Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Prahou projel 250tunový kolos, na Černém Mostě musel couvat

V brzkých ranních hodinách projel Prahou nadměrný náklad. Kolos měřil přes čtyřicet metrů a vážil téměř 250 tun. Přestože na Černém Mostě mohly nastat komplikace a kamion tam musel couvat, vše nakonec proběhlo bez problémů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a36n 22B42u24b34i71k 9192971742977

myslím, že to pro ně byla spíše menší akce. Vozí taky jiné náklady http://www.nosreti-doprava.cz/novinky.html#News_66

machři.......R^

+3/0
21.5.2014 16:10

K53v79í34d51o 34K25r23a88t66o92c16h35v71í58l 1244322705675

přesně tak, tohle byla oddechovka, navíc vlastní generátor byl dlouhý jen něco přes deset metrů, tj. vlastní náklad až tak rozměrný nebyl, tím ale nechci výkon řidiče zlehčovat, patrně to ale zvládl s úsměvem, jednodušší jízda v jeho praxi

0/0
21.5.2014 16:33

J11a27r78o19m34i42r 18F87a76r66e43k 4812283537

Vozí se ledacos. Kvůli tomuhle se stavěly nové mosty, opravovaly silnice a tak vůbec. Tohle je teda jen testovací konvoj, naostro to bude až časem.

http://www.iter.org/doc/all/content/com/gallery/Construction/Transport/Trailer_2.jpg

0/0
21.5.2014 19:30

J31a64r65o53m53i91r 82F74a61r67e82k 4192483637

Je to samozřejmě jiná firma, jen ukázka toho, co se vlastně dá transportovat...

0/0
21.5.2014 19:31

O62n27d91ř63e13j 17Č80a95p87k29a 6471251633564

Tady něco ještě většího, sice jde o přesun jen o kousek, ale na váhu to překonává i kostel v Mostě... http://youtu.be/BqPoQD3vOZE

0/0
21.5.2014 23:07
Foto

F58r78a16n47t49i84š70e16k 15R70u39d86l 3928485586957

kdo umí ten umí. všechna čest panu řidiči a vůbec všem, kteří tuhle "příšeru" dokázali ukočírovat.

fr vídeň[>-]EU

+1/0
21.5.2014 14:58

P10e84t77r 54K69o84m12á40r74e47k 8565423455281

Pro přepravu použili modulární podvalník Goldhofer THP s patnácti plně řiditelnými nápravami, resp. 30 podvozky. V každé řadě jsou dva a každý má dvě kola, takže podvalník měl celkem 60 kol. Vylamovaní kanálů opravdu nehrozilo ;-)

+5/0
21.5.2014 12:30

M37a88r45t34i95n55a 29T42r33o77j57a57n56o61v76á 5203688315

Hmm, takhle s tím couvat po tom sjezdu do zatáčky, frajer. Taky chci takhle umět couvat s vozejkem, vždycky to dám do vrat tak napodruhý, ne-li napotřetí. Budu muset víc trénovat.

Nevíte někdo, proč tam má za sebou na štangli ten další náklaďák?

+5/0
21.5.2014 11:33

J10a87k44u69b 69Š92a70f56a48n41d10a 7915527341871

Tak ono to couvání asi tak hrozné nebude. Předpokládám, že ten návěs umí řídit kola.

Ten druhý tahač asi pomáhá tlačit do kopců.

0/−1
21.5.2014 11:47

J76i80r93k62a 95K92o39c62h 7754164293955

nebo brzdit z kopcu

+1/0
21.5.2014 12:05

J23a33k35u30b 16Š26a56f53a11n58d66a 7955737761561

Obávám se, že by to nestačilo. Ten podvozek bude mít vlastní brzdy.

0/0
21.5.2014 12:26

J24i29r49k80a 53K69o80c75h 7674244233745

no to urcite. myslel sem pribrzdovat a drzet smer

+1/0
21.5.2014 13:07
Foto

F90r46a21n37t49i72š79e47k 31H28r35a82b44a97l 3323389196848

Druhý náklaďák je tzv. postrk - přídavný pohon pro zvládání stoupání, případně brzdění.

+2/0
21.5.2014 11:49

M29a84r48t77i19n23a 94T61r59o25j46a64n20o16v40á 5343208425

Jasně, to mi nedocvaklo. Díky.

+1/0
21.5.2014 12:19

B72o18ř93e25k 35Ž55a38n88d45a 1140826309406

Na tohle snad je železnice.

0/−3
21.5.2014 11:20

B70o90ř47e39k 73K96u80š32i26l 6745880579423

Ta má ovšem striktnější omezení rozměrů - šířka, výška, délka - a není k citlivému nakladu příliš šetrná.

0/0
21.5.2014 11:36

J81i20r21k93a 57K34o64c58h 7294254683925

a hlavne asi nemaji koleje z fabriky do fabriky a prekladat na nadrazi 200t krabici taky asi nebude jednoduchy

+1/0
21.5.2014 12:06

V38i20k88y72r 18B21o41h28u53m55i27l 80S42t42r52a86n25s96k29y 9457818536459

Mimochodem jakto, že včera 20.5. jely, s dorpvodným vozidlem, 4 kamióny s nadměrným nákladem ráno po Švehlovce a nepoužily Jižní spojku? Pak se nemůžeme divit prolomeným kanálům, orvaným obrubníkům apod. ?

