- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
přesně tak, tohle byla oddechovka, navíc vlastní generátor byl dlouhý jen něco přes deset metrů, tj. vlastní náklad až tak rozměrný nebyl, tím ale nechci výkon řidiče zlehčovat, patrně to ale zvládl s úsměvem, jednodušší jízda v jeho praxi
kdo umí ten umí. všechna čest panu řidiči a vůbec všem, kteří tuhle "příšeru" dokázali ukočírovat.
fr vídeň
Pro přepravu použili modulární podvalník Goldhofer THP s patnácti plně řiditelnými nápravami, resp. 30 podvozky. V každé řadě jsou dva a každý má dvě kola, takže podvalník měl celkem 60 kol. Vylamovaní kanálů opravdu nehrozilo
Hmm, takhle s tím couvat po tom sjezdu do zatáčky, frajer. Taky chci takhle umět couvat s vozejkem, vždycky to dám do vrat tak napodruhý, ne-li napotřetí. Budu muset víc trénovat.
Nevíte někdo, proč tam má za sebou na štangli ten další náklaďák?
Tak ono to couvání asi tak hrozné nebude. Předpokládám, že ten návěs umí řídit kola.
Ten druhý tahač asi pomáhá tlačit do kopců.
Ta má ovšem striktnější omezení rozměrů - šířka, výška, délka - a není k citlivému nakladu příliš šetrná.
Mimochodem jakto, že včera 20.5. jely, s dorpvodným vozidlem, 4 kamióny s nadměrným nákladem ráno po Švehlovce a nepoužily Jižní spojku? Pak se nemůžeme divit prolomeným kanálům, orvaným obrubníkům apod. ?
Záleží odkud jeli. Nesmíte zapomínat, že na Švehlově jsou troleje a nemusel se vejít pod něj i kdyby jenom najížděl na JS DC a na Černý most vůbec nájezd není...
Pan řidič je velkej frajer
Profesionální? Profesionální je připravit si trasu tak, aby nedošlo k tomu, co se stalo. Pan reportér mohl ohodnotit leda tak umění toho řidiče, plán cesty rozhodně profesionální nebyl.
Právě že to profesionální bylo. Proč objíždět celou Prahu, když to jde udělat takto elegantně. Noční provoz to zcela určitě nijak neomezilo. Právě proto se tyto převozy plánují tak, aby tyto "náročné" operace se dělali za minimálního provozu. Ono to náročně vypadá, ale pro tyhle řidiče je to běžná rutina.
Moc jsem nepochopil, jestli to couvání a sjíždění v protisměru bylo v plánu, nebo zjistili až na místě, že se tam nevejdou. To by totiž o té profesionalitě moc nesvědčilo.
Ano bylo to v plánu. http://tinyurl.com/nrduz4f