Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha závidí Londýnu, ze znaku metra chce udělat symbol města

Praha a pražský dopravní podnik by v budoucnu rádi lépe marketingově využili logo pražského metra - takzvanou vránu. Jeden ze symbolů pražské podzemky by se tak mohl stát také turistickým symbolem hlavního města, podobně jako je tomu v Londýně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a26k58u41b 39H18r22o88m77á64d45k54a 5495702255399

Ha ha ha ...Vyrobme tradici. Oóód ted .... A je to !

0/0
11.5.2014 18:50

M40a79r74t70i41n 40K91u58l70i90š 4226966966966

Kdyz je to tak silna znacka, proc ji tedy v roce 2002 po povodnich vymenili za tu sipku dolu?

0/0
8.5.2014 21:30

K82a25r23e94l 55D95r30d18a 6374422117

To skutečně někdo s mozkem v hlavě ztotožňuje loga "-M-" a "underground"? Kouzlo angličtiny. Nosit tričko s nápisem "underground" dává "kupodivu" smysl. Obtížná hádanka pro Hudečka: Proč asi? ;-D

  Tričko s nápisem -M- v trojúhelníku může nosit jen Hudeček ve významu "macho" nebo "mamlas". A stejně bude 2. neb na trojúhelník s písmenem "S" mají roky licenci Amíci a rozumí mu každé děcko. Proč asi? ;-D

+2/−1
8.5.2014 7:29

R64a87d40e24k 79P43r18o22c11h93á83z77k31a 2783409348

To logo je ale megahnusné :-P Zjevně ho vybrali proto, že bylo podobné moskevskému (to vypadá jako široké M posazené v průřezu tunelu).

+1/0
7.5.2014 20:56

J10o69s48e95f 24K90o80m81á29r41e53k 5254292184319

Ano ano, jak jsme se to učili na základce - znak Metro: bolšoje "M" :)

0/0
7.5.2014 23:17

R52o42b68e75r52t 60P44l90o56c14h 4846942121983

Možná by bylo lepší kdyby jste raději velmi rychle pracovali na dalším rozšiřování sítě pražského metra R^

+8/0
7.5.2014 19:41

T47o91m26á24š 71Z30e47m87a45n 3855738174585

A obou okruhů..

+2/0
7.5.2014 21:58
Foto

R93o48m89a91n 91P92o71l40á44č61e12k 1870726650785

Ono je otázka kam metro protahovat. Současné linky jsou na maximech kam je má smysl tahat. Jinde metro nenaplníme.

Ano má smysl dělat D, ale prostě mi přijde, že se nikomu nechce kopnout do úplně nové trasy, což je nákladově úplně jinde, než prodlužovat současné.

+1/−2
8.5.2014 1:04

V90l91a39d95i77m82í81r 48H37o10l57ý 8874821636957

Trasa D se snad ještě za našecho života stavět začne i když naprosto nepochopitelně v první fázi bez části Pankrác - Mírák, která měla být alternativou při opravách Nuselského mostu. Kam současné linky ještě protahovat? No, třeba na letiště.

Samozřejmě, urychlená dostavba obou okruhů by byla asi důležitější, ale to je ze známých důvodů hudba daleké budoucnosti.

+1/0
8.5.2014 1:28

M82a12r45t12i49n 52K66u21l91i12š 4396676126406

Pankrac-Mirak se snad proboha nikdy nepostavi! Uz mame metro do poli, ted stavime metro k nemocnici, kam nikdo nebude jezdit... Tak marnotratny, aby se do toho vseho jeste linky zdvojovaly, snad magistrat neni a nebude!

(PS: Decko je potreba, ale na trase Pakrac-Jirak!)

0/−2
8.5.2014 21:28

E23v35ž98e64n 68P96o53l56á76k 3388758221983

Ještě bude dlouho kam stavět, i když Hudeček prohlásil, že město je třeba zahušťovat. Až povede Déčko na Pankrác, zjistí se, že zahltilo Céčko daleko nad únosnou míru. Až ho protáhnou na Náměstí míru, dopadne skoro stejně Áčko, mimojiné i kvůli absenci přímého přestupu na B. A na jeho opačné straně se zjistí, že už dnes přetížená Dejvická se jen přesunula na Veleslavín a zbytek Evropské ani při tramvajích doplněných desítkami autobusových linek taky moc nezvládá.

0/0
8.5.2014 16:44

P61e90t44r 14F88r76a47n78c 9987521698258

Nezapomeňte poslat 20% tomu kmotrovi - ala vepř - do Monaka.

+3/0
7.5.2014 19:25

D35a34n 79S46o93u47č24e78k 7187232748574

Vzdy, kdyz jsem v Londyne me napadne, proc Praha neudela to same. Jsem pro.

+1/−4
7.5.2014 16:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.