Diskuze

Nový Žižkov z nádraží se radnici nelíbí. Nechce vydat stavební povolení

Už za dva roky by v severozápadní části žižkovského nákladového nádraží mohla začít vyrůstat nová čtvrť s názvem Nový Žižkov. Společnost CCZ už pro kontroverzní projekt loni získala územní rozhodnutí. Na stavební povolení od Prahy 3 však developer stále čeká. Radnici se plány nelíbí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K přestavbě NNŽ-ať se mluvčí pan Husák a zástupci developerů zeptají na názory občanů bydlících naproti NNŽ.Ostatní hluk a prašnost neobtěžují,nepřijdou o slunce, nebudou mít v bytech šero.Nebude jim vadit hluk z dalších aut jezdících do nákupního centra a aut nových občanů.Navržený projekt nepatří do předimenzované zástavby města!

0 0
možnosti

J31i84ř66í 53V66o75g59e24l

10. 7. 2014 11:08

Jinak postoj radnice mi přijde celkem rozumný. Stavět se tam bezpochyby bude, otázkou je, zda je nutné na cokoliv hned kývnout.

1 0
možnosti

J91i64ř32í 44V70o60g85e12l

10. 7. 2014 11:07

Ono to tam zas tak ponuré není. Od letošního roku je tam hostována řada kulturních akcí a to video, kde je nádraží ještě pod sněhem je trochu neaktuální. Podívejte se třeba sem: http://nakladovenadrazizizkov.cz

Jinak hezký letecký pohled na NNŽ: https://www.youtube.com/watch?v=MAAyDnMrSJA

0 1
možnosti

O18n34d14ř30e98j 66R68u30t

10. 7. 2014 11:06

Ze severní části areálu nákladového nádraží Žižkov je třeba co nejdříve dostat kontejnerové překladiště, do centra města vůbec nepatří. Ve vazbě na dostavbu pražského a městského okruhu je pak potřeba postupně zklidňovat Želivského ulici. Jestli na to nebude zejména z městské části vyvíjen tlak, má Želivského nakročeno stát se druhou magistrálou. Nechali jsme proto vypracovat studii zásadního zklidnění této ulice jako podklad pro další diskusi s hlavním městem. Výstavba velkého obchodního centra bez dostatečného napojení na MHD je v přímém rozporu s touto strategií. Nechci totiž, aby i nadále přes Želivského jezdilo 35 tisíc aut denně, většinou těch co jen projíždí. Obchodní centrum toto číslo o další tisíce navýší, chceme přitom přesný opak. Proto Praha 3 podala v lednu správní žalobu na vydané územní rozhodnutí. 

Poznámka k článku: záměr Nový Žižkov se přímo netýká budov nákladového nádraží, použitá vizualizace je od jiného developera a je zavádějící, stejně tak video na konci článku je k pousmání, takový horor to fakt není, právě teď se tam odehrává Landscape Festival, běžte se podívat.

Ondřej Rut, místostarosta MČ Praha 3

2 0
možnosti

Dopravní řešením kterým se v článku argumentuje, měla být původně silnice vedoucí cca v dráze kolejiště, bohužel si pár aktivistů prosadilo zapsání barabizny na seznam památek a tak dopravní spojení nebude...

2 3
možnosti

Nákladové nádraží dnes je ponurým a strašidelným místem- hlavně, že je to kulturní památka....

3 2
možnosti

J85i93ř68í 18V35o34g63e25l

10. 7. 2014 11:05

Tak ono to zase tak ponuré není. Znám to tam.

0 0
možnosti