- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A mě zavřená Národka docela vyhovovala. Na Národní se dá pohodlně a rychle dojít z Karláku/Můstku, a když člověk jel z konečné na konečnou, byl tam o chvíli dříve. Podle mě jsou stanice metra v Praze vůbec zbytečně husté a úplně klidně by se mohla třeba třetina zavřít na stálo.
Už tu byla zmíněna Paříž. Zkuste si metro tam. Tam na některých linkách mám pocit, že to staví co půl kilometru...
Ale zase řešením tohohle jsou vlaky RER. V rámci města jedou také většinou v podzemí - akorát tak na 3-5 stanic metra je jedna stanice RER. S docela solidními možnostmi přestupu. Tím pádem se dá z jednoho konce města na druhý dostat přeci jen o něco rychleji... Ale Praha, která nemá pořádně ani na to, aby vybudovala nejprve tu základní síť "klasického" metra, těžko bude mít peníze na nějaké paralelní zrychlené trasy...
ty jo to už jsou 2 roky Uteklo nějak moc rychle
Stanice narodni trida byla velmi odflaknuta stavba, do stavebni jamy byly nahazeny zebriky, lopaty, kolecka, kola z nakladaku a vecko co zbylo. Nestacili se divit kdyz tam zacli bourat. Malem jim to spadlo na projizdejici vlaky. Nastesti je to opravene a nebezpeci pryc.
To je dobře. Výstavbou budovy Quadria se tato část Prahy velmi kultivuje (vzpomeňme si jen na ty houfy smažek, fetek a bezďáků, co se měly tendenci dříve na Národní srocovat, ta budova pěkně propojuje poněkud monolitickou strukturu Máje s pěkným funkcionalistickým domem, kde je Ypsilonka, a vůbec Národní je prakticky umístěná stanice.
Až na to, že ten prostor je šíleně přehuštěn
Hlavně by pánové na magistrátu měli vzpomenout na prohlášení, že se stanice metra nezavře na déle než 10 měsíců... Nakonec z toho byly dva roky a ted se honí politické body za pár dnů
Tak pokud se nepletu, tak zde byl termín dodržen. S takhle dlouhým uzavřením stanice se počítalo od začátku. Mezitím se stihl na stavbě vyměnit investor a objekt přejmenovat na dnešní Quadrino.
Náhodou - i v Bratislavě mají. Bohužel jsenom jednu stanici.
Kdyby postavili druhou - a tunel mezi ně - tak mohli vesele jezdit :).
zajimave, ziju za hranicema a tady delali kompletni rekonstrukci nekolika stanic v centru jen pres zimu...
a stavěli taky nad těmi stanicemi kancelářskou budovu a byty? předělávali dispozici vestibulů a posouvali postavení eskalátorů? máte všechny inforamce, nebo srovnáváte nesrovnatelné?
Muze mi nekdo vysvetlit proc ta stanice vypada porad stejne hnusne? To to nemohli udelat proste cely jinak aby to vypadalo aspon trosku pekne? Protoze stanice na B jsou otresny...
Zajed se podivat na nektery Parizsky metro lajny a pak si budes ceskyho metra vazit.
Výborně, tímto tempem opravíme všechny stanice za pouhých 114 let...
Nebo vsechny najednou za 2 roky :-)