Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Prahou projel 250tunový kolos, na Černém Mostě musel couvat

V brzkých ranních hodinách projel Prahou nadměrný náklad. Kolos měřil přes čtyřicet metrů a vážil téměř 250 tun. Přestože na Černém Mostě mohly nastat komplikace a kamion tam musel couvat, vše nakonec proběhlo bez problémů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a79n 44B14u24b58i11k 9282621582947

myslím, že to pro ně byla spíše menší akce. Vozí taky jiné náklady http://www.nosreti-doprava.cz/novinky.html#News_66

machři.......R^

+3/0
21.5.2014 16:10

K20v45í42d45o 96K77r63a30t65o39c36h38v78í28l 1954982895835

přesně tak, tohle byla oddechovka, navíc vlastní generátor byl dlouhý jen něco přes deset metrů, tj. vlastní náklad až tak rozměrný nebyl, tím ale nechci výkon řidiče zlehčovat, patrně to ale zvládl s úsměvem, jednodušší jízda v jeho praxi

0/0
21.5.2014 16:33

J58a55r63o25m77i23r 66F87a97r65e56k 4582823537

Vozí se ledacos. Kvůli tomuhle se stavěly nové mosty, opravovaly silnice a tak vůbec. Tohle je teda jen testovací konvoj, naostro to bude až časem.

http://www.iter.org/doc/all/content/com/gallery/Construction/Transport/Trailer_2.jpg

0/0
21.5.2014 19:30

J85a41r93o14m94i90r 22F96a60r56e77k 4242983537

Je to samozřejmě jiná firma, jen ukázka toho, co se vlastně dá transportovat...

0/0
21.5.2014 19:31

O16n35d95ř61e12j 38Č78a98p49k55a 6291631323394

Tady něco ještě většího, sice jde o přesun jen o kousek, ale na váhu to překonává i kostel v Mostě... http://youtu.be/BqPoQD3vOZE

0/0
21.5.2014 23:07
Foto

F88r65a64n19t80i52š83e91k 86R12u93d94l 3918465576127

kdo umí ten umí. všechna čest panu řidiči a vůbec všem, kteří tuhle "příšeru" dokázali ukočírovat.

fr vídeň[>-]EU

+1/0
21.5.2014 14:58

P68e98t98r 66K43o91m39á60r96e80k 8255173415531

Pro přepravu použili modulární podvalník Goldhofer THP s patnácti plně řiditelnými nápravami, resp. 30 podvozky. V každé řadě jsou dva a každý má dvě kola, takže podvalník měl celkem 60 kol. Vylamovaní kanálů opravdu nehrozilo ;-)

+5/0
21.5.2014 12:30

M57a74r36t89i66n71a 89T22r14o28j11a31n43o18v58á 5173428865

Hmm, takhle s tím couvat po tom sjezdu do zatáčky, frajer. Taky chci takhle umět couvat s vozejkem, vždycky to dám do vrat tak napodruhý, ne-li napotřetí. Budu muset víc trénovat.

Nevíte někdo, proč tam má za sebou na štangli ten další náklaďák?

+5/0
21.5.2014 11:33

J62a91k53u60b 64Š32a71f55a73n34d58a 7825707671831

Tak ono to couvání asi tak hrozné nebude. Předpokládám, že ten návěs umí řídit kola.

Ten druhý tahač asi pomáhá tlačit do kopců.

0/−1
21.5.2014 11:47

J54i58r46k30a 64K56o89c40h 7774864933485

nebo brzdit z kopcu

+1/0
21.5.2014 12:05

J42a69k95u51b 48Š73a81f30a78n61d13a 7235717671931

Obávám se, že by to nestačilo. Ten podvozek bude mít vlastní brzdy.

0/0
21.5.2014 12:26

J25i26r87k55a 45K39o62c58h 7624104703225

no to urcite. myslel sem pribrzdovat a drzet smer

+1/0
21.5.2014 13:07
Foto

F31r16a11n23t81i77š37e33k 23H13r37a16b44a96l 3853639756958

Druhý náklaďák je tzv. postrk - přídavný pohon pro zvládání stoupání, případně brzdění.

+2/0
21.5.2014 11:49

M42a16r92t88i94n24a 61T97r48o13j12a16n47o87v48á 5123688985

Jasně, to mi nedocvaklo. Díky.

+1/0
21.5.2014 12:19

B72o60ř89e41k 93Ž39a70n12d23a 1590486109416

Na tohle snad je železnice.

0/−3
21.5.2014 11:20

B76o93ř85e13k 37K16u38š27i15l 6975300789883

Ta má ovšem striktnější omezení rozměrů - šířka, výška, délka - a není k citlivému nakladu příliš šetrná.

0/0
21.5.2014 11:36

J30i20r95k89a 28K95o93c26h 7644134453515

a hlavne asi nemaji koleje z fabriky do fabriky a prekladat na nadrazi 200t krabici taky asi nebude jednoduchy

+1/0
21.5.2014 12:06

V73i97k58y34r 22B48o48h98u12m69i39l 52S11t45r74a62n69s55k54y 9917218256509

Mimochodem jakto, že včera 20.5. jely, s dorpvodným vozidlem, 4 kamióny s nadměrným nákladem ráno po Švehlovce a nepoužily Jižní spojku? Pak se nemůžeme divit prolomeným kanálům, orvaným obrubníkům apod. ?

