- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K přestavbě NNŽ-ať se mluvčí pan Husák a zástupci developerů zeptají na názory občanů bydlících naproti NNŽ.Ostatní hluk a prašnost neobtěžují,nepřijdou o slunce, nebudou mít v bytech šero.Nebude jim vadit hluk z dalších aut jezdících do nákupního centra a aut nových občanů.Navržený projekt nepatří do předimenzované zástavby města!
Jinak postoj radnice mi přijde celkem rozumný. Stavět se tam bezpochyby bude, otázkou je, zda je nutné na cokoliv hned kývnout.
Ono to tam zas tak ponuré není. Od letošního roku je tam hostována řada kulturních akcí a to video, kde je nádraží ještě pod sněhem je trochu neaktuální. Podívejte se třeba sem: http://nakladovenadrazizizkov.cz
Jinak hezký letecký pohled na NNŽ: https://www.youtube.com/watch?v=MAAyDnMrSJA
Ze severní části areálu nákladového nádraží Žižkov je třeba co nejdříve dostat kontejnerové překladiště, do centra města vůbec nepatří. Ve vazbě na dostavbu pražského a městského okruhu je pak potřeba postupně zklidňovat Želivského ulici. Jestli na to nebude zejména z městské části vyvíjen tlak, má Želivského nakročeno stát se druhou magistrálou. Nechali jsme proto vypracovat studii zásadního zklidnění této ulice jako podklad pro další diskusi s hlavním městem. Výstavba velkého obchodního centra bez dostatečného napojení na MHD je v přímém rozporu s touto strategií. Nechci totiž, aby i nadále přes Želivského jezdilo 35 tisíc aut denně, většinou těch co jen projíždí. Obchodní centrum toto číslo o další tisíce navýší, chceme přitom přesný opak. Proto Praha 3 podala v lednu správní žalobu na vydané územní rozhodnutí.
Poznámka k článku: záměr Nový Žižkov se přímo netýká budov nákladového nádraží, použitá vizualizace je od jiného developera a je zavádějící, stejně tak video na konci článku je k pousmání, takový horor to fakt není, právě teď se tam odehrává Landscape Festival, běžte se podívat.
Ondřej Rut, místostarosta MČ Praha 3
Dopravní řešením kterým se v článku argumentuje, měla být původně silnice vedoucí cca v dráze kolejiště, bohužel si pár aktivistů prosadilo zapsání barabizny na seznam památek a tak dopravní spojení nebude...
Nákladové nádraží dnes je ponurým a strašidelným místem- hlavně, že je to kulturní památka....
Tak ono to zase tak ponuré není. Znám to tam.