- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak můžou napsat, že za to nemůže třeba auto, mně se vždy stane, že mně předjede předjížděč na nepovoleným místě a ještě dvakrát zabrzdí. Rád dodržuji odestup.
na rovince do svodidel.. no nevim, asi ho tam nekdo poslal
Vezl holku na tandemu - ta to neuměla, vrtěla se, bála se, reflexivně se snažila naklápět na opačnou stranu - rozhodila motorku a bylo to. Měl přizpůsobit styl jízdy tomu, koho vezl a ne jezdit jako........ - no jako motorkář.
No, zatím se neví jak to bylo. Těžko soudit. Toto asi nebyl podobný případ, ale mně se několikrát stalo to, že kouknu na hlavní, nic, rozjíždím se a hups..motorkář... ještě častěji na dálnici, juknu do zpětného, nic..juknu za vteřinu, motorkář.
Tak já včera na Pražském okruhu před změnou pruhu (ze středu doprava) juknul do zpětného, pak do pravého zrcátka, ještě jsem otočil hlavu doprava dozadu, nic, tak jsem začal měnit pruh, načež mě podjel blbec na motorce, který (jak jsem pak zjistil z kamery) přetraverzoval z levého pruhu přes střední do pravého. Ono mu totiž v levém překáželo auto, jedoucí jen cca 100 (na 80). Docela ho to rozhodilo, mimochodem, ale uřídil to.
Stačil by omezovač rychlosti s GPS. Pro všechny motorový vozidla.
Pane Drda.To bychom pěkně porušovali demokracii.V mozečcích těch motorkářů je zafiksováno,že demokracie je extremní porušování pravidel a otravování ostatních.Já se přiznám,že taky nějak neřeším zda jedu90 nebo 110,po dálnici 130 nebo 15O a v obci 5O nebo 6O.To mi cuká nervama až když dostanu pokutu.Ale to co předvádí motorkáři mezi lidma,kteří jezdí v normálním provozu a za jízdy přemýšlí nad svými starostmi,a nejsou neustále ve střehu,jestli někde vyrazí motorkář,to je tragedie.Vrazi těch lidí však nejsou tito normální účastníci provozu,ale ti co to na silnici pustili a dnes to nejsou schopni zvládnout.
Před chvilkou jsem na Seznamu četl toto samé a ještě o jednom,kterému nedalo přednost osobní auto.Já rozděluji pozůstalé rodiny na šťastné a nešťastné.Nešťastné rodiny jsou ty, jejichž člen(většinou mladý) to napálí do patníku,stromu,ostrůvku na kruhovém objezdu a pod.Ty mají nahráno.Těm nikdo nic nezaplatí.Šťastné jsou ty jejichž člen to napálí do normálního účastníka silničního provozu.Ty vysoudí nespravedlivě miliony.Ony totiž nejsou křižovatky normálních silnic stavěny na rychlosti,kterých tito dosahují.Rychlosti,kterých dosahují tito silniční piráti jsou rychlosti na závodních okruzích.Tam jezdí trenovaní borci a jsem přesvědčen,že kdyby se jim tam udělali takovéto křižovatky, během roku se vymlátí a i ten poslední bude mít na podzim zpřerážené údy.Ono se neustále říká,nedá přednost motorkáři.Zajímavé je,že před tím dal přednost všem,jenom na toho motorkáře si počkal a záměrně ho srazil.Jenom je třeba k tomu říci,že on svou bezohlednou jízdou mu znemožnil ty pravidla dodržet.Ještě k tomu,že se na silnici pohybují prasata obou skupin.Jezdím dost často.Ano někdy se i něco nechtíc nepovede,ale to je v životě běžné v každé činnosti.Pokud však jde o prasata,tak procenticky,kolik se pohybuje po silnici aut a kolik motorek, tak ty prasata na motorkách jasně vedou.A odsuzovány při kolizích jsou většinou oběti.Kolik asi motorkářů,když vytlačuje po ránu ten svůj křáp,si řekne dnes budu jezdit podle pravidel.
Problemem, ve srovnáním s autem, je nízká ochrana motorkáře. To je jeden z důvodů relativně častých nehod se zraněním. Dále je problémem nezvládnutí stroje nezkušenými jezdci. To co si muže dovolit auto (brzdění v zatáčce, štěrk uprostřed vozovky) je u motorky velký problém. A k tomu nedání prednosti. Jezdím na motorce a už se mi několikrát stalo, že mi do cesty vjelo auto. Od té doby jezdím ve žluté bezpečnostní vestě. Motorka holt není vidět jako auto.
a že si vdyžcky rozmlátí hubu jen na silničních motorkách , nikdy ne na cestovních
A taky nikdy na žebřiňáku, zajímavý...
Každý motocyklista je poloviční sebevrah (díky nestabiitě a zranitelnosti tohoto samohybu). Většina motocyklistů navíc nepoužívá motorku k přesunu z místa A na místo B, ale k honění svého zamindrákovaného ega.Zrovna před půlhodinou mě jeden z těchto bl..čků předjel přes dvojitou čárou a na místě kde je 70 jel tak 150 mezi auty jedoucími oběma směry. Tohle je na denním pořádku. Motocykly by měly jezdit pouze na uzavřených okruzích kde se tihle šašci můžou do sytosti realizovat (a nasadit si parohy ke svým koženým bundám), ale ne v běžném provozu
Krasny mindrak :-)
Nerekl bych, ze je mezi motorkari vetsi procento tech, kteri jezdi jak prasata, nez mezi osobaky. Ze motorky se nepouzivaji k presunu z mista A do mista B je castecne pravda...a nemeli by mi zakazat jezdit i na kole? S nim si taky jezdim jen tak na projizdky z mista A do mista A.