Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nehoda tří náklaďáků zablokovala D11 u Prahy, dva řidiči zemřeli

Tragická dopravní nehoda zastavila před osmou hodinou provoz na dálnici D11 na 8. kilometru u Nehvizd směrem na Hradec Králové. V koloně do sebe nabourala tři nákladní auta, dva řidiči zemřeli. Silnice byla v místech kolize skoro čtyři hodiny uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P21a95v14e37l 27J12o94s97e67f 80M49ö21r52t67l 9159831112737

Jistý "řidič" kamionu mi vyprávěl, jak si nastaví na dálnici ve voze  svém Scania něco jako "autopilota" a za jízdy se holí, převléká, svačí, telefonuje..... Tak se nedivme, že taková "hovádka" karambolují kde se dá. To je fakt.[>-]

+3/0
3.6.2014 20:26

A51l95e83š 43K31e29d27z71i62o79r 2796741596951

;-D;-D;-D;-DR^

0/0
3.6.2014 21:12

M79a39r73e88k 40S92u79c26h27á72n37e58k 2741706978649

8-o;-D;-D;-D Někteří si prý i zdřímnou. Záleží od verze "autopilota";-)

0/0
4.6.2014 0:32

J30a86n60a 66M21o84l82á77k73o83v20á 7557496256274

Kdyz vidim jak s tema 40 tunama jede metr za osobakem nebo metr za nakladakem, tak me prekvapuje, ze to neni 20 pripadu denne.

+4/0
3.6.2014 15:41

J92a30r53o40s22l92a25v 52K18a93d34l78e20c 2153713531555

Tak on vidí dál než Vy z toho osobáku. Spíše má problém ten, kdo jede s osobákem metr za náklaďákem....:-)

+3/−1
3.6.2014 16:50

R72a97d58e92k 24C91o83u94f55a95l 1253568827332

Vidět dál neznamená včas zabrzdit

+5/0
3.6.2014 16:57

J76a11r54o44s38l31a39v 84K70a15d43l51e72c 2853163721715

Ano.

0/0
3.6.2014 17:01

R12a40d63e81k 50P65r34o77c37h68á45z66k96a 2103959358

Metr za osobákem nejedou, řidičům osobáků nedůvěřují (a právem). Nalepení za jiným náklaďákem ano, protože to šetří palivo.

0/0
3.6.2014 21:45

T69o57m76á64š 70V43a31l25d87e36r 7533580719

Omyl, někdy mám na zadní skle pouze nápis MAN, či mřížku od chladiče. Dojedu do města a když má kruhák na cestě, před kruhákem zastavím a jdu vysvětlit, že je potenciální vrah. Nejezdím pomalu, ale přiměřeně a pokud je souvislá kolona jedoucí např 70 - 80-kou je to dost nebezpečné. Sám se nikomu nelepím na zadek, pokud hned nepředjíždím.

+1/0
4.6.2014 8:13
Foto

M29i96r88o81s33l23a25v 28Z51a35p45l30e65t10a61l 3937275738153

Celkem oceńuji, že na IDNESu diskusi čtou a jsou schopni opravit článek i v průběhu dne. Je očividné, že nehoda tří kamionů to nebyla, iDnes to opravil, Novinky i Česká televize dál ohlupují lidi.

+3/0
3.6.2014 12:10

R47ó26b12e37r38t 17V11e67s18e47l92ý 2240222751164

Souhlasím, ale špatný popisek je i u fotek ;-)

0/0
3.6.2014 14:53

M17i71l56o83s73l86a79v 16K28a32n41t44o14r42e69k 1319707621479

Ano nejdříve tři kamiony, nakonec cisterna, náklaďáček a dodávka. Mrtvým to sice život nevrátí, ale nám rád tyhle bulvární zprávy, co na úkor objektivity mají zvýšit čtenost

0/0
3.6.2014 16:06

J20i54r27k68a 59B73a32š54í17k 3802578206327

Myska nemyska... kdyby dodrzovali rychlost a bezpecnou vzdalenost tak jsou tady vsichni a bez skrabnuti.

