- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
By mě docela zajímalo, jak by dopadla v dnešní době stavba Nuselského mostu, který přežil prakticky 30 let bez větších zásahů a průsaky po tolika letech nejsou až tak velká závada...
Lochkovský most je v první řadě chyba projektu. Mosty se staví skoro výhradně rovně v přímce, zatímco tady je to most v relativně prudké zatáčce. Plně naložený kamion jedoucí od Plzně v rychlosti 100 km/ hod. pak musí vytvářet neskutečné tlaky na celou konstrukci.
pod Lochkovským mostem žádná zavěšená cyklostezska není, ta je pod estakádou u Radotína
Bögl a Krýsl - evidentně odborná firma na mosty
Lochkovský most je mimořádně nadherný technický skvost, viz
http://www.asb-portal.cz/inzenyrske-stavby/mosty/mezinarodni-oceneni-pro-most-pres-lochkovske-udoli
Radotinsky most je neco jineho, ten je o 3 km jižněji jako estakáda pres údolí Berounky u Vltavy.
No nic, tak se ten povrch tam bude každé léto opravovat , jako na nuseláku
A on se snad na nuselaku opeavuje kazdy rok?
Jak někdo může dát ještě zakázku firmě Krýsl ODS po "Studénce" ????? Fakt nechápu.
Žádný Lochotínký most NEEXISTUJE !! Lochotínský je TUNEL. Most je RADOTÍNSKÝ. A to se jedná jen o prostý článek v novinách....
ja se v Pze nevyznam, tak jen otazka - jste si jisty, ze Lochkovsky a Lochotinsky je jedno a totez ?
Můžete mi vysvětlit, jak ve stavbě dálničního okruhu figuruje Bém?
ja chapu, ze ilustracni foto je ilustracni, ale kdyz uz pisu o mostu tak fakt se tam musi dat foto tunelu? fotek lochkovskeho mostu urcite mate dost nehlede na to ze je to dokonce v praze, takze by se tam liny pisalek mohl i vypravit udelat fotku
pisálek tím chtěl asi naznačit, že se ze stavby mostu stal spíše tunel ...