0/−1
21.5.2014 9:44
Foto

R27o93m87a79n 27P70o20l55á31č53e10k 1630176180245

Záleží odkud jeli. Nesmíte zapomínat, že na Švehlově jsou troleje a nemusel se vejít pod něj i kdyby jenom najížděl na JS DC a na Černý most vůbec nájezd není...

0/0
21.5.2014 10:37

J15i43r70k13a 85K64o38c78h 7614144463495

a jak vite, ze krome rozmeru - coz jste asi videl - prekracovaly ty kamiony a vahove limity ?

0/0
21.5.2014 12:08

J60a10n 78K86r49b92e91c 8945847384937

Jen takovy dotaz. Co to teda vezli? :-)

0/0
21.5.2014 9:39

D69a17v96i34d 72R80y77c35h44e72t20s63k58ý 9416941870160

je to v článku - generátor

0/0
21.5.2014 9:40

J48i42r82k42a 77D20v20o75ř44á14k 4175700223328

Generátor jaký? Kam a pro koho?

0/0
21.5.2014 10:07

D84a21v73i62d 15R61y90c57h10e35t68s72k39ý 9966511460900

To je přísně tajné, proto na něm právě byla ta plachta.

0/0
21.5.2014 10:10

H61o85n53z61a 11F94á25t58o96r 2319895684730

Podívejte se na mapu Lovosic a bude vám to jasné :-)

0/0
21.5.2014 10:18
Foto

F17r22a22n87t98i88š94e35k 43B95r57e48j16c24h69a 3484228670383

Pan řidič je velkej frajer :-)

+8/0
21.5.2014 9:33

L52u52d30ě27k 60J30e89l94í24n64e83k 5707327839920

Profesionální? Profesionální je připravit si trasu tak, aby nedošlo k tomu, co se stalo. Pan reportér mohl ohodnotit leda tak umění toho řidiče, plán cesty rozhodně profesionální nebyl. :-/

0/−16
21.5.2014 9:32

J23i56ř84í 39N18o55v21á56k 3643389158556

Právě že to profesionální bylo. Proč objíždět celou Prahu, když to jde udělat takto elegantně. Noční provoz to zcela určitě nijak neomezilo. Právě proto se tyto převozy plánují tak, aby tyto "náročné" operace se dělali za minimálního provozu. Ono to náročně vypadá, ale pro tyhle řidiče je to běžná rutina.

+4/−1
21.5.2014 9:41

V86i35k76y46r 39B91o47h26u52m88i61l 90S97t14r73a40n50s72k73y 9737558916669

Jasně, běžné ulice jso svým podložím, kanlovými vpustěmi, uzávěry vody ad. instalacemi "jako stvořené" pro tento druh dopravy přes město. Až Vám pošle servis účet za tlumiče ruplou pružinu, tak si na tyto "frajery" vzpomeňmež!

0/−7
21.5.2014 9:45

J83i18ř14í 21N27o94v86á91k 3223149438636

Právě proto, aby jsi neměl se svou "šunkou" problém na českých silničních dírách, tak tito profíci volí trasy, které je unesou. Svojí připomínku adresuj spíš přetíženým polským kamionům.

+9/0
21.5.2014 9:48

J27a77n 34M91o33h16y40l13a 6612649869351

Proto také byl ten návěs třikrát delší, než by musel, protože to rozložilo hmotnost. Ale kde není dáno shůry...

+10/0
21.5.2014 11:23

O43n25d69ř83e90j 63Č59a62p29k51a 6681421273734

Ten podvalník má 15 náprav a navíc na každé dvojmontáže... když to přejede jedním kolem kanál, neudělá to o nic víc, než ten náklaďák, co ráno naváží mlíko do Tesca :-)

+8/−1
21.5.2014 11:39

R51o38b60i76n 56Ž57i43ž85k94a 2158584486676

Tak povídej, jak bys to dostal z Plzeňské na Lovosice líp než takhle..

+2/0
21.5.2014 11:41

J42a51n 40B11u95b81i69k 9952571212957

podívejte se na jejich videa, jak samostatně hydraulicky ovládanými koly přejíždějí zvýšený práh na přechodu. Se svojí škodovkou to tak jemně nedokážete :-)

+1/0
21.5.2014 16:48

L37u61d50ě23k 22J57e45l17í28n81e76k 5787357149170

Trasy pro nadměrné náklady se plánují tak, aby byly průjezdné a vyhnulo se takovému harakiri, které předváděli. A neříkejte mi, že jiná vhodná trasa není - že by se v minulosti nic nadměrného nepřeváželo? A mimochodem, osobně bych uvítal, kdyby policie se svými vozy dohlížela na pořádek, než asistovala při manévrech, které nejspíše ani nebyly při volbě jiné trasy nutné.

