Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nehoda tří náklaďáků zablokovala D11 u Prahy, dva řidiči zemřeli

Tragická dopravní nehoda zastavila před osmou hodinou provoz na dálnici D11 na 8. kilometru u Nehvizd směrem na Hradec Králové. V koloně do sebe nabourala tři nákladní auta, dva řidiči zemřeli. Silnice byla v místech kolize skoro čtyři hodiny uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P51a73v61e92l 47J39o78s60e35f 96M38ö82r51t47l 9569851422647

Jistý "řidič" kamionu mi vyprávěl, jak si nastaví na dálnici ve voze  svém Scania něco jako "autopilota" a za jízdy se holí, převléká, svačí, telefonuje..... Tak se nedivme, že taková "hovádka" karambolují kde se dá. To je fakt.[>-]

+3/0
3.6.2014 20:26

A10l64e17š 36K26e94d47z98i22o20r 2306361196761

;-D;-D;-D;-DR^

0/0
3.6.2014 21:12

M38a37r49e97k 92S35u47c21h52á81n24e34k 2821106148239

8-o;-D;-D;-D Někteří si prý i zdřímnou. Záleží od verze "autopilota";-)

0/0
4.6.2014 0:32

J33a98n53a 73M77o94l11á51k19o54v66á 7317446416614

Kdyz vidim jak s tema 40 tunama jede metr za osobakem nebo metr za nakladakem, tak me prekvapuje, ze to neni 20 pripadu denne.

+4/0
3.6.2014 15:41

J22a85r17o56s41l69a27v 57K91a65d16l38e68c 2243733221335

Tak on vidí dál než Vy z toho osobáku. Spíše má problém ten, kdo jede s osobákem metr za náklaďákem....:-)

+3/−1
3.6.2014 16:50

R73a38d20e26k 22C85o77u84f63a71l 1133918837382

Vidět dál neznamená včas zabrzdit

+5/0
3.6.2014 16:57

J65a84r60o78s92l31a86v 27K16a75d66l82e55c 2303133451455

Ano.

0/0
3.6.2014 17:01

R80a85d52e56k 31P17r86o82c75h90á44z55k90a 2423929308

Metr za osobákem nejedou, řidičům osobáků nedůvěřují (a právem). Nalepení za jiným náklaďákem ano, protože to šetří palivo.

0/0
3.6.2014 21:45

T62o23m54á40š 58V88a61l53d80e17r 7323970159

Omyl, někdy mám na zadní skle pouze nápis MAN, či mřížku od chladiče. Dojedu do města a když má kruhák na cestě, před kruhákem zastavím a jdu vysvětlit, že je potenciální vrah. Nejezdím pomalu, ale přiměřeně a pokud je souvislá kolona jedoucí např 70 - 80-kou je to dost nebezpečné. Sám se nikomu nelepím na zadek, pokud hned nepředjíždím.

+1/0
4.6.2014 8:13
Foto

M19i21r11o18s50l98a56v 47Z56a79p42l13e56t84a43l 3137515258413

Celkem oceńuji, že na IDNESu diskusi čtou a jsou schopni opravit článek i v průběhu dne. Je očividné, že nehoda tří kamionů to nebyla, iDnes to opravil, Novinky i Česká televize dál ohlupují lidi.

+3/0
3.6.2014 12:10

R20ó90b22e36r81t 81V31e35s54e92l67ý 2690632161754

Souhlasím, ale špatný popisek je i u fotek ;-)

0/0
3.6.2014 14:53

M52i91l38o46s79l41a84v 78K62a66n16t82o77r55e57k 1969947721299

Ano nejdříve tři kamiony, nakonec cisterna, náklaďáček a dodávka. Mrtvým to sice život nevrátí, ale nám rád tyhle bulvární zprávy, co na úkor objektivity mají zvýšit čtenost

0/0
3.6.2014 16:06

J55i89r77k10a 19B94a24š27í73k 3262318346487

Myska nemyska... kdyby dodrzovali rychlost a bezpecnou vzdalenost tak jsou tady vsichni a bez skrabnuti.