+2/0
3.6.2014 11:57

B54l59a92ž89e46j 42M98o28t67y20č82k15a 8957727955350

ten poslední byl smolař :-(

0/0
3.6.2014 11:53

V47e25r32o60n73i64k60a 89V12o95l19h51e41j72n35o69v21á 7182896544498

Smolař, který nedodržuje odstup?

+2/0
3.6.2014 19:58
Foto

L79u84k37a62s 29K52u44b43e63n63k11a 8352289680644

Boze, co to tady  blabolite za nesmysly? Jezdim tam kazdej den na sjezd na Jirny,  je tam zuzeni do 1 jizdniho pruhu. Proc ten prvni kamion asi brzdil? Protoze nejakej kry...pl se stredoceskou SPZ mu tam metr pred zuzenim hodil mysku. Co tu placate za  nestydate nesmysly o rodinnem aute. Ten kamionak za nim je samozrejme trotl, protoze je tam omezeni rychlosti snad na 50 km/h

+4/−2
3.6.2014 11:20

V34á59c57l88a97v 12Z86e50l32i57n85k94a 2842230923862

No, při představě, že by se mezi tyhle paka někde přimotalo osobní auto s rodinou mi jich nějak není líto. Na silnicích je možná zase o malinký chloupek bezpečněji, protože se dva situaci před sebou nesledující bezmozci odeslali na onen svět.

+2/−15
3.6.2014 11:13

T82o51m85á67š 40B94l97á54h21a 9261552471421

Nejlépe je komentovat něco, u čeho jste nebyl, a dva možná vzorné řidiče a smrtelné oběti nehody odsoudit jako bezmozky. Nevím o Vás nic, pane Zelinko, ale z tohoto příspěvku bych slovo "bezmozek" určitě s větší jistotou použil o Vás než o těchto řidicích...

+15/−2
3.6.2014 11:18

V18á25c23l13a69v 44Z61e60l10i55n46k91a 2442140143422

Váš názor. Vy vycházíte z předpokladu, že to byli vzorní řidiči, co jen měli smůlu. Já zase z obecných faktů o tom, jak se řidiči dodávek a malých náklaďáků chovají na silnicích. Akorát mi vysvětlete, jak je možné, že vzorný řidič jede nalepený na auto před sebou tak, že se v krizové situaci rozmašíruje o jeho korbu. To mi jaksi neštimuje.

+5/−1
3.6.2014 11:57

T57o58m30á70š 75B27l83á42h10a 9341392611131

Můžete mít dokonce i pravdu, ale já prostě nedokážu říct o někom, kdo zemřel takovouhle smrtí, že to byl bezmozek, pokud si aspoň z 99 procent nebudu jist, že si za to opravdu mohl sám svoji hloupostí nebo nebo nepozorností... no a možná bych to o něm neřekl, i kdybych si byl stoprocentně jist, že si za to může sám...

+6/−2
3.6.2014 12:03

J77a81r56o48s17l24a42v 72K90a25d77l40e36c 2823953481755

Jedině prase může narazit do auta jedoucího před sebou a ne vzorný řidič...;-D;-D;-D

+1/−1
3.6.2014 16:49

J95a89k92u21b 63S66t34a76š65e89k 8414798124442

Mě fascinuje ta cenzura. Nebudu řešit proč, ale když už je ta potřeba cenzurovat, tak snad pořádně ne? Nejen fotky, ale i video.

0/0
3.6.2014 11:05

J15i10n56d32ř72i89c52h 36Š89k71o69p66e43k 4525391490445

:-) fotky dokáže v malování rozmazat každý. Ale zapracovat na videu, to už chce fištróna ;-D

+2/0
3.6.2014 11:11

Z87d93e34n38ě48k 67H90r23u25b31ý 5715518331106

Nedodržení bezpečné vzdálenosti - největší nešvar na našich silnicích. A jakmile si nechám za někým odstup větší než tři auta, tak se mi do té mezery někdo nase.e. Bohužel se na tohle PČR vůbec nezaměřuje, přitom snadno kontrolovatelné.

