Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Prahou projel 250tunový kolos, na Černém Mostě musel couvat

V brzkých ranních hodinách projel Prahou nadměrný náklad. Kolos měřil přes čtyřicet metrů a vážil téměř 250 tun. Přestože na Černém Mostě mohly nastat komplikace a kamion tam musel couvat, vše nakonec proběhlo bez problémů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a19n 51B64u11b57i32k 9862351452107

myslím, že to pro ně byla spíše menší akce. Vozí taky jiné náklady http://www.nosreti-doprava.cz/novinky.html#News_66

machři.......R^

+3/0
21.5.2014 16:10

K75v74í72d96o 50K52r34a84t38o69c51h38v45í57l 1554802515405

přesně tak, tohle byla oddechovka, navíc vlastní generátor byl dlouhý jen něco přes deset metrů, tj. vlastní náklad až tak rozměrný nebyl, tím ale nechci výkon řidiče zlehčovat, patrně to ale zvládl s úsměvem, jednodušší jízda v jeho praxi

0/0
21.5.2014 16:33

J65a96r33o10m12i19r 41F27a12r66e85k 4902583797

Vozí se ledacos. Kvůli tomuhle se stavěly nové mosty, opravovaly silnice a tak vůbec. Tohle je teda jen testovací konvoj, naostro to bude až časem.

http://www.iter.org/doc/all/content/com/gallery/Construction/Transport/Trailer_2.jpg

0/0
21.5.2014 19:30

J82a83r19o93m35i95r 74F14a36r44e79k 4902193807

Je to samozřejmě jiná firma, jen ukázka toho, co se vlastně dá transportovat...

0/0
21.5.2014 19:31

O16n16d55ř76e80j 55Č68a47p75k74a 6711621643324

Tady něco ještě většího, sice jde o přesun jen o kousek, ale na váhu to překonává i kostel v Mostě... http://youtu.be/BqPoQD3vOZE

0/0
21.5.2014 23:07

F49r66a97n47t20i71š54e60k 48R60u54d54l 3658615706887

kdo umí ten umí. všechna čest panu řidiči a vůbec všem, kteří tuhle "příšeru" dokázali ukočírovat.

fr vídeň[>-]EU

+1/0
21.5.2014 14:58

P29e21t98r 60K21o95m21á19r19e13k 8205443185431

Pro přepravu použili modulární podvalník Goldhofer THP s patnácti plně řiditelnými nápravami, resp. 30 podvozky. V každé řadě jsou dva a každý má dvě kola, takže podvalník měl celkem 60 kol. Vylamovaní kanálů opravdu nehrozilo ;-)

+5/0
21.5.2014 12:30

M32a72r41t51i63n68a 45T42r79o47j35a54n67o93v31á 5353898175

Hmm, takhle s tím couvat po tom sjezdu do zatáčky, frajer. Taky chci takhle umět couvat s vozejkem, vždycky to dám do vrat tak napodruhý, ne-li napotřetí. Budu muset víc trénovat.

Nevíte někdo, proč tam má za sebou na štangli ten další náklaďák?

+5/0
21.5.2014 11:33

J76a86k54u59b 62Š13a20f53a55n88d37a 7175607201511

Tak ono to couvání asi tak hrozné nebude. Předpokládám, že ten návěs umí řídit kola.

Ten druhý tahač asi pomáhá tlačit do kopců.

0/−1
21.5.2014 11:47

J14i37r81k23a 23K96o11c52h 7864404613345

nebo brzdit z kopcu

+1/0
21.5.2014 12:05

J65a38k26u86b 83Š22a13f66a30n88d72a 7195377411201

Obávám se, že by to nestačilo. Ten podvozek bude mít vlastní brzdy.

0/0
21.5.2014 12:26

J22i55r14k72a 85K25o13c62h 7654484223755

no to urcite. myslel sem pribrzdovat a drzet smer

+1/0
21.5.2014 13:07
Foto

F19r75a43n67t28i10š78e54k 25H39r12a53b93a57l 3523319256648

Druhý náklaďák je tzv. postrk - přídavný pohon pro zvládání stoupání, případně brzdění.

+2/0
21.5.2014 11:49

M72a84r81t85i87n96a 81T67r74o18j62a74n59o47v71á 5463938905

Jasně, to mi nedocvaklo. Díky.

+1/0
21.5.2014 12:19

B86o30ř53e19k 58Ž86a94n82d53a 1600776389726

Na tohle snad je železnice.

0/−3
21.5.2014 11:20

B46o10ř75e36k 93K32u86š46i84l 6605350699903

Ta má ovšem striktnější omezení rozměrů - šířka, výška, délka - a není k citlivému nakladu příliš šetrná.

0/0
21.5.2014 11:36

J49i79r63k80a 57K63o60c43h 7934214633365

a hlavne asi nemaji koleje z fabriky do fabriky a prekladat na nadrazi 200t krabici taky asi nebude jednoduchy

+1/0
21.5.2014 12:06

V93i89k15y52r 31B89o46h45u80m38i58l 71S44t51r70a14n49s45k92y 9827878946559

Mimochodem jakto, že včera 20.5. jely, s dorpvodným vozidlem, 4 kamióny s nadměrným nákladem ráno po Švehlovce a nepoužily Jižní spojku? Pak se nemůžeme divit prolomeným kanálům, orvaným obrubníkům apod. ?