+2/0
3.6.2014 11:57

B45l86a31ž36e37j 97M32o12t73y21č80k50a 8127297645280

ten poslední byl smolař :-(

0/0
3.6.2014 11:53

V71e25r21o22n65i21k12a 33V46o48l67h78e31j89n64o45v91á 7892606534178

Smolař, který nedodržuje odstup?

+2/0
3.6.2014 19:58
Foto

L22u20k73a46s 90K56u66b75e36n97k23a 8722249540614

Boze, co to tady  blabolite za nesmysly? Jezdim tam kazdej den na sjezd na Jirny,  je tam zuzeni do 1 jizdniho pruhu. Proc ten prvni kamion asi brzdil? Protoze nejakej kry...pl se stredoceskou SPZ mu tam metr pred zuzenim hodil mysku. Co tu placate za  nestydate nesmysly o rodinnem aute. Ten kamionak za nim je samozrejme trotl, protoze je tam omezeni rychlosti snad na 50 km/h

+4/−2
3.6.2014 11:20

V12á61c33l33a73v 64Z25e35l74i85n62k16a 2412590603472

No, při představě, že by se mezi tyhle paka někde přimotalo osobní auto s rodinou mi jich nějak není líto. Na silnicích je možná zase o malinký chloupek bezpečněji, protože se dva situaci před sebou nesledující bezmozci odeslali na onen svět.

+2/−15
3.6.2014 11:13

T83o71m38á20š 70B14l10á55h46a 9651412881811

Nejlépe je komentovat něco, u čeho jste nebyl, a dva možná vzorné řidiče a smrtelné oběti nehody odsoudit jako bezmozky. Nevím o Vás nic, pane Zelinko, ale z tohoto příspěvku bych slovo "bezmozek" určitě s větší jistotou použil o Vás než o těchto řidicích...

+15/−2
3.6.2014 11:18

V91á52c32l76a90v 30Z47e37l58i90n83k88a 2452180303652

Váš názor. Vy vycházíte z předpokladu, že to byli vzorní řidiči, co jen měli smůlu. Já zase z obecných faktů o tom, jak se řidiči dodávek a malých náklaďáků chovají na silnicích. Akorát mi vysvětlete, jak je možné, že vzorný řidič jede nalepený na auto před sebou tak, že se v krizové situaci rozmašíruje o jeho korbu. To mi jaksi neštimuje.

+5/−1
3.6.2014 11:57

T81o80m22á30š 65B62l22á75h70a 9881722511611

Můžete mít dokonce i pravdu, ale já prostě nedokážu říct o někom, kdo zemřel takovouhle smrtí, že to byl bezmozek, pokud si aspoň z 99 procent nebudu jist, že si za to opravdu mohl sám svoji hloupostí nebo nebo nepozorností... no a možná bych to o něm neřekl, i kdybych si byl stoprocentně jist, že si za to může sám...

+6/−2
3.6.2014 12:03

J28a73r18o78s68l42a96v 80K23a88d36l83e56c 2623343111615

Jedině prase může narazit do auta jedoucího před sebou a ne vzorný řidič...;-D;-D;-D

+1/−1
3.6.2014 16:49

J79a29k21u20b 37S45t75a16š10e78k 8324658234772

Mě fascinuje ta cenzura. Nebudu řešit proč, ale když už je ta potřeba cenzurovat, tak snad pořádně ne? Nejen fotky, ale i video.

0/0
3.6.2014 11:05

J54i75n47d84ř49i31c69h 71Š10k51o95p48e83k 4415161760355

:-) fotky dokáže v malování rozmazat každý. Ale zapracovat na videu, to už chce fištróna ;-D

+2/0
3.6.2014 11:11

Z38d29e18n64ě71k 88H81r98u62b97ý 5505338661896

Nedodržení bezpečné vzdálenosti - největší nešvar na našich silnicích. A jakmile si nechám za někým odstup větší než tři auta, tak se mi do té mezery někdo nase.e. Bohužel se na tohle PČR vůbec nezaměřuje, přitom snadno kontrolovatelné.

