Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nehoda tří náklaďáků zablokovala D11 u Prahy, dva řidiči zemřeli

Tragická dopravní nehoda zastavila před osmou hodinou provoz na dálnici D11 na 8. kilometru u Nehvizd směrem na Hradec Králové. V koloně do sebe nabourala tři nákladní auta, dva řidiči zemřeli. Silnice byla v místech kolize skoro čtyři hodiny uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P88a24v86e70l 47J94o49s61e95f 14M10ö18r27t55l 9929781562967

Jistý "řidič" kamionu mi vyprávěl, jak si nastaví na dálnici ve voze  svém Scania něco jako "autopilota" a za jízdy se holí, převléká, svačí, telefonuje..... Tak se nedivme, že taková "hovádka" karambolují kde se dá. To je fakt.[>-]

+3/0
3.6.2014 20:26

A77l67e82š 70K36e84d64z70i76o94r 2986221906341

;-D;-D;-D;-DR^

0/0
3.6.2014 21:12

M44a26r23e13k 42S41u68c11h92á69n24e67k 2591166728229

8-o;-D;-D;-D Někteří si prý i zdřímnou. Záleží od verze "autopilota";-)

0/0
4.6.2014 0:32

J71a87n15a 29M83o22l97á28k86o12v15á 7757276546624

Kdyz vidim jak s tema 40 tunama jede metr za osobakem nebo metr za nakladakem, tak me prekvapuje, ze to neni 20 pripadu denne.

+4/0
3.6.2014 15:41

J83a23r75o73s10l41a88v 45K25a37d75l73e23c 2553673341575

Tak on vidí dál než Vy z toho osobáku. Spíše má problém ten, kdo jede s osobákem metr za náklaďákem....:-)

+3/−1
3.6.2014 16:50

R96a64d33e20k 16C70o50u31f28a93l 1263408357912

Vidět dál neznamená včas zabrzdit

+5/0
3.6.2014 16:57

J83a48r17o40s54l83a41v 71K79a81d52l88e90c 2173473831725

Ano.

0/0
3.6.2014 17:01

R28a76d56e77k 61P31r51o76c51h35á51z81k46a 2723159888

Metr za osobákem nejedou, řidičům osobáků nedůvěřují (a právem). Nalepení za jiným náklaďákem ano, protože to šetří palivo.

0/0
3.6.2014 21:45

T45o91m35á15š 25V23a50l26d35e84r 7503670279

Omyl, někdy mám na zadní skle pouze nápis MAN, či mřížku od chladiče. Dojedu do města a když má kruhák na cestě, před kruhákem zastavím a jdu vysvětlit, že je potenciální vrah. Nejezdím pomalu, ale přiměřeně a pokud je souvislá kolona jedoucí např 70 - 80-kou je to dost nebezpečné. Sám se nikomu nelepím na zadek, pokud hned nepředjíždím.

+1/0
4.6.2014 8:13
Foto

M79i42r82o43s31l96a62v 78Z23a31p27l65e62t12a57l 3897895428183

Celkem oceńuji, že na IDNESu diskusi čtou a jsou schopni opravit článek i v průběhu dne. Je očividné, že nehoda tří kamionů to nebyla, iDnes to opravil, Novinky i Česká televize dál ohlupují lidi.

+3/0
3.6.2014 12:10

R47ó98b54e24r22t 78V57e14s36e40l52ý 2760792821594

Souhlasím, ale špatný popisek je i u fotek ;-)

0/0
3.6.2014 14:53

M71i91l68o48s25l74a52v 20K31a70n17t49o62r21e91k 1369457511419

Ano nejdříve tři kamiony, nakonec cisterna, náklaďáček a dodávka. Mrtvým to sice život nevrátí, ale nám rád tyhle bulvární zprávy, co na úkor objektivity mají zvýšit čtenost

0/0
3.6.2014 16:06

J30i27r34k28a 70B63a73š91í35k 3472698536467

Myska nemyska... kdyby dodrzovali rychlost a bezpecnou vzdalenost tak jsou tady vsichni a bez skrabnuti.

