Diskuze

Když nebudeme odtahovat, zhorší se doprava v Praze, říká šéf strážníků

Ředitel pražské městské policie Eduard Šuster nebývale ostře vystoupil proti zákonu, který zakáže okamžité odtahování špatně zaparkovaných aut z modrých zón. „Já si dovolím tvrdit, že to je nesmysl a nedorozumění,“ komentoval návrh v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel pražské městské policie Eduard Šuster.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Další výjimka pro poslance.

0 0
možnosti

Demagogie. Odtahování je hlavně skvělý business pro soukromou odtahovku. Plus jsou zóny business pro prodejce parkovacích automatů (plus servis, údržba, obnova). A trest pro řidiče - z jeho pohledu totiž bylo auto ukradeno (mnohdy i pár minut po zaparkování). Navíc dá odtah více práce než botička, na kterou stačí jeden pickup - řidič s botičkou si rád chvíli počká místo toho, aby jel někam hledat auto.

Mnohem více práce pro městské strážníky je každá parkovací zóna (nebylo by lepší je tedy celé zrušit - protože z vybraných peněz si na sebe nevydělají). A pokud nebudou dávat nic, ale posílat složenky, tak ušetří více, ne lidí? Dokonce mohou mít auto s kamerami, které budou snímat značky a posílat na centrálu, kde to počítač vyhodnotí a rozešle složenky.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

T59o97m 82P28á38l92e58k

10. 7. 2014 15:53

To je tedy opravdu měšťák na svém místě. Prohlásit "to by MP nedělali nic jiného než nasazovali botičky a hlídali 24 hodin" je ryze ubohé. 

Co kdyby pane řiditeli sloužila tomu účelu, kterému má: tzn, aby MP hlídala bezpečnost a majetek lidí, nikoli to, jak dodržují dopravní předpisy - od toho máme dopravní policii.  RvRvRvRv;-€8-o8-o8-o;-O

1 0
možnosti

J23i25ř42í 15K61ü84h25r

10. 7. 2014 16:03

Od toho máme dopravní policii. Policie nestíhá krotit to splašené stádo řidičů za současného stavu. Nechci vidět, jak by to vypadalo, pokud by to měla na starosti jen dopravní policie.

0 1
možnosti

No, že by se chtěl Huml zviditelnit? To spíš šlápl vedle s výhodami pro "novodobou šlechtu. :-PRv

0 0
možnosti

Myslím, že b) je správně.

0 0
možnosti

Zase na tom budou líp "nadlidi" z vlády,parlamentu a senátu? :-/Rv

0 0
možnosti

J26a71n 59H73u84r43k61a

10. 7. 2014 11:00

zlatá totalita...byli jsme svobodnější než dnes kdy auto je jen zdroj příjmů pro cizí rádobypodnikavce přitom stát má vázanou daň na výrobek, palivo, ekologii atd...něco jiného je překážka provozu než okecávání důvodu občana okrást

1 4
možnosti

J26i91ř65í 16K93ü70h87r

10. 7. 2014 11:47

Když se vám to tu nelíbí, můžete jít jinam. Máte lepší řešení parkování po Praze,tak se prosím rozepište.....

2 0
možnosti

Je to trochu účelově přifouknuté a přehnané, nicméně ve své podstatě říká pravdu.

Humlův zákon je nesmysl. Zejména těch 24 hodin. Ještě bych to akceptoval, kdyby to bylo 3 hodiny.

Nemožnost odtáhnout vůz poslance je dokonce svinstvo prvního řádu. Ať mají poslanci možnost si pořídit ZA SVOJE parkovací kartu tak jako všichni rezidenti (už to je ústupek - ovšem podle mě adekvátní a aspoň systémový). Samozřejmě pouze pro zónu kolem poslanecké sněmovny a senátu. Nikoliv po celé Praze.

4 0
možnosti

J14a67n 13D10l26o93u39h53ý

10. 7. 2014 9:07

Hledejme spíš příčinu a ne důsledek. Příčina je v tom, že Praha zanedbala jakékoliv řešení možnosti parkování, prodala zbytky volných míst, kde mohla vybudovat parkovací domy, vybudovat podzemní parkoviště je drahé a když, tak je hned rozebrané pro místní kanceláře. Běžný návštěvník nebo řemeslník pak nemá šanci nikde zaparkovat.

5 0
možnosti

"Hledejme spíš příčinu a ne důsledek..."

ANO - příčina je jednoduchá - je moc aut. Parkovací domy a podzemní parkoviště už jsou jen důsledek toho, že se řeší množství aut.

Jak známo ze spousty studií doprava se chová jako voda a tam kam může a kam jí pustíte, tam se dostane a už tam zůstane. NENÍ proto řešení dopravy ve zvyšování kapacit, ale naopak v regulaci. A to v maximální možné míře jaká je pro lidi únosná.

0 6
možnosti

Zajímavá diskuse. Zejména tedy v tom ohledu, že se všichni čílí, jak má MP krásný kšeft, ale nikdo neřeší, že kdyby lidi přes znalost pravidel neparkovali, kde nemají, má MP po žížalkách, ať by byla pravidla a pokuty jakékoli.

Problém je v tom, že každý "potřebuje" nutně jezdit autem a pokud možno parkovat přímo ve dveřích, kam zrovna jde. Dokud se nezmění myšlení lidí. V zásadě s drakonickými metodami souhlasím, budou-li doprovázeny stejně drakonickými tresty v případech zneužití.

5 6
možnosti

Otazka je, zda jsou ta pravidla nastavena spravne... pokud jsou opravdu tak masivne porusovana, mel by se nad nimi nekdo zamyslet.

Staci popremyslet - pokud jsou tedy modre zony plne nerezidentu, jak se tam mohli dostat, kdyz je tu zjevne tolik rezidentu, kteri tam pres den stoji?

Bydlet, ci mit sidlo firmy v centru Prahy proste znamena problem se zaparkovanim. Roky to vsichni akceptovali vymenou za prestizni adresu a jine vyhody velkomesta.

Zavedeni zon znamena, ze rezidenti centra si chteji udrzet svoje vyhody a zaroven mit parkovani jako na vesnici na Vysocine.

5 1
možnosti