0/−1
21.5.2014 9:44

R12o89m78a29n 74P21o47l51á88č22e10k 1980416810935

Záleží odkud jeli. Nesmíte zapomínat, že na Švehlově jsou troleje a nemusel se vejít pod něj i kdyby jenom najížděl na JS DC a na Černý most vůbec nájezd není...

0/0
21.5.2014 10:37

J63i69r88k34a 19K20o31c91h 7464164913565

a jak vite, ze krome rozmeru - coz jste asi videl - prekracovaly ty kamiony a vahove limity ?

0/0
21.5.2014 12:08

J93a58n 28K79r47b98e44c 8125627514707

Jen takovy dotaz. Co to teda vezli? :-)

0/0
21.5.2014 9:39

D70a33v43i85d 68R58y44c51h38e32t55s80k32ý 9936631850440

je to v článku - generátor

0/0
21.5.2014 9:40

J80i97r42k22a 81D64v52o92ř69á42k 4625100963788

Generátor jaký? Kam a pro koho?

0/0
21.5.2014 10:07

D40a22v98i27d 10R75y34c61h42e11t63s63k34ý 9476761940840

To je přísně tajné, proto na něm právě byla ta plachta.

0/0
21.5.2014 10:10

H82o23n98z30a 64F18á57t87o68r 2899925984260

Podívejte se na mapu Lovosic a bude vám to jasné :-)

0/0
21.5.2014 10:18
Foto

F81r51a40n52t24i68š33e76k 63B20r20e29j64c40h58a 3284408150253

Pan řidič je velkej frajer :-)

+8/0
21.5.2014 9:33

L73u56d78ě86k 96J58e75l13í50n38e41k 5847417629260

Profesionální? Profesionální je připravit si trasu tak, aby nedošlo k tomu, co se stalo. Pan reportér mohl ohodnotit leda tak umění toho řidiče, plán cesty rozhodně profesionální nebyl. :-/

0/−16
21.5.2014 9:32

J29i22ř32í 81N32o17v71á18k 3283139888116

Právě že to profesionální bylo. Proč objíždět celou Prahu, když to jde udělat takto elegantně. Noční provoz to zcela určitě nijak neomezilo. Právě proto se tyto převozy plánují tak, aby tyto "náročné" operace se dělali za minimálního provozu. Ono to náročně vypadá, ale pro tyhle řidiče je to běžná rutina.

+4/−1
21.5.2014 9:41

V98i76k98y69r 38B84o76h34u68m12i63l 43S92t47r65a81n47s32k34y 9777668486209

Jasně, běžné ulice jso svým podložím, kanlovými vpustěmi, uzávěry vody ad. instalacemi "jako stvořené" pro tento druh dopravy přes město. Až Vám pošle servis účet za tlumiče ruplou pružinu, tak si na tyto "frajery" vzpomeňmež!

0/−7
21.5.2014 9:45

J45i94ř58í 81N18o12v48á60k 3833189578766

Právě proto, aby jsi neměl se svou "šunkou" problém na českých silničních dírách, tak tito profíci volí trasy, které je unesou. Svojí připomínku adresuj spíš přetíženým polským kamionům.

+9/0
21.5.2014 9:48

J35a51n 68M12o10h64y37l56a 6272579889871

Proto také byl ten návěs třikrát delší, než by musel, protože to rozložilo hmotnost. Ale kde není dáno shůry...

+10/0
21.5.2014 11:23

O83n51d88ř70e95j 77Č20a44p59k66a 6621731793124

Ten podvalník má 15 náprav a navíc na každé dvojmontáže... když to přejede jedním kolem kanál, neudělá to o nic víc, než ten náklaďák, co ráno naváží mlíko do Tesca :-)

+8/−1
21.5.2014 11:39

R67o31b29i50n 79Ž34i45ž70k39a 2398774296346

Tak povídej, jak bys to dostal z Plzeňské na Lovosice líp než takhle..

+2/0
21.5.2014 11:41

J23a38n 90B91u87b16i69k 9962651222777

podívejte se na jejich videa, jak samostatně hydraulicky ovládanými koly přejíždějí zvýšený práh na přechodu. Se svojí škodovkou to tak jemně nedokážete :-)

+1/0
21.5.2014 16:48

L63u15d96ě23k 26J68e88l93í32n96e95k 5167377759760

Trasy pro nadměrné náklady se plánují tak, aby byly průjezdné a vyhnulo se takovému harakiri, které předváděli. A neříkejte mi, že jiná vhodná trasa není - že by se v minulosti nic nadměrného nepřeváželo? A mimochodem, osobně bych uvítal, kdyby policie se svými vozy dohlížela na pořádek, než asistovala při manévrech, které nejspíše ani nebyly při volbě jiné trasy nutné.

