- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Největší levá na celém článku je, že novinář, jistě "neúmyslně", opomněl v celém článku zmínit, že smlouvu uzavřelo předchozí magistrátní vedení, nikoliv to současné, které musí celou situaci zachraňovat!!!
NEPAŘÍ IDNES NÁHODOU BABIŠOVI???
Především dost pravděpodobně smlouvu neuzavřel magistrát, ale DP. Každopádně pod smlouvou je jistě podepsaný konkrétní člověk, a ten by také měl nést odpovědnost.
Asi se dost špatně určují ceny na náhradní díly pro výrobky, které jsou kusovou výrobou. Každý výrobce předpokládá, že se jednotlivé komponenty nepokazí v době životnosti výrobku, byť jsou od subdodavatelů. To, které náhradní díly budou potřeba je věštění z křišťálové koule. Samozřejmě spotřební díly - obložení brzd, nášlapy na schodech tramvaje, žárovky ve světlech - tam se dá životnost zodpovědně odhadnout a cena garantovat.
Kusovou výrobou? Těch tramvají bude jezdit jen v Praze 250. To není nic kusového. Přesná cena jednotlivých komponent je přirozeně stanovená, jinak by nikdo tramvaje nevyrobil. Ty tramvaje nejsou určeny do muzea, ale do provozu v ulicích Prahy. A tam dochází poměrně často ke střetu s nějakým vozidlem, které může na tramvaji poškodit v podstatě cokoliv. Nejde o žárovky, ale o skutečné komponenty, počínaje skly a konče motory.
co to tam sedí za diletanty aha, to jde z eráru, tak nic