Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Začala čtyřměsíční oprava D1 u Prahy, potrápí sto tisíc aut denně

Na dálnici D1 mezi pražským Chodovem a Průhonicemi začala dopoledne dlouho plánovaná oprava. Potrvá čtyři měsíce a zkomplikuje provoz v hlavním městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H80o35n92z39a 62P78r59i58b93y40l 8356250550715

ja nevim, kdo planuje ten harmonogram praci,ale nerikej te mi, ze ty docasna svodidla tam nejdou dat pres noc, aby se rano pekne uz mohlo zacit makat.

0/0
8.7.2014 18:31

J70a66n 76H58l14a54v35á14č 4791469893

V podstatě je to zločin, ale není to nic platné se rozčilovat, dělají si co chtějí a zbytečně vyhazují peníze.

0/0
8.7.2014 13:00

M94a81r96t25i72n 76M79u53s24i94l 4120811803921

A nepochybně se pracuje 24 hodin denně a stroje se nezastaví, když jde o tak exponovaný úsek, že?

+4/0
8.7.2014 12:17

M75i50c72h63a91l 26P92r19a38ž74á34k 9237365358986

tak to je vtip dne ;-D v 15:30 tam vystrcej ceduli technologicka pauza a ta tam bude až do 7:00 ráno, kdy se tam objeví hlouček dělníků a bude do 8:00 diskutovat s mistrem o tom kdy a co budo dělat

0/0
8.7.2014 12:34

K88a58r26e88l 96N63o22v42o19t51n78ý 7919556509746

V tomhle úseku je po rozšíření v roce 2005 naprosto bezvadná vozovka v obou směrech. Jde jen o to, někomu napustit za tučnou provizi kapsu ze státního. Jedná se o vynucené pokládání "tichého" asfaltu VIAPHONE, který vyvinula společnost Eurovia.

Navrhuji v úsecích vybavených tichým asfaltem používat vydatně klakson vašeho vozu a případně tak vyjádřit hlasitě nesouhlas, s vyhazováním peněz daňových poplatníků.

+7/−2
8.7.2014 12:12

M20a77r84t40i25n 53T72e68s84a53ř 2329903593493

Mě fascinoval nedávný výrok "ono to sice není vidět, ale je to ve špatném stavu". A co ty úseky, na kterých by to nepřehlédnul ani slepý (případně by musel vytrvale zakopávat o schody)? U Brna je takových několik a provoz na nich je jen o málo menší než u Průhonic.

+2/0
8.7.2014 13:17

K54a53r34e46l 85N92o83v39o63t18n62ý 7229236349466

Ono to vyznělo ve smyslu, že to ještě rozbité není a tak se to raději rozkope, dřív než se to rozbije....

0/0
8.7.2014 13:47

P67e63t20r 39Č45e26r56v24e57n43ý 3726251372775

Netvrdím, že nemáme na dálnicích daleko horší úseky, ale ty vyjeté koleje od Průhonic k Opatovu mají k naprosto bezvadné vozovce dost daleko.

+2/0
8.7.2014 15:01

K19a28r90e39l 47N12o25v38o77t11n91ý 7799246759776

Jezdím i tenhle úsek celkem pravidelně a kolejí jsem si zatím nějak nevšiml. Je ale docela možné, že v nejpomalejším pruhu nějaké koleje budou. Ovšem ty tam přetížené kamiony během jedné sezóny po opravě vrátí zpět. Je to pořád "jen" asfalt.

0/0
8.7.2014 16:33

V66l77a15d49i72m48í35r 64K33o45z28á29k 3765437813554

Matně si pamatuju, že před Prahou byla dálnice asi o 100% v lepším stavu, než na Moravě.

+3/0
8.7.2014 11:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.