+2/0
3.6.2014 11:57

B81l12a40ž65e30j 50M27o42t93y88č32k52a 8157387935920

ten poslední byl smolař :-(

0/0
3.6.2014 11:53

V43e14r17o35n47i62k42a 46V72o97l83h51e82j26n72o61v27á 7692676594808

Smolař, který nedodržuje odstup?

+2/0
3.6.2014 19:58
Foto

L36u15k93a34s 97K35u37b11e74n64k35a 8782989910434

Boze, co to tady  blabolite za nesmysly? Jezdim tam kazdej den na sjezd na Jirny,  je tam zuzeni do 1 jizdniho pruhu. Proc ten prvni kamion asi brzdil? Protoze nejakej kry...pl se stredoceskou SPZ mu tam metr pred zuzenim hodil mysku. Co tu placate za  nestydate nesmysly o rodinnem aute. Ten kamionak za nim je samozrejme trotl, protoze je tam omezeni rychlosti snad na 50 km/h

+4/−2
3.6.2014 11:20

V61á28c98l28a68v 92Z92e32l65i75n59k77a 2252700353442

No, při představě, že by se mezi tyhle paka někde přimotalo osobní auto s rodinou mi jich nějak není líto. Na silnicích je možná zase o malinký chloupek bezpečněji, protože se dva situaci před sebou nesledující bezmozci odeslali na onen svět.

+2/−15
3.6.2014 11:13

T70o44m21á17š 98B23l10á48h36a 9141442961421

Nejlépe je komentovat něco, u čeho jste nebyl, a dva možná vzorné řidiče a smrtelné oběti nehody odsoudit jako bezmozky. Nevím o Vás nic, pane Zelinko, ale z tohoto příspěvku bych slovo "bezmozek" určitě s větší jistotou použil o Vás než o těchto řidicích...

+15/−2
3.6.2014 11:18

V58á71c82l33a38v 98Z97e70l48i89n86k43a 2812370573482

Váš názor. Vy vycházíte z předpokladu, že to byli vzorní řidiči, co jen měli smůlu. Já zase z obecných faktů o tom, jak se řidiči dodávek a malých náklaďáků chovají na silnicích. Akorát mi vysvětlete, jak je možné, že vzorný řidič jede nalepený na auto před sebou tak, že se v krizové situaci rozmašíruje o jeho korbu. To mi jaksi neštimuje.

+5/−1
3.6.2014 11:57

T57o21m40á49š 30B63l44á86h84a 9441482271591

Můžete mít dokonce i pravdu, ale já prostě nedokážu říct o někom, kdo zemřel takovouhle smrtí, že to byl bezmozek, pokud si aspoň z 99 procent nebudu jist, že si za to opravdu mohl sám svoji hloupostí nebo nebo nepozorností... no a možná bych to o něm neřekl, i kdybych si byl stoprocentně jist, že si za to může sám...

+6/−2
3.6.2014 12:03

J90a64r58o94s89l17a13v 76K53a86d71l36e72c 2323533341735

Jedině prase může narazit do auta jedoucího před sebou a ne vzorný řidič...;-D;-D;-D

+1/−1
3.6.2014 16:49

J26a84k51u10b 78S91t14a57š21e94k 8374948484932

Mě fascinuje ta cenzura. Nebudu řešit proč, ale když už je ta potřeba cenzurovat, tak snad pořádně ne? Nejen fotky, ale i video.

0/0
3.6.2014 11:05

J60i80n20d56ř35i38c47h 90Š29k54o70p13e34k 4685221560405

:-) fotky dokáže v malování rozmazat každý. Ale zapracovat na videu, to už chce fištróna ;-D

+2/0
3.6.2014 11:11

Z89d62e21n27ě62k 74H58r22u71b53ý 5475788221746

Nedodržení bezpečné vzdálenosti - největší nešvar na našich silnicích. A jakmile si nechám za někým odstup větší než tři auta, tak se mi do té mezery někdo nase.e. Bohužel se na tohle PČR vůbec nezaměřuje, přitom snadno kontrolovatelné.

