- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
strčte si noční provoz do ... a raději obnovte staré intervaly. už dlouho jsem nezažil, že by na Budějovickou nepřijelo metro narvané, a to v obou směrech. Intervaly Áčka jsou taktéž katastrofické, béčkem nejezdím, tak mě někdo doplňte :)
Blíží se volby, tak nejprve zavedeme nesmyslný BUS pruh na Jižní spojce (autobus jsem v něm nikdy neviděl, vždy jel v levém - má to logicky jednodušší) a potom ho s velkou slávou zase zrušíme, aby voliči viděli...
Tohle už předvádělo duo Bém-Štainer. Dík, nechci, nejsme ovce
P.S. no a s tím metrem to bude podobné...
Jsem spíš pro, aby noční provoz měl v první hodině 20minutové intervaly a ne 30 minutové, protože ty vozy jsou strašně plné, jinak ať to klidně zůstane. Prodloužení metra je podle mě zbytečně drahé a metro není zařízeno na neukáznené opilce.
Nejhorší je čas mezi půlnocí a jednou, denní už nejezdí a noční ještě pořádně taky ne, takže někde, kde se přes den jezdí v 5minutových intervalech a v noci v 15 minutových (dvě linky v taktu) čekáte 40 minut.
Ehm, když byla tato akce skutečně v provozu, tak jsem se vracel MHD nametený poměrně často.. A mohu vážené slibovače ujistit, že ožralý cestující má obrovský problém zjistit, jestli je vlastně ještě čtvrtek a musí na noční tramvaj, nebo už víkend a má jít na metro. A rozhodně jsem v tom nebyl sám, přišlo mi, že se po zastávkách bezcílně motalo docela dost lidí.
Vážení zastupitelé, měli byste si přestat vozit zadky ve služebních autech a začít používat MHD. Pak byste zjistili, že Praha mnohem víc potřebuje, aby se tramvajemi a metrem nevozili opilci a smradlaví bezdomovci bez jízdenek. Až nás, platící cestující, zbavíte tohoto lidského ODPADU, pak si můžete vymýšlet ptákoviny typu metro v noci nebo klimatizované tramvaje. A taky si to pak můžete zaplatit z vlastní kapsy.
Klima v tramvaji by se přes léto hodila. Ani by nebylo nutné, aby vnitřek ochlazovala, ale aby dovnitř hnaný vzduch měl jen těch 30C jako ten venku a ne (po průchodu přes rozpálenou střechu) 50C.
Nákup voličů opět v plném proudu
Jedině pozitivní je tato zpráva pro většinu ožralů. bezdomovců a černých pasažérů. Všichni ostatní platící jsou chudáci, co do tohoto spoje vlezli
Tak lepší ožrala v metru, než ožrala za volantem vidící 3 silnice a snažící se jet tou prostřední.
Totální blbost, To bude jezdit 1 za hodinu, aby to nebylo prodělečné? A co navazující linky? Městapo na každé stanici? Taková populistická kravina, která i kdyby prošla, tak pod takovými náklady ji zase do roka zruší a na to může slyšet jen blázen.
Nevím proč se tak rozčilujete, v titulku píší, že metro bude jezdit v noci před volbami. PS a co slíbí nám Nepražákům?
Byl bych rád aby, magistrát méně řešil volnočasové aktivity obyvatel a více se zaměřil na jejich pracovní a rodinné potřeby = produktivní.
Asi se všichni shodneme, že potřeba dostat se do práce/školy/úřadu/nemocnice by měla být značně nadřazena potřebě dostat se opilý z hospody a nebo zajezdit si na kolečkových bruslích.
Omezili jsme denní spoje a te´d ušetřené prostředky vyhodíme na vožení převážně opilců? Ano, i v noci jezdí část pracujících, ale myslím že na síť metra jich dost není.
Jel jste někdy noční tramvají? Většina jsou normální lidi jedoucí z plesu, z divadla a z hospody, opilí jsou kontrolovaně. V létě pár skupinek cizinců, kteří bývají hlučnější. Všichni ale zanechali svoje peníze v pražských podnicích a zaplatili přitom nemalou spotřební daň a DPH.
Tato věc vypadá na první pohled báječně... Ale už po minulém zavedení narazila na zásadní problém. Prodloužený provoz metra znamená současnou nutnost prodloužit denní provoz drtivé většiny denních autobusových a tramvajových linek - a to zaplatit. Na metro totiž u jeho stanic navazují denní linky. Jenže takto pozdě večer už i ty denní linky nemohou jezdit všechny po 15-20 minutách, na to ve městě plošně už tolik lidí není. Takže metro jezdí dále až do dvou hodin po 10 minutách, ale když z něho vylezete, nenavazuje na něj dostatečná návazná doprava, protože by jí nikdo nezaplatil. A pak často stejně jdete pěšky, nebo voláte taxíka.
Právě proto máme noční provoz, kde jsou autobusové a tramvajové linky trasovány tak, aby pokryly plošně celé území v okamžiku, kdy metro nejede. Tj. daleko levnější a funkčnější by pro zlepšení noční dopravy bylo mírně zkrátit intervaly na nočních linkách, případně na některé tramvajové noční linky v tomto období nasadit soupravy (byť bude problém v Lazarské). Otázkou do diskuse by bylo u tramvají např. opustit centrální přestup v Lazarské a část linek vést tangenciálně s tím, že by byly zajištěny přestupy ve více bodech jen mezi některými linkami. Určitě v noci chybí přímé linky ve vazbách Anděl - Pavlák, Strašnice - Palmovka, Anděl - Dejvice.
Trošku mě zaráží, že trojkoalice hovoří v jednom textu o tom neuváženě zvýšit náklady na provoz a současně si stěžuje, že jsou ty náklady vysoké. Právě prodloužení provozu metra byl jeden ze zářezů, který pražské MHD moc neprospěl...
Pak je ještě jedna možnost, k prodlouženému provozu metra provozovat už noční linky povrchové dopravy. Ale to známe ze Štědrého dne a Silvestra, kdy jede ještě metro C a nad ním jedou prázdné noční busy vlastně ve stejné trase. A když z metra vylezete, na řadě míst vaším směrem pak nenavazuje nic. Takže to také není rozhodně systémové řešení...
souhlasím s Vámi...a naopak s tímto bodem našeho programu zásadně nesouhlasím, není to vůbec šťastné...