Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silnice v super stavu by Prahu stály podobně jako nová část metra

Aby byly všechny silnice v metropoli v perfektním stavu, musela by Praha zaplatit dvacet až dvaadvacet miliard korun. Už jen z toho důvodu je hromadná oprava výtluků a děr nereálná. Zlepšení letos město slibuje alespoň na Vinohradské a Rohanském nábřeží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L82u11c65i32a62n 10P49a67p42a74z18i90a33n 5914127541875

Nízké mzdy, z toho plynoucí mizerné výnosy z daní přináší ovoce. Chudobu, nízké důchody a mizerné silnice po celé republice. Inu Čechystán bez vize a systémového uvažování. Krátkozrakost vítězí nad zdravým rozumem a nenávistí! Kapitalismus po česku, prostě Čechystán! Nejen v Praze.

0/0
17.5.2014 23:33
Foto

P68a79v75e60l 47F18r35u16m67e30r57t 5867454397638

No ono by aspoň stačilo opravit lokálně ty nejvytlučenější místa kolem polopropadlých kanálových deklů. Ale jakmile to není metro do polí a luk a nejsou ve hře desítky miliard korun, tak se na to z vysoka s..e.

Třeba takový úsek od Novodvorský k nemocnici Krč (alespoň co se týče pruhu pro autobusy) totální katastrofa. Jedno vymlácený či propadlý místo kolem kanálu za druhým. Neustálý rány a otřesy (pokud některý autobusák dostatečně nezpomalí), někdy dokonce radši autobusy jezdí mimo vyhrazený pruh, protože tam je vozovka v lepším stavu. A přitom ten pruh pro autobusy byl přel lety kompletně opravován. Jenže ono jde možná o tom, jakým způsob, ono i ty některý lokální opravy stojí za úplný h...o.

0/0
17.5.2014 17:35

S77v31a32t41o64p75l54u19k 94S28i81l56n17ý 4222426339908

A co takhle konečně vyházet ty dlažební kostky ze severojižní přes štvanici?

+1/0
17.5.2014 3:16

T91o74m16á26š 88Z34e45m92a39n 3255938794905

Jsem pro.

0/0
17.5.2014 16:54

J79a95n 44J53e23l12í68n70e89k 8213245692796

Jo jo, ale na semafory od Eltoda bude vždycky. Semafor do každé ulice!

+5/−1
16.5.2014 23:04

M42i65l60o27š 93S34e95t66í94k 3709329464870

Naprosto souhlasím. V Praze je totálně pře-semaforováno. Přidávat další, je čistá zhovadilost, spíše by se měla fůra semaforů spíše odstranit a peníze investovat do jejich synchronizace. Přijde mi naprosto nesmyslné, když jedete na poloprázdné, dlouhé, rovné silnici a co pár metrů vás zastaví semafor. A to při dodržování povolené rychlosti. Jedete-li kolem 60-65 km/h, projede se většina z těch semaforů na zelenou.

0/0
18.5.2014 10:38

J95o86h47a34n 60Z59i39n13g48e85l 2211635976401

Magistrát vynakládá ukrutný prostředky na komplikování dopravy v Praze. Přelajnovávání funkčních křižovatek, stavby nesmyslných zpomalovacích ostrůvků, změny dvouproudých ulic na jeden pruh, změny řazení před křižovatkama, včetně přestaveb, nebo nových semaforů, poslední době módní zelený patníky na bíle šrafovaných plochách, aby tam v sídlišti náhodou někdo nezaparkoval. K tomu desítky dopravních značek na pár metrech a parkovací zóny na nesmyslných místech a v neposlední řadě nesmyslně vedený linky MHD po dopravní revoluci v podání ROPIDu z podzimu 2012.

Ať si laskavě strčej tyhle nářky za klobouk. Až začnou rozumně hospodařit a investovat peníze vybraný v dopravě zpět do dopravy, budou silnice, jak malovaný.

+7/−3
16.5.2014 22:49

M64i29r12o62s90l56a18v 91Z78i41k21m31u69n82d 7339833344223

V rámci 1 000 000 obyvatel nikdy nebudou všichni spokojeni s trasováním linek MHD ... chápu, že lenost je hlavním důvodem ke kritice, protože se nechce přestupovat, ale balík peněz na MHD není bezedný a to je cena jízdenek z hlediska síly kupní síly (výše příjmu) mnohem větší než třeba ve Vídni, Mnichově, Zürichu, Basileji ...

Leckteré linky by mohly být vedeny, lépe, ale když je odpor proti obnovení provozu tramvají přes Václavské náměstí, chybějící spojení z Národní třídy na Náměstí Republiky, kudy by se dala objet uzavřená Lazarská ....(mimořádnost, oprava trati) ...

0/0
17.5.2014 12:24

T17o35m15á80š 32Z64e59m64a39n 3765938794495

Druhý odstavec popisuje zbytečnou linku tramvaje, kterou dávno nahradilo metro.

0/0
17.5.2014 16:56

M63i94c92h40a46e92l 17U40l89l78m14a17n 6157234392885

A kolik je to nových fábií?

+2/0
16.5.2014 21:47

B55l79a63ž60e98j 55M72o34t82y96č46k12a 8367267415960

ajajaj, další zbytečné semafory, poslední dobou je jich v Praze mnoho.

+8/0
16.5.2014 19:58

M98i91l57o35š 75S51e85t89í27k 3809279554110

Vypadá to tak, že za každý osazený semafor má někdo nějaký hezký bakšiš, jinak to snad není možné. Množství semaforů v Praze je naprosto šílené. Bude-li to takhle pokračovat, zenedloho bude mít každý pražan vlastní semafor. Hlavně, že nejsou peníze na opravu silnic. A na tohle kupodivu je peněz dost.

0/0
18.5.2014 10:44

T73o27m51á30š 74Z83e95m39a29n 3495178314675

Kdyby se nepřekopávaly silnice (jako Antala Staška) a nestavěly všude nesmyslné ostrůvky a buzerační semafory (OC Chodov) tak by bylo víc prostředků na opravy silnic.

+14/−1
16.5.2014 19:55

M57i49l55o14š 14S72e47t16í18k 3229659134230

Peněz by by bylo více hlavně, kdyby se tolik nekradlo. Viz Openkarta apod.

0/0
18.5.2014 10:41

L13u92k73a42s 28N38o27v33a19k 4799949813608

Rohanske nabrezi??? To mi zas tak rozbity neprijde, nasel bych dpoustu horsich silnic - napr. Novovysočanská.

+4/0
16.5.2014 19:49

M42i44l66o79š 52S49e14t17í93k 3469439224750

No jo, jenomže papaláši, kteří o tom rozhodují jezdí spíše v tom centru, než na periferiích ;-)

0/0
18.5.2014 10:42

L53u18d93ě64k 14H84l26á61v79k13a 2655854315788

? Kolik stála Blanka ? ;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
16.5.2014 19:34

K14a44r48e69l 60L31e52b40d12u49š38k69a 4250986161192

To je tím, že stát místo toho aby financoval vývoj a nákup vznášedel, radši potírá zem asfaltem. Od 19. století žádná změna.

+4/−2
16.5.2014 19:16

L55a39d29i51s83l18a39v 53K74v19a65s98n62i40č11k92a 1313697983725

Aby byly potlučené fasády a rozmlácená okna od nedisciplinovaných řidičů (nebo pilotů ?) vznášedel a člověk se bál vylézt na ulici, aby mu nespadlo něco na hlavu ? Důrazně protestuji proti používání vznášedel v Praze ! :-)

+13/−1
16.5.2014 19:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.