+43/−1
3.6.2014 10:41

J80i14n91d21ř55i61c75h 27Š95k35o35p65e96k 4385751660455

přesně tak. Sposta blců za volantem žije v domnění, že bezpečný odstup udržuji proto, aby se dotyční měli kam zařadit, když začnou předjíždět v nepřehledné situaci a nemají se kam zařadit

+12/0
3.6.2014 10:59

R44a63d63e46k 42P37r76o96c15h61á44z63k83a 2103219178

Přesně tak. A dík :-)

0/0
3.6.2014 21:42
Foto

L78u89k97a42s 56K65u94b64e72n66k84a 8902969770304

Presne, za poslednich 14 dnu bylo asi 6 nebo 7 dopravnich nehod pred prahou na d11, kdy tesne za sebou jedou ridici 140km/h

+2/0
3.6.2014 11:21

J45i14ř18í 12M25a57c37e48k 3765245234501

Upřesnil bych: Jeden ze dvou největších nešvarů. Tím druhým je přemíra kamionů a náklaďáků, kteří vozí často nesmyslně zboží přes celou Evropu.

+3/−1
3.6.2014 12:00

R10a41d62e21k 34P23r57o27c48h76á34z87k78a 2683989738

Kupte si v zimě místo jahod tuřín a možná zrovna Váš nákup bude ten, který rozhodne, že napříč Evropou vyrazí o jeden kamión méně :-)

0/0
3.6.2014 21:44

J74a51n 85M10o37h40y97l58a 6752979959581

Snadno kontrolovatelné? To si povíme, jakmile to někdo přetáhne do správního řízení. To bude veřejných peněz za expertizy, kdy bude znalec počítat z videa vzdálenost mezi vozidly a pak podle rychlosti (pokud bude se štěstím zjistitelná oštemplovaným měřidlem) určovat, jestli to už byla nebezpečná vzdálenost.;-D

0/0
3.6.2014 12:10

P50a50v31e28l 43J25a93r32o19v54o60j 1767483595807

Souhlasím. Ale na obranu PČR musím řídi, že definice bezpečné vzdálenosti (její určení v praxi) je v podmínkách právního řádu ČR nemožné.

+1/−1
3.6.2014 12:21

Ř68e79h29o32ř 55V58l63a72s35á38k 2234224681436

Určit se dá velmi snadno. Stačí, když ten vepředu dupne na brzdy. :-/

+2/0
3.6.2014 13:35

J13a45r35o27s98l75a97v 55L16e53b62e74d75a 3636299907180

Co se tak podívat k sousedům?

"Bezpečná vzdálenost se v Německu vypočítává z rychlosti, kterou jedete. Od auta před sebou máte být vzdáleni alespoň poloviční hodnotu tachometrové rychlosti v metrech. Když tedy jedete osmdesátkou, měl by být rozestup mezi vámi nejméně 40 metrů."

http://1url.cz/RkMQ

+2/0
3.6.2014 13:58

H60a76n59u38š 78H55o74r49á98k 9861764956883

Jo, halbe tacho je docela jasna definice. Pravda, v extremech to nestymuje, ale v beznejch rychlostech to docela funguje. Ovsem to taky to predpoklada nemeckyho policajta, co neciha, kdy se rychlejedouci ridic zaradi kousek pred pomalejedouciho a nezkasiruje toho pomalejedouciho. V nemecku dobry pravidlo, nasim pomahacum a chranicum bych ho ale do ruky nesveril.

0/0
3.6.2014 21:21

J30a12r34o88s15l19a34v 59L49e82b82e22d73a 3746699807820

V tom s Vámi souhlasím. Ale třeba přijde den, kdy budou opravdu pomáhat a chránit...

0/0
4.6.2014 9:21

T98o52m43á29š 61Z44e19m14a34n 3895608764985

ne, otlhe je neporoznost, kdyby to bylo nedodržení vzdáleností, tka by do sebe jen ťukly - ta cisterna z nich brzdí nejhůře.

Ti dva to do cisterny prostě naprali když nesledovali provoz.

