Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dálnici D1 na Benešovsku ve směru na Brno blokovaly dvě nehody

Dálnici D1 směrem na Brno v pátek blokovaly více než deset hodin dvě nehody kamionů a dodávky. Dva zraněné řidiče museli záchranáři převézt do nemocnice. Nehody se staly na 52. kilometru

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98i94n97d95ř30i24c95h 27Š67k78o93p13e98k 4235741120865

Co je tak tajného na RZ havarovaného kamionu, že se musela rozmazat ;-D

0/0
9.5.2014 17:38

P86a18v65e21l 70M30o54r67a49v59e84c 3722799842368

Probůh proč píšou o nehodě kdesi ve středních Čechách v rubrice "Jižní Morava"?8-o

+1/0
9.5.2014 13:18

P60e69t59r 54P48a30c57k31a 4469529805971

Já si myslím, že když už se taková nehoda stane, trvá její vyšetření a odstranění hrozně dlouho. Sesbírám, ošetřím a odvezu raněné, přitom nehodu vyfotím nebo nafilmuji (30 minut). Mezitím přivezu vhodný mechanismus, který následně zbytky shrne mimo dálnici (dalších 30 minut). A za hodinu můžeme jezdit. Trosky z příkopu pak sbírejme v noci ze soboty na neděli.

Škody způsobené tím, že se nejezdí pět a více hodin jsou mnohem vyšší než dva zničené kamiony i se zbožím a ne tak detailně vyšetřená nehoda.

+3/0
9.5.2014 10:37

G48a96b90r41i61e55l 97H37o19r77t12e95n 9171219863634

I když ve vašem návrhu vynechám díry právního charakteru, vychází mi, že by musel být onen mechanizmus v dojezdové vzdálenosti do 30 minut od každého místa dálnice...

+2/0
9.5.2014 11:12

R12a35d95i23m 20H53e52n23e50k 6939277609361

Není těch havárek kamionů nějak poslední dobou moc ? To za volantem nejspíš sedí paka jinak si to nedokážu vysvětlit.

+3/0
9.5.2014 10:26

V48o16j66t32ě10c96h 46P12r16o13c74h41á87z45k29a 8177137560208

Koukni se někdy na jejich pneumatiky. Víc k tomu není co psát

+1/0
9.5.2014 10:36

J21a78n 28F49r45o69l20í84k 6936640455484

Únavná monotonní práce, snaha majitelů o co nejvyšší využití vozidel. Dovedu so představit, jak to bude vypadat až budou kamioňáci jezdit do 70 let věku, kdy budou mít teprve nárok na důchod.

0/0
9.5.2014 11:45

B45l53a83ž94e37j 18M78o55t84y48č56k45a 8137947265730

proč tam vezou národní přírodní památku ev. č. 1450?

0/0
9.5.2014 9:45

V51á45c19l75a62v 39Z24e16l40i12n20k21a 2882270273622

Doporučujeme všem řidičům už jednou konečně vyjet, ale s jediným zásadním cílem, rozbít těm točvolantům pořádně hubu. Není týden, aby se nevyskytovaly blokády klíčových dálničních tahů v republice a stále znovu jenom proto, že se nějaký volantem kroutící poloblb věnoval všemu možnému jen ne situaci na vozovce, když už si rovnou nedal šlofíka. A pak se dozvíme, že se někam musely urgentně dopravit tvárnice, traverzy, granulát a jiné materiály, které musí být nutně dopraveny na dané místo v přesně daný čas.

Asi by nebylo od věci se podívat, na kolik nás tohle špeditérskými firmami vylobované zaměstnávání poměrně omezeného počtu lidí přijde. Škodami na silničním svršku počínaje a ztraceným časem desetitisíců lidí v kolonách počínaje. Minimáně by neškodilo stanovit ekonomickou ztrátu jedné takové zácpy a dotyčného točvolanta to potom nechat nahradit. Oni by ti ostatní snad začali používat pozůstatky mozku k řízení a sledování situace.

+3/0
9.5.2014 9:37
Foto

R70o43m63a56n 92P80o82l68á67č12e36k 1250516200705

A pak to dorazí čumilové co se musí podívat projet kolem 10km/h a ještě k tomu to do sebe naprat že...

+5/0
9.5.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.