0/−1
21.5.2014 9:44
Foto

R49o90m26a68n 30P14o47l60á39č82e66k 1850416390675

Záleží odkud jeli. Nesmíte zapomínat, že na Švehlově jsou troleje a nemusel se vejít pod něj i kdyby jenom najížděl na JS DC a na Černý most vůbec nájezd není...

0/0
21.5.2014 10:37

J79i85r81k39a 88K27o50c66h 7474264593295

a jak vite, ze krome rozmeru - coz jste asi videl - prekracovaly ty kamiony a vahove limity ?

0/0
21.5.2014 12:08

J63a93n 57K90r58b62e82c 8175837304317

Jen takovy dotaz. Co to teda vezli? :-)

0/0
21.5.2014 9:39

D78a77v96i32d 78R22y28c77h87e30t40s86k73ý 9166391840600

je to v článku - generátor

0/0
21.5.2014 9:40

J32i50r58k31a 14D53v27o96ř45á34k 4745360783568

Generátor jaký? Kam a pro koho?

0/0
21.5.2014 10:07

D60a95v64i59d 59R21y29c28h87e34t96s80k41ý 9426621700260

To je přísně tajné, proto na něm právě byla ta plachta.

0/0
21.5.2014 10:10

H52o33n96z55a 61F79á72t57o72r 2539155814760

Podívejte se na mapu Lovosic a bude vám to jasné :-)

0/0
21.5.2014 10:18
Foto

F92r13a61n50t82i36š77e51k 78B35r49e12j32c69h96a 3174718850633

Pan řidič je velkej frajer :-)

+8/0
21.5.2014 9:33

L81u63d57ě83k 55J59e14l43í83n85e12k 5477757229160

Profesionální? Profesionální je připravit si trasu tak, aby nedošlo k tomu, co se stalo. Pan reportér mohl ohodnotit leda tak umění toho řidiče, plán cesty rozhodně profesionální nebyl. :-/

0/−16
21.5.2014 9:32

J57i13ř77í 78N90o78v43á48k 3103539708166

Právě že to profesionální bylo. Proč objíždět celou Prahu, když to jde udělat takto elegantně. Noční provoz to zcela určitě nijak neomezilo. Právě proto se tyto převozy plánují tak, aby tyto "náročné" operace se dělali za minimálního provozu. Ono to náročně vypadá, ale pro tyhle řidiče je to běžná rutina.

+4/−1
21.5.2014 9:41

V58i57k12y60r 65B80o29h27u93m39i54l 76S94t33r31a43n66s91k32y 9117368196639

Jasně, běžné ulice jso svým podložím, kanlovými vpustěmi, uzávěry vody ad. instalacemi "jako stvořené" pro tento druh dopravy přes město. Až Vám pošle servis účet za tlumiče ruplou pružinu, tak si na tyto "frajery" vzpomeňmež!

0/−7
21.5.2014 9:45

J48i13ř93í 16N71o12v29á19k 3823119878976

Právě proto, aby jsi neměl se svou "šunkou" problém na českých silničních dírách, tak tito profíci volí trasy, které je unesou. Svojí připomínku adresuj spíš přetíženým polským kamionům.

+9/0
21.5.2014 9:48

J84a36n 83M51o81h93y92l87a 6622739339111

Proto také byl ten návěs třikrát delší, než by musel, protože to rozložilo hmotnost. Ale kde není dáno shůry...

+10/0
21.5.2014 11:23

O94n55d22ř14e43j 60Č47a14p32k48a 6481211613864

Ten podvalník má 15 náprav a navíc na každé dvojmontáže... když to přejede jedním kolem kanál, neudělá to o nic víc, než ten náklaďák, co ráno naváží mlíko do Tesca :-)

+8/−1
21.5.2014 11:39

R22o55b90i20n 44Ž93i93ž45k33a 2588404186806

Tak povídej, jak bys to dostal z Plzeňské na Lovosice líp než takhle..

+2/0
21.5.2014 11:41

J29a41n 25B74u84b39i69k 9142751562177

podívejte se na jejich videa, jak samostatně hydraulicky ovládanými koly přejíždějí zvýšený práh na přechodu. Se svojí škodovkou to tak jemně nedokážete :-)

+1/0
21.5.2014 16:48

L14u49d50ě49k 92J61e86l44í39n29e17k 5797427719620

Trasy pro nadměrné náklady se plánují tak, aby byly průjezdné a vyhnulo se takovému harakiri, které předváděli. A neříkejte mi, že jiná vhodná trasa není - že by se v minulosti nic nadměrného nepřeváželo? A mimochodem, osobně bych uvítal, kdyby policie se svými vozy dohlížela na pořádek, než asistovala při manévrech, které nejspíše ani nebyly při volbě jiné trasy nutné.