+1/0
3.6.2014 14:43

N88i30n59a 26S33k59r49o85m57n20á 7659576205925

není to cisterna, ale silo, má to na sobě i napsané a myslím, že zrovna tohle auto z nich brzdilo nejlíp.. malé náklaďáčky oproti němu nebrzdí..

0/0
3.6.2014 16:04

H67o26n86z33a 61B68o67b67u25l84a 9806289733819

Jaký je faktický rozdíl mezi cisternou a tím, co nazýváte silo? "Silo" bude nejspíš navíc název firmy, na cisterně také nebývá napsáno "cisterna".

0/0
3.6.2014 16:55

H50a93n62u62š 56H51o19r41á95k 9501424766713

Naklad. Cisterna je kapalina, silo je nejakej prasek nebo sypka hmota, jako treba obili, pisek nebo kaolin. Silo je o neco hodnejsi nez cisterna, i kdyz dnesni cisterny uz nejsou takovy mrchy jako stary cisterny, derovany prepazky hodne pomahaji. Setrvacnost kapaliny ve starsi cisterne byla hrozna a taky na ne nasazovali ty nejvetsi machry,

0/0
3.6.2014 21:38

H51o51n41z86a 29B20o54b18u81l11a 9956979563659

To máte pravdu, nicméně mně šlo spíš o to, v čem je principiální rozdíl a jakou to v tomto případě hrálo roli.;-)

U nás je velká fabrika na výrobu oplatek a jezdí tam tudíž auta s moukou, cukrem a podobně. Všechno jsou to "cisterny" a na žádném z nich není napsáno "silo".:-)

0/0
4.6.2014 8:01

N91i34n10a 76S90k91r74o68m98n24á 7629576375955

pochybuji, že mouku vozí v cisterně, v tom je právě rozdíl mezi cisternou a silem.. na silo je potřeba velký kompresor, který tlačí sypkou hmotu do stojatého sila, cisterna pouze stáčí přes čerpadlo....

0/0
4.6.2014 8:47

H36o30n45z90a 83B96o26b26u82l96a 9616189283739

Osobně si myslím, že cisterna je především o typu nádrže, než systému plnění a vyprazdňování.:-)

http://cs.wikipedia.org/wiki/Cisterna

0/0
4.6.2014 8:51

J68a91r65o63s10l85a26v 16K94a73d50l84e95c 2813513271345

Právě, že je to omyl, tyto soupravy naopak brzdí velmi dobře.:-)

0/0
3.6.2014 16:58

T70o81m58á81š 61V65a14l24d58e48r 7753510139

ale o dost hůře než osobák. Vždyť to váží pár desítek tun a fyzika se očůrat nedá.

0/0
4.6.2014 8:19

J25a81r73o11s10l16a57v 97K56a51d78l30e34c 2713503971115

Říkám ti to pořád, nelep se na toho před sebou a sleduj provoz za sebou...:-)

+4/0
3.6.2014 10:38

J43i73n64d72ř89i36c69h 90Š17k36o60p49e50k 4465491630915

nj, koukám na fotky a dodávkáři. Tak to je jasný

+3/−3
3.6.2014 10:36

I57v67o 21Z93d81e45b68o35r24s39k78ý 3603361920631

To je v tom zúžení?

0/0
3.6.2014 10:11

A25l57b15e12r86t 39V35l55a13c19h 8916791958572

Urcite.

+1/0
3.6.2014 10:36

P16a15v39l66a 41K23v81a86p16i61l38o94v47á 7749968904407

Ještě před. Je to tam blbý. Taky nechápu, že si to nemohli nechat na prázdniny. Ale co se dá čekat od ŘSD. Ten provoz těsně za Prahou je masakr. A nejhorší doba je těsně předl letními prázdninami a těsně před vánoci.

+2/0
3.6.2014 11:03

M79i42l96a34n 92K41r47á76l 8623318221171

Nechci být hnidopich ale u této nehody nevidím ani jeden kamion, redaktoři by se měli naučit rozlišovat co je kamion a nákladní vůz popř. dodávka

+15/0
3.6.2014 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.