0/−5
21.5.2014 12:23

L52i48b48o19r 21W44a33l30i17c32h28i54e85w72i30c25z 3398426337244

Vás je tu na iDNESácké diskusi úplná škoda, Váš přinos by byl ve společnosti přepravující nadměrné náklady.

+6/0
21.5.2014 12:27

J16i44ř31í 37N59o97v39á66k 3893629268356

Profíkovi většinou couvání problém nečiní. Jestli s tím máš problém ty, zkus navštívit autoškolu. Je malá šance, že to za nějaký čas taky dokážeš. A co se týká té policie, tak jí radši vidím tady než když musí klidnit nějaké fanoušky na fotbale. Navíc ten doprovod je docela slušně zaplacený.

0/0
21.5.2014 12:31

M93a52r43e31k 86T46u76r72n16o54v28e94c 7665712710856

Pro zajímavost - kolik takovýhle transport platí mýtné? Stejně jako 1 kamión, nebo jako třeba 10 (když toho veze až řádově víc)? :-)

0/0
21.5.2014 13:05

J12i51ř43í 55N20o97v72á31k 3203879218806

Mýtné jsou jen drobné. Řádově mnohem větší platba je za nadrozměr a doprovod policie.

0/0
21.5.2014 15:09

M76i42l66a89n 95B33r11o52ž 9513437785624

O mýtu nerozhoduje hmotnost, pokud máte přes 3,5 tuny, platíte za 4 tuny stejně jako za 25, ceny se liší dle emisí, počtu náprav, emisní třídy, typu komunikace.

0/0
22.5.2014 7:47

L69u26d69ě86k 48J63e65l86í21n37e24k 5567177169370

Kdo tady mluví o couvání? Jistě, že člověk s takovým kolosem musí umět zacházet, což jsem mimochodem také ve svém prvotním příspěvku kladně kvitoval. Já se pouze zamýšlím nad tím, zda jsou omezení dopravy, byť v nočních hodinách, a s tím spojená rizika, náklady a problémy, adekvátní tomu najít jinou trasu, která si nic z toho nevyžádá, pouze vyšší nároky na čas pro toho, kdo takovou cestu platí. Takže raději pořádně čtěte a nechte si od cesty vaše impertinentní osočování diskutujících, když o nich mimochodem nevíte lautr nic.

0/−1
21.5.2014 13:52

J30i31ř32í 42N75o65v98á40k 3483639318706

Sice o vás nic nevím, ale svým projevem jste se odhalil více než dostatečně ;-D

+1/0
21.5.2014 15:12
Foto

F65r29a30n52t33i88š73e38k 50R20u33d67l 3548105106537

jelínku je vás tu škoda. ucházejte se nějaké logistické firmě, která se tímto zabývá. vy jste tak chytrý, že mne překvapuje, ž euž jste něco sám nezaložil. víte, co je to výška tunelů, radius zatáček, nosnost mostů, el. dráty, trolejové dráty, šířka silnice a asi tak 100 dalších maličkostí, které se musí zohlednit. takže se nes...te do věcí, o kterých víte absolutně houbelec.

fr vídeň[>-]EUV

+3/0
21.5.2014 15:07

L62u85d59ě83k 67J12e79l29í18n67e22k 5627387769150

A ještě k tomu omezení nočního provozu - máte pravdu, pravděpodobnost nějakého omezení je relativně malá. Ale to neznamená, že v tu chvíli tudy třeba nechtěla projíždět sanita či hasiči. Takže argument "proč objíždět celou Prahu, když ....." je pěkná kravina.

0/−5
21.5.2014 12:27

O64n77d97ř46e65j 67Č13a35p81k77a 6641261963634

O tom nákladu dispečeři u hasičů i u záchranky vědí dopředu, tak jim podle toho můžou naplánovat trasu - buď by použili jiný nájezd, nebo by se tam taky dostali protisměrem na majáky.

+4/0
21.5.2014 12:45

J77i42ř75í 22N46o54v88á79k 3623679858986

Takže nejlepší by bylo jet centrem Prahy a zatarasit všechno, co je možné místo toho, že se jede v podstatě pořád po dálnici a pouze se běžným manévrem objede most, který neunese tak těžký náklad. 

Další příklad toho, že se mezi námi stále pohybují jedinci, kterým není shůry dáno a lékárny (dříve se tomu říkalo apatiky) jsou pro ně nedostupné...

+1/0
21.5.2014 15:17

J22a84n 20B35u44b61i45k 9542551682177

omezili Vás? ne? Tak co řešíte......

0/0
21.5.2014 16:49

M43i41c49h36a13l 80C28h51a15l26u50p74a 6918100269833

Neomezili, to už byl předtím :-).

+1/0
21.5.2014 20:04

J87a35n 12Č19e21k46a53l 7829915984464

některým mostům se prostě jinak nevyhnete...

+1/0
21.5.2014 9:43
Foto

F26r29a71n50t93i69š98e43k 71H19r50a17b60a21l 3623699586478

Pokud myslíte to couvání, tak to bylo v plánu.

+1/0
21.5.2014 11:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.