- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja nevim, kdo planuje ten harmonogram praci,ale nerikej te mi, ze ty docasna svodidla tam nejdou dat pres noc, aby se rano pekne uz mohlo zacit makat.
V podstatě je to zločin, ale není to nic platné se rozčilovat, dělají si co chtějí a zbytečně vyhazují peníze.
A nepochybně se pracuje 24 hodin denně a stroje se nezastaví, když jde o tak exponovaný úsek, že
tak to je vtip dne v 15:30 tam vystrcej ceduli technologicka pauza a ta tam bude až do 7:00 ráno, kdy se tam objeví hlouček dělníků a bude do 8:00 diskutovat s mistrem o tom kdy a co budo dělat
V tomhle úseku je po rozšíření v roce 2005 naprosto bezvadná vozovka v obou směrech. Jde jen o to, někomu napustit za tučnou provizi kapsu ze státního. Jedná se o vynucené pokládání "tichého" asfaltu VIAPHONE, který vyvinula společnost Eurovia.
Navrhuji v úsecích vybavených tichým asfaltem používat vydatně klakson vašeho vozu a případně tak vyjádřit hlasitě nesouhlas, s vyhazováním peněz daňových poplatníků.
Mě fascinoval nedávný výrok "ono to sice není vidět, ale je to ve špatném stavu". A co ty úseky, na kterých by to nepřehlédnul ani slepý (případně by musel vytrvale zakopávat o schody)? U Brna je takových několik a provoz na nich je jen o málo menší než u Průhonic.
Matně si pamatuju, že před Prahou byla dálnice asi o 100% v lepším stavu, než na Moravě.