Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letiště ve Vodochodech se znovu přezkoumá. Penta mluví o soudu

Ministerstvo životního prostředí dalo loni na podzim společnosti Penta celkem 122 podmínek, když vydalo souhlas k rozšíření letiště ve Vodochodech. To ale rozlítilo tisíce lidí z okolních obcí. Stanovisko proto budou úředníci znovu vyhodnocovat. Nařídí jim to ministr životního prostřední Richard Brabec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P18e50t31r 35N87o59v97á30k 8185779540

pokud v rozumne vzdalenosti od phy nevznikne dalsi rozumne letiste

tzn ze alespon castecne ztrati monopol Ruzyne

tak budeme nadale v teto oblasti jak bananova republika ... kde mozna miva hlavni mesto jedno letiste  

jako nekdo se pta lidi z Ruzyne zda oni chteji v jejich blizkosti letiste?

nebo zda nechteji aby se zatez rozdelila castecne na 2 letiste ... ... ... ... ?

JEN velka skoda ze nove letiste nebude na vychod od Phy (na protilehle str nez je Ruzyne) 8-o ;-€ 8-o

0/0
6.5.2014 22:58

A36l19e15x40e32j 29Š73k16a66l15o29u47d 4940191372686

Nikdo se nepodíval na to, zda je letiště ve Vodochodech vůbec potřeba. Ruzyňské letiště je i se současnými dráhami hluboko pod svou kapacitou. Nikoho a dokonce ani ministerstvo životního prostředí nezajímá, že tedy zcela zbytečně zničí životní prostředí dalším desítkám tisíc obyvatel této hustě zalidněné oblasti. Zkrátka a dobře skupinka bafuňářů se rozhodla, že tam investuje - prachy jsou prachy. Nespekuluji raději o tom, kde všude už ty prachy skončily. Žádný jiný důvod, proč dát tomuto letišti zelenou však nevidím.

Ruzyně dlouhodobě řeší problém dopravy, který chce řešit jedinou možnou variantou - kolejovou dopravou. Přesto, se tam i dnes dostanete autobusem MHD ze Zličína za 10 minut. Zamylsel se vůbec někdo nad tím, že Vodochody jsou z tohoto pohledu dostupné jednou jedinou, již dnes přetíženou, teplickou dálnicí D8?

Bohužel jsem však obdobně skeptický jako pan Michal Novák. Prachy, prachy, prachy... a pokud má on pravdu, na každého se nějaký ten zneužitelný škraloup najde.

+1/0
28.4.2014 16:13

M87a31r74t44i75n 28K45a94r59á21s89e18k 9108933868398

Jak se znici zivotni prostredi tim, ze ze cast letu presune jinam? to se zase zlepsi prostredi v ruzyni ne?

Jinak druhe letiste vyznam ma - konkurence - muze vest ke zatraktivneni letu do prahy...

+1/0
29.4.2014 7:44

A41l28e87x42e27j 63Š77k17a83l22o85u77d 4880131362266

To si sám protiřečíte. Jednou větou tvrdíte, že se pouze přesune část letů, a druhou, že jich bude více. Co mám jako občan z toho, že sem bude létat víc letadel? Jenom zamořené životní prostředí. Peníze shrábne Penta.

0/−1
30.4.2014 15:01

M59a89r20t98i43n 43S77e17d72o19n80a 2205386646159

Z osobnich duvodu s letistem nesouhlasim, ale dalsi verejne letiste u Prahy ma svuj vyznam. Je jim cena za letistni taxy, Ruzyne je velmi draha. S ohledem na planovanou kapacitu osob nevidim s dopravou do Prahy problem.

+1/0
30.4.2014 9:49

M71i27c88h15a75l 30N93o51v33á52k 4665593637423

Co si budeme namlouvat, estébáci z Penty si uplatí vše, takže tyhle pokusy letiště zastavit jsou jen zdržovací, na věci nic nezmění.

Spíš by mě zajímalo, jak se na to dívá stát. Dlouhá léta chce stavět novou dráhu, pod kterou nejdřív ředitel ruzyňského letiště Kačur (jaká náhoda, že teď řediteluje ve Vodochodech) prodal pozemky Pentě, aby je za pár let vykoupil za skoro desetinásobek. A teď budou opět k ničemu, protože část provozu převezmou Vodochody a tím pádem nová dráha není potřeba.

O tom, že Ruzyně a okolí je hluku přizpůsobeno - stojí tam 80 let, a tedy všichni bydlící v okolí o letiště už době stěhování o letišti věděli, není třeba diskutovat.

+1/0
28.4.2014 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.