Diskuze
Noční můra obyvatel Libně: ze spánku je budí pískot při řazení vagonů
Děkujeme za pochopení.
A49n67d19r14e64j 34O98l23e69k13s84a
Prosím, nefantazírujte o tom, o čem nevíte nic bližšího. Nejde o vlaky, nejde ani o posun, i když ten generuje také pořádné rány, ale o KOLEJOVOU BRZDU SVÁŽNÉHO PAHRBKU. Tato brzda vydává v činnosti tak šílený pískot, že utečete v panice z balkonu, pokud na něm zrovna jste. Sám mluvčí SŽDC přiznává, že seřazovat vlaky začali v devadesátých letech, takže argumenty o dráze, která tam byla dřív než domy, jsou čirá demagogie. Ta kolejová brzda jde samozřejmě odhlučnit. Například průjezdným tubusem, nebo jen dvojí zástěnou s protihlukovým obložením. Také existují jiné typy kolejových brzd, například taková, která nebrzdí čelistmi za disky dvojkolí, ale zvedáním gumové kolejnice. Jsou i jiné způsoby řešení. Ze strany SŽDC ovšem zásadně chybí dobrá vůle
nejedná se tedy o stížnosti na brzdící vlaky, ani na posun jako takový. My, kdo bydlíme u nádraží, jsme si takovou adresu vybrali a jsme na ní spokojeni.
B85r66o47n70i33s22l38a87v 41G59a73b70r44y91š
To je teda logika. Takže já si postavím barák u letiště a pak zjistím, že mě ruší letadla. A začnu křičet, ať si to letiště postaví jinde. Přemýšlet by se mělo u všeho, takže nezbývá než se přestěhovat.
J54a46n 67Č20e39k59a77l
Dobře, zrušme nákladní vlaky, a všechno vozme kamiony, doporučuji trasu přes Libeň... Každý vlak, to je nějakých 50-80 kamionů, to určitě stěžovači ocení...
J59a51n 34B61a72r90t80o62š
Opět jste mimo argument. Problémem není průjezd vlaků, na ten si nikdo nestěžuje. V článku je jasně napsáno, že hygienické normy jsou vysoce překračovány při nočním posunování/řazení, což je předmětem sporu. Stačí si přečíst článek, nežli začnete fantazírovat.
A15n69t90o91n35í64n 54Z66e16l45i76n79k45a
Kam se hrabete na 100 dB v mém ložnicovém okně a pravidelné přeskládávání hrníčků na Hornomlýnské ve Zlíně. Stačí k tomu jeden kontejnerový vlak na neodhlučněných kolejích vizovického železničního apendixu.
J63a60n 75B95a73r21t19o86š
Je úplně jedno, co se zde tlachá o nenasytnosti developerů... posunování vagónů hrubě porušuje hygienické normy. Buď se najde řešení, aby se omezilo šíření hluku, anebo se seřazovací operace přesunou na jinou lokalitu. Kam? To je řešení pro odborníky. Zdraví občanů by mělo být pro stát i pro nás, jejich spoluobčany. vyšší prioritou, nežli silně prodělečná železnice. Navíc se nejedná o zrušení nádraží, ale pouze o modifikaci části operace. Nevím a nechápu, proč je v diskuzi taková nenávist.
J41a12n 40Č52e16k35a25l
modifikace části operace znamená stavět nádraží za stovky milionů či spíše miliardy někde v polích, anebo vybavovat VŠECHNY vozy v Evropě kotoučovými brzdami, tedy ještě více... a to všechno kvůli lidem, kteří nechápou, že když si koupí byt u nádraží, tak tam bude prostě hluk?
P22a19v59e31l 56O35b35d89r82ž78á18l37e10k
Na západ od nás bývá zvykem, že byty poblíž nádraží, továren, letiště, atd. jsou prostě ty nejlevnější - často startovací, kde se bydlí dokud se člověk nezmůže na přestěhování do lepší lokality.
Pokud si někdo ovšem v takovém místě koupí (co hůř, třeba na hypotéku) byt s vidinou bydlení do konce života - je to spíše na úvahy o jeho zdravém rozumu.
A78l60e73x62a78n42d95r 90K58o65s97t79k71a
V ČR tam developer postaví "luxusní byty" (které obvykle bývají luxusní cenou, ale provedení stavby dělají stejná neshcopná Ukčka jako jinde, "italská dlažba" pochází z výprodeje atd) , nahodí na ně nepatrně nižší cenu a poměrně rychle je rozprodá.. Jenže "kupodivu" prohlídky jsou ve dne, kdy je tam jen běžný městský hluk, zákazník sice může od smlouvy odstoupit do 14 dnů, ale velmi často se tak rychle nenastěhuje a tudíž neodhalí, jakého zajíce v pytli dostal.. A pak už má hypotéku na 20 nebo 30 let a nemůže s tím nic dělat.
T74o73m66á60š 48Š28t38e39c
Zrejme najhlučnejšia oblasť – spádovisko s koľajovými brzdami – je na úrovni Klečákovy ulice, čuduj sa svete, na mieste, kde sú aspoň dva nové bytové domy (oblasť medzi ulicami Na Harfě a Lisabonská). Neviem, aké to bolo s intenzitou zoraďovacej činnosti v Libni pred 30 rokmi, keďže vtedy väčšinu podobnej práce vykonávali dnes už neexistujúce Vršovice, ale vzhľadom na blízke ČKD to nijak zvlášť kľudné asi nebolo.
M54i96c85h54a33l 19F38r70ý92d26a
Tam byly továrny a velká spalovna, celé to byla průmyslová oblast. Po revoluci se to zbouralo, developeři levně koupili pozemky, podplatili magistrátní úředníky s razítky, ještě levněji postavili bytové domy a za drahé peníze rozprodali bezmozkům, kteří teď nemohou spát, protože je tam nádraží a to nám nikdo neřéééék!!!!
A64l83e19x17a79n38d77r 72K73o39s33t63k52a
Toto snad ani není možné. Další banda vyčůraných občanů, kteří se napřed přistěhují k hlučnému či zapáchajícímu objektu a pak si stěžují. Nádraží tam stálo dřív, než se nerodili jejich prarodiče.
R60o51b84e59r60t 32P31l40o89c97h
Jj souhlas. Přesně tak. Mě třeba v nedávné minulosti velice pobavili stížnosti lidí, co si koupili byty v novém baráku na kraji Uhřiněvsi a pak si hromadně stěžovali, že jim tam nesnesitelně smrdí nedaleký kravín. Taky tam byl dávno před tím než tam vyrostli ty baráky a Uhřiněves je už v podtatě vesnice a tam kravíny bejvaj
R69a34d63e87k 17P55r32o66c30h65á48z43k94a
Uprostřed města nemá co dělat seřazovací nádraží. Železnice jsou na ústupu a nic by se nestalo, kdyby se to nádraží zrušilo.
R61o67b92e38r81t 74P53l98o15c89h
Železnice jsou na ústupu? To vám řekl kdo? Podívejte se na statistiky jak stoupá počet cestujících vlaky v systému PID...
R53a34d13e48k 59N76o47v70a85k
Já chci vidět jak budou lidi protestovat v Třeboradicích, Líbeznici a Chabrech, až jim začnou za okny stavět (bůhvíkdy vlastně) okruh Hromada novostaveb do 500m od budoucí rychlostnice, která je už 50 let v územním plánu
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí
Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...
Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala
Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky
Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...