0/−5
21.5.2014 12:23

L87i17b11o20r 87W55a12l51i65c83h89i32e73w35i32c26z 3188786447124

Vás je tu na iDNESácké diskusi úplná škoda, Váš přinos by byl ve společnosti přepravující nadměrné náklady.

+6/0
21.5.2014 12:27

J40i54ř53í 94N39o95v52á73k 3513989348456

Profíkovi většinou couvání problém nečiní. Jestli s tím máš problém ty, zkus navštívit autoškolu. Je malá šance, že to za nějaký čas taky dokážeš. A co se týká té policie, tak jí radši vidím tady než když musí klidnit nějaké fanoušky na fotbale. Navíc ten doprovod je docela slušně zaplacený.

0/0
21.5.2014 12:31

M41a23r75e80k 96T74u46r28n58o46v97e82c 7195702640706

Pro zajímavost - kolik takovýhle transport platí mýtné? Stejně jako 1 kamión, nebo jako třeba 10 (když toho veze až řádově víc)? :-)

0/0
21.5.2014 13:05

J21i14ř97í 82N80o18v54á21k 3303359878136

Mýtné jsou jen drobné. Řádově mnohem větší platba je za nadrozměr a doprovod policie.

0/0
21.5.2014 15:09

M47i12l43a73n 77B86r25o33ž 9443267315704

O mýtu nerozhoduje hmotnost, pokud máte přes 3,5 tuny, platíte za 4 tuny stejně jako za 25, ceny se liší dle emisí, počtu náprav, emisní třídy, typu komunikace.

0/0
22.5.2014 7:47

L98u86d30ě68k 34J15e76l38í91n50e54k 5597597389760

Kdo tady mluví o couvání? Jistě, že člověk s takovým kolosem musí umět zacházet, což jsem mimochodem také ve svém prvotním příspěvku kladně kvitoval. Já se pouze zamýšlím nad tím, zda jsou omezení dopravy, byť v nočních hodinách, a s tím spojená rizika, náklady a problémy, adekvátní tomu najít jinou trasu, která si nic z toho nevyžádá, pouze vyšší nároky na čas pro toho, kdo takovou cestu platí. Takže raději pořádně čtěte a nechte si od cesty vaše impertinentní osočování diskutujících, když o nich mimochodem nevíte lautr nic.

0/−1
21.5.2014 13:52

J75i53ř12í 13N36o33v70á73k 3753819318236

Sice o vás nic nevím, ale svým projevem jste se odhalil více než dostatečně ;-D

+1/0
21.5.2014 15:12
Foto

F63r34a40n21t76i86š75e22k 81R31u34d52l 3958295216737

jelínku je vás tu škoda. ucházejte se nějaké logistické firmě, která se tímto zabývá. vy jste tak chytrý, že mne překvapuje, ž euž jste něco sám nezaložil. víte, co je to výška tunelů, radius zatáček, nosnost mostů, el. dráty, trolejové dráty, šířka silnice a asi tak 100 dalších maličkostí, které se musí zohlednit. takže se nes...te do věcí, o kterých víte absolutně houbelec.

fr vídeň[>-]EUV

+3/0
21.5.2014 15:07

L55u61d88ě23k 27J57e48l56í89n23e27k 5437747259550

A ještě k tomu omezení nočního provozu - máte pravdu, pravděpodobnost nějakého omezení je relativně malá. Ale to neznamená, že v tu chvíli tudy třeba nechtěla projíždět sanita či hasiči. Takže argument "proč objíždět celou Prahu, když ....." je pěkná kravina.

0/−5
21.5.2014 12:27

O91n52d82ř62e74j 66Č19a42p82k71a 6611631933324

O tom nákladu dispečeři u hasičů i u záchranky vědí dopředu, tak jim podle toho můžou naplánovat trasu - buď by použili jiný nájezd, nebo by se tam taky dostali protisměrem na majáky.

+4/0
21.5.2014 12:45

J77i60ř40í 13N59o10v30á29k 3423989458756

Takže nejlepší by bylo jet centrem Prahy a zatarasit všechno, co je možné místo toho, že se jede v podstatě pořád po dálnici a pouze se běžným manévrem objede most, který neunese tak těžký náklad. 

Další příklad toho, že se mezi námi stále pohybují jedinci, kterým není shůry dáno a lékárny (dříve se tomu říkalo apatiky) jsou pro ně nedostupné...

+1/0
21.5.2014 15:17

J91a63n 85B72u57b78i16k 9152781592537

omezili Vás? ne? Tak co řešíte......

0/0
21.5.2014 16:49

M46i57c97h87a52l 55C40h54a94l83u61p67a 6458660129713

Neomezili, to už byl předtím :-).

+1/0
21.5.2014 20:04

J65a54n 71Č32e49k63a38l 7899275774954

některým mostům se prostě jinak nevyhnete...

+1/0
21.5.2014 9:43
Foto

F97r13a83n87t26i98š11e85k 65H11r11a41b76a85l 3683909796178

Pokud myslíte to couvání, tak to bylo v plánu.

+1/0
21.5.2014 11:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.