- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nízké mzdy, z toho plynoucí mizerné výnosy z daní přináší ovoce. Chudobu, nízké důchody a mizerné silnice po celé republice. Inu Čechystán bez vize a systémového uvažování. Krátkozrakost vítězí nad zdravým rozumem a nenávistí! Kapitalismus po česku, prostě Čechystán! Nejen v Praze.
No ono by aspoň stačilo opravit lokálně ty nejvytlučenější místa kolem polopropadlých kanálových deklů. Ale jakmile to není metro do polí a luk a nejsou ve hře desítky miliard korun, tak se na to z vysoka s..e.
Třeba takový úsek od Novodvorský k nemocnici Krč (alespoň co se týče pruhu pro autobusy) totální katastrofa. Jedno vymlácený či propadlý místo kolem kanálu za druhým. Neustálý rány a otřesy (pokud některý autobusák dostatečně nezpomalí), někdy dokonce radši autobusy jezdí mimo vyhrazený pruh, protože tam je vozovka v lepším stavu. A přitom ten pruh pro autobusy byl přel lety kompletně opravován. Jenže ono jde možná o tom, jakým způsob, ono i ty některý lokální opravy stojí za úplný h...o.
A co takhle konečně vyházet ty dlažební kostky ze severojižní přes štvanici?
Jo jo, ale na semafory od Eltoda bude vždycky. Semafor do každé ulice!
Naprosto souhlasím. V Praze je totálně pře-semaforováno. Přidávat další, je čistá zhovadilost, spíše by se měla fůra semaforů spíše odstranit a peníze investovat do jejich synchronizace. Přijde mi naprosto nesmyslné, když jedete na poloprázdné, dlouhé, rovné silnici a co pár metrů vás zastaví semafor. A to při dodržování povolené rychlosti. Jedete-li kolem 60-65 km/h, projede se většina z těch semaforů na zelenou.
Magistrát vynakládá ukrutný prostředky na komplikování dopravy v Praze. Přelajnovávání funkčních křižovatek, stavby nesmyslných zpomalovacích ostrůvků, změny dvouproudých ulic na jeden pruh, změny řazení před křižovatkama, včetně přestaveb, nebo nových semaforů, poslední době módní zelený patníky na bíle šrafovaných plochách, aby tam v sídlišti náhodou někdo nezaparkoval. K tomu desítky dopravních značek na pár metrech a parkovací zóny na nesmyslných místech a v neposlední řadě nesmyslně vedený linky MHD po dopravní revoluci v podání ROPIDu z podzimu 2012.
Ať si laskavě strčej tyhle nářky za klobouk. Až začnou rozumně hospodařit a investovat peníze vybraný v dopravě zpět do dopravy, budou silnice, jak malovaný.
V rámci 1 000 000 obyvatel nikdy nebudou všichni spokojeni s trasováním linek MHD ... chápu, že lenost je hlavním důvodem ke kritice, protože se nechce přestupovat, ale balík peněz na MHD není bezedný a to je cena jízdenek z hlediska síly kupní síly (výše příjmu) mnohem větší než třeba ve Vídni, Mnichově, Zürichu, Basileji ...
Leckteré linky by mohly být vedeny, lépe, ale když je odpor proti obnovení provozu tramvají přes Václavské náměstí, chybějící spojení z Národní třídy na Náměstí Republiky, kudy by se dala objet uzavřená Lazarská ....(mimořádnost, oprava trati) ...
ajajaj, další zbytečné semafory, poslední dobou je jich v Praze mnoho.
Vypadá to tak, že za každý osazený semafor má někdo nějaký hezký bakšiš, jinak to snad není možné. Množství semaforů v Praze je naprosto šílené. Bude-li to takhle pokračovat, zenedloho bude mít každý pražan vlastní semafor. Hlavně, že nejsou peníze na opravu silnic. A na tohle kupodivu je peněz dost.
Kdyby se nepřekopávaly silnice (jako Antala Staška) a nestavěly všude nesmyslné ostrůvky a buzerační semafory (OC Chodov) tak by bylo víc prostředků na opravy silnic.
Peněz by by bylo více hlavně, kdyby se tolik nekradlo. Viz Openkarta apod.
Rohanske nabrezi??? To mi zas tak rozbity neprijde, nasel bych dpoustu horsich silnic - napr. Novovysočanská.
No jo, jenomže papaláši, kteří o tom rozhodují jezdí spíše v tom centru, než na periferiích ;-)