- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co s dnešními uředniky, práce by nebyla?
Opravte si tohle, to nedava smysl: "S délkou 910 metrů by mohl být nejdelším železničním dvoukolejným železobetonovým mostem v Evropě."
Nez neco takoveho zacnete tvrdit, tak si zjistete fakta. Mozna by mohl byt nejdelsim zeleznicnim dvojkolejnym zelezobetonovym mostem v CESKU. V Evrope ani nahodou protoze napriklad zeleznicni zelezobetonovy most pres zapadni Storebaelt ma delku 6,6 km. Tento most spojuje ostrov Fyn s ostruvkem Sprogoe odkud pokracuje zeleznicni trat dale tunelem na ostrov Sjaelland...
Předpokládám, že bylo myšleno "ve své době"....
Jen upřesním, že druhá kolej byla původně položena, jen se nedodělalo napojení do tunelu (z důvodů správně v článku uvedených), a tak byla po čase zase snesena, aniž po ní projel jedinný vlak.
Vždy když kolem jedu, tak si říkám že ten by vydržel i protržení vltavské kaskády.
Jiank cyklistům slouží už dnes, jen na západním konci není úplně dořešen sjezd.
Tak si to nechte pro sebe, nebo se to to dozví Hudeček a zařídí to.