Diskuze

Autobusy z Mělnicka mají jezdit na Ládví, lidé ze sídliště jsou proti

Cestujete pravidelně autobusem z Mělnicka do Prahy? Pak zřejmě budete od léta využívat jiný terminál než doteď. Linky nyní končí v Holešovicích, organizátor dopravy Ropid však chce jejich stanoviště přesunout na Ládví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Že není Mělnicko v PIDu už teď je ostuda a je dobře, že se alepoň od léta už dočkáme.

Pravidelný dojížděč:

Dnešní měsíční cena doprvy ME-Praha cca .. 2100 Kč

Nová měsíční cena s PIDem .... 920 Kč (snížení ceny o 56 %!!!)

0 0
možnosti

"Mělnické" autobusy odjíždí z Holešovic z terminálu DP, tam zůstanou obyčejné linky PID, takže ho rušit nikdo nebude, ani na něm stavět nic nikdo nebude.

1 0
možnosti
Foto

Nebo by třeba mohly končit v Dolních Chabrech. Vesnice za Prahou jako vesnice za Prahou, vždyť je to jedno. Pokud si dobře pamatuju, tak když se v polích za Kbelským letištěm stavěl obří terminál "Letňany", mluvilo se o tom, jak tam budou navázány linky z celých severních čech, jak tam bude jezdit metro a jak to bude všechno úžasné a bez kolon... A zatím je to stále jen nevyužitý terminál, kde přes nekonečné semafory bloudí pár autobusů aby pak zastavily na zastávkách, které jsou absolutně nejdál od vchodů do metra...

5 0
možnosti

Letňany jsou ok, po kbelské je tam autobus za 3min, ještě rychleji než na Ládví. 

Ano, Ládví je blíž centru, cca 5min. metrem, ale výhody z umístění konečné v Letňanech snad převáží - plno místa pro autobusy, volná kapacita stanic, uleví se Ládví.

4 2
možnosti

P65e62t31r 70R58y59s24k98a

17. 5. 2014 10:51

Letňany jsou nevhodné každopádně, ráno je Kbelská úplně ucpaná a místo 3 minut , za které to ten autobus neudělá ani v sobotu,to bude 30 minut, navíc z Letňan jezdí jen každý druhý spoj metra - dohromady ztráty cca 15 minut.  Přitom na Ládví by byl nový souhrnný interval jen 8 minut, což ve srovnání s tím, že tam jezdí dnes dohromady autobusy po 2 minutách není žádná markantní změna. to mohou rovnou zrušit třeba linka 183, co jede paralelně s metrem, ta je jezdí po 6 minutách - a zátěž jim odpodne mnohem víc :-)

0 0
možnosti

K44a35r38e84l 87D22r86d36a

14. 5. 2014 7:27

To připomíná situaci na Hájích. Byly sem přesunuty autobusy z Depa Hostivař ze směru od Říčan. Ráno je to nyní parádí maso. Zastávka Horčičkova ráno umí třeba i 5 autobusů v řadě současně. Připomíná to I. P. Pavlova. Cestující běhají sem tam a honí svůj spoj. Navíc řidiči venkovských linek mají snahu místní Pražany nevozit "v zájmu venkovanů". Takže občas záměrně neotevírají dveře a cestujícím na metro ujíždí. Oni přece nejsou běžná MHD.

  Depo na Hájích praská ve švech a hloupě parkující regionální autobusy tady blokují běžný provoz. Takže linky 125, 170... se tady pracně proboxovávají k zastávce Háje a navíc hrozí nehody autobusů přímo u metra. Nechápu, jak zvládnou někteří autobusáci tak nesmyslně zaparkovat. Ale hlavně, že jsou nyní široko daleko vyhrazeny přednostní pruhy pro autobusy omezující řidiče osobáků, aby pak největší brzdou MHD byly přemnožené autobusy.

  Ve špičce vyjíždí metro ze stanice Háje dík venkovanům pěkně natřískané. Takže obyvatelé Prahy 11 z Opatova, Chodova... mají vcelku smůlu s civilizovanou dopravou do práce. K tomu další grupa regionálních autobusů končí na Opatově. Bonus k existenci metra k nezaplacení.

  Pokud vím, tak radnice Prahy 11 také s tímto nápadem na Hájích nesouhlasila, ale ROPID si z nějakého Mlejnského dělá opakovaně dobrý den. Když to starosta neuhádal, tak změnu propagoval jako bonus pro obyvatele Prahy 11, jak mohou nyní radostně jezdit na výlety do Říčan a okolí. K tomu Magistrát vymyslí trasu D, že by jako na Háje zajíždělo jen každé 3. metro... (to jako za situace 3. konečných: Háje, Kačerov, Písnice).

   A pokud znáte Háje, tak jsou tady organizovány odjezdy odděleně na Petrovice a do Uhříněvsi. Takže místní, co by večer uvítali možnost popojet pár stanic k domovu, podle ROPIDu nemají nárok na linky přes Uhříněves. Takže cestující tady čekají jak trubky a jeden autobus za druhým projíždí kolem a nezastavuje u metra na 2. zastávce Háje. Dle ROPIDu je to tak zcela úmyslně. Aby místní neobtěžovali venkovany...

5 4
možnosti

jojo, C je proste linka naprd, z jedny i druhy strany ;-D

Zlaty Butky.... ;-D;-D

0 0
možnosti

Někdo by měl lidem vysvětlit, že silnice jsou určené k dopravě a jejich používání k dopravování dedy není nic špatného.

0 0
možnosti

1 pár autobusů navíc za 8 minut znamená ohrožení chodců? Předpokládám tedy, že MČ Praha 8 požádá ROPID o prodloužení intervalů autobusů MHD, aby se zvýšila bezpečnost. Ládví mi přijde jako logicky cíl, který eliminuje souběh BUS a metra a snižuje tak náklady.

8 1
možnosti

Proc to tedy neukonci na konecny Letnany, kde je naprosto nevyuzity autobusovy terminal???

3 1
možnosti

Jenom to ne! Bych musel vstávat o hodinu dřív :-(

2 1
možnosti

Kolony v Holešovičkách by snad měla odstranit Blanka. Autobusák v Holeškách nechte! Připadá mi, že na něm někdo chce stavět...

2 1
možnosti

Jak? Blanka Hlešovičky neprotíná..

0 0
možnosti

J61a81n 75B12í76l55e88k

13. 5. 2014 18:42

Opět typický hloupý nápad od zbytečné fy ROPID;-€;-O!!

2 3
možnosti