0/−5
21.5.2014 12:23

L63i51b23o21r 58W91a75l52i96c15h67i73e74w67i19c15z 3128186517864

Vás je tu na iDNESácké diskusi úplná škoda, Váš přinos by byl ve společnosti přepravující nadměrné náklady.

+6/0
21.5.2014 12:27

J73i36ř32í 53N70o50v83á95k 3373279318636

Profíkovi většinou couvání problém nečiní. Jestli s tím máš problém ty, zkus navštívit autoškolu. Je malá šance, že to za nějaký čas taky dokážeš. A co se týká té policie, tak jí radši vidím tady než když musí klidnit nějaké fanoušky na fotbale. Navíc ten doprovod je docela slušně zaplacený.

0/0
21.5.2014 12:31

M25a20r51e28k 83T53u63r85n87o62v10e17c 7585932230356

Pro zajímavost - kolik takovýhle transport platí mýtné? Stejně jako 1 kamión, nebo jako třeba 10 (když toho veze až řádově víc)? :-)

0/0
21.5.2014 13:05

J23i90ř93í 96N85o88v13á36k 3293699508186

Mýtné jsou jen drobné. Řádově mnohem větší platba je za nadrozměr a doprovod policie.

0/0
21.5.2014 15:09

M17i79l25a78n 83B14r57o64ž 9263907315574

O mýtu nerozhoduje hmotnost, pokud máte přes 3,5 tuny, platíte za 4 tuny stejně jako za 25, ceny se liší dle emisí, počtu náprav, emisní třídy, typu komunikace.

0/0
22.5.2014 7:47

L54u65d97ě21k 36J25e94l75í37n58e82k 5457327339770

Kdo tady mluví o couvání? Jistě, že člověk s takovým kolosem musí umět zacházet, což jsem mimochodem také ve svém prvotním příspěvku kladně kvitoval. Já se pouze zamýšlím nad tím, zda jsou omezení dopravy, byť v nočních hodinách, a s tím spojená rizika, náklady a problémy, adekvátní tomu najít jinou trasu, která si nic z toho nevyžádá, pouze vyšší nároky na čas pro toho, kdo takovou cestu platí. Takže raději pořádně čtěte a nechte si od cesty vaše impertinentní osočování diskutujících, když o nich mimochodem nevíte lautr nic.

0/−1
21.5.2014 13:52

J35i16ř24í 97N23o13v54á77k 3183469308336

Sice o vás nic nevím, ale svým projevem jste se odhalil více než dostatečně ;-D

+1/0
21.5.2014 15:12

F53r46a57n19t32i69š46e52k 30R90u90d10l 3138735746797

jelínku je vás tu škoda. ucházejte se nějaké logistické firmě, která se tímto zabývá. vy jste tak chytrý, že mne překvapuje, ž euž jste něco sám nezaložil. víte, co je to výška tunelů, radius zatáček, nosnost mostů, el. dráty, trolejové dráty, šířka silnice a asi tak 100 dalších maličkostí, které se musí zohlednit. takže se nes...te do věcí, o kterých víte absolutně houbelec.

fr vídeň[>-]EUV

+3/0
21.5.2014 15:07

L58u95d78ě56k 59J36e31l57í11n91e17k 5537987869890

A ještě k tomu omezení nočního provozu - máte pravdu, pravděpodobnost nějakého omezení je relativně malá. Ale to neznamená, že v tu chvíli tudy třeba nechtěla projíždět sanita či hasiči. Takže argument "proč objíždět celou Prahu, když ....." je pěkná kravina.

0/−5
21.5.2014 12:27

O73n15d90ř50e39j 78Č48a59p74k85a 6801571443254

O tom nákladu dispečeři u hasičů i u záchranky vědí dopředu, tak jim podle toho můžou naplánovat trasu - buď by použili jiný nájezd, nebo by se tam taky dostali protisměrem na majáky.

+4/0
21.5.2014 12:45

J23i94ř49í 38N74o29v21á66k 3733739278246

Takže nejlepší by bylo jet centrem Prahy a zatarasit všechno, co je možné místo toho, že se jede v podstatě pořád po dálnici a pouze se běžným manévrem objede most, který neunese tak těžký náklad. 

Další příklad toho, že se mezi námi stále pohybují jedinci, kterým není shůry dáno a lékárny (dříve se tomu říkalo apatiky) jsou pro ně nedostupné...

+1/0
21.5.2014 15:17

J10a17n 39B62u91b52i42k 9102261942217

omezili Vás? ne? Tak co řešíte......

0/0
21.5.2014 16:49

M33i44c11h19a46l 13C69h77a78l85u42p87a 6968670259343

Neomezili, to už byl předtím :-).

+1/0
21.5.2014 20:04

J67a78n 16Č41e27k33a24l 7789415294224

některým mostům se prostě jinak nevyhnete...

+1/0
21.5.2014 9:43
Foto

F93r37a24n44t97i28š82e25k 92H72r19a73b63a14l 3943489376668

Pokud myslíte to couvání, tak to bylo v plánu.

+1/0
21.5.2014 11:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.