Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dálnici D1 na Benešovsku ve směru na Brno blokovaly dvě nehody

Dálnici D1 směrem na Brno v pátek blokovaly více než deset hodin dvě nehody kamionů a dodávky. Dva zraněné řidiče museli záchranáři převézt do nemocnice. Nehody se staly na 52. kilometru

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41i43n28d95ř31i86c77h 58Š12k90o22p64e46k 4535241670705

Co je tak tajného na RZ havarovaného kamionu, že se musela rozmazat ;-D

0/0
9.5.2014 17:38

P78a25v62e23l 48M23o40r50a70v25e19c 3502529592168

Probůh proč píšou o nehodě kdesi ve středních Čechách v rubrice "Jižní Morava"?8-o

+1/0
9.5.2014 13:18

P74e79t13r 98P71a80c55k26a 4289429635601

Já si myslím, že když už se taková nehoda stane, trvá její vyšetření a odstranění hrozně dlouho. Sesbírám, ošetřím a odvezu raněné, přitom nehodu vyfotím nebo nafilmuji (30 minut). Mezitím přivezu vhodný mechanismus, který následně zbytky shrne mimo dálnici (dalších 30 minut). A za hodinu můžeme jezdit. Trosky z příkopu pak sbírejme v noci ze soboty na neděli.

Škody způsobené tím, že se nejezdí pět a více hodin jsou mnohem vyšší než dva zničené kamiony i se zbožím a ne tak detailně vyšetřená nehoda.

+3/0
9.5.2014 10:37

G57a41b16r33i48e69l 25H56o39r22t43e92n 9291879553594

I když ve vašem návrhu vynechám díry právního charakteru, vychází mi, že by musel být onen mechanizmus v dojezdové vzdálenosti do 30 minut od každého místa dálnice...

+2/0
9.5.2014 11:12

R70a68d17i59m 41H15e88n65e49k 6259947899331

Není těch havárek kamionů nějak poslední dobou moc ? To za volantem nejspíš sedí paka jinak si to nedokážu vysvětlit.

+3/0
9.5.2014 10:26

V98o43j80t83ě62c81h 18P64r91o69c80h37á13z76k62a 8467207780838

Koukni se někdy na jejich pneumatiky. Víc k tomu není co psát

+1/0
9.5.2014 10:36

J34a94n 55F59r34o14l28í51k 6516500825334

Únavná monotonní práce, snaha majitelů o co nejvyšší využití vozidel. Dovedu so představit, jak to bude vypadat až budou kamioňáci jezdit do 70 let věku, kdy budou mít teprve nárok na důchod.

0/0
9.5.2014 11:45

B73l35a32ž40e77j 62M18o66t15y46č94k78a 8977367315380

proč tam vezou národní přírodní památku ev. č. 1450?

0/0
9.5.2014 9:45

V38á35c29l38a45v 21Z64e37l52i83n55k79a 2432390653242

Doporučujeme všem řidičům už jednou konečně vyjet, ale s jediným zásadním cílem, rozbít těm točvolantům pořádně hubu. Není týden, aby se nevyskytovaly blokády klíčových dálničních tahů v republice a stále znovu jenom proto, že se nějaký volantem kroutící poloblb věnoval všemu možnému jen ne situaci na vozovce, když už si rovnou nedal šlofíka. A pak se dozvíme, že se někam musely urgentně dopravit tvárnice, traverzy, granulát a jiné materiály, které musí být nutně dopraveny na dané místo v přesně daný čas.

Asi by nebylo od věci se podívat, na kolik nás tohle špeditérskými firmami vylobované zaměstnávání poměrně omezeného počtu lidí přijde. Škodami na silničním svršku počínaje a ztraceným časem desetitisíců lidí v kolonách počínaje. Minimáně by neškodilo stanovit ekonomickou ztrátu jedné takové zácpy a dotyčného točvolanta to potom nechat nahradit. Oni by ti ostatní snad začali používat pozůstatky mozku k řízení a sledování situace.

+3/0
9.5.2014 9:37
Foto

R18o45m17a11n 79P46o84l83á12č21e77k 1870106760605

A pak to dorazí čumilové co se musí podívat projet kolem 10km/h a ještě k tomu to do sebe naprat že...

+5/0
9.5.2014 9:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.