Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministerstvo zrušilo souhlas s rozšířením Letiště Vodochody

Ministerstvo životního prostředí zrušilo souhlas s rozšířením letiště ve Vodochodech. MF DNES to potvrdila místostarostka Panenských Břežan, které o přezkoumání stanoviska usilovaly, i mluvčí společnosti Penta Martin Danko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K29a57r80e24l 58F65u51k48s52a 3694350780113

Pokud někam přiletí další letadla, tak se dá říct, že někde ubudou - kde asi? Nemyslím si, že by kvůli Vodochodům létalo do Phy více letadel... Btw. poplatky letišti Ruzyni jdou státu, takže nějaká společenská prospěšnost Vodochodů? No nevím...

0/0
14.6.2014 19:08

J37a47k27u98b 62F60e86i47f71a39r 7269879706779

Tak buď byl původní souhlas vydán na základě špatné studie - pak by mě zajímalo kdo bude jak za tuto nekvalitní práci potrestán, anebo se čeká, že Penta "přitlačí" ?

+1/0
14.6.2014 9:15

T61o56n20y 49M30a53n11g 5441195924732

...jo, jo, jo...zase bude v severní Praze a širokém okolí klídek a žádný hluk...

+1/0
13.6.2014 20:03

V69l22a14d10i29m93í10r 26H90o37l74ý 8794431446817

Tak se Penta odvolá, no a co? Mezinárodní letiště ve Vodochodech stejně bude. Akorát možná o něco později a stát bude Pentě platit ušlý zisk. Ale třeba stát přehraje platbu pokuty na protestující obce a další aktivistické kroužky.

+2/−2
13.6.2014 18:09

V61i57k27t63o36r 87N86á89r91o41ž30n15ý 3349982928

Jste vedle , jak ta jedle... Toto rozhodnutí bylo v souladu se zákonem , takže není důvod , aby někdo platil někomu ušlý zisk... apropo , jaký by byl ?? Stanovit ušlý zisk v tomto případu nelze...

Jestli letiště ve Vodochodech bude ? Asi nakonec ano. Zkorumpuje se x úředníků a bude...V této zemi lze za prachy koupit prakticky kohokoliv a cokoliv...

+1/0
13.6.2014 18:46

V38l34a35d92i47m82í46r 51H45o26l70ý 8784501856757

...takže letiště nakonec bude. To je dobře. Myslel jsem si to. R^

+2/−2
13.6.2014 23:13

M76a14r47e64k 49H86r90u38b46y 6807342241188

Myslim, ze Penta je z tech polistopadovych rychlokvasek ta mene uspesna, jeji investice moc nevychazeji (viz. treba druha draha na Ruzyni), takze bych byl i s Vodochody dost opatrny...

0/0
14.6.2014 19:19

V86l72a94d90i90m43í46r 54H17o51l44ý 8164241156817

jak to vůbec vypadá s tou ruzyňskou druhou dráhou, začne se už konečně stavět?

0/0
18.6.2014 1:13

F47r64a19n46t13i25š64e25k 66F69l59i16n46t94a 1874210229673

Nechci hodnotit, které z těch dvou rozhodnutí, bylo správné. K tomu nemám dostatek informací ani odborných znalostí. Je však "poněkud nešťastné", jestliže Ministerstvo ŽP po změně politického vedení, současná vláda byla jmenována v lednu letošního roku, ruší rozhodnutí v odborných otázkách, protože posouzení vlivu čehokoliv na životní prostředí bymělo být stejné, ať vládne ten či onen. Toto rozhodnutí nutně nastoluje otázku, které z těch dvou rozhodnutí bylo či je odborně chybné či přímo v rozporu se zákonem. Pokud bude v ajkýchkoliv otázkách docházet k podobným změnám rozhodnutí úřadůs každou změnou politické reprezentace, nikdy se v tomto státě nic pořádného nepodaří dokončit.

+7/0
13.6.2014 16:10

V38i63k71t30o78r 87N16á49r30o68ž62n13ý 3589352808

Já pokládám za celkem špatné , že se tento projekt dostal až do stadia posuzování vlivu na životní prostředí... neboť měl být "utnut" mnohem dříve..

Každá standardně fungující země jede dle nějaké dlouhodobé dopravní koncepce...a tuto nemění , přijde-li nějaký investor a hodí balík peněz na stůl.... tím spíše , pokud hrozí , že tato investice ohrozí příjmy státu.... 

