Diskuze

Most v Braníku stavěli úředníci. Vlaky tudy prvně projely před 50 lety

Stavěli ho na přelomu 50. a 60. let úředníci a lidé z kanceláří nuceně nasazeni do výroby. A patřil mezi velké stavby socialismu. Ale dlouho poté stál bez užitku. Až 30. května 1964 byl uveden do provozu. Přesně před 50 lety tak po mostu Inteligence v pražském Braníku poprvé projely vlaky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co s dnešními uředniky, práce by nebyla?

0 1
možnosti
JP

Opravte si tohle, to nedava smysl: "S délkou 910 metrů by mohl být nejdelším železničním dvoukolejným železobetonovým mostem v Evropě."

Nez neco takoveho zacnete tvrdit, tak si zjistete fakta. Mozna by mohl byt nejdelsim zeleznicnim dvojkolejnym zelezobetonovym mostem v CESKU. V Evrope ani nahodou protoze napriklad zeleznicni zelezobetonovy most pres zapadni Storebaelt ma delku 6,6 km. Tento most spojuje ostrov Fyn s ostruvkem Sprogoe odkud pokracuje zeleznicni trat dale tunelem na ostrov Sjaelland...

0 0
možnosti
PO

Předpokládám, že bylo myšleno "ve své době"....

3 0
možnosti
PO

Jen upřesním, že druhá kolej byla původně položena, jen se nedodělalo napojení do tunelu (z důvodů správně v článku uvedených), a tak byla po čase zase snesena, aniž po ní projel jedinný vlak.

0 0
možnosti
TZ

Vždy když kolem jedu, tak si říkám že ten by vydržel i protržení vltavské kaskády.

Jiank cyklistům slouží už dnes, jen na západním konci není úplně dořešen sjezd.

0 0
možnosti
GH

Tak si to nechte pro sebe, nebo se to to dozví Hudeček a zařídí to.:-/

1 4
možnosti