- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém je, že směrem od R7a R6 není žádné dostatečně velké P+R parkoviště, tudíž opravdu je pro všechny mimopražské levnější, časově výhodnější jet autem. Dalším kamenem úrazu je, a to autor v článku nezmínil, i zvýšení intervalů absolutně veškeré hromadné dopravy tím pádem veškeré návaznosti na mimopražskou dopravu jsou v háji.
A že má Praha velmi dobře fungující systém hromadné dopravy, to nikoho z těch "autistů" popojíždějících v kolonách nenapadne? Nebo je to pro ně takový mentální problém, zvednout zadel a udělat tři kroky na tramvaj či na metro?
A že 60-80% těch lidí to auto prostě potřebuje nebo jim vychází výhodněji, vás "autobusáky" nenapadne?
No, pokud je někde situace neúnosná, tak ulici zavřít pro tzv. "jednoválce", jak lidi z fakulty dopravní někdy nazývají auta, ve kterých si válí zadnici jenom jeden člověk. Vjezd povolen bude mít MHD, auta s více pasažéry a samozřejmě rezidenti, vozy IZS, zásobování a tak podobně. Není zase takový problém ošetřit, aby tam mohli ti, co skutečně musí. Ostatní milovníci pohodlíčka si to objedou jinudy a holt někde i počkají. Stačí jen chtít, ale to je v tomto státě kámen úrazu.
To vám ten socík tak chybí, že byste nejraději zase diktoval, co má kdo dělat? Dle průzkumů (mimo jiné i z té dopravky) velká většina těch řidičů prostě autem musí/je to pro ně zásadně výhodnější, takže zas takový rozdíl by to nedělalo. Ale dělat chytrého s jedním slangovým pojmem z dopravky, to jde snadno samozřejmě. Praha je středověký typ města s postupně sázenými a úzkými ulicemi, tady prostě ty problémy budou vždy, je jen otázka, jak velké - a při větších opravách budou vždycky velké.