Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha závidí Londýnu, ze znaku metra chce udělat symbol města

Praha a pražský dopravní podnik by v budoucnu rádi lépe marketingově využili logo pražského metra - takzvanou vránu. Jeden ze symbolů pražské podzemky by se tak mohl stát také turistickým symbolem hlavního města, podobně jako je tomu v Londýně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a60k16u18b 35H72r11o80m76á49d11k15a 5675382105909

Ha ha ha ...Vyrobme tradici. Oóód ted .... A je to !

0/0
11.5.2014 18:50

M47a55r43t45i24n 71K77u59l46i38š 4116586346426

Kdyz je to tak silna znacka, proc ji tedy v roce 2002 po povodnich vymenili za tu sipku dolu?

0/0
8.5.2014 21:30

K69a62r24e98l 19D68r13d70a 6804552747

To skutečně někdo s mozkem v hlavě ztotožňuje loga "-M-" a "underground"? Kouzlo angličtiny. Nosit tričko s nápisem "underground" dává "kupodivu" smysl. Obtížná hádanka pro Hudečka: Proč asi? ;-D

  Tričko s nápisem -M- v trojúhelníku může nosit jen Hudeček ve významu "macho" nebo "mamlas". A stejně bude 2. neb na trojúhelník s písmenem "S" mají roky licenci Amíci a rozumí mu každé děcko. Proč asi? ;-D

+2/−1
8.5.2014 7:29

R94a36d15e35k 98P55r20o20c74h38á34z47k91a 2123639658

To logo je ale megahnusné :-P Zjevně ho vybrali proto, že bylo podobné moskevskému (to vypadá jako široké M posazené v průřezu tunelu).

+1/0
7.5.2014 20:56

J79o12s98e73f 55K69o65m74á71r80e30k 5464972374819

Ano ano, jak jsme se to učili na základce - znak Metro: bolšoje "M" :)

0/0
7.5.2014 23:17
Foto

R75o41b45e49r25t 17P92l71o66c29h 4376872441413

Možná by bylo lepší kdyby jste raději velmi rychle pracovali na dalším rozšiřování sítě pražského metra R^

+8/0
7.5.2014 19:41

T79o48m66á73š 29Z87e62m86a82n 3185748974275

A obou okruhů..

+2/0
7.5.2014 21:58

R66o74m71a52n 10P19o46l83á14č28e54k 1890806840185

Ono je otázka kam metro protahovat. Současné linky jsou na maximech kam je má smysl tahat. Jinde metro nenaplníme.

Ano má smysl dělat D, ale prostě mi přijde, že se nikomu nechce kopnout do úplně nové trasy, což je nákladově úplně jinde, než prodlužovat současné.

+1/−2
8.5.2014 1:04

V16l79a97d23i73m61í44r 46H42o78l81ý 8904931566377

Trasa D se snad ještě za našecho života stavět začne i když naprosto nepochopitelně v první fázi bez části Pankrác - Mírák, která měla být alternativou při opravách Nuselského mostu. Kam současné linky ještě protahovat? No, třeba na letiště.

Samozřejmě, urychlená dostavba obou okruhů by byla asi důležitější, ale to je ze známých důvodů hudba daleké budoucnosti.

+1/0
8.5.2014 1:28

M43a44r18t79i97n 15K84u90l55i64š 4586886536206

Pankrac-Mirak se snad proboha nikdy nepostavi! Uz mame metro do poli, ted stavime metro k nemocnici, kam nikdo nebude jezdit... Tak marnotratny, aby se do toho vseho jeste linky zdvojovaly, snad magistrat neni a nebude!

(PS: Decko je potreba, ale na trase Pakrac-Jirak!)

0/−2
8.5.2014 21:28

E46v84ž52e53n 17P84o12l88á16k 3718358181853

Ještě bude dlouho kam stavět, i když Hudeček prohlásil, že město je třeba zahušťovat. Až povede Déčko na Pankrác, zjistí se, že zahltilo Céčko daleko nad únosnou míru. Až ho protáhnou na Náměstí míru, dopadne skoro stejně Áčko, mimojiné i kvůli absenci přímého přestupu na B. A na jeho opačné straně se zjistí, že už dnes přetížená Dejvická se jen přesunula na Veleslavín a zbytek Evropské ani při tramvajích doplněných desítkami autobusových linek taky moc nezvládá.

0/0
8.5.2014 16:44

P28e41t63r 34F92r39a95n42c 9527111738238

Nezapomeňte poslat 20% tomu kmotrovi - ala vepř - do Monaka.

+3/0
7.5.2014 19:25

D82a97n 93S79o81u19č37e50k 7167452458394

Vzdy, kdyz jsem v Londyne me napadne, proc Praha neudela to same. Jsem pro.

+1/−4
7.5.2014 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.