Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dálnici D1 na Benešovsku ve směru na Brno blokovaly dvě nehody

Dálnici D1 směrem na Brno v pátek blokovaly více než deset hodin dvě nehody kamionů a dodávky. Dva zraněné řidiče museli záchranáři převézt do nemocnice. Nehody se staly na 52. kilometru

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51i31n88d12ř62i72c75h 98Š48k90o80p82e49k 4125771420495

Co je tak tajného na RZ havarovaného kamionu, že se musela rozmazat ;-D

0/0
9.5.2014 17:38

P48a41v29e13l 21M30o24r78a91v68e29c 3832959732978

Probůh proč píšou o nehodě kdesi ve středních Čechách v rubrice "Jižní Morava"?8-o

+1/0
9.5.2014 13:18

P27e16t41r 41P58a74c75k50a 4639479615361

Já si myslím, že když už se taková nehoda stane, trvá její vyšetření a odstranění hrozně dlouho. Sesbírám, ošetřím a odvezu raněné, přitom nehodu vyfotím nebo nafilmuji (30 minut). Mezitím přivezu vhodný mechanismus, který následně zbytky shrne mimo dálnici (dalších 30 minut). A za hodinu můžeme jezdit. Trosky z příkopu pak sbírejme v noci ze soboty na neděli.

Škody způsobené tím, že se nejezdí pět a více hodin jsou mnohem vyšší než dva zničené kamiony i se zbožím a ne tak detailně vyšetřená nehoda.

+3/0
9.5.2014 10:37

G96a44b31r43i93e60l 12H75o72r14t19e11n 9841909423574

I když ve vašem návrhu vynechám díry právního charakteru, vychází mi, že by musel být onen mechanizmus v dojezdové vzdálenosti do 30 minut od každého místa dálnice...

+2/0
9.5.2014 11:12

R96a16d79i71m 95H85e75n13e59k 6359187149891

Není těch havárek kamionů nějak poslední dobou moc ? To za volantem nejspíš sedí paka jinak si to nedokážu vysvětlit.

+3/0
9.5.2014 10:26

V66o53j62t56ě81c62h 51P94r33o96c49h11á23z94k50a 8437367320568

Koukni se někdy na jejich pneumatiky. Víc k tomu není co psát

+1/0
9.5.2014 10:36

J88a83n 17F16r50o54l56í34k 6476440675904

Únavná monotonní práce, snaha majitelů o co nejvyšší využití vozidel. Dovedu so představit, jak to bude vypadat až budou kamioňáci jezdit do 70 let věku, kdy budou mít teprve nárok na důchod.

0/0
9.5.2014 11:45

B10l76a67ž67e23j 51M57o31t43y59č93k55a 8217557735560

proč tam vezou národní přírodní památku ev. č. 1450?

0/0
9.5.2014 9:45

V83á61c17l19a91v 80Z81e43l77i68n55k50a 2412170933692

Doporučujeme všem řidičům už jednou konečně vyjet, ale s jediným zásadním cílem, rozbít těm točvolantům pořádně hubu. Není týden, aby se nevyskytovaly blokády klíčových dálničních tahů v republice a stále znovu jenom proto, že se nějaký volantem kroutící poloblb věnoval všemu možnému jen ne situaci na vozovce, když už si rovnou nedal šlofíka. A pak se dozvíme, že se někam musely urgentně dopravit tvárnice, traverzy, granulát a jiné materiály, které musí být nutně dopraveny na dané místo v přesně daný čas.

Asi by nebylo od věci se podívat, na kolik nás tohle špeditérskými firmami vylobované zaměstnávání poměrně omezeného počtu lidí přijde. Škodami na silničním svršku počínaje a ztraceným časem desetitisíců lidí v kolonách počínaje. Minimáně by neškodilo stanovit ekonomickou ztrátu jedné takové zácpy a dotyčného točvolanta to potom nechat nahradit. Oni by ti ostatní snad začali používat pozůstatky mozku k řízení a sledování situace.

+3/0
9.5.2014 9:37

R85o62m81a20n 22P28o81l74á23č79e97k 1660496570215

A pak to dorazí čumilové co se musí podívat projet kolem 10km/h a ještě k tomu to do sebe naprat že...

+5/0
9.5.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.