+43/−1
3.6.2014 10:41

J79i44n65d70ř69i77c17h 57Š62k75o39p97e51k 4485371930785

přesně tak. Sposta blců za volantem žije v domnění, že bezpečný odstup udržuji proto, aby se dotyční měli kam zařadit, když začnou předjíždět v nepřehledné situaci a nemají se kam zařadit

+12/0
3.6.2014 10:59

R67a26d46e25k 88P86r49o35c67h81á23z59k49a 2693199128

Přesně tak. A dík :-)

0/0
3.6.2014 21:42
Foto

L10u71k80a92s 60K71u20b64e67n50k10a 8172189230514

Presne, za poslednich 14 dnu bylo asi 6 nebo 7 dopravnich nehod pred prahou na d11, kdy tesne za sebou jedou ridici 140km/h

+2/0
3.6.2014 11:21

J11i20ř58í 22M39a87c32e63k 3965495804811

Upřesnil bych: Jeden ze dvou největších nešvarů. Tím druhým je přemíra kamionů a náklaďáků, kteří vozí často nesmyslně zboží přes celou Evropu.

+3/−1
3.6.2014 12:00

R37a81d88e79k 62P79r57o80c38h35á92z16k85a 2333859538

Kupte si v zimě místo jahod tuřín a možná zrovna Váš nákup bude ten, který rozhodne, že napříč Evropou vyrazí o jeden kamión méně :-)

0/0
3.6.2014 21:44

J77a31n 80M83o67h74y14l45a 6962689979521

Snadno kontrolovatelné? To si povíme, jakmile to někdo přetáhne do správního řízení. To bude veřejných peněz za expertizy, kdy bude znalec počítat z videa vzdálenost mezi vozidly a pak podle rychlosti (pokud bude se štěstím zjistitelná oštemplovaným měřidlem) určovat, jestli to už byla nebezpečná vzdálenost.;-D

0/0
3.6.2014 12:10

P87a42v92e69l 96J74a69r82o84v22o27j 1287373605717

Souhlasím. Ale na obranu PČR musím řídi, že definice bezpečné vzdálenosti (její určení v praxi) je v podmínkách právního řádu ČR nemožné.

+1/−1
3.6.2014 12:21

Ř52e39h29o86ř 46V80l46a39s21á95k 2134604551976

Určit se dá velmi snadno. Stačí, když ten vepředu dupne na brzdy. :-/

+2/0
3.6.2014 13:35

J30a15r57o43s59l21a40v 81L15e73b91e62d87a 3786179487950

Co se tak podívat k sousedům?

"Bezpečná vzdálenost se v Německu vypočítává z rychlosti, kterou jedete. Od auta před sebou máte být vzdáleni alespoň poloviční hodnotu tachometrové rychlosti v metrech. Když tedy jedete osmdesátkou, měl by být rozestup mezi vámi nejméně 40 metrů."

http://1url.cz/RkMQ

+2/0
3.6.2014 13:58

H70a49n56u76š 84H35o26r67á32k 9101944216333

Jo, halbe tacho je docela jasna definice. Pravda, v extremech to nestymuje, ale v beznejch rychlostech to docela funguje. Ovsem to taky to predpoklada nemeckyho policajta, co neciha, kdy se rychlejedouci ridic zaradi kousek pred pomalejedouciho a nezkasiruje toho pomalejedouciho. V nemecku dobry pravidlo, nasim pomahacum a chranicum bych ho ale do ruky nesveril.

0/0
3.6.2014 21:21

J66a62r73o79s34l66a29v 96L32e13b37e91d28a 3886149417170

V tom s Vámi souhlasím. Ale třeba přijde den, kdy budou opravdu pomáhat a chránit...

0/0
4.6.2014 9:21

T53o76m32á26š 95Z21e59m36a79n 3575798574335

ne, otlhe je neporoznost, kdyby to bylo nedodržení vzdáleností, tka by do sebe jen ťukly - ta cisterna z nich brzdí nejhůře.

Ti dva to do cisterny prostě naprali když nesledovali provoz.

