Diskuze
VIDEO: Autobusy z pražských Hájů na Smíchov dostaly přednostní pruh
Děkujeme za pochopení.
R61o76b78e81r30t 83H95o37m61o75l14k48a
To je tak krásně nesmyslně udělané... Když už tam ten pruh dělají, proč ho neprotáhli až za ty světla, kde jsou teď jen ty pruhované stojky? A co si budeme povídat, efektivnější by bylo, aby byl levý pruh oddělen betonovou zídkou a stal se z něj opravdu průběžný pruh na Smíchov. Dnes a denně tam řidiči dokazují, že "čára není zeď" a z levého pruhu sjíždějí na Barrandov/Strakonickou, čímž neuvěřitelně komplikují provoz ve všech ostatních pruzích.
V49l91a72d31i20m70í87r 65H52o89l26ý
Platí ten vyhrazený pruh i pro taxíky, jako obvykle? Nerad bych se cestou za Řeku zdržoval v koloně.
R60o96b92e57r28t 32P70a18c61i22n46a
Za to může většiou něco za mostem, to je fakt. Ideálně spuštěný semafor u Mrázovky. Ten dokáže vyrobit hodinovou frontu jak nic. A pokaždé, když jsem tam tak stál a nakonec to projel, tak v tunelech NIKDY nebylo nic, co by opodstatnilo jeho zapnutí.
R70o70b78e35r39t 26H34o45m71o90l15k30a
To není kvůli tomu, že "v tunelu něco je", ale proto, že za tunelem se vytvoří kolona. A podle nějakých (asi požárních) předpisů nesmí stát kolona v tunelu, proto ten tunel zavřou. (Nijak to neobhajuju, je to blbost, protože rekační doba takového systému (jsou to skoro 4 kilometry) je šílená - když kolona zmizí, trvá několik minut, než tam auta dojedou a několik desítek minut, než se rozjede kolona před tunelem. Btw. obvykle stačí vjezd do Mrázovky objet a najíždět tím tubusem od Radlické, tam to pouští normálně.
P48a85v60e96l 51Š47i36k70ý59ř
Ačkoli jezdím převážně autem, tak naprosto chápu upřednostnění hromadné dopravy před osobní. Tento 600 m dlouhý BUS pruh nikoho jaksi nemůže omezovat a d době nárazové špičky, která se sem tam stane to BUS naprosto urychlí. Ano pokud je v zúžení na B.mostě nehoda, tento pruh BUS nespasí, páč kolona bude jistě nad OMV, ale následně v klidu si pomůže o cca 5-7 min. popojíždění. Proti vyhraženým pruhům pro hromadnou dopravu nenamítám nic. Jen jaksi můj rozum nebere cyklostezky odnikud nikam a pruh pro cyklisty na semaforu přes celý jízdní pruh.
P84a40v71e41l 16P28o35k54o75r87n91ý
Určitě ho využijí tlustí šoféři v SUV, tedy ti největší "machři", jednoho jsem viděl včera v zákazu vjezdu na cyklostezce, naštěstí tam byl policista a srovnal ho..
J79a46n 19K20a19d74l20e98c
Hustý. A ten prostřední bych vyhradil pro cyklisty.
M20a59r50t13i89n 57V40o80k33o61u94n
pravda je ze timto pruhem stejne vetsina lidi jezdit neumi :)
J12o43s46e42f 75N66o79v16a29k
To je fakt, doteď se tam dala kolona parádně předjet. Teď máme útrům.
V34á72c17l48a43v 96Z67e80l56i43n60k91a
Lidi proboha zkuste místo zbytečného nadávání používat to co nosíte na krku. Hledá se problém, kde není. Problém by to byl, kdyby JS měla tři průběžné pruhy až na most jako za časů, kdy ten pravý byl souvislá kolona kamionů. Jenže nemá. Před mostem je stejně zůžena na dva pruhy, aby mohly zůstat mimo činnost semafory a neucpával se levý pruh z nábřeží, který by občas musel permanentně dávat přednost.
Jediné co se stane je, že ono zůžení se tak pro ostatní auta pouze posune o těch pár set metrů dál od mostu. Řadě lidí to bude úplně jedno, protože se stejně hezky po česku "zipují" s předstihem a do prostředního pruhu se cpou už někde u sjezdu na Braník a ten pravý občas zeje prázdnotou. Pro autobus to naopak bude znamenat citelnou výhodu, protože ten pruh nebude před mostem částečně zasekaný auty, která se správně snaží zipnout až v místě spojení pruhů a ti ostatní je nechtějí pustit. Za úvahu maximálně stojí uvonění pro vozidla taxi nebo pro vozidla se třemi a více pasažéry, jak to bývá ledaskde jinde. To se skutečně najdou horší místa než zrovna tohle.
V89á92c44l37a80v 82M74e47d12e91k
kdybyste místo hodnocení něčeho co neznáte se jel místem projet, zjistil byste, že dnes byly na místě největší kolony za celou dobu od otevření pražského okruhu. Celé 2 roky co úsekem téměř denně jezdím byla spojka v 8 ráno až po baranďák plynule průjezdná (pokud se nestala nějaká nehoda) a dnes fronta už od Vídeňské
P80a84v57e42l 13J43i53ř39í68k
Dalsi ko..tsky pruh pro zpomaleni dopravy ;(
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
„Hlavák“ pod pokličkou. Územní změna má Pentě pomoci stavět nad nádražím
Miliardový projekt může proměnit další část centra metropole. Kolejiště hlavního nádraží před...
Politou sochu rudoarmějce Praha restauruje, oprava vyjde na čtvrt milionu
Sousoší Sbratření ve Vrchlického sadech, které na začátku dubna neznámý vandal polil rudou barvou,...
Výzvou bude naučit se pracovat s lidmi v důchodovém věku, říká personalista
Premium Počet zaměstnanců na zelených pozicích, tedy v oblastech obnovitelných zdrojů energie, jako jsou...
DPP už tramvaje nemusí rozebírat, do nového lakovacího boxu se vejdou celé
Pražský dopravní podnik (DPP) zahájil v ústředních dílnách provoz prvního průjezdného lakovacího...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...