- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ony byly obšlehnuté podle New Yorku:
škoda že ve prospěch ruského exportu zamítli naše daleko lepší vozy pro metro, které v důsledku toho zůstaly jen na papíře...
Jen na papíře ne. Existovali snad dvě dvouvozové soupravy, ale do dnešních dnů se zachoval jen model který je k vidění v muzeu MHD ve Střešovicích.
Nejsem nostalgik, ale to vnitrni usporadani bylo stokrat lepsi nez soucasny, kdy si otirame s naproti sedicimi spolucestujicimi navzajem kolena. Navic se stojici lidi rozptylili po celem prostoru a nestosovali se u dveri, tak jako je tomu ted.
Krasne je to poznat v tech vozech, ktere jsou sice nove, ale uprostred vagonu maji zachoanou alespon jednu cast s postrannim sezenim. Vetsina stojicich lidi se vzdycky nahrne tam.
Bezpečnostní norma vyžaduje většinu sedadel po nebo proti směru jízdy, navíc i ze zdravotních důvodů - vliv na páteř.
Já se tam ve čtvrtek chystám a moc se na to těšim
Jak tady někteří píšou, že to byly křápy, podívejte se spíš na to, proč je Praha tehdy vzala. U nás jsme měli kvalitní inženýry, kteří vymysleli vlastní metro, ale všichni víme, kdo tento projekt zamítl.
jsem tím jel asi před měsícem. V Kievě to jezdí furt.
Ja zas v Budapesti. Tech mest bude urcite vic.
Já si pamatuji na den otevřených dveří na Kačerově před 15 lety, když metro slavilo 25 let. S bráchou a pár kamárády jsme tam tenkrát byli (bylo nám tak okolo 11-13let). Vzpomínám si, že ty soupravy mohl člověk celé projít a také jsme přišli na to, jak se používá klakson v kabině vlakvedoucího. Pak už si pamatuji, že z toho depa se pořád ozýval zvuk těch klaksonů, až to bylo krajně nepříjemné.
Některé soupravy v Paříži vypadají starší Jsou krásný.
To máte pravdu, v Paříži jsou mnohdy horší....
Tohle porad jeste jezdi v Budapesti, velmi autenticke
Koukám, že tu na ně nadáváte, tak ode mne jedna pochvala: Ty lavice mi přišly praktičtější i pohodlnější než dnešní sedačky.