Diskuze

Letiště ve Vodochodech se znovu přezkoumá. Penta mluví o soudu

Ministerstvo životního prostředí dalo loni na podzim společnosti Penta celkem 122 podmínek, když vydalo souhlas k rozšíření letiště ve Vodochodech. To ale rozlítilo tisíce lidí z okolních obcí. Stanovisko proto budou úředníci znovu vyhodnocovat. Nařídí jim to ministr životního prostřední Richard Brabec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P58e63t70r 90N24o35v72á75k

6. 5. 2014 22:58

pokud v rozumne vzdalenosti od phy nevznikne dalsi rozumne letiste

tzn ze alespon castecne ztrati monopol Ruzyne

tak budeme nadale v teto oblasti jak bananova republika ... kde mozna miva hlavni mesto jedno letiste  

jako nekdo se pta lidi z Ruzyne zda oni chteji v jejich blizkosti letiste?

nebo zda nechteji aby se zatez rozdelila castecne na 2 letiste ... ... ... ... ?

JEN velka skoda ze nove letiste nebude na vychod od Phy (na protilehle str nez je Ruzyne) 8-o ;-€ 8-o

0 0
možnosti

Nikdo se nepodíval na to, zda je letiště ve Vodochodech vůbec potřeba. Ruzyňské letiště je i se současnými dráhami hluboko pod svou kapacitou. Nikoho a dokonce ani ministerstvo životního prostředí nezajímá, že tedy zcela zbytečně zničí životní prostředí dalším desítkám tisíc obyvatel této hustě zalidněné oblasti. Zkrátka a dobře skupinka bafuňářů se rozhodla, že tam investuje - prachy jsou prachy. Nespekuluji raději o tom, kde všude už ty prachy skončily. Žádný jiný důvod, proč dát tomuto letišti zelenou však nevidím.

Ruzyně dlouhodobě řeší problém dopravy, který chce řešit jedinou možnou variantou - kolejovou dopravou. Přesto, se tam i dnes dostanete autobusem MHD ze Zličína za 10 minut. Zamylsel se vůbec někdo nad tím, že Vodochody jsou z tohoto pohledu dostupné jednou jedinou, již dnes přetíženou, teplickou dálnicí D8?

Bohužel jsem však obdobně skeptický jako pan Michal Novák. Prachy, prachy, prachy... a pokud má on pravdu, na každého se nějaký ten zneužitelný škraloup najde.

1 0
možnosti
MK

Jak se znici zivotni prostredi tim, ze ze cast letu presune jinam? to se zase zlepsi prostredi v ruzyni ne?

Jinak druhe letiste vyznam ma - konkurence - muze vest ke zatraktivneni letu do prahy...

1 0
možnosti
MN

Co si budeme namlouvat, estébáci z Penty si uplatí vše, takže tyhle pokusy letiště zastavit jsou jen zdržovací, na věci nic nezmění.

Spíš by mě zajímalo, jak se na to dívá stát. Dlouhá léta chce stavět novou dráhu, pod kterou nejdřív ředitel ruzyňského letiště Kačur (jaká náhoda, že teď řediteluje ve Vodochodech) prodal pozemky Pentě, aby je za pár let vykoupil za skoro desetinásobek. A teď budou opět k ničemu, protože část provozu převezmou Vodochody a tím pádem nová dráha není potřeba.

O tom, že Ruzyně a okolí je hluku přizpůsobeno - stojí tam 80 let, a tedy všichni bydlící v okolí o letiště už době stěhování o letišti věděli, není třeba diskutovat.

1 0
možnosti