Diskuze

VIDEO: Vlaku se zavírají dveře až za jízdy. Je to normální, říkají dráhy

Patrové vagony Českých drah mohou jezdit s otevřenými dveřmi. Dokládá to video z pražských Modřan, které natočil čtenář iDNES.cz. Dveře posledního vozu se zavírají až za jízdy. Dráhy připouštějí, že za jistých okolností je to možné. Soupravy ze 70. let nechají zkontrolovat a upozorní personál vlaků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co jako? U těchto vagonů se prostě dveře zavírají stlačeným vzduchem. Ten se natlakuje rozjetím vlaku. Na videu je vidět, že je hydraulika zřejmě poškozená, nicméně dveře se evidentně zavřely. Nebezpečnější mi přišlo staré zavírání, kdy se vlak rozjel a po pár vteřinách se dveře najednou přirazily takovou silou, že by to rozdrtilo cihlu... Každopádně na téhle trati jsem vyrůstal a nepamatuju, že by se někdy někomu něco stalo...

0 0
možnosti
ŘV

K Posázavskému pacifiku otevřené dveře patří. Jezdilo se tak odjakživa a nikdy jsem neslyšel, že by někdo vypadl. Průvodčí dělávali, že to nevidí.

A teď kvůli nějakému bonzákovi budou průvodčí cítit povinnost prudit. :-/

4 0
možnosti
JS

Vše co se tady křižujou nad nebezpečím bych doporučil aby si vzali dalekohled a  následně zjistili že ten vlak jen posunuje a je a to zdůrazňuji  bez p a s a ž e r ů !!!!

pro ty kteří to ještě nepochopili je    p r á z d n ý !!!

3 0
možnosti
MJ

Takovych let jsem se najezdil presne na tehle otevrenych plosinach na cundry a to byly ty nejlepsi cesty vlakem. Jednou z toho permanentniho superzabezpecovani proti lidske idiocii fakt zdementnime. Proste, kdo ma umrit pri padu z vlaku, tak umre, kdo ma rozum, sedi kus od kraje. ;-)  Do vany ledine v zachranne veste!! R^

4 0
možnosti
JM

JJ, německá kvalita

0 0
možnosti
ŘV

Východoněmecká. Navíc ze Zhořelce, tedy z Lužice, kde došlo k asimilaci slovanského obyvatelstva relativně pozdě a většina Germánů tam má nemalý podíl slovanské krve.

0 0
možnosti
MV

Ja jel uz i vlakem, kde nejen ze nebyly dvere, ale nebyly ani okna a dokonce ani dvere od zachodu R^

0 0
možnosti
JK

No bóže, to se toho stalo. Z toho vagonu vypadne mozna tak nejaky adept na darwinovu cenu.

5 0
možnosti
JK

Jednou jsem jel v novem hustokrutem vagonu, ktery nemel zadne otviraci okna, jen klimatizaci. A ta se porouchala. Bylo leto a hic jak hrom. Mame to vubec zapotrebi jezdit s takovyma nesmyslama? Nejlepsi jsou ty stare vagony, kde se daji okna pekne stahnout. Jenze ty se uz nedelaji kvuli bezpecnosti. Je to pak bezpecnejsi? Tvrdim, ze nejbezpecnejsi pro nas vsechny je, kdyz si blbci tu hlavu urazi.

6 0
možnosti
JK

J51o33s38e35f 95K70u19b26e46š

14. 5. 2014 12:51

Neříkám, že je toto správně, občas se ale stane, že nějaký jouda vystoupí na opačné straně, než se vystupuje a průvodčí s vlakvedoucím pak o těchto otevřených dvěřích ani neví...

0 0
možnosti
PF

Jde o legendární soupravy vozů řízených jednotkou 749 a vagony Bmto, s tim se díky šťouralovi z idnes cz můžem rozloučit, to že mají u takto starých jednotek dveře menší skluz při dovření mě osobně a věřim že i mnoho dalšim žíli netrhá

3 0
možnosti
JP

A co jako? V Karose jste nikdy neměli otevřené dveře? A pokud z těch dveří někdo vypadne, tak doufám, že nepřežije, páč tím prokáže službu lidstvu, tedy pokud se jěště nerozmnožil... :D

4 0
možnosti