- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tramvaje na Žižkově - opět průšvih. Včera po 18. hodině 29 do centra nejela, jízdní řád na kočku. Pak se z centra nahrnulo snad 10 souprav 29 v závěsu za sebou k Ohradě. Jak jsem tak při marném čekání na 26 sledoval, ony to braly v závěsu za sebou 29 zpět i do centra. Nechápu. Jak manévry ruské armády na ukrajinských hranicích. Ale spolehnutí na DPP a jízdní řád nikde.
Korunovala to 26, kdy první jela dříve, čímž mi ujela a druhá pro jistotu později. Takže interval 16 minut čistá ruka. Tomu říkají u DPP interval 10 minut. Spíš nechápu, že je tohle na Žižkově trvalý stav. Výpadky obden. Jezdí se podle plotu. Cestující se může spolehnou jen na zákon schválnosti.
Pánové, jděte se bodnout.
Akorát nám pan Jaroslav Ď. nesdělil, zda bude připojení k netu letos, výhledově další roky nebo ........ až v příštím století.
Internet a signál by měl být v celém metru. Je to relativně neproduktivně strávený čas, leccos by se dalo vyřídit...
Já upřímně doufám, že se signál do tunelů nikdy nedostane. Stejně to v metru hučí nebude pořádně slyšet a ještě aby vedle mě řvali lidi do telefonů? Díky ne
V otázkách na pana ředitele se dost čtenářů ptalo na mobilní signál v tunelech metra. Byl bych velice opatrný, zkuste se někdy projet příměstským vlakem, kde samozřejmě signál je. Skoro pokaždé vám pohodu cestování zkazí nějaký debil který si myslí, že je ve vlaku sám a podle toho telefonuje. Tolik dlouhých a hlasitých hovorů o ničem jen tak neuslyšíte (výrazně se to zhoršilo po zavedení neomezených tarifů).
Kam smeruje MHD? Tunelem na Panenske ostrovy
Praha má špičkovou MHD, kterou mnoho Pražanů, dle mého, nedoceňuje. Stačí kouknout na cestovatelská fóra, kde je MHD právě z jednou z nejoceňovanějších věcí.
Přeju vše nejlepší i do další čtyřicítky:)
Já patřím mezi ty, kteří ji nedoceňují
Což o to, historie metra i MHD je zajímavá, pestrá, dýchá nostalgií a má takové kouzlo a patinu. Na výstavu bych se moc rád podíval. Kam ale směřuje, to už je věc jiná. Předražené zakázky, skandální Open card, drahé tramvaje které jsou těžké a mají problém v zatáčkách, nevhodné na koleje, bez klimatizace, zdražující se jízdné, zhoršující se služby...v tuhle chvíli to vypadá, že buď přijde konkurence, nebo začnou lidi chodit pěšky a jezdit na kole. To by tedy samo o sobě bylo dobře jak pro ovzduší, tak pro jejich zdraví, ale už vidím jak se tak lidé různé kondice, různého zdravotního stavu, věku apod. dostávají všude včas.
Myslím, že například trasa Zahradní Město, Pohořelec je IDEÁLNÍ pro dojíždění na bicyklu do práce. Volím CNG, jsem v klidu, jen o trochu dražší jedu kdy chci, po cestě zařídím více než s MHD
Za poslední 2 roky jsme přišli o 2 linky autobusu, jezdí k nám jen polovina tramvají /ostatní ukončeny již ve Strašnicích/. Opravovat metro se "umí" jen stále většími výlukami z provozu, co týden, to nějaká změna v jízdním řádu a každý svátek ej důvodem jezdit ještě méně než v neděli. Tedy odpověď na to kam směřuje /pod Ropidem a cyglistou z Holomóce/ pražská doprava je snadná. Stačí na to dvě slova a jedno z nich je neslušným výrazem pro zadní část těla.
To je v některých případech jen optický klam. Okolo Vás jezdí 5 linek a každá má interval 30 minut. Proběhne optimalizace a zbydou Vám jen 2 linky, ale každá linka bude mít interval 7-8 minut. Co je tedy lepší? Druhou věcí je omezení spojů, protože si potom naopak lidi stěžují, že zbytečně vozí vzduch. Toto jsou jen obecné předpoklady. Jestli něco ROPID dělá dobře nebo špatně, je věc jiná.
Na tom
Kam směřuje pražská MHD
asi není třeba ptát se pana ředitele ...
Chtělo by to zrušit všechny dotace, peníze nechat lidem (12mld Kč ročně, cca 10000 ročně na jednoho obyvatele Prahy) a ať si lidé sami zaplatí způsob dopravy, jaký jim vyhovuje. Když DP uspěje, dobře, když ne, tak ať skrachuje a nahradí ho někdo jiný nebo něco úplně jiného.
Vzácný tržní konsomolče, to jste toho zničili stále ještě málo?