+1/0
3.6.2014 14:43

N93i71n59a 14S77k79r39o30m25n42á 7689706145305

není to cisterna, ale silo, má to na sobě i napsané a myslím, že zrovna tohle auto z nich brzdilo nejlíp.. malé náklaďáčky oproti němu nebrzdí..

0/0
3.6.2014 16:04

H59o53n81z97a 33B49o43b95u63l14a 9786899393569

Jaký je faktický rozdíl mezi cisternou a tím, co nazýváte silo? "Silo" bude nejspíš navíc název firmy, na cisterně také nebývá napsáno "cisterna".

0/0
3.6.2014 16:55

H82a22n16u91š 26H73o32r78á68k 9331264546363

Naklad. Cisterna je kapalina, silo je nejakej prasek nebo sypka hmota, jako treba obili, pisek nebo kaolin. Silo je o neco hodnejsi nez cisterna, i kdyz dnesni cisterny uz nejsou takovy mrchy jako stary cisterny, derovany prepazky hodne pomahaji. Setrvacnost kapaliny ve starsi cisterne byla hrozna a taky na ne nasazovali ty nejvetsi machry,

0/0
3.6.2014 21:38

H39o72n46z12a 11B62o52b87u32l59a 9976369753359

To máte pravdu, nicméně mně šlo spíš o to, v čem je principiální rozdíl a jakou to v tomto případě hrálo roli.;-)

U nás je velká fabrika na výrobu oplatek a jezdí tam tudíž auta s moukou, cukrem a podobně. Všechno jsou to "cisterny" a na žádném z nich není napsáno "silo".:-)

0/0
4.6.2014 8:01

N70i32n26a 18S23k75r60o39m84n85á 7849576965385

pochybuji, že mouku vozí v cisterně, v tom je právě rozdíl mezi cisternou a silem.. na silo je potřeba velký kompresor, který tlačí sypkou hmotu do stojatého sila, cisterna pouze stáčí přes čerpadlo....

0/0
4.6.2014 8:47

H43o79n59z28a 64B26o26b51u37l74a 9156539373559

Osobně si myslím, že cisterna je především o typu nádrže, než systému plnění a vyprazdňování.:-)

http://cs.wikipedia.org/wiki/Cisterna

0/0
4.6.2014 8:51

J29a68r27o68s65l75a95v 13K42a61d93l37e28c 2253953851715

Právě, že je to omyl, tyto soupravy naopak brzdí velmi dobře.:-)

0/0
3.6.2014 16:58

T25o76m67á39š 35V31a64l56d26e16r 7153150109

ale o dost hůře než osobák. Vždyť to váží pár desítek tun a fyzika se očůrat nedá.

0/0
4.6.2014 8:19

J66a85r11o54s85l57a40v 64K87a78d68l76e13c 2623253311635

Říkám ti to pořád, nelep se na toho před sebou a sleduj provoz za sebou...:-)

+4/0
3.6.2014 10:38

J32i23n19d58ř18i67c64h 39Š52k11o86p43e44k 4205481850355

nj, koukám na fotky a dodávkáři. Tak to je jasný

+3/−3
3.6.2014 10:36

I55v87o 37Z60d39e94b40o85r67s45k12ý 3503551610871

To je v tom zúžení?

0/0
3.6.2014 10:11

A52l62b90e83r51t 77V52l75a52c45h 8286911108212

Urcite.

+1/0
3.6.2014 10:36

P86a90v35l41a 92K24v38a94p17i43l85o57v28á 7239368784707

Ještě před. Je to tam blbý. Taky nechápu, že si to nemohli nechat na prázdniny. Ale co se dá čekat od ŘSD. Ten provoz těsně za Prahou je masakr. A nejhorší doba je těsně předl letními prázdninami a těsně před vánoci.

+2/0
3.6.2014 11:03

M16i98l45a86n 82K32r95á33l 8443718461591

Nechci být hnidopich ale u této nehody nevidím ani jeden kamion, redaktoři by se měli naučit rozlišovat co je kamion a nákladní vůz popř. dodávka

+15/0
3.6.2014 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.