Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silnice v super stavu by Prahu stály podobně jako nová část metra

Aby byly všechny silnice v metropoli v perfektním stavu, musela by Praha zaplatit dvacet až dvaadvacet miliard korun. Už jen z toho důvodu je hromadná oprava výtluků a děr nereálná. Zlepšení letos město slibuje alespoň na Vinohradské a Rohanském nábřeží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L61u86c92i97a93n 94P41a28p51a89z85i15a16n 5444947711775

Nízké mzdy, z toho plynoucí mizerné výnosy z daní přináší ovoce. Chudobu, nízké důchody a mizerné silnice po celé republice. Inu Čechystán bez vize a systémového uvažování. Krátkozrakost vítězí nad zdravým rozumem a nenávistí! Kapitalismus po česku, prostě Čechystán! Nejen v Praze.

0/0
17.5.2014 23:33
Foto

P95a45v15e84l 25F70r59u92m27e12r31t 5327104237948

No ono by aspoň stačilo opravit lokálně ty nejvytlučenější místa kolem polopropadlých kanálových deklů. Ale jakmile to není metro do polí a luk a nejsou ve hře desítky miliard korun, tak se na to z vysoka s..e.

Třeba takový úsek od Novodvorský k nemocnici Krč (alespoň co se týče pruhu pro autobusy) totální katastrofa. Jedno vymlácený či propadlý místo kolem kanálu za druhým. Neustálý rány a otřesy (pokud některý autobusák dostatečně nezpomalí), někdy dokonce radši autobusy jezdí mimo vyhrazený pruh, protože tam je vozovka v lepším stavu. A přitom ten pruh pro autobusy byl přel lety kompletně opravován. Jenže ono jde možná o tom, jakým způsob, ono i ty některý lokální opravy stojí za úplný h...o.

0/0
17.5.2014 17:35

S18v10a91t29o11p20l10u88k 56S52i25l72n68ý 4352296449328

A co takhle konečně vyházet ty dlažební kostky ze severojižní přes štvanici?

+1/0
17.5.2014 3:16

T72o89m74á35š 66Z54e56m11a77n 3365448124245

Jsem pro.

0/0
17.5.2014 16:54

J26a29n 67J85e91l21í36n94e79k 8573935352156

Jo jo, ale na semafory od Eltoda bude vždycky. Semafor do každé ulice!

+5/−1
16.5.2014 23:04

M95i68l28o43š 29S57e75t11í86k 3769509144420

Naprosto souhlasím. V Praze je totálně pře-semaforováno. Přidávat další, je čistá zhovadilost, spíše by se měla fůra semaforů spíše odstranit a peníze investovat do jejich synchronizace. Přijde mi naprosto nesmyslné, když jedete na poloprázdné, dlouhé, rovné silnici a co pár metrů vás zastaví semafor. A to při dodržování povolené rychlosti. Jedete-li kolem 60-65 km/h, projede se většina z těch semaforů na zelenou.

0/0
18.5.2014 10:38

J20o68h45a17n 29Z85i34n11g13e51l 2731495936321

Magistrát vynakládá ukrutný prostředky na komplikování dopravy v Praze. Přelajnovávání funkčních křižovatek, stavby nesmyslných zpomalovacích ostrůvků, změny dvouproudých ulic na jeden pruh, změny řazení před křižovatkama, včetně přestaveb, nebo nových semaforů, poslední době módní zelený patníky na bíle šrafovaných plochách, aby tam v sídlišti náhodou někdo nezaparkoval. K tomu desítky dopravních značek na pár metrech a parkovací zóny na nesmyslných místech a v neposlední řadě nesmyslně vedený linky MHD po dopravní revoluci v podání ROPIDu z podzimu 2012.

Ať si laskavě strčej tyhle nářky za klobouk. Až začnou rozumně hospodařit a investovat peníze vybraný v dopravě zpět do dopravy, budou silnice, jak malovaný.

+7/−3
16.5.2014 22:49

M12i67r71o61s39l68a18v 55Z40i60k47m52u46n97d 7569343924383

V rámci 1 000 000 obyvatel nikdy nebudou všichni spokojeni s trasováním linek MHD ... chápu, že lenost je hlavním důvodem ke kritice, protože se nechce přestupovat, ale balík peněz na MHD není bezedný a to je cena jízdenek z hlediska síly kupní síly (výše příjmu) mnohem větší než třeba ve Vídni, Mnichově, Zürichu, Basileji ...

Leckteré linky by mohly být vedeny, lépe, ale když je odpor proti obnovení provozu tramvají přes Václavské náměstí, chybějící spojení z Národní třídy na Náměstí Republiky, kudy by se dala objet uzavřená Lazarská ....(mimořádnost, oprava trati) ...

0/0
17.5.2014 12:24

T45o23m68á86š 45Z18e94m65a88n 3315428414625

Druhý odstavec popisuje zbytečnou linku tramvaje, kterou dávno nahradilo metro.

0/0
17.5.2014 16:56

M61i43c97h11a39e52l 44U40l60l25m51a59n 6887754672485

A kolik je to nových fábií?

+2/0
16.5.2014 21:47

B80l64a14ž94e49j 55M65o85t87y97č83k25a 8317727525650

ajajaj, další zbytečné semafory, poslední dobou je jich v Praze mnoho.

+8/0
16.5.2014 19:58

M18i27l15o89š 84S63e57t32í63k 3849109824180

Vypadá to tak, že za každý osazený semafor má někdo nějaký hezký bakšiš, jinak to snad není možné. Množství semaforů v Praze je naprosto šílené. Bude-li to takhle pokračovat, zenedloho bude mít každý pražan vlastní semafor. Hlavně, že nejsou peníze na opravu silnic. A na tohle kupodivu je peněz dost.

0/0
18.5.2014 10:44

T71o93m57á16š 88Z30e81m61a76n 3575658934515

Kdyby se nepřekopávaly silnice (jako Antala Staška) a nestavěly všude nesmyslné ostrůvky a buzerační semafory (OC Chodov) tak by bylo víc prostředků na opravy silnic.

+14/−1
16.5.2014 19:55

M45i52l64o45š 55S45e93t77í17k 3329679504430

Peněz by by bylo více hlavně, kdyby se tolik nekradlo. Viz Openkarta apod.

0/0
18.5.2014 10:41

L89u78k49a46s 27N91o79v84a14k 4899229313728

Rohanske nabrezi??? To mi zas tak rozbity neprijde, nasel bych dpoustu horsich silnic - napr. Novovysočanská.

+4/0
16.5.2014 19:49

M66i62l44o35š 65S38e41t28í69k 3169859204300

No jo, jenomže papaláši, kteří o tom rozhodují jezdí spíše v tom centru, než na periferiích ;-)

0/0
18.5.2014 10:42

L64u36d71ě77k 26H50l82á31v79k48a 2705964185298

? Kolik stála Blanka ? ;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
16.5.2014 19:34

K76a58r64e66l 59L54e43b24d30u21š54k86a 4410836151582

To je tím, že stát místo toho aby financoval vývoj a nákup vznášedel, radši potírá zem asfaltem. Od 19. století žádná změna.

+4/−2
16.5.2014 19:16

L60a79d39i40s80l59a30v 77K28v43a15s31n82i40č64k86a 1933407333985

Aby byly potlučené fasády a rozmlácená okna od nedisciplinovaných řidičů (nebo pilotů ?) vznášedel a člověk se bál vylézt na ulici, aby mu nespadlo něco na hlavu ? Důrazně protestuji proti používání vznášedel v Praze ! :-)

+13/−1
16.5.2014 19:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.