Na západ od našich hranic není možné ,aby si někdo postavil fabriku nebo obchodní centrum , kde se mu zachce..... tak jako u nás....tam ještě fungují a dodržují se nějaká pravidla..na rozdíl od této země , kde vládnou prachy a korupce....

+1/−2
13.6.2014 18:37

V18l89a81d71i87m21í92r 32H57o38l31ý 8414371106597

u nás poslední dobou nelze postavit téměř nic. Nejen letiště ve Vodochodech, ale třeba D8, D11, R35, R1 apod. Díky pošahaným aktivistům.

0/0
13.6.2014 23:18

V29a39c32l47a84v 51P20e27r84o30u39t63k93a 6948617624211

tak letiště je nesmyl máme jich tu dost a představa že všichni budeme v budoucnu létat je mylná, D8 se nestaví jen kvůli tomu,že se ujel kus kopce a tam se stavělo bez povolení a tady máte výsledek, D11 něco si přečtěte jak stát jednal s Havránkovou v době kdy chtěla prodat..byl problém za ní někoho poslat a dohodnout se ,raději nařizovali kam se musí dostavit.. takže ..

+1/0
14.6.2014 10:42

V33i34k37t14o15r 49N34á56r45o40ž23n90ý 3579562778

Bingo..správné rozhodnutí...

Z hlediska strategie a nákladů  je nejlepší a nejvýhodnější rozšiřovat Ruzyni , než budovat další letiště.Letiště ve Vodochodech by nic nepřineslo...Údaje o počtu vytvořených pracovních místech jsou mimo realitu , že by malé letišťátko dokázalo mít poplatky levnější než Ruzyně také moc nevěřím... a díky tomu , že v Praze zůstane Ruzyně samotná , přiteče do státního rozpočtu cca miliarda zisku ročně , kterou tento stát může použít někde jinde...

Apropo...v této zemi již začíná být "přeletišťováno"....

+4/−9
13.6.2014 15:06

M49a70r49o33š 80P20o49l39i97a72k 1952516577576

Spis bych rekl preidiotovano... V cele s vami.

+6/−6
13.6.2014 15:36

V97i37k94t74o20r 17N13á71r54o23ž88n97ý 3909492208

Nic lepšího byste tam neměl ?

0/−1
13.6.2014 15:38

P95e36t37r 72V60á23c32l55a38v81e10k 6825948399417

přeletišťováno určitě není, spousta menších a vojenských letišť a práškovacích ploch zanikla a podle mě to je škoda. Co se ale týká vodochod jako druhého letiště tak souhlasím. Ruzyně je částečně státní podnik a vydělává nám celkem slušné peníze.

+2/−2
13.6.2014 15:56

V18i97k75t97o46r 13N28á25r46o48ž74n76ý 3259352438

V tomto , středoevropském regionu nemáte moc míst , kde by vzdálenost k nejbližšímu mezinárodnímu letišti byla větší než 100 km.

A letiště v takovém Brně či Ostravě bojují o přežití.... Je třeba mít další letiště , které bude bojovat o přežití...?

Co udělá Penta , když zjistí , že tento projekt nefunguje ? Bude chtít dosyp z veřejných peněz ?

+1/−1
13.6.2014 18:25

J82a28n 10M29o11d45r68ý 2773959437

A co je vám do toho, kdyz si soukromý investor postaví letiště, když nebude porušovat podmínky? At si klidně zkrachuje, co je VAM do toho?

0/−1
14.6.2014 9:27

V75a81c65l92a19v 34P18e41r23o14u90t31k91a 6128167774211

to je celkem jisté jak to bývá u těchto zakázek, že odněkud ve finále připluje státní podpora ..na kanalizaci, vodu apod..

0/0
14.6.2014 10:46

J89a34n 85M46o17d29r94ý 2983809817

Ono k rozšíření Vodochod stejně dojde, to se nebojte. :-)

0/0
14.6.2014 9:30

V74a37c94l49a30v 78P64e70r31o61u32t37k24a 6668457124301

bohužel a za deset let po dostavbě bude problém to ufinacovat a bude se požadovat od státu pomoc jako vždy ...

0/0
14.6.2014 10:47

P37e41t83r 26N88o62v19o28t10n14y 3979522489542

Mohli by tam zase začít testovat stíhačky.

+5/−1
13.6.2014 14:12

R62o14m70a70n 76P67o67l12á68č89e38k 1980726340415

Podle mě jsou bez šance. Stačí se podívat na kvikot u Ruzyně a to tam letišto stálo v době než byla polovina lidí na světě...

+7/−2
13.6.2014 13:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.