Diskuze

Projekt prodloužení metra A obsahuje řadu chyb, ukázal audit

Řadu nedostatků obsahuje projekt výstavby prodloužené linky metra A. Na chyby upozornil interní audit, který má MF DNES k dispozici. Metro do Motola mělo být otevřeno letos na podzim. Cestující si ale budou muset počkat až do dubna příštího roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To smrdí zase pěknou levárnou EURvX

0 0
možnosti

Ale vždyť právě proto si pražské instituce (OMI, DP, TSK, PVS apod.) externě najímají tzv. mandatáře (zde IDS), aby ti svou interní organizací oddělili technickou kontrolu od té ekonomické a podle potřeby podávali dílčí zprávy, které právě chtějí být slyšeny, nebo naopak stvořili nějakou komplexní učesanost. Kdyby to zajišťovali vlastními pracovníky, tak by za to nakonec mohl být zodpovědný jejich společný šéf. A když se platba pro toho "mandatáře" odvíjí od konečné prostavěnosti, tak je snad výsledek nabíledni.

0 0
možnosti

M65a17r10e44k 61H52r70u63b14y

13. 5. 2014 12:50

Absence odpovednosti je spolecnym jmenovatelem prakticky vsechn problemu, ktere maji statni podniky a urady. Ale je jim to jedno, protoze za to nemaji odpovednost :-P

1 0
možnosti
Foto

J40i89ř22í 50K63h62e85i45l

13. 5. 2014 10:57

Stavebnictví ani komunální politice sice nerozumím, ale když to tak pozoruju laickým okem 8-o tunel Blanka - problémy a předražení, dostavba metra A - problémy a předražení, Opencard - problémy a předražení 8-o Je vůbec něco, co by Praha byla schopná realizovat bez problémů a v termínu a za peníze tak, jak bylo plánováno? Asi je to jen sci-fi.;-D

2 0
možnosti

"V říjnu 2012 oznámil Dopravní podnik, že se stavba prodraží o 1,3 miliardy kvůli změně geologických poměrů."

Tak proč ten DP měnil geologické poměry? 8-o

0 0
možnosti

To nic není proti Blance. Tam si OMI s několikaletým předstihem zadal u Metrostavu ražbu průzkumné štoly, aby věděl, jaké to geologické poměry má měnit. K té změně však nakonec přistoupil tak překotně, až to Metrostavu hapalo (hned dvakrát téměř na stejném místě a jen s několikaměsíčním odstupem).

0 0
možnosti

Jako projektant se snažím vypracovat projekt co nejpečlivěji. Při realizaci totiž potom nemám žádnou práci navíc. Za případnou chybu zodpovídám a okamžitě ji řeším. To, co popisuje článek, chápu jako úmyslný bordel, který slouží k vykrádání finančních prostředků státu. V takové džungli se totiž nejlépe krade. Trestáni by měli být nejen zloději, ale i ti, co to umožňují svou lajdáckostí nebo úmyslem. Také ovšem vím, že se moc nezmění. Ti vrchní zloději totiž ovládají v tomto státě všechno.

2 0
možnosti

J32a68n 36S32a39l39o94m65o64n

13. 5. 2014 10:45

Ovšem, ale na řešení spousty drobností i velkých problémů potřebujete partnera od klienta, proto je minimálně project manager pro stavbu takřka nezbytný.

0 0
možnosti

To mi připomíná zde uvedený článek min. týden ke 40. výročí uvedení metra do provozu o tom, že tehdejší stavitelé metra jej postavili s velkou předvídavostí.....To se asi o těch patlalech vedených cyglistou z Holomóce /za magistrát/ říci moc nedá, co?

1 1
možnosti

metrostav teď staví hlavně byty, nějaký metro ho moc nezajímá

0 0
možnosti

Opravdový problém jsou body 4,5,6.. Z toho nejpodstatnější je 4. Potíž je v tom, že v ČR naprosto nikdo nedovede zadat zakázku tak, aby byla definována požadovaná práce a kvalita. Absolutně to neguje zákon o veřejných zakázkách. Je potřeba zadávat za co nejnižší cenu, ale v požadované kvalitě. A tu kvalitu a technologický postup, materiál atd si hlídat.

2 0
možnosti