Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Žižkov z nádraží se radnici nelíbí. Nechce vydat stavební povolení

Už za dva roky by v severozápadní části žižkovského nákladového nádraží mohla začít vyrůstat nová čtvrť s názvem Nový Žižkov. Společnost CCZ už pro kontroverzní projekt loni získala územní rozhodnutí. Na stavební povolení od Prahy 3 však developer stále čeká. Radnici se plány nelíbí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53a75r13i58e 20Z39e89l15e61n60k18o18v40á 5236697202564

K přestavbě NNŽ-ať se mluvčí pan Husák a zástupci developerů zeptají na názory občanů bydlících naproti NNŽ.Ostatní hluk a prašnost neobtěžují,nepřijdou o slunce, nebudou mít v bytech šero.Nebude jim vadit hluk z dalších aut jezdících do nákupního centra a aut nových občanů.Navržený projekt nepatří do předimenzované zástavby města!

0/0
21.8.2014 18:21

J71i96ř37í 25V19o87g35e65l 6182102616228

Jinak postoj radnice mi přijde celkem rozumný. Stavět se tam bezpochyby bude, otázkou je, zda je nutné na cokoliv hned kývnout.

+1/0
10.7.2014 11:08

J80i84ř77í 16V81o46g39e67l 6352612566438

Ono to tam zas tak ponuré není. Od letošního roku je tam hostována řada kulturních akcí a to video, kde je nádraží ještě pod sněhem je trochu neaktuální. Podívejte se třeba sem: http://nakladovenadrazizizkov.cz

Jinak hezký letecký pohled na NNŽ: https://www.youtube.com/watch?v=MAAyDnMrSJA

0/−1
10.7.2014 11:07

O13n89d82ř31e17j 36R19u16t 3741702546424

Ze severní části areálu nákladového nádraží Žižkov je třeba co nejdříve dostat kontejnerové překladiště, do centra města vůbec nepatří. Ve vazbě na dostavbu pražského a městského okruhu je pak potřeba postupně zklidňovat Želivského ulici. Jestli na to nebude zejména z městské části vyvíjen tlak, má Želivského nakročeno stát se druhou magistrálou. Nechali jsme proto vypracovat studii zásadního zklidnění této ulice jako podklad pro další diskusi s hlavním městem. Výstavba velkého obchodního centra bez dostatečného napojení na MHD je v přímém rozporu s touto strategií. Nechci totiž, aby i nadále přes Želivského jezdilo 35 tisíc aut denně, většinou těch co jen projíždí. Obchodní centrum toto číslo o další tisíce navýší, chceme přitom přesný opak. Proto Praha 3 podala v lednu správní žalobu na vydané územní rozhodnutí. 

Poznámka k článku: záměr Nový Žižkov se přímo netýká budov nákladového nádraží, použitá vizualizace je od jiného developera a je zavádějící, stejně tak video na konci článku je k pousmání, takový horor to fakt není, právě teď se tam odehrává Landscape Festival, běžte se podívat.

Ondřej Rut, místostarosta MČ Praha 3

+2/0
10.7.2014 11:06

T50o32m44á87š 76Z91e11m39a38n 3915798744395

Dopravní řešením kterým se v článku argumentuje, měla být původně silnice vedoucí cca v dráze kolejiště, bohužel si pár aktivistů prosadilo zapsání barabizny na seznam památek a tak dopravní spojení nebude...

+2/−3
9.7.2014 23:26

L11u58d76m39i52l30a 20P49a93p21e28ž14o14v58á 1812900549470

Nákladové nádraží dnes je ponurým a strašidelným místem- hlavně, že je to kulturní památka....

+3/−2
9.7.2014 18:47

J20i39ř45í 65V58o11g51e89l 6432592276158

Tak ono to zase tak ponuré není. Znám to tam.

0/0
10.7.2014 11:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.