+43/−1
3.6.2014 10:41

J91i87n79d71ř40i78c59h 32Š58k32o68p98e30k 4505951330815

přesně tak. Sposta blců za volantem žije v domnění, že bezpečný odstup udržuji proto, aby se dotyční měli kam zařadit, když začnou předjíždět v nepřehledné situaci a nemají se kam zařadit

+12/0
3.6.2014 10:59

R47a25d54e53k 85P77r16o65c41h65á18z57k67a 2803839668

Přesně tak. A dík :-)

0/0
3.6.2014 21:42
Foto

L71u77k77a62s 79K97u69b84e64n44k11a 8682499470494

Presne, za poslednich 14 dnu bylo asi 6 nebo 7 dopravnich nehod pred prahou na d11, kdy tesne za sebou jedou ridici 140km/h

+2/0
3.6.2014 11:21

J27i90ř48í 33M35a77c56e16k 3205735164981

Upřesnil bych: Jeden ze dvou největších nešvarů. Tím druhým je přemíra kamionů a náklaďáků, kteří vozí často nesmyslně zboží přes celou Evropu.

+3/−1
3.6.2014 12:00

R23a51d73e89k 51P83r42o58c72h28á69z11k48a 2553699878

Kupte si v zimě místo jahod tuřín a možná zrovna Váš nákup bude ten, který rozhodne, že napříč Evropou vyrazí o jeden kamión méně :-)

0/0
3.6.2014 21:44

J50a76n 46M26o92h25y90l65a 6282569589881

Snadno kontrolovatelné? To si povíme, jakmile to někdo přetáhne do správního řízení. To bude veřejných peněz za expertizy, kdy bude znalec počítat z videa vzdálenost mezi vozidly a pak podle rychlosti (pokud bude se štěstím zjistitelná oštemplovaným měřidlem) určovat, jestli to už byla nebezpečná vzdálenost.;-D

0/0
3.6.2014 12:10

P24a71v67e88l 73J98a56r42o89v54o58j 1837163885767

Souhlasím. Ale na obranu PČR musím řídi, že definice bezpečné vzdálenosti (její určení v praxi) je v podmínkách právního řádu ČR nemožné.

+1/−1
3.6.2014 12:21

Ř97e31h47o84ř 79V17l67a64s43á36k 2894154971596

Určit se dá velmi snadno. Stačí, když ten vepředu dupne na brzdy. :-/

+2/0
3.6.2014 13:35

J18a70r94o35s53l43a11v 60L79e37b49e98d36a 3966959277620

Co se tak podívat k sousedům?

"Bezpečná vzdálenost se v Německu vypočítává z rychlosti, kterou jedete. Od auta před sebou máte být vzdáleni alespoň poloviční hodnotu tachometrové rychlosti v metrech. Když tedy jedete osmdesátkou, měl by být rozestup mezi vámi nejméně 40 metrů."

http://1url.cz/RkMQ

+2/0
3.6.2014 13:58

H19a14n47u91š 43H80o71r77á80k 9561164346623

Jo, halbe tacho je docela jasna definice. Pravda, v extremech to nestymuje, ale v beznejch rychlostech to docela funguje. Ovsem to taky to predpoklada nemeckyho policajta, co neciha, kdy se rychlejedouci ridic zaradi kousek pred pomalejedouciho a nezkasiruje toho pomalejedouciho. V nemecku dobry pravidlo, nasim pomahacum a chranicum bych ho ale do ruky nesveril.

0/0
3.6.2014 21:21

J82a92r57o81s81l82a63v 57L62e54b75e47d51a 3196449807790

V tom s Vámi souhlasím. Ale třeba přijde den, kdy budou opravdu pomáhat a chránit...

0/0
4.6.2014 9:21

T69o68m26á73š 79Z11e59m67a73n 3895328564715

ne, otlhe je neporoznost, kdyby to bylo nedodržení vzdáleností, tka by do sebe jen ťukly - ta cisterna z nich brzdí nejhůře.

Ti dva to do cisterny prostě naprali když nesledovali provoz.

