Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silnice v super stavu by Prahu stály podobně jako nová část metra

Aby byly všechny silnice v metropoli v perfektním stavu, musela by Praha zaplatit dvacet až dvaadvacet miliard korun. Už jen z toho důvodu je hromadná oprava výtluků a děr nereálná. Zlepšení letos město slibuje alespoň na Vinohradské a Rohanském nábřeží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L35u16c83i42a47n 28P13a43p79a41z54i78a10n 5804947441265

Nízké mzdy, z toho plynoucí mizerné výnosy z daní přináší ovoce. Chudobu, nízké důchody a mizerné silnice po celé republice. Inu Čechystán bez vize a systémového uvažování. Krátkozrakost vítězí nad zdravým rozumem a nenávistí! Kapitalismus po česku, prostě Čechystán! Nejen v Praze.

0/0
17.5.2014 23:33
Foto

P72a85v45e83l 88F11r76u25m24e66r86t 5857404127528

No ono by aspoň stačilo opravit lokálně ty nejvytlučenější místa kolem polopropadlých kanálových deklů. Ale jakmile to není metro do polí a luk a nejsou ve hře desítky miliard korun, tak se na to z vysoka s..e.

Třeba takový úsek od Novodvorský k nemocnici Krč (alespoň co se týče pruhu pro autobusy) totální katastrofa. Jedno vymlácený či propadlý místo kolem kanálu za druhým. Neustálý rány a otřesy (pokud některý autobusák dostatečně nezpomalí), někdy dokonce radši autobusy jezdí mimo vyhrazený pruh, protože tam je vozovka v lepším stavu. A přitom ten pruh pro autobusy byl přel lety kompletně opravován. Jenže ono jde možná o tom, jakým způsob, ono i ty některý lokální opravy stojí za úplný h...o.

0/0
17.5.2014 17:35

S67v18a48t91o56p86l79u23k 67S23i38l18n46ý 4432306639988

A co takhle konečně vyházet ty dlažební kostky ze severojižní přes štvanici?

+1/0
17.5.2014 3:16

T87o26m88á56š 87Z57e46m14a16n 3265328604255

Jsem pro.

0/0
17.5.2014 16:54

J57a49n 38J11e21l90í42n13e87k 8393915722776

Jo jo, ale na semafory od Eltoda bude vždycky. Semafor do každé ulice!

+5/−1
16.5.2014 23:04

M59i92l40o80š 92S13e87t96í23k 3239959784600

Naprosto souhlasím. V Praze je totálně pře-semaforováno. Přidávat další, je čistá zhovadilost, spíše by se měla fůra semaforů spíše odstranit a peníze investovat do jejich synchronizace. Přijde mi naprosto nesmyslné, když jedete na poloprázdné, dlouhé, rovné silnici a co pár metrů vás zastaví semafor. A to při dodržování povolené rychlosti. Jedete-li kolem 60-65 km/h, projede se většina z těch semaforů na zelenou.

0/0
18.5.2014 10:38

J11o86h49a69n 56Z61i51n65g88e78l 2441325386311

Magistrát vynakládá ukrutný prostředky na komplikování dopravy v Praze. Přelajnovávání funkčních křižovatek, stavby nesmyslných zpomalovacích ostrůvků, změny dvouproudých ulic na jeden pruh, změny řazení před křižovatkama, včetně přestaveb, nebo nových semaforů, poslední době módní zelený patníky na bíle šrafovaných plochách, aby tam v sídlišti náhodou někdo nezaparkoval. K tomu desítky dopravních značek na pár metrech a parkovací zóny na nesmyslných místech a v neposlední řadě nesmyslně vedený linky MHD po dopravní revoluci v podání ROPIDu z podzimu 2012.

Ať si laskavě strčej tyhle nářky za klobouk. Až začnou rozumně hospodařit a investovat peníze vybraný v dopravě zpět do dopravy, budou silnice, jak malovaný.

+7/−3
16.5.2014 22:49

M95i10r86o95s83l20a87v 86Z21i75k45m39u57n37d 7599353254153

V rámci 1 000 000 obyvatel nikdy nebudou všichni spokojeni s trasováním linek MHD ... chápu, že lenost je hlavním důvodem ke kritice, protože se nechce přestupovat, ale balík peněz na MHD není bezedný a to je cena jízdenek z hlediska síly kupní síly (výše příjmu) mnohem větší než třeba ve Vídni, Mnichově, Zürichu, Basileji ...

Leckteré linky by mohly být vedeny, lépe, ale když je odpor proti obnovení provozu tramvají přes Václavské náměstí, chybějící spojení z Národní třídy na Náměstí Republiky, kudy by se dala objet uzavřená Lazarská ....(mimořádnost, oprava trati) ...

0/0
17.5.2014 12:24

T41o40m40á26š 47Z68e44m20a35n 3135708234945

Druhý odstavec popisuje zbytečnou linku tramvaje, kterou dávno nahradilo metro.

0/0
17.5.2014 16:56

M58i64c80h91a95e36l 26U22l68l71m24a75n 6727344272145

A kolik je to nových fábií?

+2/0
16.5.2014 21:47

B23l15a63ž63e38j 89M96o89t78y62č27k61a 8727837835250

ajajaj, další zbytečné semafory, poslední dobou je jich v Praze mnoho.

+8/0
16.5.2014 19:58

M96i79l86o73š 75S45e63t97í97k 3929719684260

Vypadá to tak, že za každý osazený semafor má někdo nějaký hezký bakšiš, jinak to snad není možné. Množství semaforů v Praze je naprosto šílené. Bude-li to takhle pokračovat, zenedloho bude mít každý pražan vlastní semafor. Hlavně, že nejsou peníze na opravu silnic. A na tohle kupodivu je peněz dost.

0/0
18.5.2014 10:44

T50o73m44á26š 15Z21e97m16a59n 3665678664905

Kdyby se nepřekopávaly silnice (jako Antala Staška) a nestavěly všude nesmyslné ostrůvky a buzerační semafory (OC Chodov) tak by bylo víc prostředků na opravy silnic.

+14/−1
16.5.2014 19:55

M22i43l18o64š 48S84e87t97í77k 3919479534380

Peněz by by bylo více hlavně, kdyby se tolik nekradlo. Viz Openkarta apod.

0/0
18.5.2014 10:41

L77u51k64a64s 45N28o38v73a38k 4879829443668

Rohanske nabrezi??? To mi zas tak rozbity neprijde, nasel bych dpoustu horsich silnic - napr. Novovysočanská.

+4/0
16.5.2014 19:49

M71i85l19o47š 23S28e17t83í32k 3299899434540

No jo, jenomže papaláši, kteří o tom rozhodují jezdí spíše v tom centru, než na periferiích ;-)

0/0
18.5.2014 10:42

L86u79d27ě71k 80H95l72á76v43k55a 2515934315488

? Kolik stála Blanka ? ;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
16.5.2014 19:34

K37a26r82e55l 34L30e80b23d11u88š40k78a 4280456531542

To je tím, že stát místo toho aby financoval vývoj a nákup vznášedel, radši potírá zem asfaltem. Od 19. století žádná změna.

+4/−2
16.5.2014 19:16

L32a74d31i89s41l58a55v 66K16v85a70s89n38i39č66k52a 1913787783675

Aby byly potlučené fasády a rozmlácená okna od nedisciplinovaných řidičů (nebo pilotů ?) vznášedel a člověk se bál vylézt na ulici, aby mu nespadlo něco na hlavu ? Důrazně protestuji proti používání vznášedel v Praze ! :-)

+13/−1
16.5.2014 19:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.