- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hasiči to přežijou, dle posledních informací dokonce i bez trvalých následků. Ale Tatra to má za sebou - již byla odvezená a čeká na sešrotování.
Prácu hasičov si vysoko vážim a majú moju úctu aj u nich však môže dojsť k zlyhaniu ľudského faktora a ak by havarovalo hocijaké civilné auto tak by sme si prečítali : Vodič neprispôsobil svoje schopnosti, stavu a povahe vozovky ( mal predvídať ) táto veta mi v texte chýba...
Dotaz - dostal autor článku za tento paskvil honorář ??? ....... protože jsme se o dozvěděli , že zlá ošklivá cisterna se sama od sebe převrátila .........
proč tedy čtete idnes a nečtete Dostojevského?
Tak ona se nejspíš ta cisterna nepřevrátila jen tak sama od sebe, ale možná ji taky tak trochu převrátil ten, kdo ji řídil... inu, žádný učený z nebe nespadl a chybama se člověk učí.
Vypadá to na závadu předního kola jak je vidět na fotce u řidiče,že mu asi praskl čep řízení,protože to přední kolo je víc vybočené a to v té rychlosti je rychlé převrácení vozidla.
Tam žádnej potok není! Ale vzhledem k tomu, že byla silnice uzavřena také mezi Chudolazy a Liběchovem, tak je možné, že bylo něco v potoce tam a novinářům to jaksi splynulo. Nehoda ke které jeli byla v Medonosech a další auto bylo v příkopě asi o kilometr blíž k Praze. Na téhle silnici za deště klasika...
Tohle bylo hned za Liběchovem v takovém malém esíčku, ale taky nevím o potoku :-)
Tak hlavně ať jsou všichni brzo v pořádku..
No jestli tu cisternu neměli plnou vody, jak se říká po okraj, tak stačilo, aby jim ta voda šplouchla do boku a neštěstí je na světě...
zato odpovídá řidič ráno při převzetí a pokud jí někde použije, tak musí dojít k okamžitému buď doplnění z hydrantu nebo vypuštění obsahu.
Bohužel těžké vozidlo a řidič povětšinou s minimem nebo i celkové málo zkušeností... hlavně, že má minimálně středoškolské vzdělání, ne-li vysokou... kde je doba, kdy hasiče mohli dělat i ty co to baví, ale bohužel vzdělání třeba jen vyučen automechanik. Nejlepší hasič byl vždy co už vyrůstal v dobrovolnickým sboru a po tom se vydal na dráhu hasiče a bralo se jeho umění a né středoškolský diplom.
tento model TATRY co leží na boku má jedno negativum při prudkém brždění. Celá váha se opře do přední nápravy a potom se skoro nedá otočit volantem dokud neuvolníte brzdy. Systém pérování kroutí autem a bez problémů Vám krizovou situaci vyhrotí právě pádem na bok. V Liberci model 6x6 skončil na boku po projetí esíčka a škrtnutí zadní nápravy o obrubník kdy přenesená váha poslala cisternu bokem do baráku na Ruprechtické ulici. S TATROU s tímto těžištěm musí jezdit skutečný mazák.
silnice jsou touto dobou plný "zkušených" šoférů typu každej den do práce a jednou za rok do chorvatska. upřímně bych se ani nedivil, kdyby mu prostě jeden z takových neuhnul a on to musel na poslední chvíli nějak řešit aby se nesrazili.
samozřejmě, jedinej správnej šofér je dealer kdoví čeho, kterej nalítá pětikilo denně, aby se uživil
Jestli byla cisterna poloprázdná a voda se jim rozhoupala, tak je to hned...
To je divný, to nemá v cisterně přepážky? Předpokládám, že výrobce počítá i s tím že to bude jezdit i do zatáček, o brzdění nemluvě.