Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha závidí Londýnu, ze znaku metra chce udělat symbol města

Praha a pražský dopravní podnik by v budoucnu rádi lépe marketingově využili logo pražského metra - takzvanou vránu. Jeden ze symbolů pražské podzemky by se tak mohl stát také turistickým symbolem hlavního města, podobně jako je tomu v Londýně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a17k34u98b 51H70r76o88m63á23d71k83a 5275652155279

Ha ha ha ...Vyrobme tradici. Oóód ted .... A je to !

0/0
11.5.2014 18:50

M30a59r18t17i39n 42K35u16l19i72š 4226596946816

Kdyz je to tak silna znacka, proc ji tedy v roce 2002 po povodnich vymenili za tu sipku dolu?

0/0
8.5.2014 21:30

K80a90r10e10l 14D84r59d98a 6794582387

To skutečně někdo s mozkem v hlavě ztotožňuje loga "-M-" a "underground"? Kouzlo angličtiny. Nosit tričko s nápisem "underground" dává "kupodivu" smysl. Obtížná hádanka pro Hudečka: Proč asi? ;-D

  Tričko s nápisem -M- v trojúhelníku může nosit jen Hudeček ve významu "macho" nebo "mamlas". A stejně bude 2. neb na trojúhelník s písmenem "S" mají roky licenci Amíci a rozumí mu každé děcko. Proč asi? ;-D

+2/−1
8.5.2014 7:29

R48a26d53e82k 96P67r41o82c54h31á15z11k96a 2273649818

To logo je ale megahnusné :-P Zjevně ho vybrali proto, že bylo podobné moskevskému (to vypadá jako široké M posazené v průřezu tunelu).

+1/0
7.5.2014 20:56

J27o88s77e58f 26K93o80m41á79r82e26k 5614302674309

Ano ano, jak jsme se to učili na základce - znak Metro: bolšoje "M" :)

0/0
7.5.2014 23:17
Foto

R78o59b78e90r26t 80P33l22o15c80h 4756492601753

Možná by bylo lepší kdyby jste raději velmi rychle pracovali na dalším rozšiřování sítě pražského metra R^

+8/0
7.5.2014 19:41

T89o13m82á48š 12Z41e20m12a10n 3215538444215

A obou okruhů..

+2/0
7.5.2014 21:58
Foto

R13o23m50a79n 62P86o10l35á50č27e36k 1480106930755

Ono je otázka kam metro protahovat. Současné linky jsou na maximech kam je má smysl tahat. Jinde metro nenaplníme.

Ano má smysl dělat D, ale prostě mi přijde, že se nikomu nechce kopnout do úplně nové trasy, což je nákladově úplně jinde, než prodlužovat současné.

+1/−2
8.5.2014 1:04

V72l76a50d53i30m65í88r 79H43o22l28ý 8354201766597

Trasa D se snad ještě za našecho života stavět začne i když naprosto nepochopitelně v první fázi bez části Pankrác - Mírák, která měla být alternativou při opravách Nuselského mostu. Kam současné linky ještě protahovat? No, třeba na letiště.

Samozřejmě, urychlená dostavba obou okruhů by byla asi důležitější, ale to je ze známých důvodů hudba daleké budoucnosti.

+1/0
8.5.2014 1:28

M67a46r80t69i29n 98K63u10l23i62š 4596506496846

Pankrac-Mirak se snad proboha nikdy nepostavi! Uz mame metro do poli, ted stavime metro k nemocnici, kam nikdo nebude jezdit... Tak marnotratny, aby se do toho vseho jeste linky zdvojovaly, snad magistrat neni a nebude!

(PS: Decko je potreba, ale na trase Pakrac-Jirak!)

0/−2
8.5.2014 21:28

E56v98ž11e47n 43P38o32l69á98k 3248558231423

Ještě bude dlouho kam stavět, i když Hudeček prohlásil, že město je třeba zahušťovat. Až povede Déčko na Pankrác, zjistí se, že zahltilo Céčko daleko nad únosnou míru. Až ho protáhnou na Náměstí míru, dopadne skoro stejně Áčko, mimojiné i kvůli absenci přímého přestupu na B. A na jeho opačné straně se zjistí, že už dnes přetížená Dejvická se jen přesunula na Veleslavín a zbytek Evropské ani při tramvajích doplněných desítkami autobusových linek taky moc nezvládá.

0/0
8.5.2014 16:44

P17e67t44r 60F88r57a89n59c 9887671408738

Nezapomeňte poslat 20% tomu kmotrovi - ala vepř - do Monaka.

+3/0
7.5.2014 19:25

D76a19n 76S37o90u69č25e49k 7947862228264

Vzdy, kdyz jsem v Londyne me napadne, proc Praha neudela to same. Jsem pro.

+1/−4
7.5.2014 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.