prodal pozemky Pentě, aby je za pár let vykoupil za skoro desetinásobek. A teď budou opět k ničemu, protože část provozu převezmou Vodochody a tím pádem nová dráha není potřeba.

O tom, že Ruzyně a okolí je hluku přizpůsobeno - stojí tam 80 let, a tedy všichni bydlící v okolí o letiště už době stěhování o letišti věděli, není třeba diskutovat.

+1/0
28.4.2014 14:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.