Diskuze

Praha chtěla na podzim rozjet sdílení bicyklů. Nestihne to

Veřejné sdílení kol pod hlavičkou metropole, které mělo odstartovat nejpozději na podzim letošního roku, se neuskuteční. Konečné rozhodnutí o bikesharingu totiž nejspíš padne až po komunálních volbách, projekt by se tak mohl rozjet nejdříve v létě příštího roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T66o74m 19P63á60l38e81k

17. 7. 2014 22:28

Město by toto nemělo vůbec dotovat. Je to nesmysl a pokud by to mělo smysl, tak už by se toho nějaký podnikavec ujal. ;-O

0 0
možnosti

P15a90v51e57l 29N67o52v77á62k

15. 7. 2014 22:25

No u nás na vesnici něco podobnýho funguje. Má to ale jedno velký ALE. Tady to bude zase tunel. U nás kola daly sami lidi co je nepotřebují a doma překážejí. V Praze se za to bude asi platit. Tady je to všechno zdarma. Kola se v Praze musí vracet ke stojanu. U nás člověk prostě kam dojede tam ho nechá stát. (největší koncetrace kol je stejně u hospody ;-D ). No jak říkám u nás to funguje, ale v Praze to bude stát akorát peníze a smysl nic moc... At lidi radši jezdí MHD když už nemají na auto....

1 0
možnosti

Vláda na pražském magistrátu toho nestihne více.

0 0
možnosti

Tak nejde o kola, ty jsou teďka jen v módě, to pomine jako každá módní vlna. Jde samozřejmě o to, co nejvíc podojit rozpočty na dotacích, dokud to jde. A ten zelený automatí evegreen o lepším městě, to je jen taková omáčka pro ovečky kolem...

2 2
možnosti

No tak zbyva jen v podzimnich volbach vypakovat TOP09 a dalsi rozhazovace nasich dani z Magistratu a je po problemu s nazvem bikesharing.

6 3
možnosti

Proč mám u každého projektu v ČR pocit, že to zas bude tunel?

7 0
možnosti

Protože se prakticky vždy váš posit po čase změní v jistotu?

0 0
možnosti

Praha je pro ježdění na kole místo - nesmysl

2 4
možnosti

Ale ať si Filler, Cvach a podobní levičáci na kole klidně jezdí - ale neomezují svou úchylkou většinu a hlavně ať si to všechno dělají za svý.... Aha, pak by je to samozřejmě už nezajímalo, tak proto ;-)

2 0
možnosti

Myslím, že za 2 týdny od spuštění akce už tam žádná kola nebudou.

1 2
možnosti

Náhodou fungování spolu s městským mobiliářem (tj. autobusovými/tramvajovými zastávkami) mi náhodou dává velký smysl - jsou vhodně a hustě rozmístěné, kdo využije kolo může dál pokračovat MHD a vice versa, bývá u nich dostatečný prostor, kam by se stojan na pár kol vešel, je u nich vývod datového i elektrického vodiče (důležité pro sledování vytíženosti a případný přesun kol) a zároveň provozovatel mobiliáře už nyní funguje jako reklamní agentura nebo s nějakou má nastavené vztahy, neboť provoz zastávek živí reklamami, tj. tato firma jen přidá do seznamu ploch pro své zákazníky i plochu na kolech.

A jakkoliv tedy tato praktika zní dost korupčně tak JCDecaux má podle toho přehledu s bikesharingem v jiných evropských městech zkušenosti.

Tj. rozhodně bych ji á priori neodsuzoval, nicméně určitě bych vypsal nějak inteligentně 3 výběrová řízení, tedy zvlášť kola, zvlášť mobiliář a dohromady. To by pak bylo zcela čisté.

P.S.: přijde mi směšný ten argument prahy 1, že tam je kol moc. Přijde mi, že chtějí chránit ty lupiče, co tam pronajímají segwaye a taxikáře.

4 0
možnosti

Tak segwayáři a taxikáři jistě odsypávají někomu na radnici více, než nějací cyklisti, že ;-)

0 0
možnosti

Bude i tento projekt stát  Prahu  miliardu?

10 0
možnosti