+1/0
3.6.2014 14:43

N86i93n36a 26S53k55r50o53m25n23á 7629146565585

není to cisterna, ale silo, má to na sobě i napsané a myslím, že zrovna tohle auto z nich brzdilo nejlíp.. malé náklaďáčky oproti němu nebrzdí..

0/0
3.6.2014 16:04

H71o54n91z71a 36B96o10b85u47l18a 9886139913979

Jaký je faktický rozdíl mezi cisternou a tím, co nazýváte silo? "Silo" bude nejspíš navíc název firmy, na cisterně také nebývá napsáno "cisterna".

0/0
3.6.2014 16:55

H24a18n92u41š 11H89o67r80á21k 9341644886393

Naklad. Cisterna je kapalina, silo je nejakej prasek nebo sypka hmota, jako treba obili, pisek nebo kaolin. Silo je o neco hodnejsi nez cisterna, i kdyz dnesni cisterny uz nejsou takovy mrchy jako stary cisterny, derovany prepazky hodne pomahaji. Setrvacnost kapaliny ve starsi cisterne byla hrozna a taky na ne nasazovali ty nejvetsi machry,

0/0
3.6.2014 21:38

H35o54n55z62a 68B33o51b87u22l81a 9286959593709

To máte pravdu, nicméně mně šlo spíš o to, v čem je principiální rozdíl a jakou to v tomto případě hrálo roli.;-)

U nás je velká fabrika na výrobu oplatek a jezdí tam tudíž auta s moukou, cukrem a podobně. Všechno jsou to "cisterny" a na žádném z nich není napsáno "silo".:-)

0/0
4.6.2014 8:01

N10i56n27a 37S50k62r52o39m17n29á 7319136655895

pochybuji, že mouku vozí v cisterně, v tom je právě rozdíl mezi cisternou a silem.. na silo je potřeba velký kompresor, který tlačí sypkou hmotu do stojatého sila, cisterna pouze stáčí přes čerpadlo....

0/0
4.6.2014 8:47

H89o43n66z16a 47B67o74b40u91l54a 9296789503209

Osobně si myslím, že cisterna je především o typu nádrže, než systému plnění a vyprazdňování.:-)

http://cs.wikipedia.org/wiki/Cisterna

0/0
4.6.2014 8:51

J12a36r74o45s51l28a67v 34K92a96d24l35e86c 2953473351415

Právě, že je to omyl, tyto soupravy naopak brzdí velmi dobře.:-)

0/0
3.6.2014 16:58

T65o66m60á96š 78V24a22l57d90e95r 7683630729

ale o dost hůře než osobák. Vždyť to váží pár desítek tun a fyzika se očůrat nedá.

0/0
4.6.2014 8:19

J70a22r42o36s80l54a84v 61K46a32d65l50e69c 2903213791775

Říkám ti to pořád, nelep se na toho před sebou a sleduj provoz za sebou...:-)

+4/0
3.6.2014 10:38

J92i66n22d62ř21i88c22h 33Š21k62o86p59e32k 4975691290895

nj, koukám na fotky a dodávkáři. Tak to je jasný

+3/−3
3.6.2014 10:36

I53v23o 54Z69d65e79b55o14r30s38k40ý 3383541300461

To je v tom zúžení?

0/0
3.6.2014 10:11

A20l28b74e96r60t 53V58l33a29c13h 8686911978112

Urcite.

+1/0
3.6.2014 10:36

P24a33v94l30a 78K47v97a35p18i36l85o65v58á 7909598804937

Ještě před. Je to tam blbý. Taky nechápu, že si to nemohli nechat na prázdniny. Ale co se dá čekat od ŘSD. Ten provoz těsně za Prahou je masakr. A nejhorší doba je těsně předl letními prázdninami a těsně před vánoci.

+2/0
3.6.2014 11:03

M66i41l50a48n 14K32r72á68l 8453938881351

Nechci být hnidopich ale u této nehody nevidím ani jeden kamion, redaktoři by se měli naučit rozlišovat co je kamion a nákladní vůz popř. dodávka

+15/0
3.6.2014 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.