- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud by MP chodili pesky, krizove situace by ani nemusely vzniknout. Jenze pak by se nedalo bajecne utracet za vsechna ta auta, kamery, kone, sewaye a penize by sly nacpat treba do oprav rozbitych silnic nebo nedejboze skolstvi (s tim se ale Hudecek tezko vyfoti do magistratniho platku)
Jinak to slavne vznasedlo pri lonske povodni ani nevytahli
MP má chodit pěšky po svém okrsku a radní ať si jezdí na kole.
Hudeček nám to sám ordinuje a pak má dvě služební auta..
A komu že patří celý ten dopravní podnik a metro?
Kromě speciálních a zásahových vozidel by magistrát ani MP neměli mít služební osobní vozidla. Proč magistrátní úředníci a městští policisté nejezdí povinně tramvajemi, autobusy a metrem? Aspoň by viděli, jak funguje to, co řídí, co se při tom (ne)dá stihnout a co musí vytrpět běžný občan!
Kromě toho by uvolnili parkovací místa a snížili provoz ve městě. Ostatně úředníci každého města, které provozuje vlastní dopravní podnik, by měli mít už z principu zakázaná služební auta. Hlavně je potřeba pohlídat, aby si zase nenakupovali nějaké tříkolky, hamry nebo harleje...
k čemu to jako potřebují?.....o dopravu se nestarají, tak na co 200 aut?
MP, kdyz uz musi existovat, tak at chodi na obchuzky pesky...
přesně tak, mají dbát na běžný pořádek v ulicích, aby se všude neváleli ožralí bezdomovci, nebyly podělané chodníky atd. Zbytek by měl být věcí PČR.
Ví někdo, jestli se takovéto státní tendry vypisují s cenou včetně DPH nebo bez DPH? Případně jestli se u takovýchto zakázek DPH vůbec neodvádí?
Předpokládám, že magistrát je, stejně jako Policie ČR, neplátcem DPH, což znamená, že vozy nakupuje s DPH, ovšem nikdo už mu DPH nevrátí. Spíš záleží na tom, jakou cenu jsou schopni si vyjednat.