Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha se dohodla se Škodovkou, získá lepší tramvaje a servis

Pražský dopravní podnik a Škoda Transportation po několikaměsíčním vyjednávání ve čtvrtek uzavřou dohodu o úpravě problematické smlouvy na dodávku tramvají za 19,2 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a11r10o89m74í21r 77F88o53b89e16r 3818191824487

Hlavně si do Prahy pořiďte tramvaje, kde vklidu vleze mamina s kočárkem a má ho kde zaparkovat. Byli jsme nedávno v Praze s kočárkem a děs, děs, děs. Ani ty nové tramvaje nejsou pro maminy. Proč tam jsou v místě pro kočárky podélné sedačky? Když vedle nich zaparkujete kočár, nejde projít ke dveřím a lidi bez kočárku tam na těch místech sedí a dívají se na Vás jak sůvy , prestože mají půlku tramvaje volnou ;-)

A v rámci pohybu s kočárkem po městě, je na tom metro ještě hůř. V dopravním podniku asi nemá nikdo děti.

0/−1
28.5.2014 23:24

K85a72r11e36l 28D84r53d31a 6424232217

Háje mají výtah. Posledně stála mamka s kočárkem nad schody u protějšího vchodu a dožadovala se pomoci cestujících. Občas je uvažování lidí k zlosti a je třeba trpělivost. ;-)

+1/0
29.5.2014 6:32

V42a73c71l79a73v 71P98e74r67o89u66t21k79a 6208107854121

wifi a klma si strčte někam, chci tramvaj kde jsou otevřít okna , prostornou a jednoduché sedačky.

+4/−13
28.5.2014 16:30

J14a97n 48J11í26c64h93a 8760960488881

kdo jednou zkusí, nechce jinak...proti klimatizaci bych fakt nebyl

+14/0
28.5.2014 17:00

J32i47n67d86ř77i41c47h 16Š19k78o28p17e16k 4515921800735

řek bych, že pokud jsou zastávky dost rychle za sebou, situace je taková, klima jede naplno, na zastávce se otevřou dveře, naleze horký vzduch a klima zase na max.

Něco podobnýho, jako když necháš auto na slunci, vlezeš do něj a pustíš klimu. Z pár míst jde chlad, ze zbytku sálá horko..........

+2/−2
28.5.2014 17:24

J91a90n 36S41a81l48o32m93o21n 4949760781935

No to se musí ale taky pochlapit konstruktéři a vytvořit cosi, čemu se v hantýrce říká "vzduchové dveře". Je to to co běžně znáte ze supermarketů a nachází se to nad samootvíracími dveřmi. O takové věci jsme už uvažovali před deseti lety ve Škodě Ostrov ale tehdy na to nebyly podmínky.

+4/0
28.5.2014 18:22

M82a35r82t75i36n 10K13a87r79á42s13e90k 9168833968908

Ve T15 okna otevrit jdou a prostorne jsou taky

+3/0
28.5.2014 17:05

J96a18r44o90s12l84a70v 16B16r83ü25m73m74e82r 7634683216

Okýnečka, tomu fakt neříkám,okna.

+1/−1
28.5.2014 19:49

D35a53v44e 41Ř79e50h89á92k 8938585865443

Je vidět, že jste nikdy nejel MHD s klimatizací. Jinak byste neplácal takové nesmysly ;-O EU

+7/0
28.5.2014 17:13
Foto

M34a97r51t40i96n 13Š59u85b75r18t 1225281754905

Samozřejmě, že klimatizace je úžasná... To pokušení se schladit... Užíval jsem si jí třeba při čtyřicítkách ve Vídni na linkách S-bahnu, ale nakonec mi bylo příjemněji ve staré vídeňské tramvaji s otevřenými okny. Teda vedro jak od fénu, ale celkově pro moje zdraví rozhodně lepší. Ono, jak je venku nad 30, stejně se doporučuje klimatizovat jen o 5 stupňů níže a to už při teplotách 30-35 skoro nepoznáte a náklady jsou vysoké. Když se jde níže, už je to o zdraví. Jezdím elefanty a nepřetržitě je tam buď horko, nebo zima, ale vždy takovej nepříjemnej vzduch, zlaté střešní okno i v horku v té trojce...

+4/−1
28.5.2014 18:32

J21a35n 37B14r26a72b90e64n62e48c 6645216557289

pokud je střešní okno, je to fajn.... nechápu, proč 15T ho nemá, když 14T ano :-))

jinak ono právě to MAX. 5stupňů méně, právě ZARUČÍ že v trambaji NEBDUE 60 stupňů že? :-))8-o;-O

0/0
28.5.2014 20:20

J51i95ř52í 97K35r81e18j42č83í75k 2717338764916

14T samozřejmě střešní okna taky nemá, 60° v tramvaji opravdu nebývá, ale i kdyby, tak by mě o těch 5 míň, tedy 55° nějak uspokojilo, to si fakt nemyslim...:-/

0/0
29.5.2014 11:52

T12o23m35á67š 50K67n25a61i87f77l 6853940797710

Alebprdlajs. Jednoznačně Klímu, ty okno.

+4/0
28.5.2014 18:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.